Miłkowski Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Miłkowski Grzegorz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Komunikacja marketingowa
(2)
Branding
(1)
Content marketing
(1)
Domeny internetowe
(1)
Kampanie content marketingowe
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing internetowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Społeczność internetowa
(1)
Strategia komunikacji
(1)
Strategia marki
(1)
Strony internetowe polityków
(1)
Strony www
(1)
Synergia działań marketingowych
(1)
Targetowanie behawioralne
(1)
Targetowanie reklamy
(1)
Wizerunek polityka
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Niech Cię widzą w sieci! : blog lub serwis branżowy od podstaw / Grzegorz Miłkowski. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 141 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach Mój klient, czyli kto? Zacznij od zdefiniowania celów Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców Komunikaty adekwatne do odbiorców Jak poznawać się z odbiorcą? Media własne Google Analytics Monitoring internetu Kampanie CPC Remarketing Jak zbudować personę z twarzą? Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż? Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing Biznes pełen treści BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI Typ domeny internetowej ma znaczenie Serwis w domenie firmowej Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu? O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu Wybór silnika dla Twojego serwisu Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna? Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne? Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości Mobile first, mobile only... Bezpieczeństwo Twojego serwisu Zabezpieczenie WordPressa Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych Konta użytkowników i uprawnienia STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing Jak budować serwis w zgodzie z SEO? Adresy URL Linki Polityka treści Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym Poprawność kodu Twojego serwisu Mikroformaty Zdobywanie linków Struktura artykułu Umiejscowienie tytułu artykułu Grafika główna - co się klika? Podpisy pod ilustracjami Szerokość kolumny Interlinia i wielkość fontów Śródtytuły Stopka autora pod artykułem Zbuduj mosty między swoimi treściami Crosslinkowanie treści Doładowywanie artykułów Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego Numer telefonu vs adres e-mail Ogranicz liczbę pól w formularzu Pop-up - denerwuje czy konwertuje? Exit pop-up MailWall Chatbot Co na to prawo? Polityka prywatności Obowiązek informacyjny Zgody marketingowe Treść biznesu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6122 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Polityk w wersji 2.0 / Grzegorz Miłkowski. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 7, s.86-87. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Specjalność - domeny internetowe / Grzegorz Miłkowski. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 8, s.12-13. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności