Stępowski Robert
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(3)
Artykuły
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Stępowski Robert
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Politycy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing terytorialny
(3)
Promocja miasta
(2)
Atrakcyjność turystyczna
(1)
Branding narodowy
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampanie promocyjne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marka miejsca
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sensoryczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta
(1)
Promocja regionu
(1)
Reklama polityczna
(1)
Sponsoring
(1)
Strategia promocji
(1)
Wizerunek marki
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Współpraca z blogerami
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(2)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na 1. stronie okładki i u dołu strony tytułowej: Praktyczny poradnik dla kandydatów; marketingmiejsca.com.pl.
Czy kampania wyborcza zaczyna się dzie po ogłoszeniu wyników wyborów? ZGUBNE PRZEKONANIA • Przekonanie, że nie ma z kim przegrać • Przekonanie, że wyborcy widzą, rozumieją i doceniają • Przekonanie, że mieszkańcy zapomnieli • Przekonanie, że media społecznościowe są tylko dla nastolatków i grupy frustratów • Przekonanie, że najbliżsi współpracownicy -dwór - działają na Twoją korzyść MARKA OSOBISTA KANDYDATA • Czego musisz być świadom przed startemw wyborach? • W których kanałach kandydat powinien być obecny ze swoimi komunikatami? • Jedyny cel to wygranie wyborów? • Po co kandydatowi marka osobista? • Czym jest i kiedy rozpocząć pracęnad budową marki osobistej? • Czy logo to marka? • Czy wyborcy faktycznie zwracają uwagę na markę kandydata? • Czy wydanie książki i udział w konferencjach wzmocni markę kandydata? • Cykl życia marki polityka lub partii ORGANIZACJA KAMPANII WYBORCZEJ • Jakie są etapy prowadzenia kampanii wyborczej Etap I - badanie opinii publicznej Etap II - analiza SWOT Etap III - strategia kampanii wyborczej Etap IV - przekaz, z którym chcemy trafić do wyborców Etap V - plan komunikacji i dobór kanałów Etap VI - harmonogram, wolontariusze, organizacja • Kampania z pomocą specjalisty? • Jak wybrać doradcę? • Czy doradca to szef sztabu wyborczego? • Czy każdy kontrkandydat to wróg? • Ile kosztuje kampania wyborcza i ile można na nią wydać? Kampania samorządowa Wybory parlamentarne i prezydenckie PODSTAWY KOMUNIKACJI Z WYBORCAMI • Co powinno znajdować się w programie wyborczym? • Jak się wyróżnić i zachować spójny wizerunek kandydata? • Pozytywne skojarzenia z kandydatem • Jak szybko poprawić wizerunek kandydata w oczach wyborcy? • Kandydat jest jednym z nas • Czy wypada pisać i mówić o sobie? • Jakiego języka powinien używać kandydat w kampanii? • Dlaczego kandydat musi wywoływać emocje? • Z którymi wyborcami należy się komunikować? Jakie elementy powinna zawierać strona internetowa? Czy warto prowadzić blog? Czy facebook się kończy? Czy o wyniku wyborów samorządowychzadecyduje facebook? Moje życie. Mój profil? Czy potrzebuję w kampanii mediów spotecznościowych? Czy muszę pływać w tym szambie? Czy kandydat powinien zakładać fikcyjneprofile? Po co kandydatowi konto na twitterze? Czy każdy kandydat musi używać twittera? Czy kandydat powinien używać Snapchata? Czy wdawać się w niemerytoryczne pyskówki w mediach spotecznościowych? Czy blokować niekulturalnych komentujących? O czym pisać w mediach spotecznościowych? Pisać tylko o sukcesach unikając porażek? Jak często publikować w mediach spotecznościowych? Jak często publikować na oficjalnym profilu kandydata lub sztabu? Jakie treści publikować na profilu osobistym? W jakich porach dnia najlepiej publikowaćw mediach spotecznościowych? Jak zwiększyć organiczny zasięg swoich postów? Czy automatyczne planowanie postów zmniejsza ich zasięg? Jak promować swoje treści na facebooku? • Jak pobrać fakturę za reklamę na facebooku? • Po co kandydatowi grupa na facebooku? • Czy w czasie rzeczywistym komunikować się z wyborcami? • Jak zarządzać kryzysem w mediach społecznościowych? • Jak powinien zachować się kandydatw czasie kryzysu wizerunkowego? • Co publikować na instagramie? • Dlaczego warto używać #hashtagów? • Jak wykorzystać InstaStoriesw kampanii wyborczej'? • Jakiego formatu treści publikowaćna facebooku? • Dlaczego warto publikować wideona facebooku i youtobie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148097 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja marki : poradnik dobrych praktyk / Robert Stępowski. - Warszawa ; Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, cop. 2014. - 239, [1] s. : il. ; 24 cm.
Temat
Gatunek
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 172 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 78
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139748 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5298 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Nowe wydanie: 24 kampanie promocyjne.
Dla dziennikarzy, badaczy działań promocyjnych i wizerunkowych podejmowanych przez polskie samorządy oraz przedstawicieli agencji świadczącej usługi z zakresu komunikacji marketingowej na rzecz samorządów.
Zamiast wstępu Jak mieszkańcy oceniają promocję swojego miasta? Od strategii do marki O strategiach praktycznie Strategia marki a strategia promocji Strategia... czego? Znaczenie marki miasta w świetle badań Marka bardzo lokalna Budować markę, czy chodnik? Zrozumieć marketing Miasto jako marka Wydobyć perłę Rola samorządowego lidera Aby było lepiej Marka regionu. To możliwe? Siła w różnorodności Autentyczność marki Niedookreślone idee Nie idŹcie tą drogą! Hasło i logo nie promują miasta! CASE STUDY (Carpathia, Lublin). Narzędzia promocji święto miasta - najlepszy sposób na promocję? Przepis na udany event Które festiwale lubią Polacy? Wybrane wydarzenia współfinansowane z budżetów miast (Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Warszawa, Wrocław) Media relations - podstawy Współpraca z blogerami i vlogerami Content marketing Przyszłość to własne media Sposób konsumpcji treści się zmienia City placement Różne aspekty promocji Turystyka kulinarna (potrawy regionalne) Turysta dobry... bo zagraniczny Komercjalizacja marki Promocja gospodarcza Jak miasta walcząo studentów? Trzy miasta. Trzy województwa. Marketingowe pozycjonowanie 27 miast Augustów Białystok Bielsko-Biała Bydgoszcz Częstochowa Gdańsk Gdynia Gorzów Wielkopolski Grudziądz Jarocin Kraków Krynica-Zdrój Legionowo Legnica Lublin Łódź Olsztyn Piotrków Trybunalski Poznań Przemyśl Radom Rzeszów Szczecin Ustka Warszawa Wągrowiec Wrocław Wybrane kampanie Promocyjne miast i regionów Inteligentne specjalizacje województw
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 229 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144235 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności