Marketing terytorialny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(44)
Forma i typ
Książki
(27)
Artykuły
(17)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(14)
Biblioteka WWFiF
(4)
Magazyn
(2)
Autor
Szromnik Andrzej (1948- )
(5)
Stępowski Robert
(3)
Wykrętowicz Stanisław (1926- )
(3)
Siedlecka Agnieszka
(2)
Watza Anna
(2)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Birski Piotr
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Debis Jacek
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Florek Magdalena
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gielzok Waldemar
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Glińska Ewa (ekonomia)
(1)
Glińska Ewa (socjologia)
(1)
Gonera Hubert
(1)
Gołębicka Anna
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hryniewicz Janusz
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Junghardt Raimund
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kasprzak Rafał (1973- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Kotowicz Bartosz
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Krok Agnieszka
(1)
Marks Małgorzata
(1)
Matłoka Katarzyna
(1)
Misiło Piotr
(1)
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Współczesne procesy integracyjne w wymiarze społeczno-ekonomicznym" (2003 ; Rzeszów - Solina)
(1)
Musioł Maciej
(1)
Paliś Beata
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Poreda Renata
(1)
Proszowska-Sala Anna
(1)
Religa Kinga
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Smarzewska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Stempniak Paweł
(1)
Słodczyk Janusz
(1)
Tyliszczak Jan
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena
(1)
Zych Mateusz
(1)
Żegleń Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(43)
angielski
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing terytorialny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Województwo łódzkie
(1)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Podróże i turystyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(17)
44 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr. s. [121]-124.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143647 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108397 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. materiały z Konferencji "Międzynarodowy dzień marketingu terytorialnego", Poznań, 10 października 2008 r. - inf. od red.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 193 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 101
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128514 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3967 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1127 (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 107874 LE, 107873 LE (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Uwarunkowania konkurencyjności regionów Wiesław Alejziak: Obszary niepewności i wyzwania polityki turystycznej w aspekcie globalizacji oraz teorii integracji międzynarodowej Agnieszka Niezgoda, Matylda Awedyk: Możliwości wykorzystania tzw. Internetu rzeczy (Internet o f Things - IoT) w zakresie personalizacji oferty turystycznej oraz rozwoju turystyki w przyszłości Andrzej Rapacz, Magdalena Drewnicka: Szlaki turystyczne dla rodzin z dziećmi atrakcyjną formą zagospodarowania przestrzeni Beata Gierczak-Korzeniowska: Możliwości wykorzystania benchmarkingu marketingowego w przedsiębiorstwach turystycznych Andrzej Miszczuk: Klastiy a konkurencyjność turystyczna regionu (przykład Krainy Lessowych Wąwozów w województwie lubelskim) Beata Detyna, Agnieszka Mroczek-Czetwertyńska: Próba oceny działań prorozwojowych i promujących gminy w obszarze turystyki przez jednostki samorządu terytorialnego tworzące aglomerację wałbrzyską Emilia Bamwenda: Gospodarka turystyczna w dobie światowego kryzysu szansą na rozwój gospodarczy Tanzanii Rola regionów w rozwoju turystyki kulturowej i zdrowotnej Ewa Dziedzic: Turystyka medyczna w polityce rozwoju regionalnego Paweł Stelmach: Trendy w dystrybucji usług uzdrowiskowych w gminach województwa podkarpackiego Paweł Rut: Dziedzictwo kulturowe w relacji z nowoczesnością jako mechanizm stymulowania ruchu turystycznego w stolicy Podkarpacia Wieńczysław Gierańczyk: Zróżnicowanie i znaczenie form turystyki żywej historii w województwie kujawsko-pomorskim Agata Kielesińska: Potencjał turystyczny województwa śląskiego Wiesław Firek, Katarzyna Płoszaj: Kulturowe źródła postaw wobec gór na przykładzie wybranych utworów literackich XIX i XX w Anna Para: Dopasowanie programów nauczania na kierunku „turystyka i rekreacja” do potrzeb branży turystycznej
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 154
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147948 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 313-342.
Ewolucja koncepcji marki w głównym nurcie brandingu Teoretyczne ujęcia marki Tożsamość a wizerunek marki Rozwój idei brandingu Branding w ujęciu terytorialnym Geneza i specyfika brandingu miejsca Od tożsamości miejsca do wizerunku jego marki Pozycjonowanie marki terytorialnej Marka i branding miasta Komponenty strategicznego zarządzania marką miasta Strategiczne modele brandingu miejsca Modele brandingu destynacji turystycznych Modele brandingu miast Holistyczny model zarządzania marką miejsca według S. Hanny i J. Rowley Rola interesariuszy w brandingu miasta Funkcjonalny versus reprezentacyjny wymiar marki miasta Elementy brandingu miast wykorzystywane w procesie budowania ich pożądanego wizerunku Klasyfikacja samorządów miejskich ze względu na poziom wdrożenia elementów strategicznego brandingu miasta. Atrybuty miast wykorzystywane w procesie kreowania ich pożądanego wizerunku/budowania marki Pożądane cechy osobowości marki miasta w opinii menedżerów do spraw promocji w urzędach miejskich Lista samorządów miejskich zakwalifikowanych do poszczególnych klastrów wyodrębnionych ze względu na stopień wdrożenia orientacji brandingowej Zależności pomiędzy zmiennymi: "stopień akceptacji przez respondentów twierdzeń dotyczących postrzegania miasta" i "przynależność miasta do klastra"
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 130
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6389 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Poradniki ABC])
Bibliogr. s. [159]-164.
Dla burmistrzów oraz prezydentów miast, pracowników jednostek samorządu terytorialnego, rzeczników prasowych oraz osób zainteresowanych zagadnieniem wizerunku miasta.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 100
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3937 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5574 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing gminny - innowacja w zarządzaniu gminą / Janusz Hryniewicz. W: Przegląd Organizacji. 1998, nr 3, s.11-13. - Warszawa : TNOiK, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja w Samorządzie)
Dla samorządowców, studentów, jak i wszystkich, którym bliskie są zagadnienia współczesnego samorządu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138957 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2824 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Miasta jak magnes / Bartosz Kotowicz. W: Marketing w Praktyce. 2014, nr 2, s. 62-64. - Warszawa, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Doktorskie z Zakresu Ekonomii i Zarządzania / Uniwersytet Łódzki)
Bibliogr. s. [145]-154.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127807, 127809, 127808, 127810 (4 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gmina w sieci / Piotr Misiło. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 11, s. 54-55. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności