Kauf Sabina
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(14)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(8)
Biblioteka WEiZ
(6)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kauf Sabina
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Logistyka gospodarcza
(7)
Ekonomia
(3)
Logistyka
(3)
Marketing
(3)
Planowanie przestrzenne
(2)
Polityka regionalna
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Zarządzanie
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Administracja publiczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Blaik, Piotr (1942- )
(1)
Decyzje
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Gloede, Klaus (1936
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Migracje zarobkowe
(1)
NGE [Nowa Geografia Ekonomiczna]
(1)
Obsługa klienta
(1)
Przemysł
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony (administracja)
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sokołowska, Stanisława (1952- )
(1)
Transport
(1)
Wieś
(1)
Zadania publiczne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Tradycyjne i nowoczesne postrzeganie logistyki Logistyka w ujęciu koncepcyjnym Logistyka w ujęciu pragmatycznym Współczesne rozumienie paradygmatu Logistyka w ujęciu paradygmatycznym Istota i wymiary dobrostanu Mieć czy być? Zagadnienie filozoficzne Wzrost gospodarczy i produkt krajowy Negatywne skutki ekonomii opartej na wzroście i zalecenie odwzrostowienia Arkadia dobrostanu, czyli od mieć do być Wymiar dostępności: logistyka w tworzeniu użyteczności miejsca i czasu Dostępność produktów jako wyznacznik dobrostanu subiektywnego Rola mobilności w kreowaniu dobrostanu Konsumeryzm czy współdzielenie - co daje szczęście? Wymiar finansowy: rola logistyki Finanse łańcucha dostaw Wpływ finansów łańcucha dostaw na satysfakcję nabywcy i dobrostan subiektywny Sprawne zarządzanie finansami łańcucha dostaw jako kluczowy determinant dobrostanu subiektywnego Logistyka a gospodarka pętli zamkniętej Ekonomia cyrkularna a gospodarka pętli zamkniętej Logistyka a kryzys środowiskowy Logistyka zwrotna w łańcuchach dostaw Użyteczność logistyki zwrotnej w zarządzaniu łańcuchami dostaw Logistyka zwrotna a dobrostan
Sygnatura czytelni BMW: VI I 281 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150985 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: księga jubileuszowa dedykowana Profesor Stanisławie Sokołowskiej.
Działalność naukowa, dydaktyczna, organizacyjna i społeczna prof. dr hab. Stanisławy Sokołowskiej Życie to nie tylko praca, a satysfakcję daje spełnianie pasji - życiorys naukowy prof. dr hab. Stanisławy Sokołowskiej Anna Mijał Dorobek naukowy prof. dr hab. Stanisławy Sokołowskiej (1989-2022) Anna Mijał Laudacje Hanna Adamska Krystyna Czaja, Piotr Wieczorek Andrzej Czyżewski Stefan Marek Grochalski Krystyna Hanusik, Urszula Łangowska-Szczęśniak JM Rektor Uniwersytetu Opolskiego - Marek Masnyk Irena Kociszewska, Karol Kociszewski Stanisław Sławomir Nicieja Czesław Sikorski Janusz Słodczyk Danuta Strahl Iveta Vozńdkovd Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Opolskiego Agata Zagórowska, Dominika Malchar-Michalska, Maria Bucka Janusz Żmija Teoria organizacji i zarządzania wobec wyzwań rozszerzonej rzeczywistości Rozszerzona rzeczywistość zasobów organizacyjnych. Perspektywa zarządzania zasobami ludzkimi Janusz Strużyna Społeczny wymiar logistyki humanitarnej w sytuacjach kryzysowych Marian Duczmal, Tadeusz Pokusa Marketing społeczny jako wyzwanie dla systemu krwiodawstwa Sabina Kauf Model VUCA i model BANI w aspekcie wyzwań strategicznego rozwoju szkolnictwa wyższego - konkluzje konferencji UNESCO WHEC2022 Anna Mijał Kierunki i perspektywy rozwoju przedsiębiorstw zajmujących się montażem instalacji fotowoltaicznych w świetle badań empirycznych Mirosława Szewczyk Transformacja rolnictwa w kierunku trwałego rozwoju Prolegomena transformacji polskiego rolnictwa Józef Stanisław Zegar Od tradycyjnej gospodarki rolnej do innowacyjnych form działalności rolnictwa Grażyna Krzyminiewska Ewolucja badań nad rozwojem rolnictwa ekologicznego w Polsce Karol Kociszewski Znaczenie małych rodzinnych gospodarstw rolnych w ekonomicznym zrównoważeniu rozwoju obszarów wiejskich w opinii producentów rolnych. Studium przypadku wybranych krajów - Polski, Rumunii i Litwy Katarzyna Smędzik-Ambroży, Sebastian Stępień, Anna Matuszczak, Andrzej Czyżewski Metoda monograficzna w badaniach nad rolnictwem i rozwojem obszarów wiejskich Anna Bisaga Dochody w gospodarce zrównoważonej społecznie Dochody jako podstawowa determinanta zamożności w świetle samooceny gospodarstw domowych w Polsce Krystyna Hanusik, Urszula Łangowska-Szczęśniak Zmiany na obszarach wiejskich Barbara Chmielewska Wpływ płatności bezpośrednich na dochody gospodarstw rolnych według wielkości ekonomicznej Roman Sass Satysfakcja z życia na obszarach wiejskich w Polsce Agnieszka Wojewódzka-Wiewiórska Zintegrowane podejście do rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich Zarządzanie rozwojem terytorialnym w kontekście wyzwań polityki spójności Edyta Szafranek-Stefaniuk Współpraca sektora publicznego z organizacjami pozarządowymi na obszarach wiejskich w Polsce Elżbieta Psyk-Piotrowska, Ewelina Gwara Rewitalizacja na tle procesów kształtujących polską wieś Maria Śmigielska, Dariusz Rajchel, Ewa Pałka-Łebek Kreatywność a jakość życia na obszarach wiejskich - wybrane przykłady Maria Bucka Stawowa gospodarka rybacka istotnym czynnikiem funkcjonowania i zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich Ludmiła Kolek, Andrzej Pilarczyk Rekultywacja i zagospodarowanie terenów poprzemysłowych na przykładzie górnictwa odkrywkowego wapieni Aleksandra Cichoń, Katarzyna Łuczak, Izabella Pisarek, Grzegorz Kusza Stosowanie biowęgla i osadów ściekowych jako element ochrony potencjału plonotwórczego gleb Tomasz Ciesielczuk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154392 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117178 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 340)
Bibliogr.s. [349]-359.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110932 L, 111177 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1979 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [251]-263. Netogr. s. 263.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, specjalizaujących się w logistyce oraz dla przedstawicieli środowiska naukowego czy praktyków gospodarczych.
Informacja rynkowa i jej rola w zarządzaniu łańcuchem dostaw 1.1. Informacja i jej znaczenie w realizacji procesów logistycznych 1.2. Rola informacji rynkowej w procesie podejmowania decyzji logistycznych 1.3. Rola i znaczenie badań w zarządzaniu łańcuchem dostaw 1.4. Procedura badawcza jako warunek pozyskania właściwych informacji Metody pomiaru i gromadzenia danych dla potrzeb łańcucha dostaw 2.1. Pomiar jako podstawa gromadzenia danych logistycznych 2.2. Określenie metody doboru i liczebności próby badawczej w badaniach logistycznych 2.3. Wybrane metody gromadzenia danych ze źródeł pierwotnych Prognozowanie popytu jako podstawa prawidłowego funkcjonowania łańcucha dostaw 3.1. Rola i znaczenie prognozowania w zarządzaniu łańcuchem dostaw 3.2. Podstawowe metody prognostyczne w zarządzaniu łańcuchem dostaw 3.3. Ekstrapolacja trendu i możliwości jej zastosowania w gospodarce zapasami 3.4. Prognozowanie zorientowane na osiągane efekty logistyczne Rola usług transportowych w zarządzaniu łańcuchem dostaw i metody badania potrzeb przewozowych 4.1. Znaczenie transportu w zarządzaniu łańcuchem dostaw 4.2. Istota i źródła potrzeb transportowych 4.3. Popyt na usługi transportowe i metody określania jego elastyczności 4.4. Wybrane metody określania wahań popytu na transport Metody wyboru zleceniobiorców do realizacji zadań logistycznych 5.1. Partnerstwo w łańcuchu dostaw jako podstawa przewagi konkurencyjnej 5.2. Ilościowe podejście do oceny partnerów w łańcuchu dostaw 5.3. Zastosowanie metody AHP do wyboru dostawców 5.4. Metoda TOPSIS i jej wykorzystanie do oceny dostawcy w łańcuchu dostaw 5.5. Współpraca w łańcuchu dostaw i metody pomiaru jej efektów Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania logistycznej obsługi klienta 6.1. Logistyczna obsługa klienta a jego zadowolenie 6.2. Metody jakościowe pomiaru zadowolenia nabywców 6.3. Analiza ABC jako podstawa określenia optymalnego poziomu obsługi Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania oferty logistycznej 7.1. Zachowania nabywców i podstawowe ich determinanty 7.2. Etapy procesu decyzyjnego i modele zachowań nabywców 7.3. Modele zachowań nabywców wykorzystywane w prognozowaniu wyboru marek produktów 7.4. Modele preferencji jako podstawa kształtowania oferty logistycznej
Sygnatura czytelni BMW: VI I 181 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140625 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140536 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 226 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [215]-222. Indeks.
Dla studentów kierunków: logistyka, zarządzanie, ekonomia, jak również pracowników nauki i przedsiębiorców.
Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta Pojęcie logistycznej obsługi klienta Identyfikacja kluczowych elementów obsługi klienta Logistyczna obsługa klienta a segmentacja rynku a jego zadowolenie Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta Jakość obsługi klienta jako warunek jego zadowolenia i lojalności Mierniki i wskaźniki poziomu obsługi klienta Analiza ABC|XYZ oraz krzywa Lorenza w określaniu optymalnego poziomu obsługi klienta Tajemniczy klient w badaniach poziomu zadowolenia klienta z obsługi logistycznej Pomiar zadowolenia klienta z poziomu obsługi logistycznej Pomiar jako metoda gromadzenia danych Wiarygodność pomiaru jako warunek użyteczności danych Dobór próby badawczej w badaniach poziomu obsługi klienta Badania ankietowe jako metoda pomiaru poziomu satysfakcji klienta Cel tezy, hipotezy i założenia w badaniach zadowolenia klienta z obsługi logistycznej Zadania i formy ankietowego badania poziomu obsługi logistycznej Rodzaje pytań kwestionariuszowych i zasady ich formułowania Skalowanie jednowymiarowe i jego wykorzystanie w ocenie satysfakcji klienta . . . . . Wykorzystanie metod statystycznych w identyfikacji parametrów obsługi klienta Miary oceny skali zjawiska i ich interpretacja Miary rozproszenia i ich interpretacja Analiza korelacji w ocenie zależności potrzeb klientów Wybrane metody wnioskowania statystycznego Wybrane metody analizy zależności w ocenie zadowolenia klienta Tabele wielodzielcze jako podstawa grupowania klientów Badanie zależności między jakościowymi charakterystykami obsługi klienta Stosunki korelacyjne oraz korelacja krzywoliniowa Podstawowe metody analizy preferencji klienta względem obsługi logistycznej Wykorzystanie regresji logistycznej w interpretacji wyników z pomiaru ilościowego Analiza czynnikowa i jej zastosowanie w badaniu zależności między elementami obsługi a zadowoleniem klienta Skalowanie wielowymiarowe i analiza conjoint Analiza PROFIT i jej wykorzystanie w budowie mapy percepcji parametrów obsługi klienta llościowe instrumenty pomiaru poziomu logistycznej obsługi klienta Wskaźnik CSI jako narzędzie pomiaru zadowolenia klienta Wykorzystanie metody SERVQUAL do oceny jakości obsługi logistycznej Metoda incydentów krytycznych i odchyleń jako źródło wiedzy o wymaganiach klienta względem obsługi logistycznej.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 225 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 95
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146995, 146993, 146994 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145554 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5814 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135151 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [213]-220. Netogr. s. 221.
Dla przedstawicieli środowiska naukowego, studentów uczelni ekonomicznych oraz technicznych, specjalizaujących się w logistyce czy gospodarce przestrzennej.
Logistyka i jej potencjał wzrostu konkurencyjności regionów 1.1. Pojęcie i istota logistyki regionu 1.2. Systemowe ujęcie logistyki regionu 1.3. Infrastruktura logistyczna a pozycja konkurencyjna regionu 1.4. Wykorzystanie metod ilościowych w procesie wdrażania koncepcji logistyki regionu Zastosowanie metod przestrzennych do oceny atrakcyjności logistycznej regionów 2.1. Potencjał logistyczny regionu jako warunek jego konkurencyjności 2.2. Metody taksonomiczne w ocenie atrakcyjności logistycznej regionów 2.3. Możliwości wykorzystania metody taksonomii wrocławskiej i diagramu Czekanowskiego do oceny atrakcyjności logistycznej regionów 2.4. Atrakcyjność logistyczna regionów w świetle metody Hellwiga Lokalizacja centrów logistycznych a atrakcyjność regionu 3.1. Centra logistyczne jako czynnik wspierający obsługę regionu 3.2. Koszty jako główny wyznacznik lokalizacji centrum logistycznego 3.3. Metody wyznaczania promienia obsługi logistycznej Dostępność jako przejaw atrakcyjności logistycznej regionu 4.1. Zakres przedmiotowy i pojęcie dostępności regionu 4.2. Identyfikacja dostępności regionu na podstawie wskaźników wyposażenia infrastrukturalnego 4.3. Wykorzystanie modeli grawitacji do pomiaru potencjalnej dostępności regionu 4.4. Zachowania użytkowników jako podstawa pomiaru dostępności terytorialnej Ocena atrybutów transportu zbiorowego jako podstawa kształtowania instrumentów logistyki miejskiej 5.1. Charakterystyki przejazdu jako element modelowania zachowań komunikacyjnych 5.2. Analiza conjoint jako metoda oceny atrybutów komunikacji miejskiej 5.3. Wykorzystanie analizy czynnikowej do oceny atrybutów determinujących wybór środka transportu Rola prognozowania ruchu w kształtowaniu instrumentów logistyki miasta i regionu 6.1. Prognozowanie ruchu w mieście jako metoda identyfikacji przyszłego zatłoczenia 6.2. Rola prognozowania w realizacji inwestycji w infrastrukturę logistyczną 6.3. Ekstrapolacja trendu i możliwości jej zastosowania w prognozowaniu ruchu 6.4. Metody adaptacyjne prognozowania szeregów czasowych i ich wykorzystanie w planowaniu zadań transportu zbiorowego 6.5. Wyodrębnianie wahań cyklicznych i sezonowych jako podstawa wdrażania instrumentów ograniczania kongestii Wybrane metody oceny efektywności projektów logistycznych w mieście i regionie 7.1. Efektywność ekonomiczna jako miernik oceny projektów logistycznych 7.2. Zastosowanie analizy efektywności kosztowej do oceny projektów logistycznych 7.3. Analiza wielokryterialna i możliwości jej zastosowania do oceny projektów logistycznych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 378 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 138182 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka w sektorze publicznym / Sabina Kauf. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2019. - 169 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Zarządzanie. Logistyka)
Bibliografia na stronach [155]-165. Indeks.
Rozdział 1. Logistyka i jej rola w realizacji zadań publicznych 1.1. Koncepcyjne podstawy logistyki publicznej 1.2. Uwarunkowania logistyki publicznej 1.3. Model logistyki publicznej i jego założenia Rozdział 2. Logistyka publiczna w warunkach deregulacji sektora publicznego 2.1. Gwarancja państwa w urynkowieniu sektora publicznego 2.2. Ewolucja w podejściu do zarządzania w sektorze publicznym 2.3. Zasadność i konieczność wdrażania logistyki publicznej Rozdział 3. Logistyka publiczna w procesach tworzenia wartości 3.1. Pojęcie i istota wartości publicznej 3.2. Ujęcie procesowe tworzenia wartości publicznej 3.3. Identyfikacja i klasyfikacja procesów tworzenia wartości publicznej 3.4. Sieć powiązań jako podstawa kreowania wartości publicznej Rozdział 4. Logistyka publiczna w zarządzaniu siecią organizacji 4.1. Logistyka publiczna jako przesłanka skoordynowanej realizacji wartości 4.2. Relacje jako kluczowy atrybut zarządzania siecią powiązań 4.3. Koordynacyjna funkcja logistyki publicznej Rozdział 5. Logistyka publiczna w praktyce zarządzania sektorem publicznym 5.1. Wkład logistyki publicznej w zaspokajanie potrzeb mobilnościowych 5.2. Znaczenie logistyki publicznej w tworzeniu dostępności świadczeń medycznych 5.3. Logistyka publiczna z perspektywy administracji samorządowej
Sygnatura czytelni BMW: VI I 240 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147341 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [213]-217.
Dla studentów logistyki i wszystkich osób prowadzących badania naukowe, a także dla praktyków logistyków pracujących na stanowiskach wykonawczych i kierowniczych, podejmujących szereg decyzji.
1. Pojęcie i proces podejmowania decyzji (logistycznych) 1.1. Istota i rodzaje decyzji (logistycznych) 1.2. Racjonalne i behawioralne aspekty procesu decyzyjnego 1.3. Typy modeli decyzyjnych i zadań optymalizacyjnych 2. Wybrane metody oceny ryzyka w realizacji projektów logistycznych 2.1. Ryzyko jako element procesów decyzyjnych w logistyce 2.2. Matematyczna i szacunkowa metoda oceny ryzyka projektów logistycznych 2.3. Drzewo decyzyjne jako metoda szacowania ryzyka 3. Metody optymalizacyjne w projektowaniu sieci dystrybucji 3.1. Decyzje logistyczne w zakresie projektowania sieci dystrybucji 3.2. Metody projektowania optymalnego rozwoju sieci dystrybucji 3.3. Metody wyznaczania lokalizacji logistycznych centrów dystrybucyjnych 4. Wybrane metody optymalizacji i modelowania systemów transportowych 4.1. Zadania transportowe w rejonach obsługi 4.2. Zadania transportowe i ich optymalizacja w procesach biznesowych 4.3. Zagadnienie minimalizacji pustych przebiegów 4.4. Efektywność systemów transportowych i jej pomiar 5. Optymalizacja dostaw w sieciach transportowych 5.1. Problemy marszrutyzacji i ich klasyfikacja 5.2. Planowanie tras dostaw dla wielu pojazdów 5.3. Problemy optymalizacji sieci dostaw 6. Elementy wielokryterialnego wspomagania decyzji logistycznych 6.1. Budowa rankingu obiektów w świetle ocen wielokryterialnych 6.2. Optymalizacja decyzji logistycznych z wykorzystaniem metody analitycznej hierarchizacji i metod pokrewnych 6.3. Wykorzystanie punktów referencyjnych w rozwiązywaniu wielokryterialnych zadań dyskretnych 7. Wybrane metody optymalizacji zapasów 7.1. Decyzje logistyczne w zakresie gospodarowania zapasami 7.2. Wykorzystanie metody ABC w optymalizacji rozmieszczenia zapasów magazynowych 7.3. Metody optymalizujące wielkość zapasów 7.4. Wykorzystanie metody DRP w optymalizacji zapasów dystrybucyjnych 8. Gry decyzyjne i ich zastosowanie w logistyce 8.1. Teoria gier i jej znaczenie w procesie podejmowania decyzji 8.2. Możliwości zastosowania gier decyzyjnych w optymalizacji decyzji logistycznych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 195 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142959 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 418)
Bibliogr. s. 253-266. Netogr. s. 267.
Sygnatura czytelni BWZ: IV I 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3444 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2824 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vademecum logistyki / Sabina Kauf [et al.]. - Warszawa : Difin, 2016. - 196 s. ; il. ; 24 cm
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów kierunków i specjalności logistycznych.
Logistyka Jacek Szołtysek 1.1. Paradygmat logistyki, czyli czym jest logistyka, a czym nie jest 1.2. Zdefiniowanie logistyki, zarządzania logistycznego i zarządzania logistyką 1.3. Trochę historii – logistyka militarna, gospodarcza i społeczna System logistyczny Sebastian Twaróg 2.1. Od podejścia procesowego do systemowego 2.2. Zdefiniowanie systemu logistycznego 2.3. Rodzaje systemów logistycznych 2.4. Korzyści z systemowego podejścia w logistyce Łańcuch dostaw Sebastian Twaróg 3.1. Od łańcucha towarów do łańcucha dostaw 3.2. Istota łańcucha dostaw 3.3. Łańcuch logistyczny w strukturze łańcucha dostaw 3.4. Usługodawca logistyczny 3.5. Strategie łańcuchów dostaw Logistyczna obsługa klienta Sabina Kauf 4.1. Pojęcie logistycznej obsługi klienta 4.2. Elementy logistycznej obsługi klienta 4.3. Mierniki logistycznej obsługi klienta 4.4. Efficient Consumer Response Logistyka w sferze zaopatrzenia Ewa Płaczek 5.1. Zaopatrzenie a zakupy 5.2. Proces zaopatrzenia, a ile działań 5.3. Technologie komunikacyjne zaopatrzenia 5.4. Znaczenie procesu zaopatrzenia w przedsiębiorstwie Logistyka w sferze produkcji Adam Sadowski 6.1. Logistyka produkcji z perspektywy zarządzania produkcją 6.2. Definicja i koncepcja logistyki produkcji 6.3. Strategie logistyczne i ich wpływ na logistykę produkcji 6.4. Instrumentarium logistyki produkcji Logistyka w sferze dystrybucji Jacek Szołtysek 7.1. Dystrybucja – czym jest i kto ją programuje 7.2. Kanały i strategie dystrybucji 7.3. Projektowanie kanału dystrybucji 7.4. Przykłady kanałów dystrybucji Transport i magazynowanie Sabina Kauf 8.1. Transport – pojęcie i istota 8.2. Charakterystyka podstawowych gałęzi transportu 8.3. Infrastruktura transportowa 8.4. Gospodarka magazynowa i magazynowanie 8.5. Klasyfikacja magazynów 8.6. Centrum logistyczne jako element punktowej infrastruktury logistycznej Aspekty kosztowe w logistyce Ewa Płaczek 9.1. Spojrzenie na koszty logistyki 9.2. Identyfikacja kosztów logistyki 9.3. Rachunek kosztów w logistyce 9.4. Co daje rachunek kosztów działań Logistyka zwrotna Adam Sadowski 10.1. Włączenie logistyki zwrotnej do zarządzania łańcuchem dostaw 10.2. Zdefiniowanie logistyki zwrotnej 10.3. Przedmiot i zadania logistyki zwrotnej 10.4. Podmioty logistyki zwrotnej w kreowaniu przepływów zwrotnych 10.5. Rodzaje i miejsca powstawania zwrotów w zwrotnym łańcuchu dostaw 10.6. Procesy logistyki zwrotnej 10.7. Współczesne kierunki rozwoju logistyki zwrotnej
Sygnatura czytelni BMW: VI I 192 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142385 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142384 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5475 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 137-146.
Książka kierowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: marketing, logistyka, logistyczna obsługa klienta, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju (Adam Sadowski) Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju Zasady zrównoważonego rozwoju W kierunku marketingu zrównoważonego (Sabina Kauf) Trendy i tendencje rozwojowe w marketingu Marketing 3.0 jako wyraz "uspołecznienia" gospodarki Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów Współczesne wyzwania logistyki (Marzena Kramarz) Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem - współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju (Sabina Kauf, Marzena Kramarz) Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju - próba identyfikacji (Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski) Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 252 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 134
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147364 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147362 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5968 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Obecnie rośnie świadomość korzyści związanych z kompleksowym i odpowiednim wkomponowaniem logistyki w strukturę i mechanizm zarządzania przedsiębiorstwem oraz w proces współdziałania jego partnerów rynkowych. W niniejszej książce autorzy określają podstawowe wymiary oraz przejawy integracji współczesnej logistyki jako systemowej determinanty zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Rozważane w kolejnych rozdziałach problemy dotyczą identyfikacji zakresu i kierunków oddziaływania podstawowych logistycznych czynników na system zarządzania przedsiębiorstwem. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia na których wykładane są m.in. przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, metody ilościowe w logistyce, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, usługi logistyczne, zarządzanie procesami logistycznymi. W książce znajdujemy (…) dobrze umotywowaną naukowo narrację o charakterze aplikacyjnym. (…) Publikacja ma walory zarówno dydaktyczno-naukowe, jak i praktyczne. Może mieć zastosowanie zarówno w procesie nauczania (studia wyższe, kursy zwiększenia kwalifikacji, studia podyplomowe oraz w mniejszym zakresie – szkoły średnie kształcące w obszarze zarządzania marketingowców i logistyków), jak również w pracy zawodowej. Szczególnie może być przydatna w sytuacjach w których należy dokonać oceny poziomu świadczonej obsługi logistycznej bądź zaprojektowania takiej obsługi. Z recenzji prof. dr. hab. inż. Jacka Szołtyska Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności