Marketing regionalny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Kauf Sabina
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Oleksy-Gębczyk Aneta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing regionalny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(522)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(493)
Energia elektryczna
(490)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 418)
Bibliogr. s. 253-266. Netogr. s. 267.
Sygnatura czytelni BWZ: IV I 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3444 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Praca przygotowana w ramach realizacji habilitacyjnego projektu badawczego "Obszary aktywności marketingowej jednostki terytorialnej i ich oddziaływanie na rozwój turystyki wiejskiej (na przykładzie województwa podkarpackiego)", nr N N115 522 538.
Bibliogr. s. 272-288.
Sygnatura czytelni BWF: XII K 26
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135441 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7017 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynkowa koncepcja zarządzania jednostką terytorialną - istota, zakresi uwarunkowania rozwoju Pojęcie i cel działania jednostek samorządu terytorialnego Struktura samorządu terytorialnego w Polsce Istota zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego Ewolucja zarządzania jednostką terytorialną Znaczenie marketingu terytorialnego w zarządzaniu samorządem Odbiorcy działań marketingowych w jednostce terytorialnej Współczesne uwarunkowania działań marketingowych w jednostce terytorialnej Marketing relacji jako filozofia zarządzania jednostką terytorialną .... Główne założenia teorii marketingu relacji Marketing relacji w jednostkach samorządu terytorialnego Władze samorządowe jako inicjator i podmiot zarządzający relacjami w samorządzie terytorialnym Instrumenty marketingu relacji w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego Metodyka badań zastosowania instrumentów marketingu relacji w procesie kształtowania więzi w jednostkach samorządu terytorialnego Założenia badawcze dotyczące wykorzystania marketingu relacji w samorządach terytorialnych Źródła pozyskiwania informacji o wykorzystaniu instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego Regresja logistyczna dla celów modelowania wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych Mechanizm badania kształtowania relacji władzy samorządowej z interesariuszami Morfologia badanych jednostek terytorialnych Morfologia badanych grup interesariuszy Rola instrumentów marketingu relacji w kształtowaniu więzi z interesariuszami jednostek samorządu terytorialnego w świetle badań empirycznych Instrumenty marketingu relacji w kształtowaniu więzi z mieszkańcami w jednostkach samorządu terytorialnego Instrumenty marketingu relacji w kształtowaniu więzi z przedsiębiorcami w jednostkach samorządu terytorialnego Instrumenty marketingu relacji w kształtowaniu więzi z turystami w jednostkach samorządu terytorialnego Rekomendacje dla władz jednostek terytorialnych odnośnie do możliwości wykorzystania instrumentów marketingu relacji w kształtowaniu więzi z interesariuszami
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 128
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6197 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności