Tłuczak Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Tłuczak Agnieszka
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Logistyka gospodarcza
(2)
Rynek
(2)
Decyzje
(1)
Ekonometria
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Logistyka
(1)
Miasta
(1)
Obsługa klienta
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Szeregi czasowe
(1)
Transport
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)
Bibliogr. s. 141-142.
Podręcznik dla studentów większości kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143836 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [251]-263. Netogr. s. 263.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, specjalizaujących się w logistyce oraz dla przedstawicieli środowiska naukowego czy praktyków gospodarczych.
Informacja rynkowa i jej rola w zarządzaniu łańcuchem dostaw 1.1. Informacja i jej znaczenie w realizacji procesów logistycznych 1.2. Rola informacji rynkowej w procesie podejmowania decyzji logistycznych 1.3. Rola i znaczenie badań w zarządzaniu łańcuchem dostaw 1.4. Procedura badawcza jako warunek pozyskania właściwych informacji Metody pomiaru i gromadzenia danych dla potrzeb łańcucha dostaw 2.1. Pomiar jako podstawa gromadzenia danych logistycznych 2.2. Określenie metody doboru i liczebności próby badawczej w badaniach logistycznych 2.3. Wybrane metody gromadzenia danych ze źródeł pierwotnych Prognozowanie popytu jako podstawa prawidłowego funkcjonowania łańcucha dostaw 3.1. Rola i znaczenie prognozowania w zarządzaniu łańcuchem dostaw 3.2. Podstawowe metody prognostyczne w zarządzaniu łańcuchem dostaw 3.3. Ekstrapolacja trendu i możliwości jej zastosowania w gospodarce zapasami 3.4. Prognozowanie zorientowane na osiągane efekty logistyczne Rola usług transportowych w zarządzaniu łańcuchem dostaw i metody badania potrzeb przewozowych 4.1. Znaczenie transportu w zarządzaniu łańcuchem dostaw 4.2. Istota i źródła potrzeb transportowych 4.3. Popyt na usługi transportowe i metody określania jego elastyczności 4.4. Wybrane metody określania wahań popytu na transport Metody wyboru zleceniobiorców do realizacji zadań logistycznych 5.1. Partnerstwo w łańcuchu dostaw jako podstawa przewagi konkurencyjnej 5.2. Ilościowe podejście do oceny partnerów w łańcuchu dostaw 5.3. Zastosowanie metody AHP do wyboru dostawców 5.4. Metoda TOPSIS i jej wykorzystanie do oceny dostawcy w łańcuchu dostaw 5.5. Współpraca w łańcuchu dostaw i metody pomiaru jej efektów Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania logistycznej obsługi klienta 6.1. Logistyczna obsługa klienta a jego zadowolenie 6.2. Metody jakościowe pomiaru zadowolenia nabywców 6.3. Analiza ABC jako podstawa określenia optymalnego poziomu obsługi Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania oferty logistycznej 7.1. Zachowania nabywców i podstawowe ich determinanty 7.2. Etapy procesu decyzyjnego i modele zachowań nabywców 7.3. Modele zachowań nabywców wykorzystywane w prognozowaniu wyboru marek produktów 7.4. Modele preferencji jako podstawa kształtowania oferty logistycznej
Sygnatura czytelni BMW: VI I 181 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140625 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140536 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 226 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [215]-222. Indeks.
Dla studentów kierunków: logistyka, zarządzanie, ekonomia, jak również pracowników nauki i przedsiębiorców.
Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta Pojęcie logistycznej obsługi klienta Identyfikacja kluczowych elementów obsługi klienta Logistyczna obsługa klienta a segmentacja rynku a jego zadowolenie Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta Jakość obsługi klienta jako warunek jego zadowolenia i lojalności Mierniki i wskaźniki poziomu obsługi klienta Analiza ABC|XYZ oraz krzywa Lorenza w określaniu optymalnego poziomu obsługi klienta Tajemniczy klient w badaniach poziomu zadowolenia klienta z obsługi logistycznej Pomiar zadowolenia klienta z poziomu obsługi logistycznej Pomiar jako metoda gromadzenia danych Wiarygodność pomiaru jako warunek użyteczności danych Dobór próby badawczej w badaniach poziomu obsługi klienta Badania ankietowe jako metoda pomiaru poziomu satysfakcji klienta Cel tezy, hipotezy i założenia w badaniach zadowolenia klienta z obsługi logistycznej Zadania i formy ankietowego badania poziomu obsługi logistycznej Rodzaje pytań kwestionariuszowych i zasady ich formułowania Skalowanie jednowymiarowe i jego wykorzystanie w ocenie satysfakcji klienta . . . . . Wykorzystanie metod statystycznych w identyfikacji parametrów obsługi klienta Miary oceny skali zjawiska i ich interpretacja Miary rozproszenia i ich interpretacja Analiza korelacji w ocenie zależności potrzeb klientów Wybrane metody wnioskowania statystycznego Wybrane metody analizy zależności w ocenie zadowolenia klienta Tabele wielodzielcze jako podstawa grupowania klientów Badanie zależności między jakościowymi charakterystykami obsługi klienta Stosunki korelacyjne oraz korelacja krzywoliniowa Podstawowe metody analizy preferencji klienta względem obsługi logistycznej Wykorzystanie regresji logistycznej w interpretacji wyników z pomiaru ilościowego Analiza czynnikowa i jej zastosowanie w badaniu zależności między elementami obsługi a zadowoleniem klienta Skalowanie wielowymiarowe i analiza conjoint Analiza PROFIT i jej wykorzystanie w budowie mapy percepcji parametrów obsługi klienta llościowe instrumenty pomiaru poziomu logistycznej obsługi klienta Wskaźnik CSI jako narzędzie pomiaru zadowolenia klienta Wykorzystanie metody SERVQUAL do oceny jakości obsługi logistycznej Metoda incydentów krytycznych i odchyleń jako źródło wiedzy o wymaganiach klienta względem obsługi logistycznej.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 225 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 95
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146995, 146993, 146994 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145554 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5814 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [213]-220. Netogr. s. 221.
Dla przedstawicieli środowiska naukowego, studentów uczelni ekonomicznych oraz technicznych, specjalizaujących się w logistyce czy gospodarce przestrzennej.
Logistyka i jej potencjał wzrostu konkurencyjności regionów 1.1. Pojęcie i istota logistyki regionu 1.2. Systemowe ujęcie logistyki regionu 1.3. Infrastruktura logistyczna a pozycja konkurencyjna regionu 1.4. Wykorzystanie metod ilościowych w procesie wdrażania koncepcji logistyki regionu Zastosowanie metod przestrzennych do oceny atrakcyjności logistycznej regionów 2.1. Potencjał logistyczny regionu jako warunek jego konkurencyjności 2.2. Metody taksonomiczne w ocenie atrakcyjności logistycznej regionów 2.3. Możliwości wykorzystania metody taksonomii wrocławskiej i diagramu Czekanowskiego do oceny atrakcyjności logistycznej regionów 2.4. Atrakcyjność logistyczna regionów w świetle metody Hellwiga Lokalizacja centrów logistycznych a atrakcyjność regionu 3.1. Centra logistyczne jako czynnik wspierający obsługę regionu 3.2. Koszty jako główny wyznacznik lokalizacji centrum logistycznego 3.3. Metody wyznaczania promienia obsługi logistycznej Dostępność jako przejaw atrakcyjności logistycznej regionu 4.1. Zakres przedmiotowy i pojęcie dostępności regionu 4.2. Identyfikacja dostępności regionu na podstawie wskaźników wyposażenia infrastrukturalnego 4.3. Wykorzystanie modeli grawitacji do pomiaru potencjalnej dostępności regionu 4.4. Zachowania użytkowników jako podstawa pomiaru dostępności terytorialnej Ocena atrybutów transportu zbiorowego jako podstawa kształtowania instrumentów logistyki miejskiej 5.1. Charakterystyki przejazdu jako element modelowania zachowań komunikacyjnych 5.2. Analiza conjoint jako metoda oceny atrybutów komunikacji miejskiej 5.3. Wykorzystanie analizy czynnikowej do oceny atrybutów determinujących wybór środka transportu Rola prognozowania ruchu w kształtowaniu instrumentów logistyki miasta i regionu 6.1. Prognozowanie ruchu w mieście jako metoda identyfikacji przyszłego zatłoczenia 6.2. Rola prognozowania w realizacji inwestycji w infrastrukturę logistyczną 6.3. Ekstrapolacja trendu i możliwości jej zastosowania w prognozowaniu ruchu 6.4. Metody adaptacyjne prognozowania szeregów czasowych i ich wykorzystanie w planowaniu zadań transportu zbiorowego 6.5. Wyodrębnianie wahań cyklicznych i sezonowych jako podstawa wdrażania instrumentów ograniczania kongestii Wybrane metody oceny efektywności projektów logistycznych w mieście i regionie 7.1. Efektywność ekonomiczna jako miernik oceny projektów logistycznych 7.2. Zastosowanie analizy efektywności kosztowej do oceny projektów logistycznych 7.3. Analiza wielokryterialna i możliwości jej zastosowania do oceny projektów logistycznych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 378 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 138182 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [213]-217.
Dla studentów logistyki i wszystkich osób prowadzących badania naukowe, a także dla praktyków logistyków pracujących na stanowiskach wykonawczych i kierowniczych, podejmujących szereg decyzji.
1. Pojęcie i proces podejmowania decyzji (logistycznych) 1.1. Istota i rodzaje decyzji (logistycznych) 1.2. Racjonalne i behawioralne aspekty procesu decyzyjnego 1.3. Typy modeli decyzyjnych i zadań optymalizacyjnych 2. Wybrane metody oceny ryzyka w realizacji projektów logistycznych 2.1. Ryzyko jako element procesów decyzyjnych w logistyce 2.2. Matematyczna i szacunkowa metoda oceny ryzyka projektów logistycznych 2.3. Drzewo decyzyjne jako metoda szacowania ryzyka 3. Metody optymalizacyjne w projektowaniu sieci dystrybucji 3.1. Decyzje logistyczne w zakresie projektowania sieci dystrybucji 3.2. Metody projektowania optymalnego rozwoju sieci dystrybucji 3.3. Metody wyznaczania lokalizacji logistycznych centrów dystrybucyjnych 4. Wybrane metody optymalizacji i modelowania systemów transportowych 4.1. Zadania transportowe w rejonach obsługi 4.2. Zadania transportowe i ich optymalizacja w procesach biznesowych 4.3. Zagadnienie minimalizacji pustych przebiegów 4.4. Efektywność systemów transportowych i jej pomiar 5. Optymalizacja dostaw w sieciach transportowych 5.1. Problemy marszrutyzacji i ich klasyfikacja 5.2. Planowanie tras dostaw dla wielu pojazdów 5.3. Problemy optymalizacji sieci dostaw 6. Elementy wielokryterialnego wspomagania decyzji logistycznych 6.1. Budowa rankingu obiektów w świetle ocen wielokryterialnych 6.2. Optymalizacja decyzji logistycznych z wykorzystaniem metody analitycznej hierarchizacji i metod pokrewnych 6.3. Wykorzystanie punktów referencyjnych w rozwiązywaniu wielokryterialnych zadań dyskretnych 7. Wybrane metody optymalizacji zapasów 7.1. Decyzje logistyczne w zakresie gospodarowania zapasami 7.2. Wykorzystanie metody ABC w optymalizacji rozmieszczenia zapasów magazynowych 7.3. Metody optymalizujące wielkość zapasów 7.4. Wykorzystanie metody DRP w optymalizacji zapasów dystrybucyjnych 8. Gry decyzyjne i ich zastosowanie w logistyce 8.1. Teoria gier i jej znaczenie w procesie podejmowania decyzji 8.2. Możliwości zastosowania gier decyzyjnych w optymalizacji decyzji logistycznych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 195 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142959 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143688, 143450 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-169. Wykaz aktów prawnych s. 169.
Dla studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 12577 (1 egz.)
E-book
W koszyku
To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia na których wykładane są m.in. przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, metody ilościowe w logistyce, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, usługi logistyczne, zarządzanie procesami logistycznymi. W książce znajdujemy (…) dobrze umotywowaną naukowo narrację o charakterze aplikacyjnym. (…) Publikacja ma walory zarówno dydaktyczno-naukowe, jak i praktyczne. Może mieć zastosowanie zarówno w procesie nauczania (studia wyższe, kursy zwiększenia kwalifikacji, studia podyplomowe oraz w mniejszym zakresie – szkoły średnie kształcące w obszarze zarządzania marketingowców i logistyków), jak również w pracy zawodowej. Szczególnie może być przydatna w sytuacjach w których należy dokonać oceny poziomu świadczonej obsługi logistycznej bądź zaprojektowania takiej obsługi. Z recenzji prof. dr. hab. inż. Jacka Szołtyska Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności