Kramarz Marzena
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(4)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kramarz Marzena
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Logistyka gospodarcza
(5)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Dla studentów uczelni technicznych, kierunków: zarządzanie i marketing oraz zarządzanie i inżynieria produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 52,1 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 83,1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 11413 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121581 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3197 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Dla studentów uczelni technicznych, kierunków: zarządzanie i marketing oraz zarządzanie i inżynieria produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 52,2 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 83,2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 11414 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121582 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3198 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [325]-333.
Dla studentów uczelni technicznych, biznesowych oraz specjalistów przemysłu.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 353 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 12365 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126780 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 137-146.
Książka kierowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: marketing, logistyka, logistyczna obsługa klienta, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju (Adam Sadowski) Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju Zasady zrównoważonego rozwoju W kierunku marketingu zrównoważonego (Sabina Kauf) Trendy i tendencje rozwojowe w marketingu Marketing 3.0 jako wyraz "uspołecznienia" gospodarki Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów Współczesne wyzwania logistyki (Marzena Kramarz) Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem - współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju (Sabina Kauf, Marzena Kramarz) Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju - próba identyfikacji (Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski) Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 252 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 134
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147364 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147362 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5968 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [209]-214. Netogr. s. 214.
Kooperacja w sieciach i łańcuchach dostaw 1.1. Sieć i łańcuch dostaw 1.1.1. Organizacja sieciowa i sieć biznesu 1.1.2. Rodzaje sieci 1.1.3. Sieci dostaw 1.1.4. Łańcuch dostaw i sieciowy łańcuch dostaw 1.2. Modele przedsiębiorstw w sieci 1.3. Dystrybucja w sieciach i łańcuchach dostaw 1.4. Determinanty marketingowe i logistyczne organizacji kanałów dystrybucji 1.5. Klient, konsument, odbiorca w sieciach i łańcuchach dostaw Logistyczna obsługa klienta 2.1. Ocena podmiotów w sieci dystrybucji 2.2. Obsługa klienta 2.2.1. Fazy obsługi klienta 2.2.2. Luki w obsłudze klienta 2.2.3. Elementy logistyczne obsługi klienta 2.3. Niezawodność 2.4. Elastyczność 2.5. Komunikacja i wygoda Analiza cyklu realizacji zamówienia 3.1. Etapy cyklu realizacji zamówienia 3.1.1. Atrybuty procesu 3.1.2. Proces i cykl realizacji zamówienia 3.1.3. Przebieg realizacji zamówienia 3.1.4. Realizacja zamówienia w systemie pull i push 3.1.5. Czas realizacji zamówienia 3.2. Mapa procesu jako narzędzie identyfikacji działań 3.2.1. Modele i diagramy procesu 3.2.2. Mapy procesu i mapowanie procesów 3.2.3. Procedura tworzenia map procesu 3.2.4. Diagram rybiej ości 3.2.5. Mapy relacji oraz sieci przepływu 3.3. Czas realizacji zamówienia jako miernik sprawności Ocena logistycznej obsługi klienta 4.1. Badania rynku i badania marketingowe 4.2. Metodyka badań ankietowych 4.2.1. Metody gromadzenia danych w badaniach ankietowych 4.2.2. Próba badawcza 4.2.3. Kwestionariusz ankietowy 4.3. Mierniki logistycznej obsługi klienta 4.4. Indeks satysfakcji klienta Pozycjonowanie strategii obsługi klientów 5.1. Segmentacja ryku 5.1.1. Segmentacja a priori 5.1.2. Segmentacja na podstawie analizy skupień 5.1.3. Metody przeprowadzania segmentacji 5.1.4. Pozycjonowanie klientów 5.1.5. Macierze pozycjonowania klienta 5.2. Wyznaczanie standardów obsługi 5.3. Strategie logistycznej obsługi klienta 5.4. Strategia efektywnej obsługi klienta 5.5. Strategie przedsiębiorstw flagowych sieci dystrybucji 5.5.1. Strategie adaptacyjne 5.5.2. Strategie ukierunkowana na wzmacnianie odporności łańcucha dostaw 5.5.3. Macierz strategii przedsiębiorstwa flagowego w sieciowym łańcuchu dostaw 5.6. Zarządzanie relacjami z klientem – system komunikacji i wspomaganie informatyczne relacji Badanie poziomu logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie produkcyjnym Wyznaczanie standardów obsługi dla przedsiębiorstwa flagowego w sieci dostaw wyrobów hutniczych Diagnoza procesu realizacji zamówienia w branży elektrycznej
Sygnatura czytelni BMW: VI I 172 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 138825 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138824 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5147 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności