Badania jakościowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(32)
Forma i typ
Artykuły
(23)
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(7)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Kwiatkowski Piotr Tadeusz
(2)
Ryłko Ewa
(2)
Bębenek Piotr
(1)
Błaszczyk Katarzyna
(1)
Chudziak Jarosław
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dzierzbicka Joanna
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gawlik Katarzyna
(1)
Gierszewski Janusz
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gołaś Ewa
(1)
Janowicz Rafał
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Klaus Marcin
(1)
Korolczuk Elżbieta
(1)
Kubiciel-Lodzińska Sabina (1980- )
(1)
Maj Jolanta (politologia)
(1)
Malepszy Anna
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
Pieczywok Andrzej
(1)
Presz Krzysztof
(1)
Puciato Natalia
(1)
Rygalska Karolina
(1)
Rzanny Mariusz
(1)
Staszyńska Katarzyna M
(1)
Stawecka Katarzyna
(1)
Szczypek Paweł
(1)
Turek Dariusz
(1)
Winch Sławomir
(1)
Więcek-Janka Ewa
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Wyrzykowska Iwona
(1)
Łyszyk Katarzyna
(1)
Ściechowska Anna
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Badania jakościowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(23)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 538)
Na grzbiecie akronim serii: SiM.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 153-180.
Przedsiębiorczość imigrantów na świecie i w Polsce Działalność gospodarcza imigrantów – pojęcia oraz statystyki Pojęcia: działalność gospodarcza, przedsiębiorca i samozatrudnienie Przedsiębiorczość imigrantów na świecie w świetle danych statystycznych Napływ imigrantów do Polski a potencjał rozwoju przedsiębiorczości Wybrane zagadnienia badań nad przedsiębiorczością imigrantów Rozwój badań nad przedsiębiorczością imigrantów w Europie Środkowo-Wschodniej Wybrane zagadnienia z zakresu badań nad przedsiębiorczością imigrantów Podejścia i wyzwania metodologiczne Podejścia metodologiczne w badaniach nad przedsiębiorczością migrantów Systematyczny przegląd literatury Wyniki systematycznego przeglądu literatury. Analiza bibliometryczna Analiza bibliometryczna za pomocą Web of Science za pomocą Scopus Google Scholar Analiza trendów występowania słów kluczowych Wyzwania w prowadzeniu badań nad przedsiębiorczością imigrantów Wyzwania etyczne w badaniach nad imigrantami i przedsiębiorczością imigrantów Sposoby dotarcia do respondenta oraz doboru próby Dane statystyczne dotyczące przedsiębiorczości imigrantów w Polsce Źródła danych o cudzoziemcach prowadzących działalność gospodarczą Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inne możliwości pozyskania danych statystycznych Urząd Skarbowy Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Trudności związane z analizą statystyczną danych oraz uzyskaniem operatu losowania Wyniki badań eksploracyjnych wśród przedsiębiorców – imigrantów Charakterystyka regionu eksploracji Metodologia badań. Gromadzenie i analiza danych Motywy zakładania własnej działalności gospodarczej Trudności związane z założeniem i prowadzeniem własnej firmy Charakterystyka prowadzonej działalności gospodarczej Plany zawodowe przedsiębiorców imigrantów Ograniczenia oraz implikacje dla dalszych kierunków badań Rekomendacje w zakresie wspierania przedsiębiorczości imigrantów
Sygnatura czytelni BWZ: XII K 17
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149989 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150050 (1 egz.)
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dominujący respondenci / Piotr Tadeusz Kwiatkowski. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 3, s.17-20. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Badania jakościowe przez internet / Krzysztof Presz. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 6, s.47-51. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rozmawiaj, słuchaj, pytaj / Karolina Rygalska. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 3, s.42-43. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Niedoceniane badania jakościowe / Ewa Ryłko. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 3, s. 21-24. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Badania jakościowe / Katarzyna M. Staszyńska. W: Manager. 1998, nr 3, s.54-55. - Warszawa : INFOR, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : pojęcia, metody, narzędzia / Ewa Więcek-Janka. - Wydanie I. - Poznań : Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2020. - 265 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 259-265.
1. Badania marketingowe i marketingowe systemy informacyjne 9 1.1. Badania marketingowe 9 1.2. Marketingowy system informacyjny (MSI) 16 1.3. Podsumowanie 21 1.4. Obszary pracy własnej 22 2. Klasyfikacja badań marketingowych 27 2.1. Kryteria klasyfikacji badań 27 2.2. Rodzaje badań 31 2.3. Desk research 33 2.4. Podsumowanie 39 2.5. Obszary pracy własnej 39 3. Cechy, funkcje i organizacja badań marketingowych 43 3.1. Cechy badań marketingowych 43 3.2. Funkcje badań marketingowych 44 3.3. Organizacja badań marketingowych 45 3.5. Obszary pracy własnej 48 4. Zakres badań marketingowych 53 5. Badania ilościowe i jakościowe 63 5.1. Badania ilościowe 63 5.2. Badania jakościowe 64 5.3. Triangulacja 68 5.4. Obszary pracy własnej 68 6. Proces badań marketingowych 73 6.1. Etapy procesu badawczego 73 6.2. Faza koncepcyjna 73 6.3. Faza wykonawcza 75 6.4. Błędy popełniane w procesie badawczym 76 6.5. Wiarygodność pomiaru 79 6.7. Obszary pracy własnej 81 7. Projektowanie badania marketingowego 85 7.1. Metodyka badawcza 85 7.2. Etapy projektowania badania marketingowego 87 7.3. Obszary pracy własnej 93 8. Dobór próby 97 8.1. Działania związane z doborem próby 97 8.2. Pojęcia związane z doborem próby 97 8.3. Metody doboru próby 101 8.4. Próba minimalna w badaniach ankietowych 104 8.6. Obszary pracy własnej 107 9. Dobór metod, technik i narzędzi badawczych 113 9.1. Badania wtórne i pierwotne 113 9.2. Najważniejsze metody i techniki badawcze 114 9.3. Budowa instrumentów badawczych 118 9.5. Obszary pracy własnej 124 10. Metoda ankietowa i metoda wywiadu 129 10.1. Metoda ankietowa 129 10.2. Metoda wywiadu 140 10.3. Podsumowanie 150 10.4. Obszary pracy własnej 151 11. Obserwacja i eksperyment 155 11.1. Obserwacja 155 11.2. Eksperyment 162 11.3. Podsumowanie 168 11.4. Obszary pracy własnej 169 12. Studium przypadku (case study) 173 13. Pomiar i skale pomiarowe 181 13.1. Pojęcie pomiaru 181 13.2. Pomiar cech ilościowych i jakościowych 182 13.3. Etapy i poziomy pomiaru oraz skale pomiarowe 184 13.5. Obszary pracy własnej 188 14. Porządkowanie danych 193 15. Analiza i interpretacja danych 205 15.1. Klasyfikacja procedur analitycznych 205 15.2. Metody statystyczne w analizie danych 208 15.3. Miary statystyczne 210 15.4. Wybrane rozkłady prawdopodobieństwa 215 15.5. Zastosowania testów statystycznych 219 15.6. Prognozowanie 225 15.7. Obszary pracy własnej 226 16. Metody prezentacji wyników 231 16.1. Składowe raportu 231 16.2. Graficzna prezentacja wyników 233 16.3. Składowe raportów naukowych 239 16.5. Obszary pracy własnej 241 17. Przykłady kwestionariuszy 245 Badanie satysfakcji klienta – kwestionariusz wywiadu zastosowany w badaniu poziomu satysfakcji klientów prowadzonym dla firmy AiE 245 Kwestionariusz ewaluacyjny – ocena warsztatów zorganizowanych przez firmę AiE 251 Kwestionariusz ankiety Servqual – ocena zadowolenia z użytkowania obiektu sportowego 253 Kwestionariusz stylów autoprezentacji 254
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 282 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149714 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
HR business partner : organizacja, kultura, społeczeństwo / Sławomir Winch. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 189, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 183-189.
Dla studentów i praktyków zarządzania.
Rola zarządzania ludźmi w polskich przedsiębiorstwach w latach 1945-2003 1.1. Upolitycznienie relacji w przedsiębiorstwie - lata 1945-1980 1.2. Od "Karnawału Solidarności" do końca "Mrocznych czasów stanu wojennego" 1.3. Transformacja i "niewidzialna ręka rynku" 1.4. Modyfikacja roli działów personalnych 1990-2003 HR Business Partner - założenia koncepcji 2.1. Geneza koncepcji i jej krytyka 2.2. Założenia HR BP w kontekście sytuacji kryzysowych Kulturowa perspektywa analizy HR Business Partner 3.1. Pojęcie kultury organizacyjnej - wybrane koncepcje 3.2. Kultura - perspektywa organizacji gospodarczych 3.3. Typy kultur w koncepcji F. Trompenaarsa i Ch. Hampdena-Turnera 3.4. Pomiędzy kulturą rynku a kulturą zespołu 3.5. Indywidualizm vs kolektywizm Badania ilościowe i jakościowe w praktyce HR Business Partner 4.1. Badania ilościowe 4.1.1. Proces badawczy 4.1.1.1. Badania ilościowe z perspektywy nauk o zarządzaniu i jakości 4.1.1.2. Kwestionariusz ankiety - pytania 4.1.1.3. Wpływ słownictwa 4.1.1.4. Pytania zamknięte i pytania otwarte 4.1.1.5. Skale - pomiar zmiennych 4.1.1.6. Dobór próby i jej reprezentatywność 4.1.1.7. Kodowanie wyników 4.2. Realizacja badań i interpretacja danych 4.3. Badania jakościowe Kształtowanie pożądanych postaw pracowników w praktyce HR Business Partner 5.1. Typy przystosowań pracowników do przedsiębiorstwa - założenia koncepcji 5.2. Problemy i hipotezy badawcze, charakterystyka próby badawczej 5.3. Wyniki badań - determinanty typów przystosowań 5.3.1. System ocen pracowniczych i przejrzystość systemu wynagrodzeń 5.3.2. Sytuacja finansowa, rynkowa i zaangażowanie w pracę 5.3.3. Zarządzanie wiedzą a typy przystosowań 5.3.4. Dystans władzy a typy przystosowań 5.3.4.1. Style przywództwa z perspektywy HR BP 5.3.4.2. Dystans władzy a styl działania i typy przystosowań Wybrane instrumenty HR Business Partner 6.1. Misja przedsiębiorstwa 6.2. Misja personalna 6.3. Rekrutacja pracowników 6.3.1. Macierz profilu pracownika 6.3.2. Rekrutacja absolwentów szkół wyższych - rola doświadczenia zawodowego 6.3.4. Społeczny kontekst stanowiska w procesie rekrutacji 6.4. System ocen 6.5. Digitalizacja procesów HR Employer branding 7.1. Istota employer brandingu - założenia koncepcji 7.1.1. Redukcja dysonansu poznawczego 7.1.2. Praktyka employer brandnigu 7.2. Zewnętrzny wizerunek firmy 7.2.1. Oczekiwania pokoleniowe - pomiędzy regułami moralnymi a konwencjami społecznymi 7.3. Oczekiwania wobec pracodawców - wyniki badań 7.4. Ideologizacja zarządzania - dwa sposoby zmiany organizacji (ładu społecznego) 7.4.1. Ideologizacja - wymiar przedsiębiorstwa 7.4.2. Pomiędzy priorytetem jednostki a grupy - dylemat przedsiębiorstwa 7.4.3. Konserwatyzm przedsiębiorstwa jako rozwiązanie dylematu
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 163
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152990 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6534 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ryzyko i kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw innowacyjnych w turbulentnym otoczeniu / Jacek Woźniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 197 stron : ilustracje, mapa, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-160.
Otoczenie jako integralny komponent systemu rozwoju przedsiębiorstwa innowacyjnego Współczesne podejście do rozumienia otoczenia przedsiębiorstw innowacyjnych – holizm i synergizm Stratyfikacja otoczenia – kryteria i dylematy podziału Jakość otoczenia i jakość analizy otoczenia – kontekst działalności innowacyjnej Znaczenie otoczenia dla współczesnego przedsiębiorstwa innowacyjnego Wyzwania i ograniczenia dla analizy otoczenia w przedsiębiorstwach innowacyjnych Zarządzanie ryzykiem i kluczowe czynniki sukcesu (KCS) w rozwoju przedsiębiorstw innowacyjnych. Zarządzanie ryzykiem we współczesnych systemach działania Dylematy percepcji ryzyka i implementacji zarządzania ryzykiem w warunkach procesów innowacyjnych Etapy i zasady zarządzania ryzykiem Istota, klasyfikacja i znaczenie kluczowych czynników sukcesu dla przedsiębiorstw Czynniki ryzyka a kluczowe czynniki sukcesu w działalności innowacyjnej Otoczenie w kontekście postrzegania ryzyka i kluczowych czynników sukcesu – przykład polskich przedsiębiorstw innowacyjnych z sektorów high-tech knowledge-intensive services Metodyka badania empirycznego Percepcja ryzyka jako komponentu otoczenia i znaczenie zarządzania ryzykiem w rozwoju działalności przedsiębiorstw w złożonym i zmiennym otoczeniu Czynniki ryzyka jako KCS dla przedsiębiorstw Potencjalny wpływ zarządzania ryzykiem na otoczenie wewnętrzne i relacje z otoczeniem zewnętrznym przedsiębiorstw oraz rozwój KCS Klasy przedsiębiorstw pod względem postrzegania ryzyka i kluczowych czynników sukcesu w warunkach analizy otoczenia Transkrypcje wywiadów pogłębionych – studia przypadków przedsiębiorstw innowacyjnych Percepcja ryzyka jako komponentu otoczenia i znaczenie zarządzania ryzykiem w rozwoju działalności przedsiębiorstw w złożonym i zmiennym otoczeniu Czynniki ryzyka jako KCS oraz pozostałe determinanty rozwoju dla przedsiębiorstw Potencjalny wpływ zarządzania ryzykiem na otoczenie wewnętrzne i relacje z otoczeniem zewnętrznym przedsiębiorstw oraz rozwój KCS
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 130
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6452 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Siła i słabość badań jakościowych / Iwona Wyrzykowska. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 5, s.41-43. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności