Winch Sławomir
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WEiZ
(4)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Winch Sławomir
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Negocjacje
(4)
Techniki sprzedaży
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Manipulacja
(1)
Praca
(1)
Presja
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sztuka prezentacji : teoria i praktyka / redakcja naukowa Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch. - Wydanie poprawione. - Warszawa : Difin, 2019. - 305, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [298]-305.
Rozdział 1. Efektywna komunikacja interpersonalna - wybrane zagadnienia Katarzyna Stobińska Rozdział 2. Komu ludzie wierzą? - budowanie wiarygodności i zaufania Anna Winch Rozdział 3. Uwarunkowania kulturowe w prezentacji Dominika Mirońska Rozdział 4. Kreowanie własnego wizerunku Lidia Jabłonowska Rozdział 5. Prezentacja jako źródło stresu - wykorzystanie technik poznawczych oraz regulacji emocjonalnej do jej przygotowania i realizacji Agnieszka Wojtczuk-Turek Rozdział 6. Istota i rodzaje prezentacji Lidia Jabłonowska Rozdział 7. Formułowanie celu i konstrukcja wypowiedzi Lidia Jabłonowska Rozdział 8. Przygotowanie prezentacji Piotr Wachowiak Rozdział 9. Sprawność prezentacji Mirosław Oczkoś Rozdział 1. Rozpoczęcie prezentacji Piotr Wachowiak Rozdział 2. Kiedy słowo jest bronią? - perswazja w komunikacji Sławomir Winch Rozdział 3. Techniki wywierania wpływu w przekazie treści Sławomir Winch Rozdział 4. Głos w prezentacjach - od emisji do dykcji Lidia Jabłonowska Rozdział 5. Sposób mówienia - od dykcji do retoryki w praktyce Lidia Jabłonowska Rozdział 6. Sposób mówienia w mediach elektronicznych - ćwiczenia Mirosław Oczkoś Rozdział 7. Mowa ciała w prezentacji Grzegorz Myśliwiec Rozdział 8. Etykieta w prezentacjach - dobre obyczaje Lidia Jabłonowska Rozdział 9. Perfect Image - szkolenia i doradztwo Mirosław Oczkoś Rozdział 1. Procesy grupowe Marcin Szczygieł Rozdział 2. Prowadzenie dyskusji Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak Rozdział 3. Pytania i odpowiedzi - radzenie sobie z obiekcjami Sławomir Winch Rozdział 4. Błędy popełniane podczas prezentacji Piotr Wachowiak
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 76
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147564 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5978 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2010. - 272 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [269]-272.
Racjonalność w negocjacjach 1.1. Funkcja użyteczności jako kryterium racjonalności 1.2. Złudzenie bycia racjonalnym 1.3. Satysfakcja jako kryterium racjonalności 1.4. Satysfakcja w negocjacjach 1.4.1. Poziom realizacji celów 1.4.2. Kontakty interpersonalne – odzwierciedlanie 1.4.3. Technika dokonywania ustępstw 1.5. BATNA w negocjacjach 1.5.1. Opracowanie BATN-y 1.5.2. Konstrukcja i pomiar BATN-y – przykład Strategie negocjacyjne 2.1. Integratywna strategia negocjacji 2.1.1. Reguły postępowania 2.1.2. Identyfikacja interesów 2.1.3. Sformułowanie problemu negocjacyjnego 2.1.4. Poszukiwanie rozwiązań – decyzje 2.1.5. Bariery w realizacji strategii integratywnej 2.2. Dystrybutywna strategia negocjacji 2.2.1. „Manipulowanie czasem” 2.2.2. „Manipulacja kompetencjami decyzyjnymi” 2.2.3. „Manipulowanie faktami” 2.2.4. Gry handlowe 2.2.5. Kryptolicytacja 2.2.6. Bariery dystrybutywnej strategii negocjacji 2.3. Przełamywanie oporów w negocjacjach 2.3.1. Krok pierwszy – policz do dziesięciu – „idź na galerię” 2.3.2. Krok drugi – akceptacja – „przejście na ich stronę” 2.3.3. Krok trzeci – „przekształcanie” 2.3.4. Krok czwarty – „budowanie mostów” 2.3.5. Krok piąty – siła perswazji 2.3.6. Bariery w przełamywaniu oporów 2.4. Analiza negocjacji – studia przypadków 2.4.1. „Brzydkie kaczątko” 2.4.2. „Kozioł ofiarny” 2.4.3. „Nowy” Perswazja 3.1. Cechy produktu – korzyści kontrahenta 3.2. Struktura wypowiedzi 3.3. Pytania 3.3.1. Pytania zamknięte i pytania otwarte 3.3.2. Efekt kontekstu pytań 3.3.3. Pytania implikacyjne 3.4. Komu ludzie wierzą 3.5. Kontekst sytuacyjny 3.6. Kto ulega perswazji? 3.6.1. Dobór negocjatorów 3.6.2. Czas jako instrument perswazyjny Techniki sprzedaży 4.1. Parafraza 4.2. Informacja zwrotna 4.3. Typy klientów 4.4. Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży 4.4.1. Reguła wzajemności 4.4.2. Zasada kontrastu 4.4.3. Odmowa – wycofanie 4.4.4. Reguła zaangażowania 4.5. Techniki asertywne 4.5.1. „Zdarta płyta” 4.5.2. „Stawianie granic” 4.5.3. „Zamglanie” 4.5.4. Demaskowanie aluzji 4.5.5. „Zamiana oceny na opinie” 4.5.6. Poszukiwanie krytyki 4.5.7. Uprzedzanie 4.6. Przeciwdziałanie obiekcjom 4.6.1. Typowe sytuacje 4.6.2. Rozmowy przez telefon 4.7. Rozmowy o cenie Wybrane koncepcje kultury organizacyjnej 5.1. Pojęcie kultury organizacyjnej 5.2. Kultura negocjacyjna a negocjacje 5.3. Kultura ekonomiczna 5.4. Rozumienie kultury organizacyjnej – perspektywa nauk o zarządzaniu 5.5. Funkcje kultury organizacyjnej 5.6. Obszar zainteresowań i kierunki badawcze w kulturze organizacyjnej 5.7. Diagnozowanie i oddziaływanie na kształt kultury organizacyjnej Kultura a sukces firmy – wyniki badań 6.1. Problemy i hipotezy badawcze 6.2. Negocjacje i tożsamość jako podstawa typologii organizacji 6.3. Sukces rynkowy firmy i kultura organizacyjna – definicje pojęć 6.4. Metoda badań 6.5. Typy organizacji a sukces rynkowy firmy 6.6. Integratywny sposób rozwiązywania konfliktów a sukces firmy 6.7. Tożsamość a sukces rynkowy firmy 6.8. Zaufanie a sukces firmy 6.9. Czas i siła tożsamości 6.10. Współpraca v. manipulacja 6.11. Postawa wobec ryzyka a sukces firmy Mity negocjacji 7.1. Metodologia badań 7.2. Mit I – Niezmienna racjonalność 7.3. Mit II – „Mierz wysoko, a zajdziesz daleko”? 7.4. Mit III – „Spotkajmy się w pół drogi”? 7.5. Mit IV – „Kto pierwszy ten lepszy”? 7.6. Mit V – „Łatwiej kupić, niż sprzedać” 7.7. Ledwo dostrzegalna różnica
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124057 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Poza regułą, wzajemnąścią / Anna Winch, Sławomir Winch. W: Personel. 1995, nr 14, s. 29/31. - Warszawa, 1995
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży i negocjacji / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2000. - 213, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [215].
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 10
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 498 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży i negocjacji / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2001. - 213, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [215].
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 13
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102374 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 542 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
HR business partner : organizacja, kultura, społeczeństwo / Sławomir Winch. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 189, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 183-189.
Dla studentów i praktyków zarządzania.
Rola zarządzania ludźmi w polskich przedsiębiorstwach w latach 1945-2003 1.1. Upolitycznienie relacji w przedsiębiorstwie - lata 1945-1980 1.2. Od "Karnawału Solidarności" do końca "Mrocznych czasów stanu wojennego" 1.3. Transformacja i "niewidzialna ręka rynku" 1.4. Modyfikacja roli działów personalnych 1990-2003 HR Business Partner - założenia koncepcji 2.1. Geneza koncepcji i jej krytyka 2.2. Założenia HR BP w kontekście sytuacji kryzysowych Kulturowa perspektywa analizy HR Business Partner 3.1. Pojęcie kultury organizacyjnej - wybrane koncepcje 3.2. Kultura - perspektywa organizacji gospodarczych 3.3. Typy kultur w koncepcji F. Trompenaarsa i Ch. Hampdena-Turnera 3.4. Pomiędzy kulturą rynku a kulturą zespołu 3.5. Indywidualizm vs kolektywizm Badania ilościowe i jakościowe w praktyce HR Business Partner 4.1. Badania ilościowe 4.1.1. Proces badawczy 4.1.1.1. Badania ilościowe z perspektywy nauk o zarządzaniu i jakości 4.1.1.2. Kwestionariusz ankiety - pytania 4.1.1.3. Wpływ słownictwa 4.1.1.4. Pytania zamknięte i pytania otwarte 4.1.1.5. Skale - pomiar zmiennych 4.1.1.6. Dobór próby i jej reprezentatywność 4.1.1.7. Kodowanie wyników 4.2. Realizacja badań i interpretacja danych 4.3. Badania jakościowe Kształtowanie pożądanych postaw pracowników w praktyce HR Business Partner 5.1. Typy przystosowań pracowników do przedsiębiorstwa - założenia koncepcji 5.2. Problemy i hipotezy badawcze, charakterystyka próby badawczej 5.3. Wyniki badań - determinanty typów przystosowań 5.3.1. System ocen pracowniczych i przejrzystość systemu wynagrodzeń 5.3.2. Sytuacja finansowa, rynkowa i zaangażowanie w pracę 5.3.3. Zarządzanie wiedzą a typy przystosowań 5.3.4. Dystans władzy a typy przystosowań 5.3.4.1. Style przywództwa z perspektywy HR BP 5.3.4.2. Dystans władzy a styl działania i typy przystosowań Wybrane instrumenty HR Business Partner 6.1. Misja przedsiębiorstwa 6.2. Misja personalna 6.3. Rekrutacja pracowników 6.3.1. Macierz profilu pracownika 6.3.2. Rekrutacja absolwentów szkół wyższych - rola doświadczenia zawodowego 6.3.4. Społeczny kontekst stanowiska w procesie rekrutacji 6.4. System ocen 6.5. Digitalizacja procesów HR Employer branding 7.1. Istota employer brandingu - założenia koncepcji 7.1.1. Redukcja dysonansu poznawczego 7.1.2. Praktyka employer brandnigu 7.2. Zewnętrzny wizerunek firmy 7.2.1. Oczekiwania pokoleniowe - pomiędzy regułami moralnymi a konwencjami społecznymi 7.3. Oczekiwania wobec pracodawców - wyniki badań 7.4. Ideologizacja zarządzania - dwa sposoby zmiany organizacji (ładu społecznego) 7.4.1. Ideologizacja - wymiar przedsiębiorstwa 7.4.2. Pomiędzy priorytetem jednostki a grupy - dylemat przedsiębiorstwa 7.4.3. Konserwatyzm przedsiębiorstwa jako rozwiązanie dylematu
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 163
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152990 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6534 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności