Badania ilościowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(19)
Forma i typ
Artykuły
(10)
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Borys Łukasz
(1)
Bąk Iwona (statystyka)
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gruszczyńska Joanna
(1)
Janowicz Rafał
(1)
Jaworska Monika (ekonomia)
(1)
Juszczyk Stanisław
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Mach Łukasz (ekonomia)
(1)
Matejun Marek
(1)
Mikoláš Zdeněk (1952- )
(1)
Osip Mirosław
(1)
Piotrowska-Puchała Agnieszka
(1)
Presz Krzysztof
(1)
Prucnal Tomasz
(1)
Puchała Jacek
(1)
Skorupski Jacek
(1)
Staszyńska Katarzyna M
(1)
Winch Sławomir
(1)
Więcek-Janka Ewa
(1)
Wysoka-Świtała Alicja
(1)
Żuromski Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Badania ilościowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Matematyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(10)
19 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla studentów i praktyków stosujących różnorodne metody ilościowe w analizie danych statystycznych.
Wzory ze statystyki opisowej 9 1. Analiza struktury 9 2. Analiza współzależności 12 2.1. Analiza korelacji 12 2.2. Analiza regresji 13 3. Analiza dynamiki 13 3.1. Przyrosty i indeksy 13 3.2. Trendy i sezonowość 15 Wzory ze statystyki matematycznej 17 1. Rachunek prawdopodobieństwa 17 2. Wnioskowanie w analizie struktury 19 2.1. Estymacja punktowa i przedziałowa 19 2.2. Weryfikacja parametryczna i nieparametryczna 20 3. Wnioskowanie w analizie współzależności 23 3.1. Estymacja punktowa i przedziałowa 23 3.2. Weryfikacja parametryczna i nieparametryczna 24 4. Wnioskowanie w analizie dynamiki 26 4.1. Estymacja punktowa i przedziałowa 26 4.2. Weryfikacja parametryczna i nieparametryczna 27 Wzory z podstaw ekonometrii i prognozowania 28 1. Wybrane zagadnienia z ekonometrii 28 2. Wybrane zagadnienia z prognozowania 29 Wzory z metody reprezentacyjnej 30 1. Podstawowe parametry 30 2. Charakterystyka próby 30 3. Estymacja parametrów w podstawowych schematach losowania 31 Tablice statystyczne 34 Tablica 1. Gęstość rozkładu normalnego standaryzowanego 34 Tablica 2. Dystrybuanta rozkładu normalnego standaryzowanego 35 Tablica 3. Kwantyle rozkładu t-Studenta 37 Tablica 4. Kwantyle rozkładu c2 38 Tablica 5. Kwantyle rozkładu F (a = 0,01) 39 Tablica 6. Kwantyle rozkładu F (a = 0,05) 41 Tablica 7. Rozkład warunkowy liczby serii 43 Tablica 8. Rozkład l Kołmogorowa 45 Tablica 9. Przekształcenie r na z 46 Tablica 10. Prawdopodobieństwo P{K = k} w rozkładzie Poissona o parametrze l ... 48 Tablica 11. Liczby losowe . 52 Tablica 12. Liczby złote . 54 Tablica 13. Liczby żelazne 56 Tablica 14 Rozkład bezwarunkowy liczby serii 58 Tablica 15. Wartości krytyczne testu Durbina-Warsona (a = 0,01) 62 Tablica 16. Wartości krytyczne testu Durbina-Warsona (a = 0,05) 63
Sygnatura czytelni BMW: IV B 78 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141366 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Psychologiczny model dobrostanu w pracy : wartość i sens pracy / Agnieszka Czerw. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 231, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Psychologia - Teoria Badania)
Bibliografia, netografia na stronach [194]-211. Indeksy.
Psychologia pozytywna i jej wpływ na psychologię pracy i organizacji Dobrostan jako pojęcie ogólne dotyczące różnych obszarów życia 'Dobrostan osobisty, społeczny i zawodowy Koncepcja hedonistyczna i eudajmonistyczna dobrostanu - przyjemne i wartościowe życie Sens rozróżnienia perspektywy hedonistycznej i eudajmonistycznej Dobrostan złe samopoczucie Dobrostan w pracy - stan wiedzy aktualnej Hedonistyczny dobrostan w pracy i organizacji Emocje w sytuacji pracy Satysfakcja z pracy Eudajmonistyczny dobrostan w pracy Zaangażowanie w pracę Flow w pracy Pasja w pracy Poczucie powołania w pracy Praca jako wartość centralna w życiu człowieka Wartości realizowane w pracy Sens pracy Budowanie pozytywnej organizacji poprzez nadawanie sensu pracy Praktyki organizacyjne a odczuwanie sensu pracy przez pracowników Przyczyny dobrostanu W pracy - w szerokim kontekście dopasowania do pracy i organizacji Kwestionariusz eudajmonistycznego dobrostanu w miejscu Pracy. Konstrukcja narzędzia do pomiaru dobrostanu w miejscu pracy Badania konstrukcyjne Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy Definicje skal Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy Analiza konfirmacyjna struktury Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy Stabilność pomiaru Kwestionariuszem Dobrostanu w Miejscu Pracy Profile dobrostanu w pracy Weryfikacja konceptualnego modelu relacji eudajmonistycznego dobrostanu zawodowego zinnlrmity pamidobrostanu Relacja hedonistycznego i eudajmonistycznego dobrostanu w pracy eudajmonistyczny i hedonistyczny (satysfakcja z pracy) dobrostan w pracy Badanie 2 - eudajmonistyczny i hedonistyczny (afekt)dobrostan w pracy Empiryczny model zależności różnych typów dobrostanu w sytuacji pracy.. Relacja dobrostanu w miejscu pracy do dobrostanu osobistego i społecznego Badanie 3 - dobrostan w Pracy i w życiu w perspektywie hedonistycznej Badanie 4 - eudajmonistyczny dobrostan w pracy i w życiu Badanie 5 - dobrostan w pracy i wżyciu wmieszanej perspektywie Badanie 5a - hedonistyczny dobrostan osobisty i eudajmonistyczny dobrostan w pracy Badanie 5b - eudajmonistyczny dobrostan osobisty i hedonistyczny dobrostan w pracy Badanie 6 - dobrostan w pracy i dobrostan społeczny w perspektywie eudajmonistycznej Empiryczny model zależności eudaj monistycznych miar dobrostanu w różnych obszarach funkcjonowania człowieka. Empiryczny model zależności dobrostanu zawodowego (eudajmonisrycznego i hedonistycznego) z dobrostanem w innych obszarach funkcjonowania człowieka 7. Podsumowanie - rola psychologicznego dobrostanu u pracowników.
Sygnatura czytelni BWZ: II C 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6145 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Paradoksy oceniania / Jan Fazlagić. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 5, s.54-56. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Badawcze wsparcie dla promocji / Rafał Janowicz. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 7, s. 4-6. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2192 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 307-330.
Znaczenie i uwarunkowania zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP 19 1.1. Rola i cechy działalności firm z sektora MŚP - Stefan Lachiewicz 19 1.2. Innowacje i innowacyjność przedsiębiorstw w naukach o zarządzaniu - Zdeněk Mikoláš 29 1.3. Specyfika zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP - Stefan Lachiewicz 39 1.4. Innowacyjność a potencjał konkurencyjny i konkurencyjność firm sektora MŚP - Zdeněk Mikoláš 49 Okazje w zarządzaniu firmami sektora MŚP 59 2.1. Pojęcie, cechy charakterystyczne i zakres okazji w naukach o zarządzaniu - Marek Matejun 59 2.2. Konceptualizacja i rodzaje okazji w naukach o zarządzaniu - Marek Matejun 67 2.3. Znaczenie okazji w zarządzaniu firmami sektora MŚP - Marek Matejun 78 2.4. Proces i ogólne determinanty eksploracji i eksploatacji okazji w firmach sektora MŚP - Marek Matejun 91 Modelowe ujęcie podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP 105 3.1. Komponenty podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w mikro, małych i średnich firmach - Marek Matejun 105 3.2. Metazasady podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP - Marek Matejun 114 3.2.1. Metazasady w ramach komponentu potencjału 114 3.2.2. Metazasady w ramach komponentu działania 122 3.3. Orientacja przedsiębiorcza firmy jako środowisko sprzyjające eksploracji i eksploatacji okazji w firmach sektora MŚP - Marek Matejun 131 3.4. Determinanty i efekty koncentracji na okazjach w ramach prowadzonej aktywności innowacyjnej - Marek Matejun 140 Model badawczy i jego operacjonalizacja z uwzględnieniem wyników badań eksperckich 153 4.1. Prezentacja i operacjonalizacja modelu badawczego - Marek Matejun 153 4.2. Metodyka i przebieg badań eksperckich - Marek Matejun 163 4.3. Wyniki 1. rundy badania delfickiego - Marek Matejun 170 4.4. Wyniki 2. rundy badania delfickiego i ostateczna operacjonalizacja podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP - Marek Matejun 182 Weryfikacja modelu badawczego na podstawie wyników badania ankietowego 193 5.1. Metodyka i zakres badania ankietowego - Marek Matejun 193 5.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw i respondentów - Marek Matejun 204 5.3. Podejście oparte na okazjach do zarządzania innowacjami w praktyce funkcjonowania badanych firm sektora MŚP - Marek Matejun 215 5.4. Determinanty oraz efekty podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w badanych firmach - Marek Matejun 229 Podejście oparte na okazjach do zarządzania innowacjami w praktyce liderów innowacyjności z Polski i z Czech 245 6.1. Metodyka badań prowadzonych w formie studium przypadku - Marek Matejun, Zdeněk Mikoláš 245 6.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw - Marek Matejun, Zdeněk Mikoláš 252 6.3. Studia przypadku liderów innowacyjności z Polski - Marek Matejun 263 6.4. Studia przypadku liderów innowacyjności z Czech - Zdeněk Mikoláš 282
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 447 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151789 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 452)
Bibliogr. przy rozdz. netogr. przy niektórych rozdz.
Adamska Małgorzata Analiza przesunięć udziałów – porównanie struktury, potencjału i konkurencyjności podmiotów gospodarczych województwa opolskiego w latach 1995-2015 Chwastyk Piotr Szacowanie kosztów własnych wyrobów na wczesnym etapie projektowania z zastosowaniem analizy skupień Dudek Aleksandra Przebieg i współzależność cyklicznych wahań cen i podaży na rynku żywca wieprzowego w Polsce w latach 1997-2014. Wyniki modelowania VAR Jancz Anna Statyczna oraz dynamiczna analiza kondycji społeczno-gospodarczej powiatów w Polsce Kisiała Wojciech Modelowanie konwergencji gospodarczej z uwzględnieniem interakcji przestrzennych Klosa Sabina Konkurencyjność polskich województw pod względem poziomu życia społeczeństwa Kubus Mariusz Prognozowanie zjawiska odejścia klientów sieci telekomunikacyjnej Maciejasz-Świątkiewicz Maria Osobowościowe predyktory skłonności do oszczędzania Misiurski Przemysław Modelowanie ekonometryczne kosztów napraw taboru autobusowego Rącka Izabela Zmiany cen na rynku mieszkaniowym w Kaliszu w latach2006-2014
Sygnatura czytelni BWZ: I E 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144391, 144388, 144390, 144387, 144389, 144386, 144392 (7 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5675 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 170-179.
Rozwój lokalny w teorii nauk o zarządzaniu Wzgląd badawczy nauk o zarządzaniu w działania na rzecz rozwoju lokalnego Specyfika procesów decyzyjnych na poziomie lokalnym Strategie rozwoju lokalnego z uwzględnieniem strategii błękitnego oceanu Obszary i metody wsparcia procesów decyzyjnych na rzecz rozwoju lokalnego Wiedza jako nowy zasób wykorzystania, zastosowania i pozyskania informacji w rozwoju lokalnym Rola i znaczenie NGO w rozwoju lokalnym Metody wspomagające procesy planistyczne i procesy decyzyjne w rozwoju lokalnym Etyka i jej znaczenie w organizacji Metody ilościowe w kształtowaniu procesów rozwoju lokalnego Metody ilościowe i możliwości ich wykorzystania na potrzeby zarządzania rozwojem lokalnym Analiza korelacji i regresji Metoda estymacji granicznych (DEA) Analiza taksonomiczna Metody klasyfikacyjne Programowanie liniowe, wielokryterialne programowanie liniowe Wielowymiarowa analiza porównawcza Syntetyczne mierniki rozwoju w procesie decydowania i oceny Elementy teorii predykcji i ich rola w prognozowaniu procesów rozwoju
Sygnatura czytelni BWZ: XII G 35
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154433 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, norm na stronach 281-297.
Bezpieczeństwo transportu lotniczego 1.1.Zarządzanie bezpieczeństwem 1.2.Systemy wspomagania bezpieczeństwa 1.2.1. Naziemne systemy wspomagania 1.2.2. Pokładowe systemy wspomagania 1.3.Wskaźniki bezpieczeństwa ruchu lotniczego 1.3.1.Bezpieczeństwo jako cel i ograniczenie wprocesie zarządzania ruchem 1.3.2.W skaźniki syntetyczne 1.3.3.Wskaźniki funkcjonalne 1.3.4.Wskaźniki przyczynowe 1.4. Safety II - nowe podejście do bezpieczeństwa w transporcie lotniczym 2. Zdarzenia w ruchu lotniczym 2.1.Rodzaje zdarzeń 2.2. Typy incydentów w ruchu lotniczym 2.2.1.Incydenty z zależnościami logicznymi 2.2.2.Incydenty z zależnościami czasowymi 2.2.3.Incydenty o charakterze hybrydowym 2.3.Badanie przyczyn zdarzeń lotniczych 2.4.Ilościowa analiza incydentów w systemiezapewniania bezpieczeństwa w transporcie lotniczym 3. Teoretyczne podstawy metod ilościowejanalizy zdarzeń 3.1. Logika rozmyta 3.1.1.Zbiory rozmyte 3.1.2.Zmienne lingwistyczne 3.1.3.Systemy wnioskowania rozmytego 3.1.4.Liczby rozmyte 3.2.Analiza wielokryterialna 3.2.1.Metoda metakryterium 3.2.2.Metoda leksykograficzna 3.2.3.Metody dystansowe 3.2.4.Metody rankingowe 3.2.5.Metody interaktywne Metody złożone Grupowe podejmowanie decyzji 4.Sieci Petriego 3.4.1.Informacje ogólne 3.4.2.Sieci Petriego niskiego poziomu 3.4.3.Sieci Petriego wysokiego poziomu 3.4.4.Właściwości sieci Petriego 3.4.5.Graf osiągalności i metody jego redukcji 3.4.6.Analiza wykorzystująca sieci ze znacznikami czasowymi 3.4.7.Narzędzia modelowania - CPN Tools 5.Symul acj a dyskretna Przykłady zdarzeń lotniczych 4.1.Przykład 1 - zdarzenie lotnicze Nr 344/07 4.2.Przykład 2 - poważny incydent lotniczy Nr 031/07 4.3.Przykład 3 - poważny incydent lotniczy Nr 270/06 4.4.Przykład 4 - zdarzenie lotnicze Nr 291/05 Ryzyko w transporcie lotniczym 5.1.Zarządzanie ryzykiem w transporcie lotniczym 5.2.Modele i metody analizy ryzyka w transporcie 5.2.1.Modele ryzyka kolizji 5.2.2.Modele błędów ludzkich 5.2.3.Modele ryzyka naziemnego 5.3.FMRE - Metoda oceny ryzyka z wykorzystaniem rozmytej macierzy ryzyka 5.3.1.Ogólna struktura modelu 5.3.2. Rozmyta macierz ryzyka 5.4.Wielowymiarowe modele szacowania lyzyka Modele przyczynowe w analizie incydentów 6.1.Metoda drzewa zdarzeń 6.2.Metoda drzewa błędów 6.3.Metoda drzew Bow-Tie 6.4.Metoda FMEA 6.5.Metoda analizy wspólnych przyczyn 6.6.Metoda TOPAZ 6.7.Diagramy sekwencji zdarzeń ESD 6.8.Sieci bayesowskie >.STAMP 0. FRAM Modelowanie procesów ruchowych z wykorzystaniem sieci Petriego Wprowadzenie164 Sieci Petriego w modelowaniu ruchu lotniczegoInterpretacja elementów sieci Wybór typu sieci170 ad - model do oceny bezpieczeństwa w ruchu lotniskowym 5.1.Metoda analizy zależności między poważnym incydentem a wypadkiem w ruchu lot¬niczymOpis metody MLATA 5.2.Przykład 1 - zdarzenie lotnicze Nr 344/07 5.2.1. Model poważnego incydentu 5.2.2. Model wypadku 5.2.3. Wyznaczenie prawdopodobieństwa przekształcenia się incydentu w wypa¬dek 5.3.Przykład 2 - poważny incydent lotniczy Nr 031/07 5.3.1. Model poważnego incydentu 5.3.2. Model wypadku 5.3.3. Wyznaczenie prawdopodobieństwa przekształcenia się incydentu w wypa¬dek 5.4.Przykład 3 - poważny incydent lotniczy Nr 270/06 5.4.1. Model poważnego incydentu 5.4.2. Model wypadku 5.4.3. Wyznaczenie prawdopodobieństwa przekształcenia się incydentu w wypa¬dek 5.4.4. Analiza wrażliwości 5.5.Przykład 4 - zdarzenie lotnicze Nr 291/05 5.5.1. Model incydentu 5.5.2. Model wypadku 5.5.3. Symulacyjne wyznaczenie prawdopodobieństwa przekształcenia się incydentu w wypadek227 Metoda drzew zdarzeń z rozmytymi prawdopodobieństwami ETFP 5.6.Określenie prawdopodobieństwa wypadku 5.6.1. Scenariusze kontynuacji startu 5.6.2. Skala prawdopodobieństwa 5.6.3. Prawdopodobieństwa scenariuszy kontynuacji 5.6.4. Obliczenie prawdopodobieństwa przekształcenia incydentu w wypadek 5.7.Ocena skuteczności wprowadzenia barier bezpieczeństwa 6.Rozmyta analiza ryzyka metodą FMRE 6.1. Modeldotkliwości konsekwencjizdarzenia 6.2. Modelzachowania A320 6.3. Modelzachowania EMB170 6.4. Ocenaprawdopodobieństwa zdarzeń 6.5. Narzędzie komputerowe i eksperymenty symulacyjne 6.5.1. Sytuacja nominalna - jak w incydencie 6.5.2. Analiza dla bardziej lub mniej sprawnej załogi 6.5.3. Analiza dla poszczególnych scenariuszy wypadkowych 6.5.4. Przypadek niekorzystnych warunków pogodowych 6.5.5. Zależność od czasu reakcji pilotów Metoda wielokryterialnego grupowego podejmowania decyzji w warunkach niepew¬ności MGDU Opis metody MGDU Przykład wykorzystania metody MGDU - określenie przyczyn incydentu
Sygnatura czytelni BMW: VIII K 85 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14971 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Badania jakościowe / Katarzyna M. Staszyńska. W: Manager. 1998, nr 3, s.54-55. - Warszawa : INFOR, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : pojęcia, metody, narzędzia / Ewa Więcek-Janka. - Wydanie I. - Poznań : Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2020. - 265 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 259-265.
1. Badania marketingowe i marketingowe systemy informacyjne 9 1.1. Badania marketingowe 9 1.2. Marketingowy system informacyjny (MSI) 16 1.3. Podsumowanie 21 1.4. Obszary pracy własnej 22 2. Klasyfikacja badań marketingowych 27 2.1. Kryteria klasyfikacji badań 27 2.2. Rodzaje badań 31 2.3. Desk research 33 2.4. Podsumowanie 39 2.5. Obszary pracy własnej 39 3. Cechy, funkcje i organizacja badań marketingowych 43 3.1. Cechy badań marketingowych 43 3.2. Funkcje badań marketingowych 44 3.3. Organizacja badań marketingowych 45 3.5. Obszary pracy własnej 48 4. Zakres badań marketingowych 53 5. Badania ilościowe i jakościowe 63 5.1. Badania ilościowe 63 5.2. Badania jakościowe 64 5.3. Triangulacja 68 5.4. Obszary pracy własnej 68 6. Proces badań marketingowych 73 6.1. Etapy procesu badawczego 73 6.2. Faza koncepcyjna 73 6.3. Faza wykonawcza 75 6.4. Błędy popełniane w procesie badawczym 76 6.5. Wiarygodność pomiaru 79 6.7. Obszary pracy własnej 81 7. Projektowanie badania marketingowego 85 7.1. Metodyka badawcza 85 7.2. Etapy projektowania badania marketingowego 87 7.3. Obszary pracy własnej 93 8. Dobór próby 97 8.1. Działania związane z doborem próby 97 8.2. Pojęcia związane z doborem próby 97 8.3. Metody doboru próby 101 8.4. Próba minimalna w badaniach ankietowych 104 8.6. Obszary pracy własnej 107 9. Dobór metod, technik i narzędzi badawczych 113 9.1. Badania wtórne i pierwotne 113 9.2. Najważniejsze metody i techniki badawcze 114 9.3. Budowa instrumentów badawczych 118 9.5. Obszary pracy własnej 124 10. Metoda ankietowa i metoda wywiadu 129 10.1. Metoda ankietowa 129 10.2. Metoda wywiadu 140 10.3. Podsumowanie 150 10.4. Obszary pracy własnej 151 11. Obserwacja i eksperyment 155 11.1. Obserwacja 155 11.2. Eksperyment 162 11.3. Podsumowanie 168 11.4. Obszary pracy własnej 169 12. Studium przypadku (case study) 173 13. Pomiar i skale pomiarowe 181 13.1. Pojęcie pomiaru 181 13.2. Pomiar cech ilościowych i jakościowych 182 13.3. Etapy i poziomy pomiaru oraz skale pomiarowe 184 13.5. Obszary pracy własnej 188 14. Porządkowanie danych 193 15. Analiza i interpretacja danych 205 15.1. Klasyfikacja procedur analitycznych 205 15.2. Metody statystyczne w analizie danych 208 15.3. Miary statystyczne 210 15.4. Wybrane rozkłady prawdopodobieństwa 215 15.5. Zastosowania testów statystycznych 219 15.6. Prognozowanie 225 15.7. Obszary pracy własnej 226 16. Metody prezentacji wyników 231 16.1. Składowe raportu 231 16.2. Graficzna prezentacja wyników 233 16.3. Składowe raportów naukowych 239 16.5. Obszary pracy własnej 241 17. Przykłady kwestionariuszy 245 Badanie satysfakcji klienta – kwestionariusz wywiadu zastosowany w badaniu poziomu satysfakcji klientów prowadzonym dla firmy AiE 245 Kwestionariusz ewaluacyjny – ocena warsztatów zorganizowanych przez firmę AiE 251 Kwestionariusz ankiety Servqual – ocena zadowolenia z użytkowania obiektu sportowego 253 Kwestionariusz stylów autoprezentacji 254
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 282 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149714 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
HR business partner : organizacja, kultura, społeczeństwo / Sławomir Winch. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 189, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 183-189.
Dla studentów i praktyków zarządzania.
Rola zarządzania ludźmi w polskich przedsiębiorstwach w latach 1945-2003 1.1. Upolitycznienie relacji w przedsiębiorstwie - lata 1945-1980 1.2. Od "Karnawału Solidarności" do końca "Mrocznych czasów stanu wojennego" 1.3. Transformacja i "niewidzialna ręka rynku" 1.4. Modyfikacja roli działów personalnych 1990-2003 HR Business Partner - założenia koncepcji 2.1. Geneza koncepcji i jej krytyka 2.2. Założenia HR BP w kontekście sytuacji kryzysowych Kulturowa perspektywa analizy HR Business Partner 3.1. Pojęcie kultury organizacyjnej - wybrane koncepcje 3.2. Kultura - perspektywa organizacji gospodarczych 3.3. Typy kultur w koncepcji F. Trompenaarsa i Ch. Hampdena-Turnera 3.4. Pomiędzy kulturą rynku a kulturą zespołu 3.5. Indywidualizm vs kolektywizm Badania ilościowe i jakościowe w praktyce HR Business Partner 4.1. Badania ilościowe 4.1.1. Proces badawczy 4.1.1.1. Badania ilościowe z perspektywy nauk o zarządzaniu i jakości 4.1.1.2. Kwestionariusz ankiety - pytania 4.1.1.3. Wpływ słownictwa 4.1.1.4. Pytania zamknięte i pytania otwarte 4.1.1.5. Skale - pomiar zmiennych 4.1.1.6. Dobór próby i jej reprezentatywność 4.1.1.7. Kodowanie wyników 4.2. Realizacja badań i interpretacja danych 4.3. Badania jakościowe Kształtowanie pożądanych postaw pracowników w praktyce HR Business Partner 5.1. Typy przystosowań pracowników do przedsiębiorstwa - założenia koncepcji 5.2. Problemy i hipotezy badawcze, charakterystyka próby badawczej 5.3. Wyniki badań - determinanty typów przystosowań 5.3.1. System ocen pracowniczych i przejrzystość systemu wynagrodzeń 5.3.2. Sytuacja finansowa, rynkowa i zaangażowanie w pracę 5.3.3. Zarządzanie wiedzą a typy przystosowań 5.3.4. Dystans władzy a typy przystosowań 5.3.4.1. Style przywództwa z perspektywy HR BP 5.3.4.2. Dystans władzy a styl działania i typy przystosowań Wybrane instrumenty HR Business Partner 6.1. Misja przedsiębiorstwa 6.2. Misja personalna 6.3. Rekrutacja pracowników 6.3.1. Macierz profilu pracownika 6.3.2. Rekrutacja absolwentów szkół wyższych - rola doświadczenia zawodowego 6.3.4. Społeczny kontekst stanowiska w procesie rekrutacji 6.4. System ocen 6.5. Digitalizacja procesów HR Employer branding 7.1. Istota employer brandingu - założenia koncepcji 7.1.1. Redukcja dysonansu poznawczego 7.1.2. Praktyka employer brandnigu 7.2. Zewnętrzny wizerunek firmy 7.2.1. Oczekiwania pokoleniowe - pomiędzy regułami moralnymi a konwencjami społecznymi 7.3. Oczekiwania wobec pracodawców - wyniki badań 7.4. Ideologizacja zarządzania - dwa sposoby zmiany organizacji (ładu społecznego) 7.4.1. Ideologizacja - wymiar przedsiębiorstwa 7.4.2. Pomiędzy priorytetem jednostki a grupy - dylemat przedsiębiorstwa 7.4.3. Konserwatyzm przedsiębiorstwa jako rozwiązanie dylematu
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 163
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152990 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6534 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Barometr kondycji marki / Grzegorz Żuromski. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 4, s.4-6. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności