Katastrofy lotnicze
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Autor
Blady Wiesław
(1)
Klukowski Krzysztof (1945- )
(1)
Skorupski Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Katastrofy lotnicze
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Matematyka
(1)
Transport i logistyka
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Medycyna Wypadków i Medycyna Katastrof)
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VIII G 44 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 9204 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, norm na stronach 281-297.
Bezpieczeństwo transportu lotniczego 1.1.Zarządzanie bezpieczeństwem 1.2.Systemy wspomagania bezpieczeństwa 1.2.1. Naziemne systemy wspomagania 1.2.2. Pokładowe systemy wspomagania 1.3.Wskaźniki bezpieczeństwa ruchu lotniczego 1.3.1.Bezpieczeństwo jako cel i ograniczenie wprocesie zarządzania ruchem 1.3.2.W skaźniki syntetyczne 1.3.3.Wskaźniki funkcjonalne 1.3.4.Wskaźniki przyczynowe 1.4. Safety II - nowe podejście do bezpieczeństwa w transporcie lotniczym 2. Zdarzenia w ruchu lotniczym 2.1.Rodzaje zdarzeń 2.2. Typy incydentów w ruchu lotniczym 2.2.1.Incydenty z zależnościami logicznymi 2.2.2.Incydenty z zależnościami czasowymi 2.2.3.Incydenty o charakterze hybrydowym 2.3.Badanie przyczyn zdarzeń lotniczych 2.4.Ilościowa analiza incydentów w systemiezapewniania bezpieczeństwa w transporcie lotniczym 3. Teoretyczne podstawy metod ilościowejanalizy zdarzeń 3.1. Logika rozmyta 3.1.1.Zbiory rozmyte 3.1.2.Zmienne lingwistyczne 3.1.3.Systemy wnioskowania rozmytego 3.1.4.Liczby rozmyte 3.2.Analiza wielokryterialna 3.2.1.Metoda metakryterium 3.2.2.Metoda leksykograficzna 3.2.3.Metody dystansowe 3.2.4.Metody rankingowe 3.2.5.Metody interaktywne Metody złożone Grupowe podejmowanie decyzji 4.Sieci Petriego 3.4.1.Informacje ogólne 3.4.2.Sieci Petriego niskiego poziomu 3.4.3.Sieci Petriego wysokiego poziomu 3.4.4.Właściwości sieci Petriego 3.4.5.Graf osiągalności i metody jego redukcji 3.4.6.Analiza wykorzystująca sieci ze znacznikami czasowymi 3.4.7.Narzędzia modelowania - CPN Tools 5.Symul acj a dyskretna Przykłady zdarzeń lotniczych 4.1.Przykład 1 - zdarzenie lotnicze Nr 344/07 4.2.Przykład 2 - poważny incydent lotniczy Nr 031/07 4.3.Przykład 3 - poważny incydent lotniczy Nr 270/06 4.4.Przykład 4 - zdarzenie lotnicze Nr 291/05 Ryzyko w transporcie lotniczym 5.1.Zarządzanie ryzykiem w transporcie lotniczym 5.2.Modele i metody analizy ryzyka w transporcie 5.2.1.Modele ryzyka kolizji 5.2.2.Modele błędów ludzkich 5.2.3.Modele ryzyka naziemnego 5.3.FMRE - Metoda oceny ryzyka z wykorzystaniem rozmytej macierzy ryzyka 5.3.1.Ogólna struktura modelu 5.3.2. Rozmyta macierz ryzyka 5.4.Wielowymiarowe modele szacowania lyzyka Modele przyczynowe w analizie incydentów 6.1.Metoda drzewa zdarzeń 6.2.Metoda drzewa błędów 6.3.Metoda drzew Bow-Tie 6.4.Metoda FMEA 6.5.Metoda analizy wspólnych przyczyn 6.6.Metoda TOPAZ 6.7.Diagramy sekwencji zdarzeń ESD 6.8.Sieci bayesowskie >.STAMP 0. FRAM Modelowanie procesów ruchowych z wykorzystaniem sieci Petriego Wprowadzenie164 Sieci Petriego w modelowaniu ruchu lotniczegoInterpretacja elementów sieci Wybór typu sieci170 ad - model do oceny bezpieczeństwa w ruchu lotniskowym 5.1.Metoda analizy zależności między poważnym incydentem a wypadkiem w ruchu lot¬niczymOpis metody MLATA 5.2.Przykład 1 - zdarzenie lotnicze Nr 344/07 5.2.1. Model poważnego incydentu 5.2.2. Model wypadku 5.2.3. Wyznaczenie prawdopodobieństwa przekształcenia się incydentu w wypa¬dek 5.3.Przykład 2 - poważny incydent lotniczy Nr 031/07 5.3.1. Model poważnego incydentu 5.3.2. Model wypadku 5.3.3. Wyznaczenie prawdopodobieństwa przekształcenia się incydentu w wypa¬dek 5.4.Przykład 3 - poważny incydent lotniczy Nr 270/06 5.4.1. Model poważnego incydentu 5.4.2. Model wypadku 5.4.3. Wyznaczenie prawdopodobieństwa przekształcenia się incydentu w wypa¬dek 5.4.4. Analiza wrażliwości 5.5.Przykład 4 - zdarzenie lotnicze Nr 291/05 5.5.1. Model incydentu 5.5.2. Model wypadku 5.5.3. Symulacyjne wyznaczenie prawdopodobieństwa przekształcenia się incydentu w wypadek227 Metoda drzew zdarzeń z rozmytymi prawdopodobieństwami ETFP 5.6.Określenie prawdopodobieństwa wypadku 5.6.1. Scenariusze kontynuacji startu 5.6.2. Skala prawdopodobieństwa 5.6.3. Prawdopodobieństwa scenariuszy kontynuacji 5.6.4. Obliczenie prawdopodobieństwa przekształcenia incydentu w wypadek 5.7.Ocena skuteczności wprowadzenia barier bezpieczeństwa 6.Rozmyta analiza ryzyka metodą FMRE 6.1. Modeldotkliwości konsekwencjizdarzenia 6.2. Modelzachowania A320 6.3. Modelzachowania EMB170 6.4. Ocenaprawdopodobieństwa zdarzeń 6.5. Narzędzie komputerowe i eksperymenty symulacyjne 6.5.1. Sytuacja nominalna - jak w incydencie 6.5.2. Analiza dla bardziej lub mniej sprawnej załogi 6.5.3. Analiza dla poszczególnych scenariuszy wypadkowych 6.5.4. Przypadek niekorzystnych warunków pogodowych 6.5.5. Zależność od czasu reakcji pilotów Metoda wielokryterialnego grupowego podejmowania decyzji w warunkach niepew¬ności MGDU Opis metody MGDU Przykład wykorzystania metody MGDU - określenie przyczyn incydentu
Sygnatura czytelni BMW: VIII K 85 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14971 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności