Satysfakcja zawodowa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(5)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Puchalska-Kamińska Malwina
(2)
Łądka-Barańska Agnieszka
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Jeżewski Władysław
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Krokosz Elżbieta
(1)
Newport Cal
(1)
Roczniewska Marta
(1)
Sarnacka-Smith Anna
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Łuczkowska Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychologowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Satysfakcja zawodowa
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, a także pracowników naukowych i studentów zarządzania oraz socjologii.
Rozdział 1. Zaufanie - Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel 11 1.1. Pojęcie zaufania 11 1.2. Typologia zaufania 16 1.3. Kształtowanie się zaufania 20 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 26 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania 28 Rozdział 2. Przywództwo - Aleksandra Kołodziej 37 2.1. Pojęcie przywództwa 37 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 40 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 44 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 53 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka 55 Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność - Monika Skrzyp 63 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 63 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 67 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 69 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 73 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji 76 Rozdział 4. Praca zespołowa - Michał Jezusek 83 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 83 4.2. Podstawowe typologie zespołów 85 4.3. Role w zespole 86 4.4. Organizacja pracy zespołowej 88 4.5. Praca zespołowa a efektywność 91 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 95 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 96 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku 98 Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę - Aleksandra Świętek-Bysko 103 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 103 5.2. Typologia form zaangażowania 105 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 107 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 120 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 122 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 125 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji 126 Rozdział 6. Satysfakcja z pracy - Kinga Jureczka 135 6.1. Satysfakcja pracownika 135 6.2. Modele satysfakcji pracownika 137 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 140 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 142 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 145 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia 147 Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji - Paulina Gajewska 153 7.1. Kultura w organizacji 153 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 159 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 163 7.3.1. Komunikacja wewnątrz firmy 163 7.3.2. Przywództwo 166 7.3.3. Proces motywowania 168 7.3.4. Budowanie zespołów 170 7.3.5. Symbole, rytuały, mity, tabu i wartości jako przejawy kultury 173 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 174 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej 176
Sygnatura czytelni BMW: VI E 294 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150745 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150744 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 235-273.
Sens pracy Znaczenie pracy dla sensu życia Definicja pojęcia pracy Ocena sensu pracy Model trzech poziomów sensu pracy Stegera, Dika i Duffy’ego Model czterech ścieżek do sensu pracy Rosso Model Marteli i Riekkiego Determinanty sensu pracy Determinanty indywidualne Determinanty stanowiskowe Determinanty relacyjne Determinanty organizacyjne Determinanty kulturowe Konsekwencje przekonania o sensie pracy Bezsens pracy a alienacja pracy Predyktory alienacji według Blaunera Czynniki wpływające na bezsens pracy Konsekwencje bezsensu pracy Zachowania przywódcze a przekonanie o sensie pracy Rola przywódcy a rola menedżera Zachowania przywódcze a style przywództwa Wpływ zachowań przywódczych Zachowania przywódcze a sens pracy Zachowania przywódcze wzmacniające sens pracy Zaspokajanie potrzeby pozytywnego wpływu Komunikowanie wizji Ramowanie działań Działanie zgodnie z wartościami Zaspokajanie potrzeby kompetencji Zaspokajanie potrzeby autonomii Zaspokajanie potrzeby przynależności Zachowania przywódcze osłabiające sens pracy Wpływ zachowań charakterystycznych dla destrukcyjnego przywództwa na frustrację podstawowych potrzeb Typy zachowań charakterystyczne dla destrukcyjnego przywództwa Konsekwencje zachowań charakterystycznych dla destrukcyjnego przywództwa Wpływ jednowymiarowych celów na frustrację potrzeby pozytywnego wpływu Zachowania przywódcy o „orientacji na wynik finansowy” Zachowania przywódcy o „orientacji na własne cele” Zachowania przywódcy o „orientacji na zadania” Czynniki różnicujące wpływ zachowań przywódczych Dopasowanie człowiek–przełożony Obszary i mechanizm dopasowania człowiek–przełożony Ocena dopasowania człowiek–przełożony Konsekwencje dopasowania człowiek–przełożony Dopasowanie człowiek–przełożony a potrzeba pozytywnego wpływu Postrzegane wsparcie organizacyjne Determinanty postrzeganego wsparcia organizacyjnego Konsekwencje postrzeganego wsparcia organizacyjnego Destrukcyjne przywództwo a postrzegane wsparcie organizacyjne Przekonanie o sensie pracy w kontekście zachowań przywódczych Zmiana przekonania o sensie pracy jako skutek zachowań przywódczych – opis procesu Przekonanie o sensie pracy Zachowania przywódcze przełożonego Poszukiwanie interpretacji Frustracja podstawowych potrzeb psychologicznych pracownika Przekonanie o bezsensie pracy Konsekwencje przekonania o bezsensie pracy Pogłębiony opis zachowań przywódczych przełożonego Destrukcyjne przywództwo Orientacja na wynik finansowy Orientacja na zadania Orientacja na własne cele Zachowania przywódcze przełożonego jako naruszenie kontraktu psychologicznego Zachowania przywódcze przełożonego jako zagrożenie tożsamości podwładnego Czynniki kontekstualne w relacji zachowań przywódczych przełożonego i podstawowych potrzeb psychologicznych podwładnego Postrzegane wsparcie organizacyjne – konsekwencje niskiej wartości zmiennej Dopasowanie człowiek–przełożony – konstrukt wielowymiarowy? Bezpośredni związek zachowań przywódczych i przekonania o sensie pracy Pośredni związek zachowań przywódczych i przekonania o sensie pracy Moderacyjny wpływ postrzeganego wsparcia organizacyjnego Moderacyjny wpływ dopasowania człowiek–przełożony
Sygnatura czytelni BWZ: II C 20
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153926 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologiczny model dobrostanu w pracy : wartość i sens pracy / Agnieszka Czerw. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 231, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Psychologia - Teoria Badania)
Bibliografia, netografia na stronach [194]-211. Indeksy.
Psychologia pozytywna i jej wpływ na psychologię pracy i organizacji Dobrostan jako pojęcie ogólne dotyczące różnych obszarów życia 'Dobrostan osobisty, społeczny i zawodowy Koncepcja hedonistyczna i eudajmonistyczna dobrostanu - przyjemne i wartościowe życie Sens rozróżnienia perspektywy hedonistycznej i eudajmonistycznej Dobrostan złe samopoczucie Dobrostan w pracy - stan wiedzy aktualnej Hedonistyczny dobrostan w pracy i organizacji Emocje w sytuacji pracy Satysfakcja z pracy Eudajmonistyczny dobrostan w pracy Zaangażowanie w pracę Flow w pracy Pasja w pracy Poczucie powołania w pracy Praca jako wartość centralna w życiu człowieka Wartości realizowane w pracy Sens pracy Budowanie pozytywnej organizacji poprzez nadawanie sensu pracy Praktyki organizacyjne a odczuwanie sensu pracy przez pracowników Przyczyny dobrostanu W pracy - w szerokim kontekście dopasowania do pracy i organizacji Kwestionariusz eudajmonistycznego dobrostanu w miejscu Pracy. Konstrukcja narzędzia do pomiaru dobrostanu w miejscu pracy Badania konstrukcyjne Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy Definicje skal Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy Analiza konfirmacyjna struktury Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy Stabilność pomiaru Kwestionariuszem Dobrostanu w Miejscu Pracy Profile dobrostanu w pracy Weryfikacja konceptualnego modelu relacji eudajmonistycznego dobrostanu zawodowego zinnlrmity pamidobrostanu Relacja hedonistycznego i eudajmonistycznego dobrostanu w pracy eudajmonistyczny i hedonistyczny (satysfakcja z pracy) dobrostan w pracy Badanie 2 - eudajmonistyczny i hedonistyczny (afekt)dobrostan w pracy Empiryczny model zależności różnych typów dobrostanu w sytuacji pracy.. Relacja dobrostanu w miejscu pracy do dobrostanu osobistego i społecznego Badanie 3 - dobrostan w Pracy i w życiu w perspektywie hedonistycznej Badanie 4 - eudajmonistyczny dobrostan w pracy i w życiu Badanie 5 - dobrostan w pracy i wżyciu wmieszanej perspektywie Badanie 5a - hedonistyczny dobrostan osobisty i eudajmonistyczny dobrostan w pracy Badanie 5b - eudajmonistyczny dobrostan osobisty i hedonistyczny dobrostan w pracy Badanie 6 - dobrostan w pracy i dobrostan społeczny w perspektywie eudajmonistycznej Empiryczny model zależności eudaj monistycznych miar dobrostanu w różnych obszarach funkcjonowania człowieka. Empiryczny model zależności dobrostanu zawodowego (eudajmonisrycznego i hedonistycznego) z dobrostanem w innych obszarach funkcjonowania człowieka 7. Podsumowanie - rola psychologicznego dobrostanu u pracowników.
Sygnatura czytelni BWZ: II C 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6145 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [169]-174.
Dla studentów uczelni kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 125 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140026 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Czy masz świadomość, że przeciętny człowiek dwie trzecie swojego życia spędza w pracy? Czy wiesz, że 90 procent ludzi pracuje dla kogoś, realizując zadania wyznaczane im przez innych - właścicieli firm, menedżerów, kierowników? I teraz najciekawsze: 87 procent osób jest średnio zaangażowanych lub w ogóle niezaangażowanych w swoją pracę. Czujesz, że należysz do tej smutnej w gruncie rzeczy większości? Może zatem najwyższy czas coś zmienić! Rzucić etat i rozkręcić coś własnego... Tyle że nie każdy chce i jest w stanie być przedsiębiorcą. A może prościej? Może warto zwrócić się w stronę pozostałych pracowników - tych 13 procent lubiących swoją pracę i wykonujących ją z najwyższym zaangażowaniem i ogromną satysfakcją? Tak, 13 procent ludzi nauczyło się czerpać szczęście ze źródła, któremu na imię praca. Zastanawiasz się, jak im się to udało? Odpowiedź jest prosta: nauczyli się zarządzać swoim talentem. Znają samych siebie, wiedzą, w czym są dobrzy, i potrafią z tego korzystać. Realizują zadania, w których wypełnianiu przydają się ich mocne strony, pracując, szlifują swoje umiejętności i - przy okazji - wydajnie działają na rzecz sukcesu swojego pracodawcy. Żyją w świecie win-win. "Ja mam talent, a ty mi płacisz za jego rozwijanie", mówią do szefów. I spotykają się z pozytywnym odzewem, bo każdy chce mieć w zespole entuzjastów. Dowiedz się, jak do nich dołączyć. Dowiedz się, jak odkryć swój talent i powiększyć grono ludzi, którzy lubią swoją pracę. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153910 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ach! Korporacja / Jolanta Łuczkowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2018. - 226 stron : ilustracje ; 20 cm.
(Engram)
Rozdział! My, korporanci Rozdział 2. Piękna i Bestia Rozdział 3. Początek historii Rozdział 4. Faks w toalecie - Dwór i Odszczepieńcy27 Rozdział 5. Korporacja nie ma pamięci Rozdział 6. Notatka z mojego kalendarza, rok 2007 Rozdział 7. Kiedy już wiesz, że czas podjąć decyzję o zmianie37 Rozdział 8. Wirtualny świat korporacji Rozdział 9. Istnieje świat poza korporacją Rozdział 10. Wszystko zależy od naszego wyboru Rozdziału. Środowisko korporacji Rozdział 12. Korpomowa - język korporacji - kopalnia korporacyjnego bełkotu Rozdział 13. Korespondencja mailowa w korporacji Rozdział 14. Zachowania Rozdział 15. Korporanci-aroganci Rozdział 16. Szefowie Rozdział 17. Umiejętności Rozdział 18. Współpraca Rozdział 19. Kompetencje Rozdział 20. Spotkania korporacyjne Rozdział 21. Kreatywność w praktyce - tankowanie na polu rolnika Rozdział 22. Choroby korporacyjne i ich leczenie Rozdział 23. Miejsca Rozdział 24. 0 coachingu Rozdział 25. Zmiana perspektywy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152389 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Nie kieruj się swoją pasją „Pasja” Steve’a Jobsa Pasja to rzadkość Pasja jest niebezpieczna Bądź tak dobry, żeby wszyscy to widzieli (czyli o znaczeniu umiejętności) O pracy rzemieślnika Znaczenie kapitału zawodowego Ludzie z kapitałem zawodowym jak zostać rzemieślnikiem Zrezygnuj z awansu (czyli o znaczeniu kontroli) Eliksir wymarzonej pracy Pierwsza pułapka kontroli Druga pułapka kontroli Jak uniknąć pułapek kontroli Planuj skromnie, działaj z rozmachem (czyli o znaczeniu misji) Udane życie Pardis Sabeti Misja potrzebuje kapitału Misja wymaga małych zakładów Misja potrzebuje reklamy
Sygnatura czytelni BWF: X K 16
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155205 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155216 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach [181]-190.
Dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR, a także psychologów pracy i organizacji.
Job crafting - (r)ewolucja pracy Fakty i mity na temat pracy Trendy zarządzania a job crafting Turkus Agile Kaizen i lean Historia badań nad przekształcaniem pracy Od czego to wszystko się zaczęło? Trzy rodzaje przekształcania pracy Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę? Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie? Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy Kto przekształca swoją pracę? Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach Przykłady przekształcania pracy Korzyści z przekształcania pracy Co mówią badania? Zaangażowanie Satysfakcja z pracy Sens pracy Zmiana Efektywność Warsztat job crafting - metodologia Krytycznym okiem - pytania do Job Crafting Polska Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji? Przekształcanie pracy jako proces Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens? Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy? Spójność wartości Elastyczność zasobów ludzkich Autonomia Pozytywne relacje Akceptacja porażek Przekazywanie informacji zwrotnej Narzędzia motywujące do przekształcania pracy Intro interview Błyskawiczny raport 12 poleceń
Sygnatura czytelni BMW: VI E 290 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: II C 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148221, 150631 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150630 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 207-221.
Dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR, a także psychologów pracy i organizacji.
Job crafting oczami profesjonalistów Job crafting – (r)ewolucja pracy Job crafting czy przekształcanie pracy? Job crafting jako (r)ewolucja pracy Fakty i mity na temat pracy Mity pracy Historia badań nad przekształcaniem pracy Trzy rodzaje przekształcania pracy Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę? Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie? Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy Wymagania i zasoby pracy w oczach pracowników Przekształcanie pracy w modelu Wymagania-Zasoby Pracy Kto przekształca swoją pracę? Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach Przykłady przekształcania pracy Korzyści z przekształcania pracy Co mówią badania? Zaangażowanie Satysfakcja z pracy Sens pracy Zmiana Efektywność Wypalenie zawodowe Warsztat job craftingu Wdrażanie job craftingu Warsztaty job craftingu Zasady obowiązujące podczas warsztatów Sześć podstawowych kroków warsztatu job craftingu Case study – od teorii poprzez testy po wdrożenia Case study „Ciekawość jako pierwszy krok do job craftingu” Case study „Job crafting w formie e-learningu” Case study: Uniwersytet SWPS – „Lider (liderka) jako ambasador (ambasadorka) job craftingu” Job crafting jako narzędzie w rękach ekspertów i ekspertek Budowanie relacji – (jeszcze większe) wyzwanie dla organizacji Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji? Przekształcanie pracy jako proces Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens? Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy? Spójność wartości Elastyczność zasobów ludzkich Autonomia Pozytywne relacje Bezpieczeństwo psychologiczne Akceptacja porażek Przekazywanie informacji zwrotnej Krytycznym okiem – pytania do Job Crafting Polska Narzędzia motywujące do przekształcania pracy Intro Interview Błyskawiczny raport Kontrakt Piramida partycypacji
Sygnatura czytelni BWZ: II C 56
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
DISC D3 a zaangażowanie 1.Czym jest zaangażowanie? Koszty niskiego zaangażowania Niski poziom zaangażowania - co dalej? Od czego zależy poziom zaangażowania? 2.DISC D3 na rzecz zaangażowania Czym jest praca z DISC D3? Historia DISC D3 w pigułce 3.Co to jest badanie DISC D3? Obszary zastosowania DISC D3 4.DISC D3, czyli trzy płaszczyzny zaangażowania Komunikacja - style zachowania DISC Koncentracja - kierunek uwagi i działania Role zespołowe TEAMS Wartości w miejscu pracy VALUES Cel - postawy/wewnętrzne motywacje BAI 5.Mity na temat DISC i DISC D3 DISC etykietuje ludzi - to te popularne kolory DISC D3 to amerykański model zachowania, więc nie sprawdzi się w innej kulturze Znając DISC, można łatwo manipulować ludźmi Wynik badania za każdym razem może wyjść inny DISC D3 w praktyce 1.DISC w biznesie 2.Rekrutacja z DISC D3 3.Od rekrutacji po system benefitów -case study VINCI Facilities Polska 4.Leadership i zarządzanie talentami -case study Bawaria Motors 5.Podnoszenie jakości współpracy -case study SGB-Bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154355 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kompetencje i satysfakcja : identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania / Agnieszka Springer. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2018. - 284 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [248]-271.
Kompetencje pracowników Kompetencje pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie - wprowadzenie Definiowanie kompetencji Problemy definicyjne i pomiarowe kompetencji Różnorodność kompetencji zawodowych Wykorzystanie kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi organizacji Satysfakcja z pracy Satysfakcja z pracy jako kluczowa postawa pracowników Satysfakcja a zachowania pracowników Indywidualne i środowiskowe wyznaczniki satysfakcji z pracy Pomiar satysfakcji pracowniczej Nie tylko satysfakcja - różnorodność postaw pracowniczych Dopasowanie pracownika do stanowiska, zawodu i organizacji Koncepcja dopasowania pracownika do środowiska pracy Dopasowanie do pracy - wykonywanego zawodu i stanowiska Dopasowanie pracownika do organizacji Wieloaspektowe podejście do dopasowania pracownika do środowiska pracy Kompetencje pracowników - ocena i charakterystyka wymagań Identyfikacja skupisk kompetencyjnych Wymagania kompetencyjne na różnych stanowiskach pracy Znaczenie kompetencji dla podejmowania i efektywności pracy o różnym charakterze Wykorzystanie nowoczesnej technologii Praca indywidualna vs zespołowa Emocjonalny charakter relacji z konsumentami Kompetencyjna charakterystyka pracowników - determinanty zróżnicowania Satysfakcja z pracy - czynniki środowiskowe i poziom oczekiwań W poszukiwaniu kluczowych organizacyjnych wymiarów satysfakcji z pracy Waga czynników środowiskowych w kształtowaniu satysfakcji pracownika Zróżnicowanie oczekiwań a cechy socjograficzne pracownika Znaczenie miejsca pracy dla ważności czynników kształtujących satysfakcję Determinanty satysfakcji z pracy Luka kompetencyjna a poziom satysfakcji i inne postawy pracownicze Dopasowanie pracownika do wymagań stanowiska pracy Wykorzystane miary dopasowania Ocena poziomu dopasowania pracowników Rola dopasowania w zakresie posiadanych kompetencji w kształtowaniu satysfakcji pracownika Inne negatywne skutki poczucia niedopasowania do wymagań stanowiska pracy Zarządzanie oparte na kompetencjach - implikacje praktyczne prowadzonych badań Proces wdrażania zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach na różnych stanowiskach Stanowiska wykonawcze Stanowiska specjalistyczne Kierownicy liniowi Stanowiska zarządcze (dyrektorzy, właściciele).
Sygnatura czytelni BWZ: II C 50
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5804 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności