Doradcy personalni
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(5)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(12)
Autor
Guryn Halina
(2)
Puchalska-Kamińska Malwina
(2)
Łądka-Barańska Agnieszka
(2)
Andrian Karolina
(1)
Berłowski Paweł (1964- )
(1)
Berłowski Paweł. (1964- )
(1)
Binda Albert
(1)
Czarnecka Joanna
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Hernik-Solarska Anna
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Kimsey-House Henry. (1953- )
(1)
Kimsey-House Karen
(1)
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Kozak Zbigniew (organizacja i zarządzanie)
(1)
Leśnikowska-Marciniak Monika
(1)
Lipa Michał
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Michalczyk Ryszard (1957-2019)
(1)
Peikow Marta
(1)
Piechnik-Potęga Maria
(1)
Pietrzyk Sylwester
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Popieluch Karina
(1)
Pszczółkowski Piotr (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Roczniewska Marta
(1)
Sandahl Phil
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Swan Melanie
(1)
Szakiewicz Iwona
(1)
Whitworth Laura (1947-2007)
(1)
Wolan-Nowakowska Mariola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1857)
Menedżerowie
(240)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(101)
Fizjoterapeuci
(100)
Doradcy personalni
(13)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(73)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Pracodawcy
(20)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Biegli rewidenci
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Budowlani
(13)
Rodzice
(13)
Adwokaci
(12)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Radcy prawni
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dyrektorzy HR
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Pracownicy banków
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie różnorodnością
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Dobre praktyki
(2)
Kariera
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Oceny pracowników
(2)
Praca
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Badania naukowe
(1)
Blockchain
(1)
Coaching
(1)
Doradztwo personalne
(1)
Job crafting
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Planowanie kariery
(1)
Pokolenie (socjologia)
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Zarządzanie kompetencjami
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Gatunek
Monografia
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Poradniki
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(2)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka zawiera wybór artykułów z czasopisma Personel i Zarządzanie.
Dla działów personalnych oraz studentów kierunków zarządzania personelem.
Budowanie wizerunku pracodowcy Zerwać ze stereotypami. Strategia HRM i budowa wizerunku pracodawcy w Lidlu Matryca aktywności pracowników. Dia gnoza oczekiwań pracowników i tworzenie oferty EVP w firmie Michael Page Unikatowe DNA firmy. Wartości oraz Employee Value Proposition w Owens-Illinois Rekrutocja i adaptacja pracowników Rekrutacja liderów zespołów w fabryce lKEA lndustry Lubawa Stań pod dobrą opieką. Proces onboardingu w MTU Aero Engines i Elica Group Skutecznie nie znaczy z premią. Jak firma objectivity pozyskuje specjalistów lT? Maraton rekrutacji. Jak Alior Bank pozyskał 1850 pracowników w 365 dni Warto szukać inaczej. Rekrutacja kandydatów pasywnych w ZF TRW lgrzyska rekrutacji. W jaki sposób pozyskiwano pracowników do Hotelu Orbis w Krakowie? Kandydat bez wiedzy, ale z potencjałem. Rekrutacja talentów w Shell Business Operations Rozwój Uzależnieni od uczenia się. Mechanizmy gier w menedżerskich programach rozwojowych w PZU ścieżki kariery dla mechaników w Bergerat Monnoyeur od specjalisty do menedżera w pół roku. Program rozwoju menedżerów w Citi Service Center Poland Dobry przepis w dobrych rękach. Szkolenie i rozwój pracowników W Carrefour Polska.................. otwarty dostęp do wiedzy. Jak w firmie Cognifide pracownicy dzielą się swoim know how?..'...........'' Utalentowany pracownik jako klient wewnętrzny w PKO Banku Polskim Różne poziomy przywództwa. Rozwój liderów w spółce Energa obrót ocenionie lnformacja zwrotna ,,tu i teraz': Zmiany w ocenianiu pracowników w firmie Accenture Lider na indeksie. ocena menedżerów produkcji w Sanden Manufacturing Poland Budowanie zaangażowania Udział, wpływ i zaangażowanie. Bada nie opinii pracowniczej w firmie URSA Budowanie zaangażowania pracowników Sonoco Poland Packaging Services oraz Flex Poland o mały włos i nie tylko. Jak DHL ParceI buduje zaangażowanie pracowników? Przykład idzie z góry. od działania do zmiany i dialogu w Brown-Forman Polska........ Jaka kampania -taka frekwencja. Motywowanie pracowników do udziału w badaniu zaangażowania w Sodexo lntegracyjno-brandingowy MasterChef, czyli kulinarny konkurs dla pracownikóW KFC Jak liderzy budują zaangażowanie w PwC Polska?. Kulturo organizacyjna Empatia w finansach. Budowa wewnętrznych relacji w mBanku Przykład idzie z góry. Promowanie etyki w Provident Polska Rozliczanie z wartości. strategia HRM w firmie Everest Finanse Accelerator i wspólne cele. Zmiana postaw liderów w Hiab Cargotec Poland Zarzqdzonie Top menedżerowie a sprawy ludzkie. Partnerstwo biznesowe w Boehringer lngetheim i Provident Polska To nie jest wróżenie z fusów. Model retencji w Nationale_Nederlanden Kontrolowany wzrost organizacji. Rozwój świadomości biznesowej kadry w Centrum Medyczno-Diagnostycznym w Siedlcach HR biznes partner facylitatorem w Siemens Polska W ciągłej podróży, czyli zmiany podejścia do biznesu w firmie Microsoft......... orange na drodze Toyoty, czyli ciągłe doskonalenie w kołach jakości Zarządzanie różnorodnościq W różności jedność Korzyści z różnorodności w firmie CEMEX Polska Między Kalifornią a Tokio' Usługi dla biznesu w kontekście różnic kulturowych w Hitachi Data Systems wellness w firmie Dla każdego coś zdrowego. Program wellness w SAS lnstitute Aktywni bezpieczni, skuteczni. Kształtowanie kultury bezpieczeństwa i hieny pracy w Veolia Energia Warszawa Amica Kids od kuchni. Firmowy żłobek i przedszkole jako element politykj WLB w firmie Amica
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 159
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145949 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5843 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : perspektywa firmowa i osobista / Grzegorz Filipowicz. - Wydanie IV poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2024. - 388 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Bibliografia na stronach [377]-381. Indeks.
Dla specjalistów i menedżerów HR, a także pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155487 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155488 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Szkolenia i rozwój Pokazać inną drogę Model rozwoju i motywowania Masz pomysł, działaj Poligon doświadczalny Dla każdego coś rozwojowego Rozdział 2.Kompetencje menedżerskie PRL Od dyrektora do koordynatora zespołu Kluczem jest styl zarządzania Brygadzista menedżerem Rozdział 3. Budowanie zaangażowania Duża firma, dużo dobrego Zacznij od siebie Nowa strategia HRM Ankieta to dopiero początek Organizacja i zarządzanie Projektowanie procesów HRM Wyższy poziom organizacji Jak zwiększyć moc Przeprowadzić ludzi przez trudny proces Zwinny klient, zwinny bank .Rynek pracy/rekrutacja Przybysze ze Wschodu Klasyczne metody już nie wystarczą Dzisiaj wygrywa ten, kto ma ludzi. Cenzurka dla HR-owca Piłka w grze Proponujemy ci wyjazd za granicę Kultura organizacyjna Kultura silnikiem, który uniesie samolot Twój wynik - twoja odpowiedzialność ... Docenianie ma moc Corning out na co dzień Trudno przychodzi, łatwo odchodzi Dobrostan pracowników. Z naciskiem na ergonomię Wskaźnik szczęścia Radość w pracy - to się opłaca! Po pomoc do konsultanta Mentoring Dwustronny kontrakt Wyższy poziom organizacji
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 172
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6134 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 219-234.
RÓŻNORODNOŚĆ W PRACY ZAWODOWEJ Zróżnicowanie personalne współczesnych organizacji Wymiary różnorodności pracowniczej Istota zarządzania różnorodnością pracowniczą Korzyści wynikające z zarządzania różnorodnością pracowniczą Pokolenia aktywne na rynku pracy Kategoria pokolenia w analizach kohortowych Jakościowa charakterystyka pokoleń w kontekście ich funkcjonowania w miejscu pracy Niepełnosprawność jako wymiar różnicujący zasoby ludzkie Współczesne rozumienie niepełnosprawności Potencjał zawodowy osób niepełnosprawnych – od ograniczeń do możliwości Niepełnosprawność a rynek pracy Zarządzanie niepełnosprawnością w organizacji Zatrudnienie wspomagane Zróżnicowanie zasobów pracy jako czynnik sprzyjający uczeniu się Uczenie się w miejscu pracy. Orientacja nastawiona na rozwój Uczenie się w miejscu pracy przez organizację pracy Korzyści z uczenia się w miejscu pracy zróżnicowanych zasobów pracy ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ Zarządzanie różnorodnością w organizacji a adaptacja społeczno-zawodowa pracowników Znaczenie adaptacji do środowiska pracy w zarządzaniu personelem Etapy rozwoju zawodowego w cyklu życia człowieka Start zawodowy na etapie wczesnej kariery Instrumenty wspierające adaptację społeczno-zawodową pracowników Zarządzenie pracownikami różnych pokoleń w polskich firmach Istota zarządzania różnorodnością pokoleniową Zespoły międzypokoleniowe Zarządzanie międzypokoleniowe w obszarze rekrutacji i selekcji Uwarunkowania dialogu międzypokoleniowego Międzypokoleniowy transfer wiedzy Różnicowanie motywatorów ze względu na przynależność pokoleniową Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a zarządzanie różnorodnością pracowników Idea społecznej odpowiedzialności biznesu Społeczna odpowiedzialność biznesu wobec problemów grup defaworyzowanych Wielokulturowość a zarządzanie zróżnicowanym zespołem pracowników Strategia współpracy instytucjonalnej Zarządzanie w start-upie. Różnorodność kompetencyjna zespołu start-upu Organizacja typu start-up. Zwinne zarządzanie Zespoły tworzące start-up i ich różnorodność Praktyki w działalności start-upów Kształtowanie zróżnicowanych zespołów pracowniczych Kultura organizacyjna Rola przełożonego w tworzeniu zróżnicowanych zespołów pracowniczych Psychologiczne aspekty zarządzania różnorodnością pracowników Inteligencja emocjonalna pracowników a zarządzanie różnorodnością
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 404 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 149
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149600 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Zestaw narzędzi coacha dostępny online po wpisaniu zamieszczonego w książce kodu aktywacyjnego.
Indeks.
Dla profesjonalnych trenerów, menedżerów i nauczycieli.
Model coachingu koaktywnego Cztery filary Agenda coachee jako rdzeń modelu Zawieranie sojuszu wzmacniającego coaching Pięć kontekstów Rola coacha w coachingu koaktywnym Podejście koaktywne: szersze zastosowanie Modelu Relacja w coachingu koaktywnym Środowisko coachingu Zakres i formy coachingu Rozpoczynanie Homeostaza Neuronauka a coaching To, co najistotniejsze Słuchanie Świadomość słuchania i wywierania wpływu Umiejętności coachingowe Intuicja Inne słowo oznaczające intuicję Wszechświat znany' a wszechświat nieznany Czy to jest słuszne? Inteligencja intuicyjna Obserwacja i interpretacja Odnajdywanie własnego miejsca dostępu do intuicji Umiejętności coachingowe Klienci i ich intuicja Ciekawość SzczegóIny sposób zadawania pytań Umiejętności coachingowe Siła pozostawania w stanie ciekawości Pobudzanie i pogłębianie Autentyczność Tworzenie więzi Zywość Odwaga Przejmowanie prowadzenia Odpowiedzialność Swiętowanie porażek Odwoływanie się do wewnętrznej siły Umiejętności coachingowe Stosowanie struktur Zarządzanie sobą Wytrącony z kursu Zakazane terytoria osądzanie siebie a dobre oszacowanie Użyteczne praktyki Opinie i rady Umiejętności coachingowe Spełnienie Głód spełnienia Spełnienie a wartości Coaching spełnienia Spełnienie a rola coacha Balans Z dnia na dzień okoliczności a możliwości Formuła coachingu balansu Znajdowanie równowagi Proces Jak wygląda proces Coach i proces Coaching procesu Wspinanie się Uczucia jako informacje, a nie symptomy Proces i odpowiedzialność Być z coachee Nie mogę tam pójść Kiedy się zatrzymujesz wszystko razem Integrowanie zasad Coach w wielu rolach Zaangażowanie coacha Integracja Poszerzanie się świata coachingu Różnorodne relacje z coachee Umiejętności coachingowe dla osób spoza profesji wyobraź sobie świat
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 80
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6052 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Meritum)
Na okładce: Edytowalne wzory dostępne na stronie internetowej.
Indeks.
Rozdział I. Funkcja personalna w organizacji 1. Charakter i istota funkcji personalnej 2. Podział kompetencji w firmach w odniesieniu do zarządzania ludźmi - przykłady rozwiązań (dziat personalny, zarząd, menedżerowie) 3. Strategia personalna organizacji 4. Przykłady strategii personalnych Rozdział II. Administracja i obsługa kadrowa 1. Administracja i obsługa jako punkt wyjścia dla HR 2. Omówienie najważniejszych kwestii związanych z administracją kadrową - podstawy prawne 3. Standardy obsługi kadrowej 4. Standardy pracy kadrowej/ standardy stanowisk 5. Regulaminy jako podstawa polityki kadrowej organizacji 6. Przykłady regulacji podstawowych w praktyce kadrowej 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych 8. Administracja i obsługa kadrowa a potrzeby i rola kierowników w tym obszarze Rozdział III. Analiza i planowanie zatrudnienia 1. Analiza i planowanie zatrudnienia w systemie HR współczesnej organizacji 2. Czynniki wpływające na plan zatrudnienia 3. Analiza stanu zatrudnienia - dlaczego jest niezbędna 4. Budżetowanie - podejście do planowania kosztów zatrudnienia i HR 5. Opisy stanowisk jako podstawowe narzędzie w pracy kadrowej 6. Plan zatrudnienia-narzędzie "kadrowe" i narzędzie "kierownicze" 7. Procedura planowania zatrudnienia 8. Wdrożenie planu zatrudnienia Rozdział IV. Pozyskiwanie pracowników - rekrutacja 1. Pozyskiwanie/ dobór pracowników w systemie HR współczesnej organizacji 2. Co umożliwia sprawne pozyskiwanie i dobór pracowników 3. Rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna - porównanie 4. Wptyw przepisów prawnych na proces rekrutacji 5. Procedura rekrutacyjna 6. Konkurs na stanowisko - zastosowanie w rekrutacji 7. Rozmowy kwalifikacyjne w praktyce rekrutacji 8. Przykładowy zestaw pytań do rozmów kwalifikacyjnych wraz z komentarzem 9. Pozostałe metody stosowane w rekrutacji pracowników 10. Zasady ostatecznego wyboru kandydata 11. Błędy w procesie rekrutacji - występujące w praktyce, niezależnie od stosowanych narzędzi 12. Przykład wypełnionego dokumentu - raportu podsumowującego obszar HR rekrutacja - w danym roku 13. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych Rozdział V. Adaptacja i integracja 1. Adaptacja i integracja pracowników w systemie HR współczesnej organizacji 2. Kontekst zespołowy procesu adaptacji zawodowej i podmioty realizujące proces adaptacji 3. Adaptacja i integracja pracowników a "budowanie" lojalności 4. Adaptacja pokoleniowa 5. Procedura adaptacyjna 6. Zakończenie procesu adaptacji zawodowej w firmie 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych Rozdział VI. Motywacja placowa i pozapłacowa - wprowadzenie 1. Motywacja płacowa i pozapłacowa w systemie HR współczesnej organizacji 2. Wynagradzanie pracowników-podstawy prawne 3. Podstawowe pojęcia związane z systemem wynagrodzeń 4. Tworzenie i doskonalenie systemów wynagrodzeń 5. Wewnętrzna analiza wynagrodzeń - punkt wyjścia do poprawy systemu motywacji 6. Stosowane motywatory w praktyce polskich przedsiębiorstw 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych Rozdział VII. Wynagrodzenie stałe i wartościowanie stanowisk pracy 1. Charakterystyka wynagrodzenia podstawowego - płacy zasadniczej 2. Zmiana wynagrodzeń - zasady 3. Taryfikatory w zarządzaniu płacą zasadniczą 4. Wartościowanie stanowisk 5. Wybrane metodologie wartościowania 6. Przykład zastosowania Metody Profilowej Wartościowania Stanowisk Pracy 7. Przykład wartościowania stanowisk metodą analityczno-punktową uproszczoną Rozdział VIII. Systemy premiowania 1. Premiowanie - czym jest premia 2. Prowizje i nagrody w systemie premiowania pracowników 3. Tworzenie i wdrażanie systemu premiowania 4. Kafeteryjne systemy wynagrodzeń 5. Przykłady systemów premiowania Rozdział IX. Szkolenia i rozwój zawodowy 1. Szkolenia i rozwój pracowników w systemie HR współczesnej organizacji 2. Aspekty prawne związane z nowymi przepisami dotyczącymi szkoleń 3. Planowanie szkoleń 4. Rozwój zawodowy pracowników 5. Standardy i dobre praktyki szkoleniowe a szkolenia wewnętrzne 6. Mentoring i coaching jako narzędzia w procesie rozwoju pracowników 7. Mobilność pracowników jako alternatywa dla awansów 8. Przykłady dokumentów z obszaru szkoleń i rozwoju 9. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych Rozdział X. Ocena pracowników 1. Oceny w systemie HR współczesnej organizacji 2. Procedura/regulamin ocen okresowych 3. Kryteria oceniania 4. Konsekwencje ocen 5. Rozmowy oceniające 6. Przykład kompleksowego systemu ocen 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych Rozdział XI. Racjonalizacja zatrudnienia 1. Działania optymalizacyjne w systemie HR współczesnej organizacji 2. Podmioty zaangażowane w proces zmian 3. Relacje kierownik-pracownicy w procesie restrukturyzacji 4. Rola i zadania działu personalnego w przygotowywaniu organizacji na zmiany 5. Analizy-punkt wyjścia 6. Zestawienie obecnej struktury zatrudnienia z potrzebami - analiza przerostów zatrudnienia, niedoborów w zatrudnieniu oraz luki kompetencyjnej 7. Określenie koniecznych zmian ilościowych oraz jakościowych w zatrudnieniu w poszczególnych jednostkach organizacyjnych 8. Narzędzia ułatwiające optymalizację zatrudnienia - przykłady formularzy do analiz i ocen Rozdział XII. Redukcja zatrudnienia 1. Zakończenie współpracy z pracownikiem w systemie HR współczesnej organizacji 2. Komunikacja-najważniejszy element procesu zwolnień 3. Rozmowy ze zwalnianymi pracownikami-wskazówki 4. Outplacement - program osłonowy dla zwalnianych pracowników 5. Korzyści z outplacementu 6. Organizacja i przebieg programu outplacementu 7. Usługi składające się na program outplacementu 8. Skuteczność pomocy indywidualnej w programach outplacementu 9. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych Rozdział XIII. Kontrola i audyt procesów HR 1. Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji 2. Funkcja kontrolna działu personalnego 3. Analiza ryzyka kadrowego firmy - sposoby i zasady postępowania 4. Przygotowanie systemu controllingu personalnego w firmie 5. Miary i wskaźniki w systemie controllingu HR 6. Wdrożenie systemu controllingu w organizacji 7. Pojęcie audytu funkcji personalnej w organizacji 8. Cele audytu funkcji personalnej 9. Korzyści z audytu funkcji personalnej 10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a System Zarządzania Jakością w organizacji 11. Przykład zawartości kompleksowego raportu rocznego - obszar zatrudnienia w organizacji Rozdział XIV. Budowa wizerunku pracodawcy i marketing personalny 1. Marketing wewnętrzny i zewnętrzny w systemie HR współczesnej organizacji 2. Podstawowe pojęcia związane z wizerunkiem pracodawcy 3. Budowa przewag wizerunkowych w wybranych obszarach HR 4. Rekrutacja i oddziaływanie na ogólny rynek pracy 5. Współpraca z uczelniami i szkołami 6. Budowa specyficznych przewag w wizerunku pracodawcy 7. Współpraca HR z PR w obszarze wizerunkowym 8. Charakter zaangażowania HR w budowanie wizerunku 9. Rekomendacje dla współpracy HR z różnymi grupami podmiotów w organizacji 10. Współpraca i zasady komunikacji HR - ze związkami zawodowymi 11. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych Rozdział XV. Trendy HR 1. Wymagania wobec działów personalnych - tendencje 2. HR - dla menedżerów i "z menedżerami" 3. Szczególne wymagania wobec menedżera HR 4. HR-właściciel i kreator procedur 5. HR a porządek prawny organizacji i kwestia zapewnienia zgodności 6. Informatyzacja procesów HR 7. Zarządzanie wiekiem jako wyzwanie dla HR 8. Różnorodność kontra specjalizacja 9. HRBP - podejście biznesowe i organizacyjne 10. Przyszłość HR w naszych realiach
Sygnatura czytelni BMW: VI E 247 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146186 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Dla badaczy, studentów studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i społecznych, a także przedsiębiorców, menedżerów i pracowników odpowiedzialnych za rozwój personelu.
Gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy... Część I. Idee, szkoły, ludzie i instytucje - ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce Rozdział 1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w Uniwersytecie Gdańskim Halina Czubasiewicz Ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi w Uniwersytecie Gdańskim Dorobek Zakładu ZZL Rozdział 2. Historia ZZL w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach Anna Lipka, Przemysław Zbierowski, Łucja Waligóra Katedra Zarządzania Organizacjami Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi Rozdział 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w krakowskim środowisku naukowym Dagmara Lewicka, Aleksy Pocztowski, Małgorzata Tyrańska, Anna Wziqtek-Stas'ko Zarządzanie zasobami ludzkimi w Uniwersytecie Ekonomicznym Katedra Zarządzania Kapitałem Ludzkim Katedra Zarządzania Zasobami Pracy ZZL na Wydziale Zarządzania AGH w Krakowie Zarządzanie zasobami ludzkimi na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego Uwaga końcowa. Gdzie jesteśmy? Rozdział 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w ośrodkach akademickich Lublina Anna Rakowska, Agnieszka Sitko-Lutek Ogólna charakterystyka Wydziału Ekonomicznego UMCS Działalność naukowo-badawczą Działalność badawcza Rozwój kadr Działalność dydaktyczna w obszarze ZZL realizowana na Wydziale Ekonomicznym UMCS w latach 2007-2020 Współpraca międzynarodowa Aspekty praktyczne i utylitarne Działalność organizacyjna Politechnika Lubelska Rozdział 5. Współczesność ZZL w akademickiej Łodzi Joanna Cewińska, Izabela Warwas, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Katedra Pracy i Polityki Społecznej Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi ZZL w badaniach Politechniki Łódzkiej Rozdział 6. Subdyscyplina zarządzanie zasobami ludzkimi - z doświadczeń Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu Aldona Andrzejczak, Beata Skowron-Mielnik, Jan Szambelańczyk Struktura instytucjonalna i kadry Działalność badawcza Działalność dydaktyczna Współpraca międzynarodowa Aspekty praktyczne i działalność organizacyjna Rozdział 7. Spojrzenie na ZZL w ośrodku toruńskim Monika Wojdyło, Kamil Zawadzki Charakterystyka jednostki Działalność badawcza Rozwój kadr Działalność dydaktyczna Współpraca międzynarodowa Aspekty praktyczne i utylitarne Działalność organizacyjna Rozdział 8. Tradycje ZKL i ZZL w naukowym środowisku warszawskim Marta Juchnowicz, Tomasz Rostkowski, Czesław Szmidt, Agnieszka Wojtczuk-Turek Instytut Kapitału Ludzkiego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego Rozdział 9. Osiągnięcia ośrodka wrocławskiego Marzena Stor, Alicja Smolbik-Jęczmień, Anna Cierniak-Emerych, Czesław Zając, Dominika Bąk-Grabowska Geneza instytucjonalna i personalna rozwoju badawczego ZZL Nurty naukowo-badawcze w katedrach Współpraca międzynarodowa w badaniach z zakresu ZZL Konferencje naukowe i współpraca z otoczeniem Działalność dydaktyczna w obszarze ZZL Rozdział 10. Współczesność ZZL w naukowym ośrodku szczecińskim Katarzyna Gadomska-Lila, Wojciech Jarecki, Marek Kunasz Katedra Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Kapitałem Ludzkim Działalność poznawcza Rozwój kadr Działalność dydaktyczna Współpraca międzynarodowa Aspekty praktyczne i utylitarne Działalność organizacyjna Rozdział 11. Zarządzanie kapitałem ludzkim w działalności Komitetu Nauk o Pracy i Polityce Społecznej PAN Gertruda Uscińska Nauka i edukacja Sekcja młodych „Rozwój kapitału ludzkiego" – integracja środowiska naukowego i popularyzacja wyników badań Wyróżnienia dla najlepszych badaczy i praktyków Oddziaływanie na politykę państwa Zakończenie: nasze plany Rozdział 12. Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w rozwoju subdyscypliny zarządzanie zasobami ludzkimi. Piętnaście lat później Bogdan Nogalski W kwestii przypomnienia kierunkowych priorytetów oddziaływania Komitetu na środowisko naukowe Komitet, jego skład i przedstawiciele subdyscypliny ZZL Praca Komitetu nad treścią merytoryczną subdyscypliny ZZL i jej miejscem w strukturze dyscypliny Rozwój środowiska naukowego związanego z subdyscypliną ZZL Prace naukowe dotyczące tematyki ZZL w organizowanych przez KNOIZ PAN konkursach Szkoły Letnie Organizacji i Zarządzania oraz patronaty naukowe Komitetu jako przedsięwzięcia wspierające rozwój subdyscypliny ZZL Rozdział 13. Historia zjazdów katedr. Czy warto je organizować? Zenon Wiśniewski Część II. Tożsamość naukowa zarządzania zasobami ludzkimi i metodyczne dylematy w badaniach ZZL Rozdział 1. Kontrowersje wokół tożsamości zarządzania zasobami ludzkimi Jan Szambelańczyk Postrzeganie istoty ZZL Rozwój i innowacyjność oraz specjalizacja ZZL a praktyka Dezagregacja ZZL Rozdział 2. Wyzwanie zastosowania badań jakościowych w praktyce zarządzania zasobami ludzkimi Janusz Strużyna Zmiany w charakterystyce i sposobach badania zjawisk zarządzania Wymagania stosowania metod jakościowych i kroki od implementacji do praktyki Rozdział 3. Metaanaliza w ZZL - dotychczasowe doświadczenia i przyszłe kierunki badań Dariusz Turek, Agnieszka Wojtczuk-Turek Rola i zalety metaanaliz w badaniach prowadzonych na gruncie ZZL Metodyki wykorzystywane w metaanalizach na gruncie ZZL Co wiemy o metaanalizach prowadzonych na gruncie ZZL? Metaanalizy w obszarze strategicznego ZZL Część III. Praktyka zarządzania zasobami ludzkimi w ostatniej dekadzie Rozdział 1. Determinanty zaangażowania w pracę - wczoraj i dziś Marta Juchnowicz Klasyfikacja czynników determinujących zaangażowanie w pracę Metodyka badań Wyniki analiz Dyskusja wyników Rozdział 2. Determinanty zmian podejścia do motywowania Maria Wanda Kopertyńska Zmiany na rynku pracy oraz aspekty kulturowe jako determinanty zmian Wewnątrzorganizacyjne determinanty zmian podejścia do motywowania Rozdział 3. Społeczne problemy zarządzania zasobami ludzkimi w strukturach międzynarodowych organizacji gospodarczych - wyniki badań Czesław Zając Istota i cechy międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi Personalne i kulturowe aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w międzynarodowych organizacjach gospodarczych w świetle własnych badań empirycznych Syntetyczna charakterystyka metodyki badań Personalne i kulturowe problemy zarządzania zasobami ludzkimi w zlokalizowanych w Polsce spółkach zależnych międzynarodowych korporacji w świetle badań empirycznych Rozdział 4. Zarządzanie talentami w MŚP - analiza praktyk polskich przedsiębiorstw Urban Pauli, Aleksy Pocztowski Znaczenie talentów dla MSP Uwarunkowania zarządzania talentami w MSP Charakterystyka praktyk ZT w MŚP Identyfikowanie i pozyskiwanie pracowników utalentowanych Rozwój i szkolenia Wynagradzanie Rozwój karier Rozdział 5. Ewolucja koncepcji kariery - ku integracji? Alicja Miś U podstaw konceptualnych problematyki kariery Współczesne koncepcje kariery - różnorodność ograniczona Perspektywa integracyjna - punkt wyjścia i dalsze sugestie Rozdział 6. Nowe tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi w świetle Konkursu „Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi" Bogusława Urbaniak, Anna Jawor-Joniewicz Od adaptacji rozwiązań ZZL do wypracowania własnych koncepcji dostosowanych do potrzeb i możliwości Rozwój kapitału ludzkiego Komunikacja z otoczeniem Różnorodność Zaangażowanie Część IV. Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowej przestrzeni fizycznej i społecznej, czyli dokąd zmierzamy Rozdział 1. E-zarządzanie i przywództwo Paweł Korzyński Indywidualne traktowanie z wykorzystaniem platform społecznościowych, systemów informatycznych oraz sztucznej inteligencji Inspirująca motywacja wychodząca poza granice organizacji Stymulacja intelektualna z wykorzystaniem uczenia maszynowego oraz platform społecznościowych Wyidealizowany wpływ za pomocą pozycjonowania w świecie wirtualnym Rozdział 2. O zastosowaniu ICT w HR i co z tego wynika dla HR w polskich organizacjach i dla badaczy tego zjawiska Jacek Woźniak Konsekwencje zastosowania ICT w HR dla realizacji celu humanistycznego i sprawnościowego Zmiany w realizacji praktyk HR i narzędzia ICT do nich służące Rozdział 3. Kompetencje przyszłości i zatrudniałność w dobie cyfryzacji Anna Rakowska Zatrudnialność jako grupa kompetencji Rozdział 4. Trendy na rynku pracy w Polsce Jarosław Oczki Rynek pracy w Polsce na tle Unii Europejskiej Demograficzne uwarunkowania zmian stopy bezrobocia w Polsce Popytowe uwarunkowania stopy bezrobocia
Sygnatura czytelni BMW: VI E 297 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 178
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151115 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151114 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6371 (1 egz.)
Książka
W koszyku
HR Business Partner : rola, filary, perspektywy / redakcja merytoryczna Karina Popieluch. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018 - 507 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [483]-497.
Dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz menedżerów operacyjnych i przedstawicieli funkcji HR.
Część I ROLA HR Business Partner - rola, funkcje, zadania, kompetencje Część II FILARY Strategiczny model organizacji i jego operacjonalizacja Strategia HR Cykl życia pracownika Pozyskanie pracownika Rozwój zawodowy pracownika Praktyki retencyjne i system motywacyjny Zwolnienia i outplacement Część III PERSPEKTYWY Systemowe zarządzanie efektywnością i rozwojem pracowników Systemy IT - digitalizacja procesów miękkich Talent organizacyjny - identyfikacja i rozwój People analytics jako narzędzie strategicznego zarządzania Employer branding - współczesna koncepcja kreowania marki pracodawcy Employee experience - badanie i budowa zaangażowania pracowników Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w nowoczesnej organizacji Grywalizacja jako narzędzie HR Zarządzanie zmianą 3D Zasady budowania i funkcjonowania zespołów Coaching jako narzędzie HR Business Partnera Ekonomia zaufania Konflikt organizacyjny - źródła, rodzaje, strategie Narzędzia i metody rozwiązywania problemów organizacyjnych Negocjacje wewnątrzorganizacyjne Design Thinking, service design Agile HR Psychometria. Jak mierzyć niemierzalne? Biologia motywacji. Jak mózg i biologia determinują nasze postępowanie wobec współpracowników i partnerów biznesowych? Zarządzanie złożonością biznesu w świecie VUCA - rozwój liderów nowej ery Budowanie wartościowych organizacji, czyli systemowe podejście do turkusu Zarządzanie projektami HR Efektywność osobista HR Business Partnera To the point - skuteczne prezentacje i spotkania biznesowe Wdrożenie funkcji HR Business Partnera w polskiej grupie kapitałowej – studium przypadku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 349 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 161
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146101 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146100 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5862 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia na stronie [147].
Dla pracowników działów HR, a także dla nauczycieli akademickich wykładających na kierunkach ZZL i studentów i słuchaczy tych kierunków.
Analityka i wskaźniki efektywności procesów HR 1. Co to jest analityka HR? 2. Definicja naukowa analityki HR (HR analytics) 3. Jak HR analytics pomaga w zarządzaniu zasobami ludzkimi 4. Jak rozpocząć analitykę HR 5. Jak HR analytics kształtuje biznes Wskaźniki pomiaru efektywności procesu szkolenia i rozwoju pracowników Wskaźniki pomiaru efektywności procesów rekrutacji i employer branding | 1. Profil kompetencyjny | 2. Dostosowanie metod rekrutacji do grupy docelowej kandydatów | 3. Rozmowa kwalifikacyjna oparta na kompetencjach | 4. Obiektywna i rzetelna ocena kandydatów | Wskaźniki pomiaru rotacji (fluktuacji) i absencji Wskaźniki pomiaru efektywności systemów wynagrodzeń i świadczeń Podstawowe mierniki 2. Przykład analizy 3. Metody analizy efektywności płac Wskaźniki związane z opisami struktury zatrudnienia Wskaźniki pomiaru systemów badania i oceny pracowników Wskaźniki finansowe rentowności, efektywności i produktywności oraz zwrotu z inwestycji w kapitał intelektualny firmy Korelacje Narzędzia wspomagające analitykę HR
Sygnatura czytelni BMW: VI E 279 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 171
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148927 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach [181]-190.
Dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR, a także psychologów pracy i organizacji.
Job crafting - (r)ewolucja pracy Fakty i mity na temat pracy Trendy zarządzania a job crafting Turkus Agile Kaizen i lean Historia badań nad przekształcaniem pracy Od czego to wszystko się zaczęło? Trzy rodzaje przekształcania pracy Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę? Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie? Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy Kto przekształca swoją pracę? Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach Przykłady przekształcania pracy Korzyści z przekształcania pracy Co mówią badania? Zaangażowanie Satysfakcja z pracy Sens pracy Zmiana Efektywność Warsztat job crafting - metodologia Krytycznym okiem - pytania do Job Crafting Polska Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji? Przekształcanie pracy jako proces Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens? Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy? Spójność wartości Elastyczność zasobów ludzkich Autonomia Pozytywne relacje Akceptacja porażek Przekazywanie informacji zwrotnej Narzędzia motywujące do przekształcania pracy Intro interview Błyskawiczny raport 12 poleceń
Sygnatura czytelni BMW: VI E 290 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: II C 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148221, 150631 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150630 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 207-221.
Dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR, a także psychologów pracy i organizacji.
Job crafting oczami profesjonalistów Job crafting – (r)ewolucja pracy Job crafting czy przekształcanie pracy? Job crafting jako (r)ewolucja pracy Fakty i mity na temat pracy Mity pracy Historia badań nad przekształcaniem pracy Trzy rodzaje przekształcania pracy Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę? Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie? Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy Wymagania i zasoby pracy w oczach pracowników Przekształcanie pracy w modelu Wymagania-Zasoby Pracy Kto przekształca swoją pracę? Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach Przykłady przekształcania pracy Korzyści z przekształcania pracy Co mówią badania? Zaangażowanie Satysfakcja z pracy Sens pracy Zmiana Efektywność Wypalenie zawodowe Warsztat job craftingu Wdrażanie job craftingu Warsztaty job craftingu Zasady obowiązujące podczas warsztatów Sześć podstawowych kroków warsztatu job craftingu Case study – od teorii poprzez testy po wdrożenia Case study „Ciekawość jako pierwszy krok do job craftingu” Case study „Job crafting w formie e-learningu” Case study: Uniwersytet SWPS – „Lider (liderka) jako ambasador (ambasadorka) job craftingu” Job crafting jako narzędzie w rękach ekspertów i ekspertek Budowanie relacji – (jeszcze większe) wyzwanie dla organizacji Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji? Przekształcanie pracy jako proces Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens? Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy? Spójność wartości Elastyczność zasobów ludzkich Autonomia Pozytywne relacje Bezpieczeństwo psychologiczne Akceptacja porażek Przekazywanie informacji zwrotnej Krytycznym okiem – pytania do Job Crafting Polska Narzędzia motywujące do przekształcania pracy Intro Interview Błyskawiczny raport Kontrakt Piramida partycypacji
Sygnatura czytelni BWZ: II C 56
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6546 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowe trendy w doradztwie personalnym i zawodowym / Izabela Stańczyk. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, copyright 2019. - 171 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [164]-171.
Dla dyrektorów personalnych, HR Business Partnerów, doradców personalnych, doradców zawodowych w różnych strukturach funkcjonowania, studnetów kierunków, na których prowadzony jest przedmiot doradztwo personalne i doradztwo zawodowe, czy kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz dla osób, które zamierzają podjąć zatrudnienie lub zmienić obecne miejsce pracy.
Rozdział 1. Definicje, modele, profile kompetencji 1.1. Definicje kompetencji 1.2. Modele, profile, katalogi kompetencji 1.3. Kompetencje przyszłości Rozdział 2. Doradztwo personalne 2.1. Funkcjonowanie doradztwa 2.2. Istota doradztwa personalnego 2.3. Kompetencje doradcy personalnego 2.4. Metody stosowane w doradztwie personalnym 2.5. Metoda Hogana - narzędzie badające kompetencje w doradztwie personalnym 2.6. Studia podyplomowe HR Business Partner - Partner Strategiczny w Zarządzaniu Ludźmi 2.7. Doradztwo personalne z punktu widzenia firmy konsultingowej Rozdział 3. Doradztwo zawodowe 3.1. Istota funkcjonowania doradztwa zawodowego 3.2. Zadania i kompetencje doradcy zawodowego 3.3. Metody stosowane w doradztwie zawodowym 3.4. Doradztwo zawodowe w szkole podstawowej 3.5. Doradztwo zawodowe w Akademickim Biurze Karier Rozdział 4. Postawy studentów w wobec rynku pracy 4.1. Charakterystyka pokolenia Y 4.2. Oczekiwania osób studiujących wobec rynku pracy 4.3. Postawy studentów wobec pracy
Sygnatura czytelni BMW: VI E 270 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: II A 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148308 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148307 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Blockchain : fundament nowej gospodarki / Melanie Swan ; tłumaczenie Michał Lipa. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 178, [6] stron : ilustracje ; 21 cm.
Na okładce i stronie tytułowej: O'Reilly.
Indeks.
Blockchain 1.0, czyli waluta oStos technologiczny: łańcuch bloków, protokół, waluta 25 oProblemy obliczeniowe: zagadnienie podwójnego wydatkowania środków i problem bizantyjskich generałów 26 oDziałanie kryptowaluty 28 §Usługi elektronicznego portfela a kryptobezpieczeństwo osobiste 29 §Przyjmowanie płatności bitcoinami przez sprzedawców 30 oPodsumowanie: Blockchain 1.0 w praktycznych zastosowaniach 31 §Związek z pieniądzem fiducjarnym 32 §Status prawny 34 2. Blockchain 2.0, czyli kontrakty oUsługi finansowe 40 oCrowdfunding 43 oBitcoinowe rynki prognostyczne 45 oInteligentna własność 45 oInteligentne kontrakty 49 oProjekty oparte na protokole Blockchain 2.0 52 oProjekty portfeli elektronicznych 52 oPlatformy i API dla programistów łańcucha bloków 53 oEkosystem łańcucha bloków: zdecentralizowane przechowywanie, komunikacja i obliczenia 55 oEthereum: maszyna wirtualna spełniająca kryteria kompletności Turinga 57 §Counterparty odtwarza należącą do Ethereum platformę inteligentnych kontraktów 58 oDapp, DAO, DAC i DAS - inteligentne kontrakty o rosnącej autonomii 59 §Dapp 60 §DAO i DAC 62 §DAS i samoustanawiające się organizacje 64 §Automatyczne rynki i sieci tradenet 65 oŁańcuch bloków jako droga do sztucznej inteligencji 66 3. Blockchain 3.0, czyli zastosowania prawne wykraczające poza waluty, ekonomię i rynki oTechnologia łańcucha bloków jako nowy, wysoce efektywny model organizowania działalności 67 §Rozszerzalność koncepcji związanych z technologią blockchain 68 §Fundamentalne zasady ekonomii: odkrycie, przypisanie wartości, wymiana 69 §Technologia łańcucha bloków mogłaby znaleźć zastosowanie w administrowaniu kwantami 70 §Warstwa łańcuchów bloków mogłaby ułatwić automatyzację prognozowania na podstawie danych masowych 70 oRozproszone modele organizacyjne odporne na cenzurę 71 oNamecoin: zdecentralizowany system nazw domen 73 §Wyzwania i inne zdecentralizowane usługi DNS 75 §Swoboda wypowiedzi i aplikacje zapobiegające cenzurze: Alexandria i Ostel 76 §Funkcje zdecentralizowanego DNS inne niż sprzyjanie wolności wypowiedzi: tożsamość cyfrowa 77 oWeryfikacja cyfrowej tożsamości 78 §Neutralność łańcucha bloków 80 §Wykluczenie cyfrowe w świecie bitcoina 82 oCyfrowa sztuka: usługi poświadczania w łańcuchu bloków (notarialna ochrona własności intelektualnej) 83 §Haszowanie i znaczniki czasu 83 §Proof of Existence 85 §Virtual Notary, Bitnotar i Chronobit 88 §Monegraph: ochrona grafiki w internecie 89 §Cyfrowy dowód własności jako funkcja zautomatyzowana 90 §Łańcuchy notaryzacyjne z przetwarzaniem wsadowym jako klasa infrastruktury łańcucha bloków 91 §Osobiste łańcuchy myśli 92 oRząd w łańcuchu bloków 93 §Zdecentralizowane usługi publiczne 96 §PrecedentCoin: rozwiązywanie sporów za pomocą łańcucha bloków 100 §Płynna demokracja i wybory losowe 101 §Wybory losowe 104 §Futarchia: dwustopniowa demokracja z głosowaniem i rynkami predykcyjnymi 104 §Wpływ rządzenia za pomocą łańcucha bloków na dojrzałość społeczeństwa 106 4. Blockchain 3.0, czyli zastosowania związane z efektywnością i koordynacją wykraczające poza waluty, ekonomię i rynki oŁańcuch bloków w służbie nauki: gridcoin, foldingcoin 109 §Społecznościowa supermoc obliczeniowa 112 §Zdrowie publiczne w skali globalnej: bitcoin w walce z chorobami zakaźnymi 112 §Dobroczynny łańcuch bloków - Sean's Outpost 113 oGenomika w łańcuchu bloków 114 §Genomika 2.0 w łańcuchu bloków: uprzemysłowione sekwencjonowanie genomu dla wszystkich 116 §Technologia łańcucha bloków jako uniwersalny model postępu o kolejny rząd wielkości 118 §Genomecoin, GenomicResearchcoin 118 oŁańcuch bloków w ochronie zdrowia 120 §Healthcoin 120 §Elektroniczne rejestry medyczne w łańcuchu bloków: przechowywanie kartotek pacjentów 120 §Ogólnodostępne zasoby naukowe w łańcuchu bloków 121 §Notaryzacja w łańcuchu bloków w służbie zdrowia 122 §Ofertowanie usług medycznych 123 §Banki wirusów i nasion 123 oŁańcuch bloków w nauczaniu: masowe szkolenia i inteligentne kontrakty edukacyjne 124 §Learncoin 125 §Giełdy kontraktów edukacyjnych 125 oPublikacje akademickie w łańcuchu bloków: journalcoin 126 oŁańcuch bloków nie sprawdzi się w każdej sytuacji 130 oNapięcie i równowaga między centralizacją a decentralizacją 131 5. Zaawansowane koncepcje oTerminologia i pojęcia 133 oWaluta, token, tokenizacja 135 §Moneta społecznościowa: waluty prywatne Hayeka 136 §Campuscoin 138 §Zrzut kryptowaluty jako strategia publicznej promocji 139 §Waluta: nowe znaczenia 141 oWielorakość walut pieniężnych i niepieniężnych 141 oWaluty obciążone demurażem: stymulacja i redystrybucja 143 §Rozszerzalność koncepcji demurażu i jej cechy 145 6. Ograniczenia oWyzwania techniczne 149 oWyzwania dotyczące modelu biznesowego 155 oSkandale i percepcja publiczna 156 oRegulacje państwowe 159 oProblem poufności danych osobowych 161 oOgólny trend decentralizacji raczej niezagrożony 161 oŁańcuch bloków jako technologia informatyczna 164 §Sztuczna inteligencja łańcucha bloków: konsensus jako mechanizm rozwijania "przyjaznej" AI 165 §Duża przestrzeń możliwości dla inteligencji 166 §Tylko przyjazna AI przeprowadzi skuteczne transakcje 166 §Inteligentny kontrakt poświadcza za cyfrową inteligencję 167 §Konsensus w łańcuchu bloków zwiększa rozdzielczość informacyjną wszechświata 168 A. Podstawy kryptowalut oPodstawy kryptografii klucza publicznego i prywatnego B. Lista zastosowań łańcucha bloków opracowana przez firmę Ledra Capital
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6099 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności