Juchnowicz Marta (1948- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(12)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Juchnowicz Marta (1948- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Płaca
(5)
Przedsiębiorstwa
(4)
Zarządzanie
(3)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
BADANIA PRACY
(1)
Badania jakościowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kobiety
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Outplacement (program)
(1)
Praca
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysł
(1)
Rynek pracy
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. mat z Konferencji "Efektywne systemy wynagrodzeń", Warszawa, 1999 r.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWZ: II A 25
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 467 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95867 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [327]-339. Netogr. s. 339.
Dla pracodawców, menedżerów, profesjonalistów w dziedzinie zarządzania kapitałem ludzkim, a także studentów uczelni i kierunków związanych z zarządzaniem.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 152
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5505 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109550 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1790 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Koncepcja pomiaru jakościowych wymiarów kapitału ludzkiego w organizacji Kapitał ludzki w organizacji — istota i zakres Determinanty kapitału ludzkiego w organizacji Założenia pomiaru jakości kapitału ludzkiego organizacji Kompetencyjny wymiar kapitału ludzkiego w organizacji Kompetencje pracowników — podejście behawioralne Modele, opisy i profile kompetencyjne Rodzaje kompetencji Wskaźniki i poziomy kompetencji Profile kompetencji Badanie i pomiar kompetencji Metody diagnostyczne Ocena kompetencji przy użyciu skal obserwacyjnych Testy kompetencyjne i psychologiczne Assessment Center Jak zmierzyć kompetencje pracowników — propozycje obszarów do badania Pomiar kluczowych postaw pracowników Postawy jako składnik kapitału ludzkiego organizacji Zaangażowanie pracowników Istota terminu zaangażowanie pracownika Przegląd metod pomiaru zaangażowania Koncepcja metody pomiaru zaangażowania organizacyjnego Narzędzie diagnostyczne do pomiaru zaangażowania organizacyjnego Weryfikacja metody pomiaru Satysfakcja zawodowa pracowników Celowość pomiaru satysfakcji z pracy Interpretacja oraz determinanty satysfakcji zawodowej Przegląd metod badania satysfakcji z pracy Założenia metody pomiaru satysfakcji zawodowej Narzędzie diagnostyczne do pomiaru satysfakcji zawodowej Postawa otwartości na nowe doświadczenia i zmianę Otwartość na zmianę w procesie budowania jakości kapitału ludzkiego organizacji uczącej się i rozwijającej Możliwości pomiaru otwartości na nowe doświadczenia i zmianę — metody ilościowe i jakościowe Postawa gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem Gotowość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem jako czynnik budowania jakości kapitału ludzkiego w organizacji Możliwość pomiaru postawy gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem — metody ilościowe i jakościowe Pomiar kontaktów interpersonalnych Kontakty interpersonalne jako przedmiot pomiaru Uwarunkowania jakości kontaktów międzyludzkich — rola doświadczeń osobistych, osobowości i kompetencji społecznych pracowników Jakość kontaktów interpersonalnych w tradycyjnym zespole pracowniczym i w rozproszonym zespole projektowym Kontakty interpersonalne jako wymiar budujący jakość kapitału ludzkiego w organizacji Wskaźniki empiryczne kontaktów interpersonalnych Wskaźniki empiryczne pomiaru dotyczące kontekstu komunikacji interpersonalnej Wskaźniki empiryczne pomiaru jakości kontaktów interpersonalnych Narzędzia pomiaru kontaktów interpersonalnych Kwestionariusz ankiety do badania jakości kontaktów interpersonalnych w przedsiębiorstwie Klimat organizacyjny jako wymiar kapitału ludzkiego Od badań nad małymi grupami społecznymi do badań ogólnego klimatu organizacyjnego Kultura a klimat organizacyjny Natura klimatu psychologicznego Integracyjne podejście do klimatu organizacyjnego Główne wymiary klimatu organizacyjnego Sposoby badania klimatu organizacyjnego Narzędzia do diagnozy klimatu organizacyjnego Propozycja wskaźników do badania klimatu organizacyjnego Kulturowy wymiar kapitału ludzkiego w organizacji Od kapitału kulturowego do kulturowego wymiaru kapitału ludzkiego w organizacji Kultura organizacyjna jako przejaw kulturowego wymiaru kapitału ludzkiego w organizacji Kultura organizacji a kapitał kulturowy organizacj Kultura efektywności jako przejaw kapitału kulturowego organizacji Jak badać kapitał kulturowy organizacji? Jakościowe badanie kapitału kulturowego organizacji Ilościowe badanie kapitału kulturowego organizacji Narzędzia diagnostyczne kultury organizacyjnej
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 103
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5856 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Kapitał ludzki w organizacji wiedzy 1. Od zasobów do kapitału 1.1. Zmiana podejścia do zasobów ludzkich - kapitał ludzki dźwignią zysku w gospodarce opartej na wiedzy 1.2. Rozwój teorii kapitału ludzkiego 1.3. Istota kapitału ludzkiego z perspektywy organizacji. 2. Pracownik wiedzy 2.1. Cechy organizacji wiedzy determinantą pożądanego profilu pracownika 2.2. Profil kompetencyjny pracownika wiedzy 3. Pomiar wartości kapitału ludzkiego 3.1. Pomiar wartości kapitału ludzkiego - ogólna charakterystyka 3.1.1. Pomiar kapitału ludzkiego w ujęciu makro- i mikroekonomicznym 3.1.2. Pomiar wartości kapitału ludzkiego jako element pomiaru kapitału intelektualnego 3.2. Wartość kapitału ludzkiego jako składnika aktywów organizacji 3.2.1. Rachunkowość zasobów ludzkich - charakterystyka koncepcji 3.2.2. Metody oparte na analizie kosztów 3.2.3. Metody oparte na analizie przychodów 3.2.4. Krytyka rachunkowości zasobów ludzkich i perspektywy rozwoju 3.3. Mierniki zintegrowane w pomiarze wartości kapitału ludzkiego 3.3. Wartość kapitału ludzkiego a praktyki zarządzania zasobami ludzkimi 3.3. Rentowność inwestycji w kapitał ludzki 3.4. Problemy i wyzwania pomiaru wartości kapitału ludzkiego. Elastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim jako paradygmat nowoczesnej gospodarki 1. Istota elastycznego zarządzania kapitałem ludzkim 1.1. Zarządzanie kapitałem ludzkim w turbulentnym otoczeniu 1.2. Aspekty elastycznego zarządzania kapitałem ludzkim 2. Elastyczność jako kluczowa kompetencja pracownika w organizacjach wiedzy 2.1. Elastyczność jako zdolność i cecha 2.2. Elastyczność jako cecha procesów poznawczych 2.3. Elastyczność jako cecha procesów emocjonalno-motywacyjnych 2.4. Elastyczność jako cecha funkcjonowania społecznego 2.5. Elastyczność jako pożądana kompetencja pracownika organizacji wiedzy 3. Mierniki elastyczności kapitału ludzkiego oraz elastycznego zarządzania kapitałem ludzkim. Metoda oceny 1. Elastyczność, a bezpieczeństwo organizacji - podstawowe mierniki elastyczności i bezpieczeństwa 3.2. Elastyczność kapitału ludzkiego, a różnorodność wyzwań 3.3. Źródła elastyczności kapitału ludzkiego organizacji 3.4. Projekt modelu planowania i oceny elastyczności systemu zarządzania kapitałem ludzkim organizacji Determinanty elastycznego zarządzania kapitałem ludzkim 1. Etapy rozwoju organizacji a zarządzanie kapitałem ludzkim organizacji wiedzy 1.1. Cykl życia organizacji 1.2. Elastyczność organizacjii zarządzania kapitałem ludzkim w fazie zaistnienia 1.3. Wyzwania fazy wzrostu 1.4. Zarządzanie kapitałem ludzkim w fazie dojrzałości 1.5. Działania w sferze zarządzania kapitałem ludzkim w fazie spadku 2. Strategia zarządzania kapitałem ludzkim organizacji wiedzy 2.1. Strategia a elastyczność zarządzania kapitałem ludzkim 2.2. Podstawowy cel strategii ZKL - budowa kluczowych kompetencji organizacji 2.3. Strategia ZKL - zarządzanie i przywództwo 2.4. Budowa strategii zarządzania kapitałem ludzkim 2.4.1. Strategia ogólna organizacji a strategia zarządzania kapitałem ludzkim 2.4.2. Misja, wizja, wartości 2.4. Analizy 2.4. Cele strategiczne i cele w obszarze ZKL 2.4.5. Realizacja i ocena strategii zarządzania kapitałem ludzkim organizacji wiedzy 3. Wpływ kultury na zarządzanie kapitałem ludzkim 3.1. Charakterystyka kultury kapitału ludzkiego 3.2. Kreowanie kultury organizacji. Elastyczne pozyskiwanie kapitału ludzkiego 1. Budowa systemu kompetencyjnego 1.1. Pojęcie kompetencji i wykorzystanie systemu kompetencyjnego 1.2. Zasady budowy systemów kompetencyjnych 1.3. Identyfikacja kompetencji 1.4. Architektura systemu kompetencyjnego 1.5. Macierze kompetencji 2. Dobór kompetencji 2.1. Struktura procesu doboru kompetencji 2.2. Proces doboru w zintegrowanym systemie zarządzania kapitałem ludzkim 2.3. Źródła pozyskiwania kandydatów 2.4. Metody selekcji kandydatów 2.5. Wdrożenie do zadań 2.6. Metody zwiększenia elastyczności organizacji w procesie doboru kompetencji 3. Elastyczne formy wykorzystania kompetencji 3.1. Klasyfikacja form wykorzystania kompetencji 3.2. Rodzaje form świadczenia pracy 3.3. Elastyczna organizacja czasu pracy 4. Outplacement kompetencji jako sposób poprawy elastyczności kapitału ludzkiego 4.1. Kontekst społeczny programów outplacementowych 4.2. Charakterystyka programów outplacementowych 4.2.1. Istota outplacementu 4.2.2. Outplacement jako program poprawy elastyczności kapitału ludzkiego 4.3. Znaczenie programów outplacementowych dla rozwoju elastycznego zarządzania kapitałem ludzkim Rozwój kompetencji jako kluczowy czynnik elastyczności kapitału ludzkiego 1. Analiza potrzeb kompetencyjnych w organizacji 1.1. Istota analizy potrzeb kompetencyjnych w organizacji 1.2. Tradycyjne modele analizy potrzeb kompetencyjnych 1.3. Zintegrowany model analizy potrzeb kompetencyjnych 1.4. Potrzeby szkoleniowe oraz pozaszkoleniowe 1.5. Podmioty - uczestnicy procesu identyfikacji potrzeb kompetencyjnych 1.6. Narzędzia identyfikacji potrzeb kompetencyjnych 2. Ocena kompetencji 2.1. Rola ocen pracowników w systemie zarządzania kompetencjami 2.2. Cele oceniania 2.3. Uczestnicy oceny kompetencji 2.4. Skala i formularze ocen 2.3. Proces oceny 2.6. Wyznaczanie celów i ocena efektywności 2.7. Błędy oceny 3. Proces rozwoju kompetencji w organizacji wiedzy 3.1. Planowanie procesu rozwoju kompetencji 3.2. Formy rozwoju kompetencji 3.3. Analiza efektywności programów rozwoju kompetencji 4. Motywowanie rozwoju kompetencji 4.1. Zakres działań prorozwojowych 4.2. Materialne sposoby motywowania rozwoju 4.3. Prorozwojowe oddziaływanie systemu awansów w organizacji 4.4. Pozamaterialne stymulowanie rozwoju kompetencji 4.5. Zarządzanie talentami w organizacji wiedzy 4.6. Przebieg procesu zarządzania talentami 5. Konsekwencje braku rozwoju kompetencji społecznych 5.1. Konsekwencje generowania wyścigu szczurów 5.2. Mobbing jako efekt braku kompetencji komunikacyjnych 5.3. Pracoholizm - wypalenie zawodowe - karoshi konsekwencją stawianych wymagań 5.4. Warunki rozwoju kompetencji społecznych. Wynagradzanie kompetencji w elastycznym zarządzaniu kapitałem ludzkim 1. Elastyczne systemy wynagrodzeń 1.1. Warunki determinujące założenia systemów wynagrodzeń 1.2. Sposoby zwiększenia elastyczności systemów wynagrodzeń 2. Wynagradzanie kompetencji 2.1. Rola kompetencji w systemie wynagrodzeń 2.2. Wykorzystanie kompetencji do budowy systemu wynagrodzeń zasadniczych 2.2.1. Wartościowanie kompetencji 2.2.2. Budowa siatki płac na podstawie kompetencji 2.2.3. Zmiana poziomu wynagrodzenia zasadniczego na podstawie kompetencji 3. Premiowanie a zarządzanie kompetencjami 2.4. Wynagradzanie kompetencji za pomocą świadczeń 2.4.1. Zasady różnicowania pakietów świadczeń w organizacji 2.4.2. Wykorzystanie systemów kafeteryjnych do wynagradzania kompetencji 2.5. System wynagradzania na poszczególnych etapach rozwoju firmy 3. Elastyczne wynagradzanie kadry kierowniczej 3.1. Cele systemu wynagradzania 3.2. Konstrukcja systemu wynagrodzeń 3.3. Warunki skuteczności. Negocjacje warunków pracy i płacy - dwie strategie pracodawcy 4.1. Negocjacje sposobem uelastycznienia stosunków pracy 4.2. Funkcja motywacyjna negocjacji warunków pracy 4.3. Problemy negocjacyjne z pracownikami kluczowymi 4.3.1. Strategia pakietowa w negocjacjach z pracownikiem kluczowym 4.4. Szacowanie efektów pracy pracownika kluczowego 4.5. Priorytet negocjacji win-win w negocjacjach z pracownikiem szeregowym
Sygnatura czytelni BMW: VI E 62 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117851 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Bibliogr. s. [197]-200.
Dla środowisk akademickich i menedżerskich, przedsiębiorstw i instytucji.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 83
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113261 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 2284 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 60(6) (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 71
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109547 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1789 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Bibliogr.s. [221] - 224
Sygnatura czytelni BMW: VI E 60(4) (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 106470 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1149 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [169]-174.
Dla studentów uczelni kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 125 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140026 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie: Narodowe Centrum Nauki (Kraków).
Warunki skuteczności systemów wynagrodzeń Istota skuteczności systemu wynagrodzeń Strategiczne podejście do zarządzania wynagrodzeniami Systemowa kompleksowość Sprawiedliwość systemu wynagradzania . Metody ustalania różnic wartości pracy Wartościowanie stanowisk pracy Opisy stanowisk Metody całościowe budowania struktury stanowisk Metody analityczne budowania struktury stanowisk Rola danych rynkowych o wynagrodzeniach w kształtowaniu systemów wynagradzania . Źródła danych rynkowych Metody budowy siatki wynagrodzeń na podstawie danych rynkowych Szerokość przedziałów wynagrodzeń Ustalanie poziomu wynagrodzenia pracownika Wynagrodzenia zmienne Zasady ustalania premii Specyfika instrumentów motywowania kluczowych pracowników i kadry menedżerskiej Wyzwania związane z wynagradzaniem wyższej kadry menedżerskiej . Zasady przydzielania świadczeń Uwarunkowania skuteczności zasad przydzielania świadczeń Specyfika świadczeń kafeteryjnych Specyfika systemów wynagradzania w sektorze publicznym Sektor publiczny w Polsce i jego złożoność Formalnoprawne uwarunkowania zarządzania wynagrodzeniami w sektorze publicznym w Polsce Systemy wynagradzania w sektorze publicznym w Polsce i ich źródła . Problemy budowy systemów wynagradzania w sektorze publicznym w Polsce Prawdopodobne przyczyny problemów zarządzania wynagrodzeniami w sektorze publicznym w Polsce Dobre praktyki w rozwiązywaniu problemów zarządzania wynagrodzeniami w sektorze publicznym w Polsce Wyzwania wobec współczesnych systemów wynagrodzeń Zaangażowanie i satysfakcja z pracy jako kluczowe efekty skutecznych systemów wynagrodzeń Systemy wynagrodzeń w warunkach zrównoważonego rozwoju Zarządzanie zmianami systemów wynagradzania
Sygnatura czytelni BWZ: II A 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie ISSN 0239-9512)
Bibliogr. s. [209]-212.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77947 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Organizatora Pracy)
Bibliogr.s. 219 - [220]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76031 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Raport IPSS [Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych], ISSN 1230-2872 ; z. nr 27)
Bibliogr. s. [119]-121.
Sygnatura czytelni BWZ: II A 18
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2292 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [537]-549 i przy rozdz. Indeks.
Dla studentów, menedżerów i specjalistów przedsiębiorstw oraz podmiotów sektora publicznego, a także dla badaczy problematyki zarządzania kapitałem ludzkim.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 68 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 133
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139934 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136586 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 4954 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kapitałem ludzkim w świecie BANI Zmiana sposobu myślenia liderów w warunkach niepewności – jak otworzyć się na nowe sposoby myślenia w zarządzaniu zespołami Pomiar kapitału ludzkiego – wyzwania i dylematy Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach niepewności z perspektywy małych i średnich przedsiębiorstw działających na rynkach międzynarodowych Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju Kompetencje na rzecz sustainability jako przedmiot kształtowania w ramach rozwoju kapitału ludzkiego organizacji Zrównoważone zarządzanie kapitałem ludzkim a znikająca zatrudnialność starszych pracowników System motywowania pracowników w warunkach zrównoważonego rozwoju Rozwój kapitału kariery Proaktywność w budowaniu kapitału kariery Kompetencje przyszłości – metody i wyzwania analizy Doświadczenie pracownika (employee experience) – co to jest i dlaczego stało się tak popularne Odporność kapitału ludzkiego Efekty negatywnych zachowań pracowniczych podczas pandemii COVID-19 Projektowanie i wdrażanie programów ukierunkowanych na dobrostan pracowników w Polsce Budowanie odporności kapitału ludzkiego na sytuacje kryzysowe w sektorze nowoczesnych usług biznesowych Modele pracy w warunkach niepewności Zainteresowanie ekonomii problemem niepewności zatrudnienia Praca zdalna w warunkach niepewności – optyka pracodawców i pracowników Zdecentralizowana autonomiczna organizacja Doskonalenie elastycznych form zatrudnienia Kapitał ludzki w warunkach niepewności z punktu widzenia form zatrudnienia – wyzwania i implikacje Architektura zarządzania kapitałem ludzkim polskich firm wobec pracowników etatowych i samozatrudnionych – ucieczka czy elastyczność? Zarządzanie kapitałem ludzkim w siłach zbrojnych Kształtowanie kapitału ludzkiego żołnierzy w kontekście wyzwań pola walki Kapitał ludzki a marka Wojska Polskiego w badaniach społecznych Czynniki obniżające zaangażowanie żołnierzy w służbę w czasie pokoju – raport z badań Aspekty transnarodowe zarządzania kapitałem ludzkim Kompetencje przywódcze menedżerów uwarunkowane wartościami konfucjańskimi w Chińskiej Republice Ludowej Kształtowanie procesów decyzyjnych w warunkach niepewności na przykładzie procesu wynagradzania w niemieckich grupach kapitałowych
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 187
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153814 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153815 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [157]-160.
Bibliogr. s. 157-160. Dla pracowników naukowych przekazujących wiedzę o rynku, zarządzaniu, przedsiębiorstwie i zachowaniach konsumentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów i przedsiębiorców chcących uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku.
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 42
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126593 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3704 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności