Mazurek-Kucharska Beata
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Mazurek-Kucharska Beata
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Stres zawodowy
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Badania jakościowe
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Siła robocza
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Koncepcja pomiaru jakościowych wymiarów kapitału ludzkiego w organizacji Kapitał ludzki w organizacji — istota i zakres Determinanty kapitału ludzkiego w organizacji Założenia pomiaru jakości kapitału ludzkiego organizacji Kompetencyjny wymiar kapitału ludzkiego w organizacji Kompetencje pracowników — podejście behawioralne Modele, opisy i profile kompetencyjne Rodzaje kompetencji Wskaźniki i poziomy kompetencji Profile kompetencji Badanie i pomiar kompetencji Metody diagnostyczne Ocena kompetencji przy użyciu skal obserwacyjnych Testy kompetencyjne i psychologiczne Assessment Center Jak zmierzyć kompetencje pracowników — propozycje obszarów do badania Pomiar kluczowych postaw pracowników Postawy jako składnik kapitału ludzkiego organizacji Zaangażowanie pracowników Istota terminu zaangażowanie pracownika Przegląd metod pomiaru zaangażowania Koncepcja metody pomiaru zaangażowania organizacyjnego Narzędzie diagnostyczne do pomiaru zaangażowania organizacyjnego Weryfikacja metody pomiaru Satysfakcja zawodowa pracowników Celowość pomiaru satysfakcji z pracy Interpretacja oraz determinanty satysfakcji zawodowej Przegląd metod badania satysfakcji z pracy Założenia metody pomiaru satysfakcji zawodowej Narzędzie diagnostyczne do pomiaru satysfakcji zawodowej Postawa otwartości na nowe doświadczenia i zmianę Otwartość na zmianę w procesie budowania jakości kapitału ludzkiego organizacji uczącej się i rozwijającej Możliwości pomiaru otwartości na nowe doświadczenia i zmianę — metody ilościowe i jakościowe Postawa gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem Gotowość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem jako czynnik budowania jakości kapitału ludzkiego w organizacji Możliwość pomiaru postawy gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem — metody ilościowe i jakościowe Pomiar kontaktów interpersonalnych Kontakty interpersonalne jako przedmiot pomiaru Uwarunkowania jakości kontaktów międzyludzkich — rola doświadczeń osobistych, osobowości i kompetencji społecznych pracowników Jakość kontaktów interpersonalnych w tradycyjnym zespole pracowniczym i w rozproszonym zespole projektowym Kontakty interpersonalne jako wymiar budujący jakość kapitału ludzkiego w organizacji Wskaźniki empiryczne kontaktów interpersonalnych Wskaźniki empiryczne pomiaru dotyczące kontekstu komunikacji interpersonalnej Wskaźniki empiryczne pomiaru jakości kontaktów interpersonalnych Narzędzia pomiaru kontaktów interpersonalnych Kwestionariusz ankiety do badania jakości kontaktów interpersonalnych w przedsiębiorstwie Klimat organizacyjny jako wymiar kapitału ludzkiego Od badań nad małymi grupami społecznymi do badań ogólnego klimatu organizacyjnego Kultura a klimat organizacyjny Natura klimatu psychologicznego Integracyjne podejście do klimatu organizacyjnego Główne wymiary klimatu organizacyjnego Sposoby badania klimatu organizacyjnego Narzędzia do diagnozy klimatu organizacyjnego Propozycja wskaźników do badania klimatu organizacyjnego Kulturowy wymiar kapitału ludzkiego w organizacji Od kapitału kulturowego do kulturowego wymiaru kapitału ludzkiego w organizacji Kultura organizacyjna jako przejaw kulturowego wymiaru kapitału ludzkiego w organizacji Kultura organizacji a kapitał kulturowy organizacj Kultura efektywności jako przejaw kapitału kulturowego organizacji Jak badać kapitał kulturowy organizacji? Jakościowe badanie kapitału kulturowego organizacji Ilościowe badanie kapitału kulturowego organizacji Narzędzia diagnostyczne kultury organizacyjnej
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 103
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5856 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 257-270.
Kryzys - perspektywa zarządzania organizacją - Sylwia Wojciechowska-Filipek Kryzys i sytuacje kryzysowe 15 1.1. Podstawowe definicje 16 1.1.1. Pojęcie i istota kryzysu 16 1.1.2. Kryzys a sytuacje kryzysowe 19 1.1.3. Rodzaje kryzysów 21 1.1.4. Kryzys w przedsiębiorstwie 24 1.2. Źródła kryzysu 36 1.2.1. Zagrożenia pochodzenia naturalnego i zagrożenia ekologiczne 42 1.2.2. Zagrożenia wywołane działalnością człowieka i awarie techniczne 47 1.2.3. Zagrożenia wynikające z zachowań społecznych 53 1.3. Źródła kryzysu w przedsiębiorstwie 56 1.3.1. Kryzysy wynikające z błędów w zarządzaniu 58 1.3.2. Kryzysy pozostające częściowo pod kontrolą człowieka 63 1.3.3. Kryzysy będące poza wpływem człowieka 65 Wybrane aspekty zarządzania w kryzysie 69 2.1. Zarządzanie kryzysowe 72 2.1.1. Istota zarządzania kryzysowego 72 2.1.2. Struktura zarządzania kryzysowego w Polsce 74 2.2. Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie 88 2.2.1. Ocena zagrożenia kryzysem 90 2.2.2. Strategie zarządzania w kryzysie 96 2.2.3. Kadra menadżerska i pracownicy w zarządzaniu sytuacją kryzysową 102 Zarządzanie informacją w warunkach kryzysu 109 3.1. Informacja i jej rola w podejmowaniu decyzji 110 3.1.1. Informacja w procesie decyzyjnym 110 3.1.2. Informacja jako zagrożenie 118 3.2. Komunikacja w warunkach kryzysu 121 3.2.1. Komunikacja wewnętrzna 122 3.2.2. Komunikacja zewnętrzna 126 3.2.3. Strategie reagowania medialnego 134 3.3. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacją 137 3.4. Bezpieczeństwo informacji 145 3.4.1. Zagrożenie bezpieczeństwa informacji 146 3.4.2. Zapewnienie bezpieczeństwa informacji 154 Kryzys - perspektywa psychologiczna - Beata Mazurek-Kucharska Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys 165 4.1. Rola czynników osobowościowych i poznawczych 168 4.1.1. Wybrane zagadnienia osobowości w koncepcji psychoanalitycznej a zagadnienie kryzysu 168 4.1.2. Wybrane zagadnienia osobowości w teorii cech i czynników a zachowania w sytuacji kryzysu 180 4.2. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys - rola wcześniejszych doświadczeń, kompetencji społecznych oraz dojrzałości emocjonalnej i społecznej 193 4.2.1. Problem percepcji czasu 195 4.2.2. Problem poczucia umiejscowienia kontroli 200 4.2.3. Znaczenie wcześniejszych doświadczeń 202 4.2.4. Znaczenie kompetencji społecznych 204 4.2.5. Rola inteligencji emocjonalnej 217 Problem przetwarzania informacji i funkcjonowanie jednostki w sytuacji stresu i kryzysu 223 5.1. Funkcjonowanie człowieka w warunkach stresu 232 5.2. Znaczenie relacji interpersonalnych w działaniach zapobiegających sytuacjom kryzysowym 244
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154396 N, 154395 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-268. Netogr. s. 268-270. Wykaz aktów prawnych s. 270.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 301 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 133
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140193 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5345 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności