Stres zawodowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(22)
Forma i typ
Książki
(16)
Artykuły
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(5)
Autor
Habrat-Pragłowska Ewa
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Popiel Agnieszka
(2)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(2)
Zawadzki Bogdan
(2)
Bańka Augustyn
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Branczewska Sylwia
(1)
Chowaniak Karina
(1)
Cichosz Adam
(1)
Cooper Cary L
(1)
Dołęga Zofia
(1)
Gajda Patrycja (psychologia)
(1)
Gembalska-Kwiecień Anna
(1)
Habrat Paweł
(1)
Hartley Mary
(1)
Iskra-Golec Irena
(1)
Kaczyńska-Maciejowska Renata
(1)
Kamińska Mirella
(1)
Konieczny Tadeusz
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kukiełka-Pucher Dominika
(1)
Kuśnierz Cezary
(1)
Oginski Andrzej
(1)
Pane Roy
(1)
Pasikowski Tomasz
(1)
Schultz Duane P
(1)
Schultz Sydney Ellen
(1)
Stachowski Ryszard
(1)
Surdykowska Barbara
(1)
Sęk Helena (1938- )
(1)
Wrona-Polańska Helena
(1)
Wypych Małgorzata
(1)
Żak Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Ratownicy medyczni
(1)
Strażacy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Stres zawodowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program szkolenia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Psychologia
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Stres bez tajemnic / Jolanta Bernais. W: Personel. 2000, nr 13/14, s.42-43. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie stresem w organizacji / Adam Cichosz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2018. - 279 stron ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [273]-279.
Wszechobecny stres Człowiek i jego świat wartości Organizacja w ujęciu znaczeniowym Emocje wobec zjawisk natury, cywilizacji, kultury Homeostaza Zdolność wyznaczania i osiągania celów Tworzenie i doskonalenie zasobów ludzkich Stres w stanach wzburzonej emocji Następstwa najczęściej występujących problemów w organizacji Stresogenne podłoże konfliktów Fizjologia stresu Przyczyny i źródła stresu Uwarunkowania przyczynowe i ich rodzaje Niepewne otoczenie w świadomości osobniczej Lęk i niepokój sygnałem zaburzonych emocji Stres w relacjach ról społecznych (zwierzchnictwo i podległość) Uwarunkowania środowiskowe postaw i zachowań Modyfikowanie funkcjonowania organizacyjnego (aktywność, kreatywność) Stres organizacyny i jego przejawy Poglądy, postawy i zachowania w organizacji Funkcjonowanie osobnicze w sytuacjach trudnych Lęk w oczekiwaniu przyszłości. Anatomia egzystencji W trosce o zdrowie jednostki i społeczeństwa Zjawiska stresogenne, sposoby przezwyciężania sytuacji trudnych Celowa działalność osobnicza Ryzyko strukturalne w podejmowaniu decyzji Instytucjonalne wzory przeciwdziałania sytuacjom trudnym Przejawy przemocy emocjonalnej Przyczyny zaburzeń w postrzeganiu rzeczywistości Jednostka na tle grupy w organizacji Problemy stresu w organizacji Od narodzin do późnej starości Lęk i stres – postęp czy regres W relacjach z najbliższym otoczeniem W rodzinie, w środowisku społecznym, biofizycznym i bioklimatycznym Pokonywanie przeciwności w stresie organizacyjnym Istota władzy zwierzchniej i podporządkowanie się wymogom.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 100
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5890 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75663 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia, medycyna i prawo w zawodach trudnych i niebezpiecznych / redakcja naukowa Zofia Dołęga. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 177, [1] strona : wykres ; 24 cm.
(Engram)
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych i orzeczeń przy pracach.
Praca zawodowa – między dobrostanem psychicznym a poczuciem samotności Zofia Dołęga Radzenie sobie ze stresem a wizualizacja, style myślenia i specyficzne zagrożenia w kontekście osobowości typu D w zawodach trudnych i niebezpiecznych Anna Lubas, Maria Mondry Działania przy zaginięciach i poszukiwaniach zaginionych – trudności prawne, psychologiczne oraz praktyczne Joanna Stojer-Polańska Zawód lekarza jako przykład zawodu trudnego – dylematy na tle wykładni medycznej oraz eugeniczno-teratologicznej przesłanki aborcyjnej Agnieszka Kania Psychologia w oddziale intensywnej terapii – doskonalenie kompetencji inter- i intrapersonalnych studentów medycyny UJ CM Donata Liberacka Podobieństwa i różnice w zakresie sprawności poznawczej i psychomotorycznej kierowców przyjmujących i nieprzyjmujących leków Krzysztof Horoszkiewicz Obciążenie poznawcze w lotnictwie – koncepcje, pomiar i konsekwencje dla bezpieczeństwa pilota Marta Molińska Kompetencje społeczne instruktorów przygotowujących do zawodu kontrolera ruchu lotniczego Wioleta Tomczyk, Tomasz Goździcki Analogiczne środowiska ekstremalne – stacje polarne a misje kosmiczne Agnieszka Skorupa, Wiktoria Smołkowska, Paweł Bianga Czas pracy lekarzy. Wybrane aspekty prawne i praktyczne związane z ponadwymiarowym obciążeniem pracą Karolina Lau, Janusz Kasperczyk, Mirosław Tyrpień, Jacek Olszewski, Jadwiga Jośko-Ochojska Znaczenie kryminalistycznego śladu językowego dla rekonstrukcji przebiegu zdarzenia. Czy istnieje „językowy odcisk palca”? Jadwiga Stawnicka Adwokat – zawód trudny czy niebezpieczny Agnieszka Szydełko
Sygnatura czytelni BWF: IV C 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150149 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 135-[142].
Dla studentów zarządzania, inżynierii produkcji, logistyki oraz dla innych kierunków technicznych.
PROBLEMATYKA KULTURY BEZPIECZEŃSTWA PRACY Istota kultury bezpieczeństwa pracy Czynniki wpływające na kulturę bezpieczeństwa pracy Kształtowanie kultury bezpieczeństwa pracy Badania dotyczące kultury bezpieczeństwa pracy Model kultury bezpieczeństwa pracy Diagnoza kultury bezpieczeństwa pracy Badanie klimatu bezpieczeństwa Złożone badania kultury bezpieczeństwa Postawy i zachowania pracowników a kultura bezpieczeństwa pracy Czynniki wpływające na zachowania pracowników Model uwarunkowań zachowań bezpiecznych Motywowanie jako element kultury bezpieczeństwa Wpływ postaw i zachowań pracowników na wypadki w przedsiębiorstwie ORGANIZACJA WARUNKÓW PRACY JAKO PRZYCZYNA BŁĘDNEGO DZIAŁANIA CZŁOWIEKA Środowisko pracy Mikroklimat Zanieczyszczenia powietrza Jakość oświetlenia Odpowiedni dobór kolorów Hałas Organizacja pracy Sytuacje zagrożenia w miejscu pracy Model zachowania się człowieka w sytuacji zagrożenia Sytuacje niedostatku informacji i deficytu czasu w miejscu pracy Sytuacje braku informacji w miejscu pracy Sytuacje braku czasu w miejscu pracy ROLA CZYNNIKA LUDZKIEGO W POPEŁNIANIU BŁĘDÓW W PRACY Pojęcie czynnika ludzkiego Pojęcie błędu i jego klasyfikacja Rodzaje niebezpiecznych błędów Klasyfikacje błędów Przyczyny niebezpiecznych błędów Psychologiczne aspekty i mechanizmy powstawania błędów Przewidywanie błędów na podstawie psychicznych możliwości człowieka Stany człowieka wpływające na jego niezawodność Ocena stanów funkcjonalnych człowieka Zmęczenie jako przyczyna popełniania błędów Praca monotonna jako przyczyna popełnianych błędów Napięcia emocjonalne jako przyczyna popełnianych błędów MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW DO BEZPIECZNEJ PRACY Podstawowe pojęcia i definicje motywowania Charakterystyka procesu motywowania - wybrane teorie motywacji Instrumenty pobudzania motywacji Podział motywatorów Płaca jako środek motywacyjny Pozapłacowe środki pobudzania motywacji Motywowanie do bezpiecznego postępowania Metody i środki motywowania do bezpiecznej pracy PARTYCYPACJA PRACOWNICZA Istota partycypacji i jej klasyfikacji Podstawowe pojęcia i definicje partycypacji pracowniczej Geneza partycypacji w Polsce Funkcje i wartości partycypacji Typy i wymiary partycypacji Poziomy i rodzaje uczestnictwa pracowników w zarządzaniu Formy zaangażowania pracowników w system zarządzania Warunki konieczne do wystąpienia i rozwoju partycypacji w przedsiębiorstwie Korzyści wynikające z partycypacji pracowników w system zarządzania bezpieczeństwem STRES ZAWODOWY Pojęcie i definicje stresu Fizjologiczna teoria stresu Psychologiczne teorie stresu Przyczyny powstawania stresu w pracy Pojęcie stresu zawodowego Stresory zawodowe Skutki stresu zawodowego Stres pracowników a funkcjonowanie przedsiębiorstwa Przeciwdziałanie stresorom zawodowym Indywidualne sposoby radzenia sobie ze stresem Działania organizacji na rzecz obniżania stresu wśród pracowników WYPALENIE ZAWODOWE Charakterystyka zjawiska wypalenia zawodowego Wypalenia zawodowe - pojęcia i definicje Przyczyny i skutki wypalenia zawodowego Sygnały ostrzegawcze wskazujące na zjawisko wypalenia Przyczyny wypalenia zawodowego Stadia procesu powstawania wypalenie zawodowego Proces wypalenia zawodowego Fazy i objawy wypalenia zawodowego Kryteria diagnostyczne zespołu wypalenia Skutki wypalenia zawodowego Profilaktyka wypalenia zawodowego Sposoby zapobiegania wypaleniu zawodowemu Przeciwdziałanie zjawisku wypalenia zawodowego pracowników MOBBING W PRACY Zjawisko mobbingu i jego charakterystyka Przyczyny występowania mobbingu w przedsiębiorstwie Mobber, ofiara mobbingu i przebieg mobbingu Charakterystyka mobbera Charakterystyka ofiary mobbingu Przebieg mobbingu Taktyki stosowane w mobbingu Zachowania mobbingowe Skutki mobbingu Przeciwdziałanie zjawisku mobbingu w przedsiębiorstwie Profilaktyka mobbingu od strony pracownika Reagowanie na istniejący mobbing Rady dla mobbingowanego
Sygnatura czytelni BMW: VI E 406 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144975 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144974 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Stress at Work.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 79 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 111715 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1285 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Syndrom pracy toksycznej / Renata Kaczyńska-Maciejowska. W: Personel i Zarządzanie. 2004, nr 4, s.20-23. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Panowanie nad stresem / Mirella Kamińska [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005 - 116 s. : il. ; 20 cm.
(Kolekcja BusinessWeek. Edycja Polska)
(Onepress)
Na okł.: Jak radzić sobie ze stresem w pracy? Czy grozi ci wypalenie zawodowe? Jak twórczo rozwiazywać [!] konflikty? Mobbing - terroryzm psychologiczny w firmie.
Zawiera "Słownik ważniejszych terminów".
Streszczenie: Opisuje czym jest stres i czy zawsze jest zły, źródła powstawania stresu i jego konsekwencje dla zdrowia, sposoby zapobiegania powstawaniu i eskalacji konfliktów międzyludzkich oraz radzenia sobie z konfliktami wewnętrznymi, zawiłości pojawiania się napięć w miejscu pracy oraz jak radzić sobie z nimi, praktyczne umiejętności skutecznego relaksowania się, a także praktyczne wskazówki dotyczące stylu życia wolnego od negatywnych skutków nadmiernego stresu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121764 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 209 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137803 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6069 ; z. 264)
Bibliogr. s. 67-71.
Sygnatura czytelni BWF: X C 69
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125769, 125764, 125765, 125763, 125766, 125768, 125767 (7 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6128 (1 egz.)
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 257-270.
Kryzys - perspektywa zarządzania organizacją - Sylwia Wojciechowska-Filipek Kryzys i sytuacje kryzysowe 15 1.1. Podstawowe definicje 16 1.1.1. Pojęcie i istota kryzysu 16 1.1.2. Kryzys a sytuacje kryzysowe 19 1.1.3. Rodzaje kryzysów 21 1.1.4. Kryzys w przedsiębiorstwie 24 1.2. Źródła kryzysu 36 1.2.1. Zagrożenia pochodzenia naturalnego i zagrożenia ekologiczne 42 1.2.2. Zagrożenia wywołane działalnością człowieka i awarie techniczne 47 1.2.3. Zagrożenia wynikające z zachowań społecznych 53 1.3. Źródła kryzysu w przedsiębiorstwie 56 1.3.1. Kryzysy wynikające z błędów w zarządzaniu 58 1.3.2. Kryzysy pozostające częściowo pod kontrolą człowieka 63 1.3.3. Kryzysy będące poza wpływem człowieka 65 Wybrane aspekty zarządzania w kryzysie 69 2.1. Zarządzanie kryzysowe 72 2.1.1. Istota zarządzania kryzysowego 72 2.1.2. Struktura zarządzania kryzysowego w Polsce 74 2.2. Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie 88 2.2.1. Ocena zagrożenia kryzysem 90 2.2.2. Strategie zarządzania w kryzysie 96 2.2.3. Kadra menadżerska i pracownicy w zarządzaniu sytuacją kryzysową 102 Zarządzanie informacją w warunkach kryzysu 109 3.1. Informacja i jej rola w podejmowaniu decyzji 110 3.1.1. Informacja w procesie decyzyjnym 110 3.1.2. Informacja jako zagrożenie 118 3.2. Komunikacja w warunkach kryzysu 121 3.2.1. Komunikacja wewnętrzna 122 3.2.2. Komunikacja zewnętrzna 126 3.2.3. Strategie reagowania medialnego 134 3.3. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacją 137 3.4. Bezpieczeństwo informacji 145 3.4.1. Zagrożenie bezpieczeństwa informacji 146 3.4.2. Zapewnienie bezpieczeństwa informacji 154 Kryzys - perspektywa psychologiczna - Beata Mazurek-Kucharska Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys 165 4.1. Rola czynników osobowościowych i poznawczych 168 4.1.1. Wybrane zagadnienia osobowości w koncepcji psychoanalitycznej a zagadnienie kryzysu 168 4.1.2. Wybrane zagadnienia osobowości w teorii cech i czynników a zachowania w sytuacji kryzysu 180 4.2. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys - rola wcześniejszych doświadczeń, kompetencji społecznych oraz dojrzałości emocjonalnej i społecznej 193 4.2.1. Problem percepcji czasu 195 4.2.2. Problem poczucia umiejscowienia kontroli 200 4.2.3. Znaczenie wcześniejszych doświadczeń 202 4.2.4. Znaczenie kompetencji społecznych 204 4.2.5. Rola inteligencji emocjonalnej 217 Problem przetwarzania informacji i funkcjonowanie jednostki w sytuacji stresu i kryzysu 223 5.1. Funkcjonowanie człowieka w warunkach stresu 232 5.2. Znaczenie relacji interpersonalnych w działaniach zapobiegających sytuacjom kryzysowym 244
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154396 N, 154395 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Skuteczne działanie w stresie : osobisty niezbędnik. Zatrzymaj się. Zwolnij. Zastanów się. Zaplanuj. Zadziałaj.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 69 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148138 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [273]-286. Indeksy.
Profilaktyka PTSD Zamiast wstępu: krótka historia z morałem Trauma i zdarzenie traumatyczne Traumatyzacja zawodowa Zaburzenia potraumatyczne Kwestie terminologiczne Klasyfikacje działań profilaktycznych Profilaktyka zaburzeń p o traumatycznych Profilaktyka pierwszego stopnia zaburzeń potraumatycznych Profilaktyka narażenia na t r a u m ę Przedurazowe wzmacnianie rezyliencji Profilaktyka drugiego stopnia zaburzeń potraumatycznych Profilaktyka PTSD w przypadku wszystkich ofiar traumy Profilaktyka PTSD w przypadku osób, które po traumie wykazują objawy A S D Program profilaktyki PTSD „Skuteczne działanie w stresie" - założenia teoretyczne i badanie skuteczności Założenia programu profilaktyki PTSD „Skuteczne działanie w stresie Opracowanie programu szkolenia profilaktycznego Przebieg badań dotyczących skuteczności szkolenia profilaktycznego Subiektywny poziom wiedzy i umiejętności w zakresie radzenia sobie ze stresem Poziom poczucia skuteczności w radzeniu sobie z traumą Subiektywny poziom wiedzy i umiejętności w zakresie radzenia sobie ze stresem oraz poczucia skuteczności w radzeniu sobie z traumą w badaniu follow-up Subiektywna ocena satysfakcji ze szkolenia w badaniu follow-up Główne efekty szkolenia - poziom strategii regulacji nastroju, objawów PTSD i zaangażowania w pracę Predyktory objawów PTSD Temperament - reaktywność emocjonalna „Skuteczne działanie w stresie" - materiały edukacyjne Założenia praktyczne i teoretyczne szkolenia Moduł I: „O szkoleniu Moduł II: „Stres, stresor i trauma" Moduł III: „Poczucie własnej skuteczności - rozpoznawanie emocji" Moduł IV: „Poczucie własnej skuteczności - regulacja wzbudzenia" Moduł V: „Poczucie własnej skuteczności - wpływ na myślenie" Moduł VI: „Poczucie własnej skuteczności - zachowanie w obliczu stresorów i problemów związanych ze służbą" Moduł VII: „Poczucie własnej skuteczności - rola wsparcia społecznego i zespołu drużyny Podsumowanie szkolenia z uczestnikami
Sygnatura czytelni BWF: IV H 35
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 106959 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera mat. z Konferencji Naukowej "Model salutogenezy - poczucie koherencji - a poziom zdrowia", Poznań, listopad 2000 r.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWF: IV Ą 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105703 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 1927 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności