Warunki pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(39)
Forma i typ
Artykuły
(25)
Książki
(14)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Autor
Sadlik Ryszard
(3)
Baran Ignacy
(2)
Kowal Edward
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sobczak Włodzimierz
(2)
Bodak Andrzej
(1)
Chmiel Dominik
(1)
Culepa Michał
(1)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(1)
Durlak Damian
(1)
Dymowska-Moussa Joanna
(1)
Fal Jan Gustaw
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gierasimiuk Józef
(1)
Gurszyńska Katarzyna
(1)
Jurek Paweł
(1)
Kozłowska Małgorzta
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Krywko Elżbieta
(1)
Malewska Marta
(1)
Niziołek Olga
(1)
Nowacka Ewa
(1)
Piekarska Agnieszka
(1)
Pióro Jan
(1)
Posiewska-Kowalska Mariola
(1)
Rajlo P. I
(1)
Rzewuska Małgorzata
(1)
Schultz Duane P
(1)
Schultz Sydney Ellen
(1)
Sikora Bartłomiej
(1)
Smółka Paweł
(1)
Stawicki Zbigniew
(1)
Trzosek Katarzyna
(1)
Wojtowicz Ryszard
(1)
Wójcik Agnieszka
(1)
Zakrzewska-Szczepańska Krystyna
(1)
Świątkiewicz Henryk J
(1)
Žilo M. E
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(38)
Rosja
(1)
Język
polski
(38)
rosyjski
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Warunki pracy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(21)
Transport, Spedycja, Logistyka
(2)
Kultura Fizyczna
(1)
Unia Europejska
(1)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Racjonalne oświetlenie pomieszczeń pracy / Ignacy Baran. - Wyd.2 popr. i uzup. - Warszawa : Instytut Wydaw. Centralnej Rady Związków Zawodowych, 1974. - 63, [1] s. : il., rys., tab., wykr. ; 20 cm.
(Fizjologia i Higiena Pracy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43747 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39377 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak cię widzą, tak cię piszą / Dominik Chmiel. W: Auto Moto Serwis 2018, nr 2, s. 56-57. - 2018.
Dokument nadrzędny: Auto Moto Serwis.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60391 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98162 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 58409 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Stabilny pracodawca / Katarzyna Gurszyńska. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 4, s.12-16. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Inżynieria Ergonomii ; t. 1)
Bibliogr. przy pracach.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 136,1 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121299 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Inżynieria Ergonomii ; t. 2)
Bibliogr. przy pracach.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 136,2 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121301 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie biurem rachunkowym / [Elżbieta Krywko]. - Warszawa : Infor, © 2022. - 145, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(PGP Poradnik Gazety Prawnej)
Na okładce: 91 praktycznych przykładów, schematów, wzorów i tabel.
1. Prowadzenie biura rachunkowego 1.1.Biuro rachunkowe w aspekcie biznesowym 1.1.1.Przyczyny podejmowania decyzji dotyczących prowadzenia biura rachunkowego 1.1.2.Forma prawna biura rachunkowego 1.1.3.Wielkość biur rachunkowych 1.1.4.Modele zarządzania biurem rachunkowym 1.1.4.1.Rodzaje modeli zarządzania możliwe do wykorzystania w biurze rachunkowym 1.1.4.2.Kolorowe biura rachunkowe 1.2.Wybór oprogramowania księgowego i kadrowo-płacowego 1.2.1.Programy księgowe dla biur rachunkowych 1.2.2.Na co zwracać uwagę przy wyborze oprogramowania dla biura rachunkowego 1.3.Programy usprawniające pracę biura rachunkowego 1.3.1.Roboty 1.3.2.Arkusze kalkulacyjne 1.3.3.Systemy 1.3.4.Wdrożenie oprogramowania 1.4.Siedziba biura rachunkowego 1.4.1.Biuro rachunkowe w mieszkaniu 1.4.2.Lokal biurowy 1.4.3.Modele pracy biur rachunkowych 1.4.4.Mniejsze biuro, większy zysk 1.4.5.Aranżacja biura rachunkowego 1.5.Strategie cenowe 1.5.1.Ceny w oparciu o poniesione koszty 1.5.2.Ceny w relacji do konkurencji 1.5.3.Cena na podstawie wartości usługi 1.5.4.Cena sugerowana przez producenta 1.5.5.Podsumowanie wyboru strategii cenowej 1.6.Ustalanie wysokości wynagrodzenia za usługi 1.6.1.Ustalanie wynagrodzenia na podstawie liczby dokumentów 1.6.2.Czasochłonność wystawiania faktur 1.6.3.Ustalanie wynagrodzenia ryczałtowego 1.6.4.Aktualizacja wynagrodzenia ryczałtowego 1.6.5.Stawki wynagrodzenia za usługi dodatkowe 1.7.Nieustanna dbałość o wysoki poziom usług 1.7.1. Nieustanne podnoszenie kwalifikacji 1.7.2.Współpraca z doradcą podatkowym, prawnikiem, biegłym rewidentem 1.7.2.1.Dlaczego warto współpracować z doradcą podatkowym? 1.7.2.2.Dlaczego warto współpracować z prawnikiem? 1.7.2.3.Dlaczego warto współpracować z biegłym rewidentem? 1.7.3.Rozszerzanie i zawężanie zakresu świadczonych usług 2. Zespół biura rachunkowego 2.1.Pracownicy biura rachunkowego 2.2.Budowanie zespołu pracowników 2.2.1.Pracownik preferujący bliskość 2.2.2.Pracownik preferujący dystans 2.2.3.Pracownik preferujący wytrwałość 2.2.4.Pracownik preferujący zmiany 2.2.5.Twój typ osobowości 2.3.Metody pozyskiwania pracowników i współpracowników 2.3.1.Zgrany zespół może więcej! 2.3.2.Planowanie rekrutacji 2.3.3.Analiza stanowiska i kompetencji poszukiwanej osoby 2.3.4.Miejsce na umieszczenie ogłoszenia 2.3.5.Analiza i selekcja ofert 2.3.6.Sprawdzanie realnych kompetencji kandydata 2.3.7.Przyjęcie nowego pracownika i wprowadzenie go do pracy 2.4.Procedury w biurze rachunkowym 2.4.1.Dział administracji/sekretariat 2.4.1.1.Instrukcja nawiązania współpracy z klientem 2.4.1.2.Informacja powitalna dla nowego klienta 2.4.1.3.Instrukcja przyjmowania dokumentów elektronicznych 2.4.1.4.Instrukcja przyjmowania dokumentów papierowych 2.4.1.5.Instrukcja przyjmowania zleceń dodatkowych 2.4.1.6.Instrukcja zakończenia współpracy z klientem 2.4.2.Dział księgowości 2.4.2.1.Instrukcja przydzielania dokumentów do wprowadzenia 2.4.2.2.Instrukcja sprawdzania poprawności zapisów księgowych 2.4.2.3.Instrukcja obiegu dokumentów dostarczanych drogą elektroniczną 2.4.2.4.Instrukcja obiegu papierowych dokumentów księgowych 2.4.2.5.Instrukcja zmiany opiekuna księgowego 2.4.2.6.Instrukcja wdrożenia nowego księgowego 2.4.3.Dział kadrowo-płacowy 2.4.3.1.Instrukcja obiegu informacji do przygotowania listy płac i innych zadań z zakresu umowy kadrowo-płacowej 2.4.3.2.Instrukcja przyjmowania zleceń dodatkowych spoza zakresu umowy 2.4.3.3.Instrukcja zmiany opiekuna kadrowego 2.4.3.4.Instrukcja wdrożenia nowego kadrowego 2.4.4.Dział techniczny 2.4.4.1.Instrukcja kontroli technicznej stanowiska komputerowego 2.4.4.2.Instrukcja kontroli poprawności działania tworzenia kopii zapasowych 2.4.4.3.Instrukcja zakupu nowych sprzętów i urządzeń 2.4.5.Dział gospodarczy 2.4.5.1.Instrukcja utrzymania porządku w biurze 2.4.5.2.Instrukcja zakupu środków czystości 2.4.5.3.Instrukcja uzupełniania niezbędnika higieniczno-kosmetycznego 2.4.6.Procedury organizacyjne dla wszystkich pracowników biura 2.4.6.1.Struktura organizacyjna biura 2.4.6.2.Zasady naliczania wynagrodzenia 2.4.6.3.Instrukcja planowania urlopów 2.4.6.4.Lista dobrych nawyków 2.4.6.5.Złote zasady obsługi klientów 2.4.6.6.Sztuka rozmawiania przez telefon 2.4.6.7.Sztuka aktywnego słuchania klienta 2.4.6.8.Ogólne zasady dobrego współdziałania 2.4.6.9.Instrukcja prowadzenia spotkań pracowników i kierownictwa 2.4.6.10.Zasady etykiety biurowej 2.4.6.11.Instrukcja podnoszenia kwalifikacji zawodowych 2.4.6.12.Instrukcja zgłaszania awarii sprzętów, urządzeń i programów 2.4.6.13.Zasady postępowania w związku z zakończeniem pracy/współpracy 2.4.7.Procedury organizacyjne dla klientów biura rachunkowego 2.4.7.1.jak pracujemy? 2.4.7.2.Instrukcja obiegu dokumentów księgowych 2.4.7.3.Instrukcja przyjmowania zleceń dodatkowych 2.4.7.4.Instrukcja zakończenia współpracy z klientem 2.5.Motywowanie pracowników 2.6.Specjalizacja wiedzy, zakresy czynności 2.6.1.Asystent księgowego 2.6.2.Asystent kadrowego 2.6.3.Księgowy 2.6.4.Kadrowy 2.6.5.Sekretariat 2.6.6.Kierownik 2.7.Odpowiedzialność i zastępowalność pracowników 2.7.1.Wzajemne wprowadzanie dokumentów 2.7.2.Wymiana klientów 2.7.3.Audyt wewnętrzny i zewnętrzny 2.8.Wynagradzanie pracowników 2.9.Sztuka delegowania zadań 2.9.1.Szybkie delegowanie zadań 2.9.2.Przedstawienie jasnego celu delegowanego zadania 2.9.3.Dbanie o odpowiedni przekaz delegowanych zadań 2.9.4.Modyfikowanie ram czasowych zadania 2.9.5.Delegowanie zadań stosownie do możliwości pracownika 2.9.6.Zwiększanie motywacji i zaangażowania 2.10.Wypalenie zawodowe 2.10.1.Postawy osób zagrożonych wypaleniem zawodowym 2.10.2.Osoby zagrożone wypaleniem zawodowym 2.10.3.Wypalenie zawodowe a przyczyny zawodowe 2.10.4.Objawy wypalenia zawodowego 2.10.5.Wypalenie zawodowe a stres i zmęczenie 2.10.6.Wypalenie zawodowe - kiedy zacząć coś z tym robić? 2.10.7.Wypalenie zawodowe w biurze rachunkowym 2.10.8.Leczenie wypalenia zawodowego 2.10.9.Wypalenie zawodowe a zwolnienie lekarskie 2.10.10.Wypalenie zawodowe a odczucia właścicieli biur rachunkowych 3. Współpraca biznesowa z przedsiębiorcami 3.1.Reguły dobrych relacji z klientem biura rachunkowego 3.1.1.Komunikacja wewnętrzna 3.1.2.Poczucie bezpieczeństwa 3.1.3.Wartość dodana, czyli daj coś więcej 3.1.4.Sztuka konwersacji 3.1.5.Pochwała i uznanie nic nie kosztują 3.1.6.Relacje to ludzie 3.1.7.Gdy współpraca się nie układa 3.2.Metody pozyskiwania klientów 3.2.1. Wybór formy reklamy 3.2.1.1.Budżet reklamy 3.2.1.2.Szybkość działania reklamy 3.2.1.3.Mierzenie skuteczności reklamy 3.2.1.4.Grupa odbiorców 3.2.2.Wybór osoby odpowiedzialnej za marketing 3.2.2.1.Właściciel/ka biura 3.2.2.2.Pracownik 3.2.2.3.Firma zewnętrzna (outsourcing) 3.2.3.Wybór zewnętrznej firmy pozyskującej klientów 3.2.3.1.Sprawdzanie opinii 3.2.3.2.Czy wykonawca pracuje dla podobnych podmiotów? 3.2.3.3.Czy wykonawca skoncentrowany jest na działaniu czy jego efekcie dla nas? 3.2.3.4.Jaki model wynagradzania oferuje wykonawca? 3.2.4.Lejek sprzedaży 3.2.5.Audyt działań marketingowych 3.2.6.Zdobywanie klientów z polecenia 3.3.Standardy dobrego biura rachunkowego 3.3.1.Podstawowe elementy dobrego biura rachunkowego 3.3.2.Przestrzeganie przyjętych zasad współpracy z klientem 3.3.3.Nietypowe standardy pracy biurowej 3.3.4.Dresscode 3.3.5.Elementy dobrej współpracy biznesowej - warunki umowy 3.3.6.Klient partnerem biznesowym 3.4.Współpraca z trudnym klientem 3.4.1.Klient egocentryczny 3.4.2.Klient leniwy 3.4.3.Klient drobiazgowy 3.4.4.Klient agresywny 3.4.5.Zasady współpracy z trudnym klientem 3.4.6.Jak sobie radzić z trudnym klientem? 3.5.Efektywna komunikacja z klientami 3.5.1.Komunikacja czytelna i jednoznaczna 3.5.2.Komunikacja skutecznie dostarczona 3.5.3.Komunikacja weryfikowalna 3.5.4.Poczta elektroniczna jako główna metoda komunikacji 3.5.5.Organizacja poczty elektronicznej 3.5.5.1.Konta imienne 3.5.5.2.Wspólne konto 3.5.5.3.Systemy łączone 3.5.5.4.Moje wybory i aktualne rozwiązanie 3.5.6.CRM dla biura rachunkowego 3.5.7. Wymiana plików jako część komunikacji z klientem 4. Kierunki rozwoju biur rachunkowych 4.1.Automatyzacja procesów księgowych 4.1.1.Nowe technologie w biurze rachunkowym 4.1.1.1.RPA (Robotic Proces Automation) 4.1.1.2.Al (Artificial Intelligence) 4.1.1.3.ML (Machinę Learning], czyli uczenie maszynowe 4.1.1.4.NLP (Natural language processing) 4.1.2.Automatyzacja procesów w biurze rachunkowym 4.2.Zmiana kompetencji pracowników biura rachunkowego 4.2.1.Wykorzystanie wiedzy merytorycznej 4.2.2.Wykorzystanie zdolności technicznych i organizacyjnych 4.3.Współpraca biur rachunkowych 4.3.1.Ogólnopolskie spotkania integracyjne właścicieli i kierowników 4.3.2.Współpraca lokalna 4.3.2.1. Lokalne grupy właścicieli biur rachunkowych - cele, misja 4.3.3.Organizacje wspierające pracę biur rachunkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152935 N, 152934 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Adaptacja budynku: poprawa warunków pracy / Marta Malewska W: Eurologistics 2018, nr 5, s. 34 - 38. - 2018.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie wynikami u globalnych pracodawców / Olga Niziołek. W: Personel i Zarządzanie. 2015, nr 12, s. 22-25. - 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
W jakim stopniu można ujawniać emocje w pracy? / Agnieszka Piekarska. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 6, s.94-96. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności