Biura rachunkowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(13)
Forma i typ
Artykuły
(11)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Stolarczyk Adam
(3)
Majczyk Krzysztof
(2)
Prus Grzegorz
(2)
Bernat Tomasz
(1)
Hejnowska Katarzyna
(1)
Krywko Elżbieta
(1)
Matajczyk Krzysztof
(1)
Muż Paweł
(1)
Prus Adam
(1)
Suskiewicz-Jach Agata
(1)
Szczotka Jadwiga
(1)
Sławińska Ewa
(1)
Zagórski Sebastian
(1)
Ziarkowski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Biura rachunkowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(11)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ubezpieczenia OC dla prowadzących biura rachunkowe / Tomasz Bernat. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2003, nr 16, s.25-27. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów przez biuro rachunkowe / Katarzyna Hejnowska. W: Prawo Przedsiębiorcy dodatek: Podatki i Rachunkowość. 2004, nr 3, s.7-8. - Warszawa : INFOR, 2004
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie biurem rachunkowym / [Elżbieta Krywko]. - Warszawa : Infor, © 2022. - 145, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(PGP Poradnik Gazety Prawnej)
Na okładce: 91 praktycznych przykładów, schematów, wzorów i tabel.
1. Prowadzenie biura rachunkowego 1.1.Biuro rachunkowe w aspekcie biznesowym 1.1.1.Przyczyny podejmowania decyzji dotyczących prowadzenia biura rachunkowego 1.1.2.Forma prawna biura rachunkowego 1.1.3.Wielkość biur rachunkowych 1.1.4.Modele zarządzania biurem rachunkowym 1.1.4.1.Rodzaje modeli zarządzania możliwe do wykorzystania w biurze rachunkowym 1.1.4.2.Kolorowe biura rachunkowe 1.2.Wybór oprogramowania księgowego i kadrowo-płacowego 1.2.1.Programy księgowe dla biur rachunkowych 1.2.2.Na co zwracać uwagę przy wyborze oprogramowania dla biura rachunkowego 1.3.Programy usprawniające pracę biura rachunkowego 1.3.1.Roboty 1.3.2.Arkusze kalkulacyjne 1.3.3.Systemy 1.3.4.Wdrożenie oprogramowania 1.4.Siedziba biura rachunkowego 1.4.1.Biuro rachunkowe w mieszkaniu 1.4.2.Lokal biurowy 1.4.3.Modele pracy biur rachunkowych 1.4.4.Mniejsze biuro, większy zysk 1.4.5.Aranżacja biura rachunkowego 1.5.Strategie cenowe 1.5.1.Ceny w oparciu o poniesione koszty 1.5.2.Ceny w relacji do konkurencji 1.5.3.Cena na podstawie wartości usługi 1.5.4.Cena sugerowana przez producenta 1.5.5.Podsumowanie wyboru strategii cenowej 1.6.Ustalanie wysokości wynagrodzenia za usługi 1.6.1.Ustalanie wynagrodzenia na podstawie liczby dokumentów 1.6.2.Czasochłonność wystawiania faktur 1.6.3.Ustalanie wynagrodzenia ryczałtowego 1.6.4.Aktualizacja wynagrodzenia ryczałtowego 1.6.5.Stawki wynagrodzenia za usługi dodatkowe 1.7.Nieustanna dbałość o wysoki poziom usług 1.7.1. Nieustanne podnoszenie kwalifikacji 1.7.2.Współpraca z doradcą podatkowym, prawnikiem, biegłym rewidentem 1.7.2.1.Dlaczego warto współpracować z doradcą podatkowym? 1.7.2.2.Dlaczego warto współpracować z prawnikiem? 1.7.2.3.Dlaczego warto współpracować z biegłym rewidentem? 1.7.3.Rozszerzanie i zawężanie zakresu świadczonych usług 2. Zespół biura rachunkowego 2.1.Pracownicy biura rachunkowego 2.2.Budowanie zespołu pracowników 2.2.1.Pracownik preferujący bliskość 2.2.2.Pracownik preferujący dystans 2.2.3.Pracownik preferujący wytrwałość 2.2.4.Pracownik preferujący zmiany 2.2.5.Twój typ osobowości 2.3.Metody pozyskiwania pracowników i współpracowników 2.3.1.Zgrany zespół może więcej! 2.3.2.Planowanie rekrutacji 2.3.3.Analiza stanowiska i kompetencji poszukiwanej osoby 2.3.4.Miejsce na umieszczenie ogłoszenia 2.3.5.Analiza i selekcja ofert 2.3.6.Sprawdzanie realnych kompetencji kandydata 2.3.7.Przyjęcie nowego pracownika i wprowadzenie go do pracy 2.4.Procedury w biurze rachunkowym 2.4.1.Dział administracji/sekretariat 2.4.1.1.Instrukcja nawiązania współpracy z klientem 2.4.1.2.Informacja powitalna dla nowego klienta 2.4.1.3.Instrukcja przyjmowania dokumentów elektronicznych 2.4.1.4.Instrukcja przyjmowania dokumentów papierowych 2.4.1.5.Instrukcja przyjmowania zleceń dodatkowych 2.4.1.6.Instrukcja zakończenia współpracy z klientem 2.4.2.Dział księgowości 2.4.2.1.Instrukcja przydzielania dokumentów do wprowadzenia 2.4.2.2.Instrukcja sprawdzania poprawności zapisów księgowych 2.4.2.3.Instrukcja obiegu dokumentów dostarczanych drogą elektroniczną 2.4.2.4.Instrukcja obiegu papierowych dokumentów księgowych 2.4.2.5.Instrukcja zmiany opiekuna księgowego 2.4.2.6.Instrukcja wdrożenia nowego księgowego 2.4.3.Dział kadrowo-płacowy 2.4.3.1.Instrukcja obiegu informacji do przygotowania listy płac i innych zadań z zakresu umowy kadrowo-płacowej 2.4.3.2.Instrukcja przyjmowania zleceń dodatkowych spoza zakresu umowy 2.4.3.3.Instrukcja zmiany opiekuna kadrowego 2.4.3.4.Instrukcja wdrożenia nowego kadrowego 2.4.4.Dział techniczny 2.4.4.1.Instrukcja kontroli technicznej stanowiska komputerowego 2.4.4.2.Instrukcja kontroli poprawności działania tworzenia kopii zapasowych 2.4.4.3.Instrukcja zakupu nowych sprzętów i urządzeń 2.4.5.Dział gospodarczy 2.4.5.1.Instrukcja utrzymania porządku w biurze 2.4.5.2.Instrukcja zakupu środków czystości 2.4.5.3.Instrukcja uzupełniania niezbędnika higieniczno-kosmetycznego 2.4.6.Procedury organizacyjne dla wszystkich pracowników biura 2.4.6.1.Struktura organizacyjna biura 2.4.6.2.Zasady naliczania wynagrodzenia 2.4.6.3.Instrukcja planowania urlopów 2.4.6.4.Lista dobrych nawyków 2.4.6.5.Złote zasady obsługi klientów 2.4.6.6.Sztuka rozmawiania przez telefon 2.4.6.7.Sztuka aktywnego słuchania klienta 2.4.6.8.Ogólne zasady dobrego współdziałania 2.4.6.9.Instrukcja prowadzenia spotkań pracowników i kierownictwa 2.4.6.10.Zasady etykiety biurowej 2.4.6.11.Instrukcja podnoszenia kwalifikacji zawodowych 2.4.6.12.Instrukcja zgłaszania awarii sprzętów, urządzeń i programów 2.4.6.13.Zasady postępowania w związku z zakończeniem pracy/współpracy 2.4.7.Procedury organizacyjne dla klientów biura rachunkowego 2.4.7.1.jak pracujemy? 2.4.7.2.Instrukcja obiegu dokumentów księgowych 2.4.7.3.Instrukcja przyjmowania zleceń dodatkowych 2.4.7.4.Instrukcja zakończenia współpracy z klientem 2.5.Motywowanie pracowników 2.6.Specjalizacja wiedzy, zakresy czynności 2.6.1.Asystent księgowego 2.6.2.Asystent kadrowego 2.6.3.Księgowy 2.6.4.Kadrowy 2.6.5.Sekretariat 2.6.6.Kierownik 2.7.Odpowiedzialność i zastępowalność pracowników 2.7.1.Wzajemne wprowadzanie dokumentów 2.7.2.Wymiana klientów 2.7.3.Audyt wewnętrzny i zewnętrzny 2.8.Wynagradzanie pracowników 2.9.Sztuka delegowania zadań 2.9.1.Szybkie delegowanie zadań 2.9.2.Przedstawienie jasnego celu delegowanego zadania 2.9.3.Dbanie o odpowiedni przekaz delegowanych zadań 2.9.4.Modyfikowanie ram czasowych zadania 2.9.5.Delegowanie zadań stosownie do możliwości pracownika 2.9.6.Zwiększanie motywacji i zaangażowania 2.10.Wypalenie zawodowe 2.10.1.Postawy osób zagrożonych wypaleniem zawodowym 2.10.2.Osoby zagrożone wypaleniem zawodowym 2.10.3.Wypalenie zawodowe a przyczyny zawodowe 2.10.4.Objawy wypalenia zawodowego 2.10.5.Wypalenie zawodowe a stres i zmęczenie 2.10.6.Wypalenie zawodowe - kiedy zacząć coś z tym robić? 2.10.7.Wypalenie zawodowe w biurze rachunkowym 2.10.8.Leczenie wypalenia zawodowego 2.10.9.Wypalenie zawodowe a zwolnienie lekarskie 2.10.10.Wypalenie zawodowe a odczucia właścicieli biur rachunkowych 3. Współpraca biznesowa z przedsiębiorcami 3.1.Reguły dobrych relacji z klientem biura rachunkowego 3.1.1.Komunikacja wewnętrzna 3.1.2.Poczucie bezpieczeństwa 3.1.3.Wartość dodana, czyli daj coś więcej 3.1.4.Sztuka konwersacji 3.1.5.Pochwała i uznanie nic nie kosztują 3.1.6.Relacje to ludzie 3.1.7.Gdy współpraca się nie układa 3.2.Metody pozyskiwania klientów 3.2.1. Wybór formy reklamy 3.2.1.1.Budżet reklamy 3.2.1.2.Szybkość działania reklamy 3.2.1.3.Mierzenie skuteczności reklamy 3.2.1.4.Grupa odbiorców 3.2.2.Wybór osoby odpowiedzialnej za marketing 3.2.2.1.Właściciel/ka biura 3.2.2.2.Pracownik 3.2.2.3.Firma zewnętrzna (outsourcing) 3.2.3.Wybór zewnętrznej firmy pozyskującej klientów 3.2.3.1.Sprawdzanie opinii 3.2.3.2.Czy wykonawca pracuje dla podobnych podmiotów? 3.2.3.3.Czy wykonawca skoncentrowany jest na działaniu czy jego efekcie dla nas? 3.2.3.4.Jaki model wynagradzania oferuje wykonawca? 3.2.4.Lejek sprzedaży 3.2.5.Audyt działań marketingowych 3.2.6.Zdobywanie klientów z polecenia 3.3.Standardy dobrego biura rachunkowego 3.3.1.Podstawowe elementy dobrego biura rachunkowego 3.3.2.Przestrzeganie przyjętych zasad współpracy z klientem 3.3.3.Nietypowe standardy pracy biurowej 3.3.4.Dresscode 3.3.5.Elementy dobrej współpracy biznesowej - warunki umowy 3.3.6.Klient partnerem biznesowym 3.4.Współpraca z trudnym klientem 3.4.1.Klient egocentryczny 3.4.2.Klient leniwy 3.4.3.Klient drobiazgowy 3.4.4.Klient agresywny 3.4.5.Zasady współpracy z trudnym klientem 3.4.6.Jak sobie radzić z trudnym klientem? 3.5.Efektywna komunikacja z klientami 3.5.1.Komunikacja czytelna i jednoznaczna 3.5.2.Komunikacja skutecznie dostarczona 3.5.3.Komunikacja weryfikowalna 3.5.4.Poczta elektroniczna jako główna metoda komunikacji 3.5.5.Organizacja poczty elektronicznej 3.5.5.1.Konta imienne 3.5.5.2.Wspólne konto 3.5.5.3.Systemy łączone 3.5.5.4.Moje wybory i aktualne rozwiązanie 3.5.6.CRM dla biura rachunkowego 3.5.7. Wymiana plików jako część komunikacji z klientem 4. Kierunki rozwoju biur rachunkowych 4.1.Automatyzacja procesów księgowych 4.1.1.Nowe technologie w biurze rachunkowym 4.1.1.1.RPA (Robotic Proces Automation) 4.1.1.2.Al (Artificial Intelligence) 4.1.1.3.ML (Machinę Learning], czyli uczenie maszynowe 4.1.1.4.NLP (Natural language processing) 4.1.2.Automatyzacja procesów w biurze rachunkowym 4.2.Zmiana kompetencji pracowników biura rachunkowego 4.2.1.Wykorzystanie wiedzy merytorycznej 4.2.2.Wykorzystanie zdolności technicznych i organizacyjnych 4.3.Współpraca biur rachunkowych 4.3.1.Ogólnopolskie spotkania integracyjne właścicieli i kierowników 4.3.2.Współpraca lokalna 4.3.2.1. Lokalne grupy właścicieli biur rachunkowych - cele, misja 4.3.3.Organizacje wspierające pracę biur rachunkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152934 N, 152935 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zasady odpowiedzialności biur rachunkowych / Agata Suskiewicz-Jach. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2004, nr 44, s.67-71. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Biura rachunkowe w 2004 r. / Sebastian Zagórski. W: Prawo Przedsiębiorcy dodatek: Podatki i Rachunkowość. 2004, nr 3, s.37-41. - Warszawa : INFOR, 2004
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od warsztatu do fabryki : usługi finansowo-księgowe / Piotr Ziarkowski. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 256 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 235-248.
Dla kadry menedżerskiej.
Wartość dla klienta Koncepcja wartości dla klienta Klasyczne modele pomiaru wartości dla klienta Model kosztowy wartości dla klienta Model cenowy wartości dla klienta Model ekonomiczny wartości dla klienta Model portfelowy wartości dla klienta Atrybutowe modele pomiaru wartości dla klienta Wartość dla klienta w naukach o zarządzaniu Wartość dla klienta w marketingu Wartość dla klienta w zarządzaniu strategicznym Wartość dla klienta w zarządzaniu operacyjnym Wartość dla klienta w rachunkowości zarządczej Outsourcing usług finansowo-księgowych Działalność finansowo-księgowa i przesłanki jej outsourcingu Dostawcy usług finansowo-księgowych Usługi finansowo-księgowe jako usługi profesjonalne Atrybuty profesji finansowo-księgowej Atrybuty oferty outsourcingu procesów finansowo-księgowych Analiza ofert usług finansowo-księgowych Atrybuty związane z usługami finansowo-księgowymi Atrybuty związane z kadrą i technologią Atrybuty związane z relacjami i marką Atrybuty związane z oddziaływaniem Wstępna koncepcja modelu wartości dla klienta usług finansowo-księgowych Atrybuty usług finansowo-księgowych w opiniach ekspertów Weryfikacja modelu wartości dla klienta usług finansowo-księgowych Znaczenie poszczególnych cech dla klientów małych i średnich biur rachunkowych Znaczenie poszczególnych cech dla klientów dużych międzynarodowych centrów usług BPO Porównanie atrybutów usług finansowo-księgowych biur rachunkowych i międzynarodowych centrów BPO
Sygnatura czytelni BWZ: X E 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6189 (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności