Biesok Grzegorz (1976- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Biesok Grzegorz (1976- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Pracownicy naukowi
(1)
Studenci
(1)
Temat
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Przywództwo
(2)
Usługi
(2)
Człowiek
(1)
Etyka biznesu
(1)
Logistyka
(1)
Pieniądz międzynarodowy
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zaufanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla studentów kierunków: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia.
Zaufanie - Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel Pojęcie zaufania Typologia zaufania Kształtowanie się zaufania Znaczenie zaufania w organizacjach Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Przywództwo - Aleksandra Kołodziej Pojęcie przywództwa Typologia i paradygmaty przywództwa Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Innowacyjność i kreatywność - Monika Skrzyp Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych Typologia innowacji i kreatywności Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność Bariery kreatywności i innowacyjności Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Praca zespołowa - Michał Jezusek Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej Podstawowe typologie zespołów Role w zespole Organizacja pracy zespołowej Praca zespołowa a efektywność Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Zaangażowanie w pracę - Aleksandra Świętek-Bysko Pojęcie zaangażowania w pracę Typologia form zaangażowania Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika Badanie zaangażowania pracowników Zarządzanie przez zaangażowanie Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Satysfakcja z pracy - Kinga Jureczka Satysfakcja pracownika Modele satysfakcji pracownika Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy Satysfakcja z pracy a jakość życia Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji - Paulina Gajewska Kultura w organizacji Klasyfikacja kultur organizacyjnych Elementy składowe kultury organizacyjnej Komunikacja wewnątrz firmy Przywództwo Proces motywowania Budowanie zespołów Symbole, rytuały, mity, tabu i wartości jako przejawy kultury Funkcje kultury organizacyjnej Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 18
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5775 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, a także pracowników naukowych i studentów zarządzania oraz socjologii.
Rozdział 1. Zaufanie - Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel 11 1.1. Pojęcie zaufania 11 1.2. Typologia zaufania 16 1.3. Kształtowanie się zaufania 20 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 26 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania 28 Rozdział 2. Przywództwo - Aleksandra Kołodziej 37 2.1. Pojęcie przywództwa 37 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 40 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 44 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 53 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka 55 Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność - Monika Skrzyp 63 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 63 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 67 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 69 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 73 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji 76 Rozdział 4. Praca zespołowa - Michał Jezusek 83 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 83 4.2. Podstawowe typologie zespołów 85 4.3. Role w zespole 86 4.4. Organizacja pracy zespołowej 88 4.5. Praca zespołowa a efektywność 91 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 95 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 96 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku 98 Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę - Aleksandra Świętek-Bysko 103 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 103 5.2. Typologia form zaangażowania 105 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 107 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 120 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 122 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 125 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji 126 Rozdział 6. Satysfakcja z pracy - Kinga Jureczka 135 6.1. Satysfakcja pracownika 135 6.2. Modele satysfakcji pracownika 137 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 140 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 142 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 145 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia 147 Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji - Paulina Gajewska 153 7.1. Kultura w organizacji 153 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 159 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 163 7.3.1. Komunikacja wewnątrz firmy 163 7.3.2. Przywództwo 166 7.3.3. Proces motywowania 168 7.3.4. Budowanie zespołów 170 7.3.5. Symbole, rytuały, mity, tabu i wartości jako przejawy kultury 173 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 174 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej 176
Sygnatura czytelni BMW: VI E 294 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150745 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150744 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 159-160.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, kadry naukowej i dydaktycznej uczelni oraz innych instytucji naukowych prowadzących badania lub zajęcia dydaktyczne z zakresu zarządzania usługami i zarządzania logistycznego, a także dla studentów kierunków: zarządzanie, logistyka, transport.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 326 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 97
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141454, 141453 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135040 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4779 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (redakcja). - Wydanie II - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla menedżerów, kadry naukowej i dydaktycznej uczelni oraz innych instytucji naukowych, a także studentów kierunków: zarządzanie, logistyka, transport.
Usługi - Grzegorz Biesok Pojęcie usług Cechy usług Klasyfikacja usług Usługi w polskich klasyfikacjach standardowych Usługi w Polskiej Klasyfikacji Działalności Usługi w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług Jakość usług Determinanty i ocena jakości usług Logistyka usług Literatura do rozdziału pierwszego Usługi logistyczne - Jakub Koszeluk Pojęcie usług logistycznych Rodzaje usług logistycznych Charakterystyka usług logistycznych Usługi spedycyjne Usługi transportowe Usługi kurierskie Centra logistyczne Outsourcing usług logistycznych Branża usług logistycznych Literatura do rozdziału drugiego Logistyka usług transportu samochodowego rzeczy - Eleonora Springer Charakterystyka transportu samochodowego Przepisy regulujące transport drogowy rzeczy Infrastruktura transportu drogowego Środki transportu drogowego rzeczy Koszty producenta usługi transportowej Koszty rodzajowe Koszty bezpośrednie i pośrednie Koszty paliwa w Europie Analiza ograniczeń czasowych w transporcie drogowym rzeczy Czas pracy kierowców Ograniczenia wynikające ze specyfiki przewożonego towaru Indywidualne ograniczenia ruchu drogowego Czynniki losowe Literatura do rozdziału trzeciego Logistyka usług komunikacji miejskiej - Mariusz Młynarczyk, Mariusz Łysoń Logistyka miejska Cele i zadania logistyki miejskiej Funkcjonalny i obszarowy podział logistyki miejskiej Charakterystyka komunikacji miejskiej Infrastruktura transportu miejskiego Środki komunikacji miejskiej Organizacja komunikacji miejskiej Systemy biletowe w komunikacji miejskiej Komunikacja miejska a niepełnosprawni Literatura do rozdziału czwartego Logistyka w turystyce - Jolanta Romańska, Katarzyna Noga O turystyce Logistyka w usługach turystycznych Literatura do rozdziału piątego Logistyka usług gastronomicznych - Paulina Nieuważna-Górny Usługa gastronomiczna Logistyka w gastronomii Problemy zarządzania logistycznego w gastronomii Obsługa klienta Gastronomia a turystyka Nowe trendy i rozwiązania w gastronomii Literatura do rozdziału szóstego Logistyka imprez masowych - Rafał Walusiak, Grzegorz Biesok Pojęcie imprezy masowej Motywy organizacji imprez masowych Rodzaje imprez masowych Formalnoprawne aspekty organizacji imprez masowych Bezpieczeństwo imprez masowych Zabezpieczenie imprezy masowej Logistyczne aspekty imprez masowych Lokalizacja Rozmieszczenie obiektów i publiczności Transport i komunikacja Przepływ informacji Obsługa klienta Problemy logistyczne imprez masowych Literatura do rozdziału siódmego Logistyka usług. Studia praktyczne Transport i magazynowanie dzieł sztuki - Tamara Mądra Logistyka usług transportowych i magazynowych Logistyka przedsiębiorstw usługowych Obsługa logistyczna dzieł sztuki Przewóz dzieł sztuki na przykładzie firmy ART LOGISTICS Literatura i źródła Warunki bezpiecznej organizacji przewozu materiałów niebezpiecznych - Katarzyna Noga, Marta Szczotka Obowiązki stron w przewozie materiałów niebezpiecznych Znakowanie opakowań materiałów niebezpiecznych Niezgodności w przewozie materiałów niebezpiecznych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 270 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150006 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Dla menedżerów, kadry naukowej i dydaktycznej uczelni oraz innych instytucji naukowych, a także studentów kierunków zarządzanie, logistyka, transport.
Usługi - Grzegorz Biesok 9 Pojęcie usług 10 Cechy usług 12 Klasyfikacja usług 15 Usługi w polskich klasyfikacjach standardowych 18 Usługi w Polskiej Klasyfikacji Działalności 19 Usługi w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług 20 Jakość usług 21 Determinanty i ocena jakości usług 26 Logistyka usług 29 Usługi logistyczne - Jakub Koszeluk 37 Pojęcie usług logistycznych 37 Rodzaje usług logistycznych 40 Charakterystyka usług logistycznych 42 Usługi spedycyjne 42 Usługi transportowe 44 Usługi kurierskie 47 Centra logistyczne 48 Outsourcing usług logistycznych 50 Branża usług logistycznych 52 Logistyka usług transportu samochodowego rzeczy - Eleonora Springer 57 Charakterystyka transportu samochodowego 57 Przepisy regulujące transport drogowy rzeczy 58 Infrastruktura transportu drogowego 59 Środki transportu drogowego rzeczy 61 Koszty producenta usługi transportowej 62 Koszty rodzajowe 62 Koszty bezpośrednie i pośrednie 64 Koszty paliwa w Europie 64 Analiza ograniczeń czasowych w transporcie drogowym rzeczy 67 Czas pracy kierowców 67 Ograniczenia wynikające ze specyfiki przewożonego towaru 71 Indywidualne ograniczenia ruchu drogowego 76 Czynniki losowe 78 Logistyka usług komunikacji miejskiej - Mariusz Młynarczyk, Mariusz Łysoń 81 Logistyka miejska 81 Cele i zadania logistyki miejskiej 82 Funkcjonalny i obszarowy podział logistyki miejskiej 84 Charakterystyka komunikacji miejskiej 85 Infrastruktura transportu miejskiego 86 Środki komunikacji miejskiej 90 Organizacja komunikacji miejskiej 93 Systemy biletowe w komunikacji miejskiej 94 Komunikacja miejska a niepełnosprawni 96 Logistyka w turystyce - Jolanta Romańska, Katarzyna Noga 101 O turystyce 102 Logistyka w usługach turystycznych 107 Logistyka usług gastronomicznych - Paulina Nieuważna-Górny 113 Usługa gastronomiczna 114 Logistyka w gastronomii 116 Problemy zarządzania logistycznego w gastronomii 118 Obsługa klienta 119 Gastronomia a turystyka 121 Nowe trendy i rozwiązania w gastronomii 122 Logistyka imprez masowych - Rafał Walusiak, Grzegorz Biesok 125 Pojęcie imprezy masowej 125 Motywy organizacji imprez masowych 127 Rodzaje imprez masowych 128 Formalnoprawne aspekty organizacji imprez masowych 129 Bezpieczeństwo imprez masowych 131 Zabezpieczenie imprezy masowej 133 Logistyczne aspekty imprez masowych 134 Lokalizacja 135 Rozmieszczenie obiektów i publiczności 135 Transport i komunikacja 136 Przepływ informacji 137 Obsługa klienta 138 Problemy logistyczne imprez masowych 140 Logistyka usług. Studia praktyczne 145 Transport i magazynowanie dzieł sztuki - Tamara Mądra 145 Logistyka usług transportowych i magazynowych 145 Logistyka przedsiębiorstw usługowych 146 Obsługa logistyczna dzieł sztuki 146 Przewóz dzieł sztuki na przykładzie firmy ART LOGISTICS 147 Warunki bezpiecznej organizacji przewozu materiałów niebezpiecznych - Katarzyna Noga, Marta Szczotka 151 Obowiązki stron w przewozie materiałów niebezpiecznych 151 Znakowanie opakowań materiałów niebezpiecznych 153 Niezgodności w przewozie materiałów niebezpiecznych 156
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154363 N, 154365 N, 154364 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Koncepcja szczupłego zarządzania Zarządzanie procesami Współczesne teorie przywództwa Zarządzanie relacjami z klientem Zarządzanie marketingowe Etyka biznesu w działalności społecznie odpowiedzialnego przedsiębiorstwa Zarządzanie światowym pieniądzem i handlem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 402 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149452 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności