Metoda Delphi
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Chudy-Laskowska Katarzyna
(1)
Jankowska-Mihułowicz Marzena
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Matejun Marek
(1)
Mikoláš Zdeněk (1952- )
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Ziółkowski Bożydar
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Metoda Delphi
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Czechy
(1)
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Inżynieria i technika
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 307-330.
Znaczenie i uwarunkowania zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP 19 1.1. Rola i cechy działalności firm z sektora MŚP - Stefan Lachiewicz 19 1.2. Innowacje i innowacyjność przedsiębiorstw w naukach o zarządzaniu - Zdeněk Mikoláš 29 1.3. Specyfika zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP - Stefan Lachiewicz 39 1.4. Innowacyjność a potencjał konkurencyjny i konkurencyjność firm sektora MŚP - Zdeněk Mikoláš 49 Okazje w zarządzaniu firmami sektora MŚP 59 2.1. Pojęcie, cechy charakterystyczne i zakres okazji w naukach o zarządzaniu - Marek Matejun 59 2.2. Konceptualizacja i rodzaje okazji w naukach o zarządzaniu - Marek Matejun 67 2.3. Znaczenie okazji w zarządzaniu firmami sektora MŚP - Marek Matejun 78 2.4. Proces i ogólne determinanty eksploracji i eksploatacji okazji w firmach sektora MŚP - Marek Matejun 91 Modelowe ujęcie podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP 105 3.1. Komponenty podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w mikro, małych i średnich firmach - Marek Matejun 105 3.2. Metazasady podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP - Marek Matejun 114 3.2.1. Metazasady w ramach komponentu potencjału 114 3.2.2. Metazasady w ramach komponentu działania 122 3.3. Orientacja przedsiębiorcza firmy jako środowisko sprzyjające eksploracji i eksploatacji okazji w firmach sektora MŚP - Marek Matejun 131 3.4. Determinanty i efekty koncentracji na okazjach w ramach prowadzonej aktywności innowacyjnej - Marek Matejun 140 Model badawczy i jego operacjonalizacja z uwzględnieniem wyników badań eksperckich 153 4.1. Prezentacja i operacjonalizacja modelu badawczego - Marek Matejun 153 4.2. Metodyka i przebieg badań eksperckich - Marek Matejun 163 4.3. Wyniki 1. rundy badania delfickiego - Marek Matejun 170 4.4. Wyniki 2. rundy badania delfickiego i ostateczna operacjonalizacja podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP - Marek Matejun 182 Weryfikacja modelu badawczego na podstawie wyników badania ankietowego 193 5.1. Metodyka i zakres badania ankietowego - Marek Matejun 193 5.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw i respondentów - Marek Matejun 204 5.3. Podejście oparte na okazjach do zarządzania innowacjami w praktyce funkcjonowania badanych firm sektora MŚP - Marek Matejun 215 5.4. Determinanty oraz efekty podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w badanych firmach - Marek Matejun 229 Podejście oparte na okazjach do zarządzania innowacjami w praktyce liderów innowacyjności z Polski i z Czech 245 6.1. Metodyka badań prowadzonych w formie studium przypadku - Marek Matejun, Zdeněk Mikoláš 245 6.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw - Marek Matejun, Zdeněk Mikoláš 252 6.3. Studia przypadku liderów innowacyjności z Polski - Marek Matejun 263 6.4. Studia przypadku liderów innowacyjności z Czech - Zdeněk Mikoláš 282
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 447 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151789 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 128-131.
METODA DELFICKA JAKO NARZĘDZIE BADAŃ NAUKOWYCH GENEZA I ISTOTA METODY DELFICKIEJ CELE, CECHY I ZASADY METODY DELFICKIEJ ETAPY METODY DELFICKIEJ ZALETY I WADY METODY DELFICKIEJ PRZYKŁADY ZASTOSOWANIA METODY DELFICKIEJ ZNACZENIE METODY DELFICKIEJ W BADANIACH NAUKOWYCH I W ZARZĄDZANIU INWESTOWANIE ORGANIZACJI W TECHNIKĘ RFID ISTOTA I ZASTOSOWANIA TECHNIKI RFID RFID W PRAKTYCE ZARZĄDZANIA WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI INNOWACYJNY IDENTYFIKATOR RFID OPRACOWANY W POLITECHNICE RZESZOWSKIEJ PROBLEMY INWESTOWANIA ORGANIZACJI W TECHNIKĘ RFID – UWARUNKOWANIA DECYZYJNE ZASTOSOWANIE METODY DELFICKIEJ DO BADANIA UWARUNKOWAŃ INWESTOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW W INNOWACYJNY IDENTYFIKATOR RFID PRZEDMIOT, ZAKRES, CEL I METODA BADAŃ WYNIKI BADAŃ WNIOSKI Z BADAŃ ZAŁĄCZNIK - KWESTIONARIUSZ BADANIA DELFICKIEGO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144654 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności