Wachowiak Piotr
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(6)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Wachowiak Piotr
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie projektami
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Menedżerowie
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sztuka prezentacji : teoria i praktyka / redakcja naukowa Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch. - Wydanie poprawione. - Warszawa : Difin, 2019. - 305, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [298]-305.
Rozdział 1. Efektywna komunikacja interpersonalna - wybrane zagadnienia Katarzyna Stobińska Rozdział 2. Komu ludzie wierzą? - budowanie wiarygodności i zaufania Anna Winch Rozdział 3. Uwarunkowania kulturowe w prezentacji Dominika Mirońska Rozdział 4. Kreowanie własnego wizerunku Lidia Jabłonowska Rozdział 5. Prezentacja jako źródło stresu - wykorzystanie technik poznawczych oraz regulacji emocjonalnej do jej przygotowania i realizacji Agnieszka Wojtczuk-Turek Rozdział 6. Istota i rodzaje prezentacji Lidia Jabłonowska Rozdział 7. Formułowanie celu i konstrukcja wypowiedzi Lidia Jabłonowska Rozdział 8. Przygotowanie prezentacji Piotr Wachowiak Rozdział 9. Sprawność prezentacji Mirosław Oczkoś Rozdział 1. Rozpoczęcie prezentacji Piotr Wachowiak Rozdział 2. Kiedy słowo jest bronią? - perswazja w komunikacji Sławomir Winch Rozdział 3. Techniki wywierania wpływu w przekazie treści Sławomir Winch Rozdział 4. Głos w prezentacjach - od emisji do dykcji Lidia Jabłonowska Rozdział 5. Sposób mówienia - od dykcji do retoryki w praktyce Lidia Jabłonowska Rozdział 6. Sposób mówienia w mediach elektronicznych - ćwiczenia Mirosław Oczkoś Rozdział 7. Mowa ciała w prezentacji Grzegorz Myśliwiec Rozdział 8. Etykieta w prezentacjach - dobre obyczaje Lidia Jabłonowska Rozdział 9. Perfect Image - szkolenia i doradztwo Mirosław Oczkoś Rozdział 1. Procesy grupowe Marcin Szczygieł Rozdział 2. Prowadzenie dyskusji Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak Rozdział 3. Pytania i odpowiedzi - radzenie sobie z obiekcjami Sławomir Winch Rozdział 4. Błędy popełniane podczas prezentacji Piotr Wachowiak
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 76
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147564 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla osób realizujących projekty europejskie, ale także dla praktyków gospodarczych, pracowników instytucji europejskich, publicznych i samorządowych związanych z projektami europejskimi, studentów wyższych uczelni i szkół biznesu, uczestników studiów podyplomowych, szkoleń i kurów.
1.Podstawowe pojęcia i zasady zarządzania projektami europejskimi 1.1.Polityka, programy i projekty europejskie 1.2.Uczestnicy projektów europejskich 1.3.Cele projektów 1.4.Cykl projektu 1.5.Zarządzanie projektami europejskimi 2.Projekty europejskie 2.1.Miejsce i rola projektów w osiąganiu celów Unii Europejskiej 2.1.1.Cele Unii Europejskiej 2.1.2.Programy i projekty europejskie 2.2.Pochodzenie i specyfika projektów europejskich 2.2.1.Projekty pochodzące z funduszy strukturalnych 2.2.2.Współzależności projektów realizowanych w ramach polityki spójności 2.2.3.Projekty realizowane w ramach inicjatyw wspólnotowych 2.2.4.Projekty współfinansowane z Funduszu Spójności 2.2.5.Projekty pochodzące z programów wspólnotowych 2.3.Rodzaje projektów europejskich 3. Instytucje biorące udział w projektach europejskich 43 3.1.Instytucjonalne problemy zarządzania projektami europejskimi 3.2.Instytucja płatnicza 3.3.Instytucje zarządzające 3.4.Instytucje pośredniczące 3.5.Instytucje wdrażające priorytety i działania w ramach programów operacyjnych 3.6.Beneficjenci 3.7.Komitety monitorujące 4.Metodyka zarządzania projektem europejskim 4.1.Wymagania metodyczne odnośnie do projektów europejskich 4.2.Metodyka zarządzania cyklem projektu 4.3.Cykl projektu 4.3.1.Koncepcja cyklu projektu 4.3.2.Faza programowania 4.3.3.Faza identyfikacji 4.3.4.Faza formułowania 4.3.5.Faza wdrażania i monitorowania 4.3.6.Faza ewaluacji i audytu 4.4.Podejście metodyczne matrycy logicznej 4.4.1.Istota i zasady matrycy logicznej 4.4.2.Analiza interesariuszy 4.4.3.Analiza problemów 4.4.4.Analiza celów 4.4.5.Analiza i wybór strategii 4.4.6.Budowa matrycy logicznej 4.4.7.Wypełnianie matrycy logicznej 4.4.8.Weryfikacja matrycy logicznej 4.4.9.Matryca logiczna a ocena projektów 5.Planowanie projektu europejskiego 5.1.Znaczenie i zakres planowania projektu europejskiego 5.2.Struktury projektu europejskiego 5.3.Planowanie struktury projektu 5.4.Technika G. Schmidta planowania struktury hierarchicznej projektu 5.5.Zdefiniowanie czynności projektu 5.6.Planowanie przebiegu projektu 5.7.Planowanie przebiegu projektu techniką harmonogramów 5.8.Planowanie przebiegu projektu techniką sieciową MPM 5.9.Określanie kamieni milowych projektu 5.10.Planowanie zasobów projektu 5.11.Budżetowanie projektu 5.12.Sterowanie projektem 6.Kwalifikowalność wydatków w projekcie europejskim 6.1.Zasada dotycząca wydatków rzeczywiście poniesionych 6.2.Zasada dotycząca księgowania wpływów 6.3.Zasada dotycząca opłat i innych obciążeń oraz kosztów usług prawnych 6.4.Zasada dotycząca zakupu używanego sprzętu 6.5.Zasada dotycząca zakupu gruntów niezabudowanych 6.6.Zasada dotycząca zakupu nieruchomości 6.7.Zasada dotycząca VAT i innych podatków oraz opłat 6.8.Zasada dotycząca kapitału podwyższonego ryzyka i funduszy kredytowych 6.9.Zasada dotycząca funduszy gwarancyjnych 6.10.Zasada dotycząca leasingu 6.11.Zasada dotycząca kosztów poniesionych 6.12.Zasada kwalifikowania przedsięwzięć w zależności od lokalizacji 6.13.Dodatkowe regulacje w zakresie kwalifikowalności wydatków 7.Rachunek efektywności projektów europejskich 7.1.Podejście do rachunku efektywności projektów europejskich 7.2.Analiza kosztów i korzyści CBA 7.2.1.Zasady ogólne analizy 7.2.2.Charakterystyka analizy CBA 7.2.3.Zasady prowadzenia analizy CBA 7.2.4.Kryterium decyzyjne oparte na analizie CBA 7.2.5.Zalety i wady analizy CBA 7.3.Analiza projektów europejskich 7.3.1.Rodzaje analiz projektów europejskich 7.3.2.Ogólna charakterystyka metody NPV i metody IRR 7.3.3.Analiza finansowa projektów europejskich 7.3.4.Analiza ekonomiczna projektów europejskich 7.4.Analiza ryzyka 7.4.1.Istota i zasady analizy ryzyka 7.4.2.Analiza wrażliwości 8.Ewaluacja, monitorowanie i kontrola projektów europejskich 8.1.Znaczenie ewaluacji projektów europejskich 8.2.Ewaluacja projektu 8.3.Monitorowanie projektu 8.4.Kontrola projektu 8.5.Audyt 8.6.Wymogi ewaluacji projektów europejskich 8.7.Klasyfikacja ewaluacji projektów europejskich 8.8.Poziomy ewaluacji projektów europejskich 8.9.Przykład ewaluacji projektu 9.Kierowanie zespołem projektowym 9.1.Kompetencje członków zespołu projektowego 9.2.Charakterystyka kierownika zespołu projektowego 9.3.Zadania realizowane przez kierownika zespołu projektowego 9.4.Budowanie zespołu projektowego 9.5.Doskonalenie zespołu projektowego 9.6.Koordynowanie pracy zespołu projektowego 10.Zamówienia publiczne w projektach europejskich 10.1.System zamówień publicznych w Polsce 10.2.Zamówienia publiczne a fundusze strukturalne 10.3.Podstawowe zasady udzielania zamówień publicznych 10.4.Procedury udzielania zamówienia publicznego 10.5.1.Przetarg nieograniczony 10.5.2.Przetarg ograniczony 10.5.3.Negocjacje z ogłoszeniem
Sygnatura czytelni BWF: V G 45
Sygnatura czytelni BWZ: V G 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120294, 153622 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2791 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118610 L/WF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Publikacja polecana na szkolenia dla kandydatów na biegłych rewidentów oraz inne szkolenia.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114329 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. [167] - 168
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 40
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2488 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla studentów kierunków zarzadzania oraz menadżerów.
Kulturowe uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem Kulturowe uwarunkowania zarządzania strategicznego w gospodarce opartej na wiedzy Bohdan Godziszewski, Aldona Glińska-Neweś Strategia przedsiębiorstwa w wymiarach kultury organizacyjnej Rafał Krupski, Sylwia Stańczyk Uwarunkowania kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie międzynarodowym Barbara Bojewska Kulturowe uwarunkowania podejmowania decyzji strategicznych Marzena Jankowska-Mihułowicz Różnice kulturowe i internacjonalizacja działalności logistycznej przedsiębiorstw Jarosław Witkowski Transfer wartości kulturowych jako element zarządzania korporacjami międzynarodowymi w świetle koncepcji Values-Driven Organizations (VDO) Grażyna Aniszewska Wpływ kultury kraju pochodzenia dominującego kapitału na kulturę organizacji działających w Polsce Ryszard Rutka, Małgorzata Czerska Zarządzanie zasobami ludzkimi a internacjonalizacja Nowy paradygmat przywództwa Jolanta Gładys-Jakóbik Międzynarodowe aspekty doskonalenia menedżerów Agnieszka Sitko-Lutek Zarządzanie personelem międzynarodowym. Wybrane uwarunkowania kulturowe Arnold Pabian Zalety i wady zróżnicowania personelu w przedsiębiorstwach międzynarodowych Dorota Simpson Wpływ zmian w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym przedsiębiorstwa na systemy motywowania pracowników Maria Wanda Kopertyńska Orientacja marketingowa w rozwoju usług edukacji międzynarodowej MBA Bogdan Nogalski, Grzegorz Butkiewicz Zarządzanie konfliktem interesów w firmie inwestycyjnej w świetle przepisów dyrektywy 2004/39/WE (MiFID) Lech Miklaszewski Zarządzanie procesem reemigracji ,Marta Juchnowicz W poszukiwaniu międzynarodowej przewagi konkurencyjnej polskiego zarządzania zasobami ludzkimi Janusz Strużyna Implikacje internacjonalizacji dla zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce Sylwia Machowska Bariery absorpcji zagranicznych profesjonalistów na przykładzie Australii. Wnioski dla Polski Paweł Dąbrowski Przesłanki stosowania nietypowych form zatrudnienia i czasu pracy w polskiej służbie zdrowia Anna Cierniak-Emerych, Piotr Napora Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie międzynarodowym Rozwój przedsiębiorstwa poprzez dyfuzję wiedzy Ewa Stańczyk-Hugiet Zarządzanie wiedzą w globalnej firmie konsultingowej. Studium przypadku Edyta Tabaszewska Międzynarodowe rozwiązania programowe z zakresu zarządzania środowiskowego stosowane w organizacjach opartych na wiedzy Urszula Wąsikiewicz-Rusnak Międzynarodowe zarządzanie kapitałem intelektualnym. Wyzwania, cechy i strategie Agnieszka Sokołowska WYBRANE PROBLEMY Zarządzania w aspekcie internacjonalizacji przedsiębiorstwa Kontekstualizacja przedsiębiorczości z internacjonalizacją w tle Mariusz Bratnicki Zarządzanie poprzez wartości w korporacjach międzynarodowych na przykładzie American Express i Hewlett-Packard Agata Stachowicz-Stanusch Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw Tomasz Sudoł Strategia społecznie odpowiedzialnego rozwoju przedsiębiorstwa w otoczeniu międzynarodowym Małgorzata Gałęzka-Sobotka Proces komunikowania się w organizacjach sieciowych Agnieszka Pietras, Joanna Wasiela-Jaroszewicz Organizacja pracy zespołu projektowego w kontekście uwarunkowań międzynarodowych Sylwester Gregorczyk, Piotr Wachowiak 27' Współczesne zarządzanie o kluczach do sukcesu współczesnych firm Maria Pietrzak Coaching zewnętrzny i wewnętrzny a skoki kwantowe metod zarządzania Kazimierz Perechuda Rozwój pracowników starszych wiekiem a efektywność organizacji Anna Krejner-Nowecka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122230 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 112039
E-book
W koszyku
Pomysł na tę książkę powstał podczas obchodów 20-lecia Klubu Partnerów SGH. Nasi partnerzy to firmy, które od wielu lat niezwykle blisko z nami współpracują, a także przedsiębiorstwa, które zatrudniają naszych absolwentów, a następnie dalej ich kształtują, rozwijając ich kariery. (...) Postanowiliśmy zapytać przedstawicieli firm Klubu Partnerów SGH, prezesów i członków zarządu oraz kluczowych dyrektorów o fundamentalne kwestie dotyczące przywództwa biznesowego w Polsce. Chcieliśmy dowiedzieć się, co oznacza dla nich odpowiedzialne przywództwo, jak podchodzą do niego w swoich firmach. Jakie są czynniki sukcesu przywództwa, co jest specyficznego w polskim przywództwie i jaki wpływ mają na nie kultury organizacyjne, w tym specyficzne kultury przedsiębiorstw działających w Polsce? Z drugiej strony, dostrzegając rzeczywiste tempo zmian współczesnego świata, w tym pojawiania się nowych technologii, chcieliśmy dowiedzieć się, w jaki sposób liderzy wychodzą naprzeciw tym wyzwaniom. Stąd jednym z istotnych obszarów naszych wywiadów stała się transformacja cyfrowa i rola, jaką odgrywają w niej liderzy. (...) Dzięki wspólnemu projektowi zebraliśmy 12 fascynujących wywiadów z przywódcami firm najbliżej związanych z naszą uczelnią i te wywiady oddajemy w ręce Czytelników, życząc inspirującej lektury. Rafał Mrówka Piotr Wachowiak (fragment wstępu)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności