Winch Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Winch Anna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Negocjacje
(4)
Techniki sprzedaży
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Manipulacja
(1)
Praca
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2010. - 272 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [269]-272.
Racjonalność w negocjacjach 1.1. Funkcja użyteczności jako kryterium racjonalności 1.2. Złudzenie bycia racjonalnym 1.3. Satysfakcja jako kryterium racjonalności 1.4. Satysfakcja w negocjacjach 1.4.1. Poziom realizacji celów 1.4.2. Kontakty interpersonalne – odzwierciedlanie 1.4.3. Technika dokonywania ustępstw 1.5. BATNA w negocjacjach 1.5.1. Opracowanie BATN-y 1.5.2. Konstrukcja i pomiar BATN-y – przykład Strategie negocjacyjne 2.1. Integratywna strategia negocjacji 2.1.1. Reguły postępowania 2.1.2. Identyfikacja interesów 2.1.3. Sformułowanie problemu negocjacyjnego 2.1.4. Poszukiwanie rozwiązań – decyzje 2.1.5. Bariery w realizacji strategii integratywnej 2.2. Dystrybutywna strategia negocjacji 2.2.1. „Manipulowanie czasem” 2.2.2. „Manipulacja kompetencjami decyzyjnymi” 2.2.3. „Manipulowanie faktami” 2.2.4. Gry handlowe 2.2.5. Kryptolicytacja 2.2.6. Bariery dystrybutywnej strategii negocjacji 2.3. Przełamywanie oporów w negocjacjach 2.3.1. Krok pierwszy – policz do dziesięciu – „idź na galerię” 2.3.2. Krok drugi – akceptacja – „przejście na ich stronę” 2.3.3. Krok trzeci – „przekształcanie” 2.3.4. Krok czwarty – „budowanie mostów” 2.3.5. Krok piąty – siła perswazji 2.3.6. Bariery w przełamywaniu oporów 2.4. Analiza negocjacji – studia przypadków 2.4.1. „Brzydkie kaczątko” 2.4.2. „Kozioł ofiarny” 2.4.3. „Nowy” Perswazja 3.1. Cechy produktu – korzyści kontrahenta 3.2. Struktura wypowiedzi 3.3. Pytania 3.3.1. Pytania zamknięte i pytania otwarte 3.3.2. Efekt kontekstu pytań 3.3.3. Pytania implikacyjne 3.4. Komu ludzie wierzą 3.5. Kontekst sytuacyjny 3.6. Kto ulega perswazji? 3.6.1. Dobór negocjatorów 3.6.2. Czas jako instrument perswazyjny Techniki sprzedaży 4.1. Parafraza 4.2. Informacja zwrotna 4.3. Typy klientów 4.4. Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży 4.4.1. Reguła wzajemności 4.4.2. Zasada kontrastu 4.4.3. Odmowa – wycofanie 4.4.4. Reguła zaangażowania 4.5. Techniki asertywne 4.5.1. „Zdarta płyta” 4.5.2. „Stawianie granic” 4.5.3. „Zamglanie” 4.5.4. Demaskowanie aluzji 4.5.5. „Zamiana oceny na opinie” 4.5.6. Poszukiwanie krytyki 4.5.7. Uprzedzanie 4.6. Przeciwdziałanie obiekcjom 4.6.1. Typowe sytuacje 4.6.2. Rozmowy przez telefon 4.7. Rozmowy o cenie Wybrane koncepcje kultury organizacyjnej 5.1. Pojęcie kultury organizacyjnej 5.2. Kultura negocjacyjna a negocjacje 5.3. Kultura ekonomiczna 5.4. Rozumienie kultury organizacyjnej – perspektywa nauk o zarządzaniu 5.5. Funkcje kultury organizacyjnej 5.6. Obszar zainteresowań i kierunki badawcze w kulturze organizacyjnej 5.7. Diagnozowanie i oddziaływanie na kształt kultury organizacyjnej Kultura a sukces firmy – wyniki badań 6.1. Problemy i hipotezy badawcze 6.2. Negocjacje i tożsamość jako podstawa typologii organizacji 6.3. Sukces rynkowy firmy i kultura organizacyjna – definicje pojęć 6.4. Metoda badań 6.5. Typy organizacji a sukces rynkowy firmy 6.6. Integratywny sposób rozwiązywania konfliktów a sukces firmy 6.7. Tożsamość a sukces rynkowy firmy 6.8. Zaufanie a sukces firmy 6.9. Czas i siła tożsamości 6.10. Współpraca v. manipulacja 6.11. Postawa wobec ryzyka a sukces firmy Mity negocjacji 7.1. Metodologia badań 7.2. Mit I – Niezmienna racjonalność 7.3. Mit II – „Mierz wysoko, a zajdziesz daleko”? 7.4. Mit III – „Spotkajmy się w pół drogi”? 7.5. Mit IV – „Kto pierwszy ten lepszy”? 7.6. Mit V – „Łatwiej kupić, niż sprzedać” 7.7. Ledwo dostrzegalna różnica
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124057 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Poza regułą, wzajemnąścią / Anna Winch, Sławomir Winch. W: Personel. 1995, nr 14, s. 29/31. - Warszawa, 1995
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży i negocjacji / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2000. - 213, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [215].
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 10
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 498 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży i negocjacji / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2001. - 213, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [215].
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 13
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102374 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 542 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności