Przydatność zawodowa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(31)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(8)
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(14)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Potwora Witold
(3)
Duczmal Marian
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Stańczyk Izabela
(2)
Ustrzycki Adam
(2)
Andrzejczak Aldona
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Bubiak Bogumiła
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Duczmal Marian (1949- )
(1)
Dudek Karolina J
(1)
Dzieńdziora Joanna (1975- )
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Gayer Bartosz
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grebski Michalene Eva
(1)
Grebski Wieslaw
(1)
Górniewicz Józef Henryk (1956- )
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Jedlikowska Dorota
(1)
Juruś Jerzy
(1)
Konarski Stanisław
(1)
Król Magdalena B
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Maciejewska Monika
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
Mizerek Henryk
(1)
Mróz Barbara
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Olech Stefan
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Oleś Piotr (1955- )
(1)
Pawłowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Potwora Dorota
(1)
Sadowska Beata
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Szark-Eckardt Mirosława
(1)
Turek Dariusz
(1)
Turska Elżbieta
(1)
Twaróg Sebastian Marek
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Wieczorek Jacek
(1)
Wileczek Anna
(1)
Wiśniewski Zenon (1950- )
(1)
Wolniak Radosław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Wróblewska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Przydatność zawodowa
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(4)
Polska
(4)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Monografia
(9)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(3)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124510 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Koncepcja pomiaru jakościowych wymiarów kapitału ludzkiego w organizacji Kapitał ludzki w organizacji — istota i zakres Determinanty kapitału ludzkiego w organizacji Założenia pomiaru jakości kapitału ludzkiego organizacji Kompetencyjny wymiar kapitału ludzkiego w organizacji Kompetencje pracowników — podejście behawioralne Modele, opisy i profile kompetencyjne Rodzaje kompetencji Wskaźniki i poziomy kompetencji Profile kompetencji Badanie i pomiar kompetencji Metody diagnostyczne Ocena kompetencji przy użyciu skal obserwacyjnych Testy kompetencyjne i psychologiczne Assessment Center Jak zmierzyć kompetencje pracowników — propozycje obszarów do badania Pomiar kluczowych postaw pracowników Postawy jako składnik kapitału ludzkiego organizacji Zaangażowanie pracowników Istota terminu zaangażowanie pracownika Przegląd metod pomiaru zaangażowania Koncepcja metody pomiaru zaangażowania organizacyjnego Narzędzie diagnostyczne do pomiaru zaangażowania organizacyjnego Weryfikacja metody pomiaru Satysfakcja zawodowa pracowników Celowość pomiaru satysfakcji z pracy Interpretacja oraz determinanty satysfakcji zawodowej Przegląd metod badania satysfakcji z pracy Założenia metody pomiaru satysfakcji zawodowej Narzędzie diagnostyczne do pomiaru satysfakcji zawodowej Postawa otwartości na nowe doświadczenia i zmianę Otwartość na zmianę w procesie budowania jakości kapitału ludzkiego organizacji uczącej się i rozwijającej Możliwości pomiaru otwartości na nowe doświadczenia i zmianę — metody ilościowe i jakościowe Postawa gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem Gotowość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem jako czynnik budowania jakości kapitału ludzkiego w organizacji Możliwość pomiaru postawy gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem — metody ilościowe i jakościowe Pomiar kontaktów interpersonalnych Kontakty interpersonalne jako przedmiot pomiaru Uwarunkowania jakości kontaktów międzyludzkich — rola doświadczeń osobistych, osobowości i kompetencji społecznych pracowników Jakość kontaktów interpersonalnych w tradycyjnym zespole pracowniczym i w rozproszonym zespole projektowym Kontakty interpersonalne jako wymiar budujący jakość kapitału ludzkiego w organizacji Wskaźniki empiryczne kontaktów interpersonalnych Wskaźniki empiryczne pomiaru dotyczące kontekstu komunikacji interpersonalnej Wskaźniki empiryczne pomiaru jakości kontaktów interpersonalnych Narzędzia pomiaru kontaktów interpersonalnych Kwestionariusz ankiety do badania jakości kontaktów interpersonalnych w przedsiębiorstwie Klimat organizacyjny jako wymiar kapitału ludzkiego Od badań nad małymi grupami społecznymi do badań ogólnego klimatu organizacyjnego Kultura a klimat organizacyjny Natura klimatu psychologicznego Integracyjne podejście do klimatu organizacyjnego Główne wymiary klimatu organizacyjnego Sposoby badania klimatu organizacyjnego Narzędzia do diagnozy klimatu organizacyjnego Propozycja wskaźników do badania klimatu organizacyjnego Kulturowy wymiar kapitału ludzkiego w organizacji Od kapitału kulturowego do kulturowego wymiaru kapitału ludzkiego w organizacji Kultura organizacyjna jako przejaw kulturowego wymiaru kapitału ludzkiego w organizacji Kultura organizacji a kapitał kulturowy organizacj Kultura efektywności jako przejaw kapitału kulturowego organizacji Jak badać kapitał kulturowy organizacji? Jakościowe badanie kapitału kulturowego organizacji Ilościowe badanie kapitału kulturowego organizacji Narzędzia diagnostyczne kultury organizacyjnej
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 103
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5856 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł.: Project Management.
Na podst. pracy doktorskiej pt. Profil kompetencji interpersonalnych a skuteczne zarządzanie projektami.
Bibliogr. s. 211-225. Netogr. s. 225.
Dla osób zainteresowanych zagadnieniami skutecznego zarządzania projektami społecznymi widzianymi przez pryzmat kompetencji interpersonalnych menedżera projektu.
Rozdział 1 Skuteczność w zarządzaniu projektami 1.1. Projekt jako podstawa zarządzania projektami 1.1.1. Geneza pojęcia „projekt" 1.1.2. Określenie znaczenia projektu w zarządzaniu projektami 1.1.3. Cechy charakterystyczne projektów 1.1.4. Typologie i podziały projektów 1.2. Istota zarządzania projektami 1.2.1. Rozwój dziedziny zarządzania projektami 1.2.2. Znaczenie pojęcia „zarządzanie projektami" 1.2.3. Specyfika pracy projektowej 1.2.4. Tendencje rozwoju w zarządzaniu projektami 1.3. Czynnik ludzki w zarządzaniu projektami 1.3.1. Menedżer projektu 1.3.2. Style zarządzania zespołem projektowym 1.3.3. Skuteczność pracy menedżera projektu Rozdział 2 Zarządzanie kompetencjami menedżera projektu 2.1. Znaczenie terminu „kompetencje" 2.1.1. Wieloznaczność pojęcia 2.1.2. Kompetencje - kwalifikacje - umiejętności 2.1.3. Typologie kompetencji 2.1.4. Model KSA a model góry lodowej 2.2. Kompetencje menedżerskie 2.2.1. Zakres pojęcia kompetencji kierowniczych 2.2.2. Role i umiejętności menedżerskie 2.2.3. Cechy skutecznego menedżera 2.3. Specyfika kompetencji interpersonalnych menedżera projektu 2.3.1. Kompetencje menedżera projektu 2.3.2. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu 2.3.3. Modele kompetencji menedżera projektu Rozdział 3 Kompetencje interpersonalne menedżera projektu społecznego - wprowadzenie do własnych badań empirycznych 3.1. Metodyczne zagadnienia własnych badań empirycznych 3.1.1. Cel, zakres i sposób prowadzenia badań 3.1.2. Uzasadnienie wyboru metody badań 3.1.3. Teoretyczne podstawy metod badawczych 3.1.4. Charakterystyka grup badawczych 3.2. Specyfika Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy 3.2.1. Istota Funduszy Szwajcarskich 3.2.2. Fundusz dla Organizacji Pozarządowych - cel i obszary tematyczne 3.2.3. Skuteczność działań Operatora i Partnera Funduszu 3.2.4. Rodzaje projektów i nabory wniosków 3.3. Opinie badanych o kompetencjach interpersonalnych skutecznych menedżerów projektów w świetle badań pilotażowych 3.3.1. Charakterystyka badanej grupy i metodyka badań 3.3.2. Specyfika pracy projektowej w opinii studentów 3.3.3. Kluczowe kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle badań pilotażowych Rozdział 4 Kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle własnych badań empirycznych 4.1. Perspektywa kierownika projektu - wstęp do badań 4.2. Samoocena kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy 4.2.1. Wiedza i umiejętności praktyczne menedżerów projektów społecznych 4.2.2. Cechy osobowe i umiejętności interpersonalne menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy 4.2.3. Doświadczenie menedżerów projektów i doświadczenie organizacyjne 4.3. Kompetencje interpersonalne menedżerów projektów w ocenie ekspertów 4.3.1. Diagnoza poziomu kompetencji menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy 4.3.2. Niedobory kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy Rozdział 5 Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów 5.1. Ograniczenia w zakresie badania i pomiaru kompetencji 5.2. Ocena stanu kompetencji menedżerów projektów 5.2.1. Profil społeczno-demograficzny kierownika projektu społecznego 5.2.2. Stan wiedzy i opanowanych umiejętności 5.2.3. Potencjał kierowników projektów i dojrzałość organizacyjna 5.3. Propozycja modelu kompetencji interpersonalnych 5.3.1. Zasadność tworzenia modeli 15.3.2. Profil kompetencji interpersonalnych menedżera projektu społecznego 5.4. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów 5.4.1. Istota doskonalenia kompetencji menedżerskich 5.4.2. Warsztaty „szyte na miarę" dla menedżerów projektów społecznych Załączniki 1. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu na tle literatury 2. Lista wniosków dofinansowanych - Fundusz dla Organizacji Pozarządowych Grantu Blokowego, 2. nabór projektów „małych" (26 września 2012) 3. Specyfika pracy projektowej z perspektywy kierownika projektu - wnioski z obserwacji uczestniczącej 4. Niedobory kompetencji interpersonalnych u menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy 5. Lista wniosków dofinansowanych - Program Operacyjny Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2013, Priorytet II.
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 38
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5668 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka. Biznes i Finanse)
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [223]-227.
Dla studentów kierunków menedżerskich, ekonomicznych, administracyjnych.
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 35
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110573, 111108 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1934 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia)
Bibliografia, netografia na stronach 91-100.
Rodzic i dziecko czy partnerzy? Różnice generacyjne w relacjach szef–pracownik z perspektywy kontraktu psychologicznego Młode pokolenie pracowników w badaniach Zmiany w kontrakcie psychologicznym Relacje między pracownikiem Y a szefem X Podejście badawcze Zakres wykorzystania analizy transakcyjnej E. Berne’go Cechy osobowości i system wartości kierowników (pokolenie X) oraz pracowników (pokolenie Y) we współczesnych badaniach psychologicznych Różnice generacyjne i co z nich wynika obecnie Model Osobowościowo-Aksjologiczny MOA i jego związki z teorią autodeterminacji SDT Menedżerowie edukacji, czyli w stronę efektywnego zarządzania pokoleniem Y. O uwarunkowaniach i nowych wyzwaniach edukacyjnych Pokolenie Y O uwarunkowaniach i wyzwaniach edukacyjnych w społeczeństwie informacyjnym W stronę sieci edukacji w społeczeństwie informacyjnym Jednostka w społeczeństwie informacyjnym – tożsamość hubrystyczna i cechy pożądane w (po)nowoczesności Zmieniające się role nauczycieli – perspektywa pedeutologiczna Podejście pedeutologiczne – w stronę paradygmatu konstruktywistycznego Multiplikacja kompetencji i role nauczycieli jako liderów Menedżerowie edukacji Motywowanie i wynagradzanie pokolenia Y. Uelastycznianie systemów płacowych jako alternatywa motywowania pokolenia Y Elastyczne systemy wynagradzania Płaca za efekty jako elastyczna forma wynagradzania pokolenia Y Mierniki efektów jako podstawa kształtowania płac Wady i zalety PRP Płaca za kompetencje Sposoby pomiaru kompetencji Wady i zalety CRP Wynagradzanie za wkład pracy Systemy kafeteryjne jako sposób wynagradzania pokolenia Y Różnice w wynagradzaniu pracowników pokolenia X i Y Język „wyluzowanych”… O międzypokoleniowej (nie)komunikacji Post-pokolenie? E-młodzi w kulturze prefiguratywnej Ponowoczesne praktyki komunikacyjne młodzieży. Młodomowa dla… wszystkich? Pokolenie X i Y w mikroprzedsiębiorstwie. Mezalians czy szansa na rozwój organizacji? Pokolenie – dylematy interpretacyjne Pokolenie X Pokolenie Y Pokolenie X i Y – wyzwania Dwa pokolenia – rekomendacje
Sygnatura czytelni BMW: VI E 237 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145399 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5808 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR [Human Resources])
Bibliogr. s. [286]-290. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 101
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2977 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wydanie 3. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018. - 394 strony : ilustracje ; 24 cm.
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 377-383. Indeks.
Wyjaśnienie pojęć i relacji Kompetencje a kwalifikacje Kompetencje a wartości Kompetencje ludzi a kapitał ludzki i intelektualny Kluczowe kompetencje Kompetencje organizacji Kompetencje uniwersalne, specyficzne i osobiste Kompetencje zawodowe i stanowiskowe Profesjogramy/profile stanowisk Role organizacyjne Zarządzanie kompetencjami i jego podmioty Charakterystyka najważniejszych kompetencji Wiedza Doświadczenie i praktyczne umiejętności Kreatywność i innowacyjność Samodzielność Odpowiedzialność Przedsiębiorczość Orientacja biznesowa Profesjonalizm Decyzyjność Od formalnej dyscypliny pracy do "5 S" Skuteczność i ekonomiczność - czyli efektywność Komunikacja Współpraca Kompetencje etyczne Inteligencja Kultura i styl Asertywność Przywództwo, przywódcy i ich style Misja przywódców Przywództwo a zarządzanie Przywództwo jako wywieranie wpływu i jako kierowanie Przywództwo dzikie - jako twarde przejmowanie, sprawowanie i (nad)używanie władzy Przywództwo jako służenie Demokracja i przywódcy demokratyczni Autorytaryzm i przywódcy autorytarni Przywódcy charyzmatyczni i transakcyjni Od przewodzenia opartego na przymusie do "przewodzenia bez przewodzenia" Indywidualne style kierowania Wymiary przywództwa Wskazywanie i uzasadnianie celów Określanie zasad i wartości Dobór i wymiana ludzi Budowa zespołów Integrowanie Rozwój zawodowy Inspirowanie i motywowanie Komunikacja Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje Reprezentowanie Inne wymiary przywództwa Jak być przywódcą akceptowanym Kompetencje wybranych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw Przedsiębiorcy i biznesmeni Menedżerowie i liderzy Kompetencje różnych grup menedżerów Specjaliści, specjaliści wiodący/koordynatorzy, główni specjaliści Pracownicy merytoryczno-wykonawczy Pracownicy operacyjni Zarządzanie kompetencjami w organizacji Zarządzanie kompetencjami w ujęciu systemowym Podmioty zarządzania kompetencjami w organizacji Wzmacnianie portfeli kluczowych kompetencji Harmonizacja kompetencji oczekiwanych i posiadanych Doskonalenie zawodowe Organizacja ucząca się Zarządzanie kompetencjami a ocena a wynagradzanie Zarządzanie własnymi kompetencjami Self-management w świetle psychologii rozwoju Dobre praktyki związane z rozwojem własnym Meandry i zagrożenia samorozwoju Czy wszyscy powinni pracować zawodowo? Sztuczna inteligencja - pomocnik i rywal
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 185
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153573 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112333 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3069 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Oprac. w zakresie projektu: Kompleksowe badanie zapotrzebowania rynku pracy kadr kwalifikowanych województwa opolskiego w celu dostosowania oferty edukcyjnej i szkoleniowej do jego potrzeb, prowadzonego w ramach Priorytetu 2. Zintegrowanego Programu Opercyjnego Rozwoju Regionalnego.
U góry s. tyt. i okł. : Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Europejski Fundusz Społeczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143834, 143742, 122756 L (3 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rola coachingu w doskonaleniu kompetencji / Beata Sadowska. W: Controlling24: rachunkowość zarządcza i finanse. 2023, nr 3-4, s. 61-63. - 2023.
Bibliografia na s.63.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Człowiek w organizacji / redakcja Izabela Stańczyk, Sebastin Twaróg. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2018. - 171, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Biznes i Zarządzanie)
Bibliografia przy rozdziałach.
Część I. Profil kompetencyjny a modelowanie kariery pracownika Rozdział 1. Umiejętności pracownicze a zaawansowanie technologiczne procesów pracy Marek Jabłoński Rozdział 2. Rewolucja przemysłowa 4.0 jako źródło nowych wyzwań zarządzania kompetencjami zawodowymi Joanna M. Moczydłowska Rozdział 3. Płeć jako determinanta zachowań przywódczych w organizacji Joanna Szydło, Urszula Widelska Rozdział 4. Oczekiwania młodych Polaków dotyczące ich przyszłych karier zawodowych Anna Goliszek, Agnieszka I. Baruk Rozdział 5. Kariera jako organizacyjny instrument retencji pracowników utalentowanych Alicja Miś, Marcin Karwiński Część II. Rola człowieka w skutecznym zespole projektowym Rozdział 6. Przekonania zespołów zarządzających o znaczeniu zasobów ludzkich dla organizacji - perspektywa teorii naczelnego kierownictwa Magdalena Majowska Rozdział 7. Pożądany profil kompetencyjny członków zespołów projektowych Beata Chmielewiec Rozdział 8. Negatywne skutki obciążenia współpracą w zespole poprzez pryzmat poziomu zaangażowania pracowników - studium przypadku Dorota Grego-Planer Część III. Aspekty społeczne zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach Rozdział 9. CSR i pozyskiwanie nowych pracowników - moderujący efekt zakładki „karie¬ra" na stronie internetowej przedsiębiorstwa Aleksandra Zaleśna Rozdział 10. Społeczne uwarunkowania zachowań absencyjnych w miejscu pracy Małgorzata Striker Rozdział 11. Fenomen sprawiedliwości wynagradzania Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska Rozdział 12. Ocena efektywności interwencji z zakresu redukcji stresu w organizacji Dorota Molek-Winiarska Rozdział 13. Utrzymywanie relacji z byłym pracodawcą w opinii byłych pracowników Anna Krasnova
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 54
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146219 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [203]-210.
Charakterystyka instytucji administracji publicznej Charakterystyka zatrudnienia w instytucjach publicznych w Polsce Paweł Kozakiewicz Zarys historyczny Zarys teoretyczny Analiza dokumentów prawnych Regulacje prawne głównych procesów związanych ze stosunkiem pracy Diagnoza struktur organizacyjnych i stanowisk pracy w administracji publicznej Magdalena M. Stuss Ogólne założenia diagnozy struktury organizacyjnej Proces diagnostyczny struktury organizacyjnej Etapy procesu diagnostycznego Kompetencje w instytucjach administracji publicznej Kompetencje wspólne i specjalistyczne w sektorze publicznym Justyna Bugaj Istota i definicja kompetencji Typologie i modele kompetencyjne Wymagania kompetencyjne Przyszłe kompetencje Kompetencje pracowników organizacji samorządowych – wymiar normatywny Marek Bugdol Wymagania normatywne Praktyka urzędów Zalecenia dotyczące zarządzania kompetencjami Ograniczenie i warunki proponowanych rozwiązań Specyficzne rozumienie pojęcia kompetencji w sektorze publicznym Jerzy Rosiński Definicyjne ujęcie kompetencji dla sektora publicznego Wysokie wartościowanie znaczenia kompetencji specjalistycznych Utożsamianie rezultatu pracy z poprawnością procesu pracy Kształcenie pracowników administracji publicznej Justyna Bugaj Wybrane metody zarządzania kompetencjami oparte na posiadanej wiedzy i doświadczeniu Izabela Stańczyk Wpływ doświadczenia zawodowego na zarządzanie wiedzą Wsparcie w zarządzaniu wiedzą Wsparcie w zarządzaniu wiekiem Wybrane metody i problemy oceny kompetencji Izabela Stańczyk Model integracyjnego zarządzania kompetencjami Northa i Reinhardta Metody oceny kompetencji Problemy związane z wyborem kompetencji na stanowiskach administracji publicznej Problemy z oceną kompetencji zawodowych Analiza wyników badań z obszaru zarządzania kompetencjami w administracji publicznej Izabela Stańczyk Obszar badawczy Analiza wyników badań w zakresie etapu dotyczącego rekrutacji Analiza wyników badań w zakresie etapu dotyczącego adaptacji Analiza wyników badań w zakresie etapu dotyczącego wynagradzania Analiza wyników badań w zakresie etapu dotyczącego rozwoju kompetencji Specyfika pracy i ocena kompetencji pracowników administracji publicznej na przykładzie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego Paweł Kozakiewicz Polityka zarządzania zasobami w Urzędzie Marszałkowskim Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania UMWM Rozwój zasobów ludzkich w UMWM Ocena okresowa kompetencji zawodowych Propozycje aplikacji wybranych elementów zarządzania kompetencjami w administracji publicznej Audyt stanowiska pracy w administracji publicznej – Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy Magdalena M. Stuss Budowanie systemu oceny i rozwoju kompetencji. Uniwersalne etapy tworzenia systemu Jerzy Rosiński Budowanie systemu rozwoju i oceny kompetencji w instytucjach publicznych podejście partycypacyjne i dyrektywne Jerzy Rosiński Ocenianie kompetencji: czy warto tracić czas i odwoływać się do wskaźników kompetencyjnych? Jerzy Rosiński
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 242-280.
Misja nauczyciela wychowania fizycznego 1.1. Rola nauczyciela wychowania fizycznego na przestrzeni dziejów 1.2. Kompetencje nauczyciela w świetle definicji 1.3. Rola powinności nauczyciela 1.4. Osobowość jako istotny atrybut nauczyciela 1.5. Znaczenie autorytetu nauczyciela wychowania fizycznego Badania empiryczne nad stanem predyspozycji indywidualnych wybranych grup studentów 2.1. Warunki anatomiczne 2.2. Sprawność fizyczna młodzieży akademickiej 2.3. Cechy osobowościowe 2.4. Zachowania zdrowotne Akademickie przygotowanie studentów do roli nauczyciela wychowania fizycznego 3.1. Dobór studentów do zawodu nauczyciela wychowania fizycznego w polskim systemie edukacji 3.2. System kształcenia nauczycieli 3.3. System praktyk pedagogicznych 4.3.1. Komputerowe badanie postawy ciała 4.3.1.1. Mora 4G 4.3.1.2. Podoskop 3D 4.3.2. Określenie składu ciała 4.3.3. Badanie psychologiczne (NEO-FFI) 4.3.4. Badanie zachowań prozdrowotnych i kryteriów zdrowia 4.3.4.1. Inwentarz Zachowań Zdrowotnych (IZZ) 4.3.4.2. Lista Kryteriów Zdrowia 4.3.4.3. Kwestionariusz ankiety dotyczący zachowań zdrowotnych 4.3.5. Pomiar ogólnej sprawności fizycznej (MTSF) 4.3.6. Tradycje sportowo-rodzinne - sondaż diagnostyczny 4.3.7. Określanie wzorca nauczyciela wychowania fizycznego (FGI) 4.4. Badane osoby 4.5. Kierunki analiz statystycznych 5.1. Sylwetka przyszłego nauczyciela wychowania fizycznego w świetle badań 5.1.1. Warunki anatomiczne studentów wychowania fizycznego 5.1.2. Sprawność fizyczna studentów wychowania fizycznego 5.1.3. Cechy osobowościowe studentów wychowania fizycznego 161 5.1.4. Zachowania zdrowotne i kryteria zdrowia studentów wychowania fizycznego 5.1.5. Uwarunkowania demograficzne i tradycje rodzinne wyboru kierunku studiów wychowania fizycznego 5.1.6. Relacje pomiędzy elementami sylwetki studentów wychowania fizycznego 5-2. Charakterystyka kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.2.1. Warunki anatomiczne kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.2.2. Sprawność fizyczna kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.2.3. Cechy osobowościowe kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.2.4. Zachowania zdrowotne i kryteria zdrowia studentów kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.2.5. Uwarunkowania demograficzne i tradycje rodzinne kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.2.6. Relacje pomiędzy elementami sylwetki kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.3. Specyfika sylwetki studentów wychowania fizycznego na tle studentów pozostałych kierunków 5.3.1. Warunki anatomiczne studentów wychowania fizycznego na tle studentów innych kierunków 5.3.2. Sprawność fizyczna studentów wychowania fizycznego na tle studentów innych kierunków 5.3.3. Różnice w zakresie zmiennych osobowościowych studentów wychowania fizycznego na tle studentów innych kierunków 5.3.4. Świadomość prozdrowotna i kryteria zdrowia studentów wychowania fizycznego na tle studentów innych kierunków 5.3.5. Uwarunkowania demograficzne i tradycje rodzinne studentów wychowania fizycznego na tle innych kierunków 5.3.6. Relacje pomiędzy elementami sylwetki studentów wychowania fizycznego na tle innych kierunków 5.4. Ideał a rzeczywisty obraz przyszłego nauczyciela wychowania fizycznego w opinii studentów wychowania fizycznego na podstawie badania fokusowego 5.5. Tradycje nauczycielskie i sportowe a sylwetka studenta wychowania fizycznego
Sygnatura czytelni BWF: X D 145
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147440 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8278 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca i kariera na globalnym rynku : wyzwania i zagrożenia / Elżbieta Turska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 163 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [153]-163.
Dla doradców zawodowych, studentów i pracowników naukowych zainteresowanych psychologią pracy i organizacji, młodych ludzi planująch swoją zawodową karierę, pracodawców, a także do czytelnika próbującego zrozumieć dynamicznie zmieniający się świat pracy.
Rozdział 1. Od jednorazowego dopasowania do potrzeby ciągłego dopasowywania się Rozdział 2. Od kwalifikacji do kompetencji Rozdział 3. Nietradycyjne formy pracy – szansa czy zagrożenie? Rozdział 4. Od realizowania kariery w ramach jednej organizacji do realizowania kariery bez granic Rozdział 5. Od wartości organizacji do wartości własnych. Przesuwanie odpowiedzialności za karierę z organizacji na pracownika Rozdział 6. Kariera przedsiębiorcy – przedsiębiorczość w karierze Rozdział 7. Młodzi na rynku pracy – szanse i trudności realizowania kariery zawodowej Rozdział 8. Nowa rzeczywistość i nowe formy bezrobocia. Czy robot zabierze nam pracę? Rozdział 9. Za mało pracy, za dużo kwalifikacji. Niedozatrudnienie i przeedukowanie Rozdział 10. Od wyboru zawodu do konstrukcji kariery. Nowa rola poradnictwa zawodowego
Sygnatura czytelni BMW: VI E 284 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149652 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Oprac. w zakresie projektu: Kompleksowe badanie zapotrzebowania rynku pracy kadr kwalifikowanych województwa opolskiego w celu dostosowania oferty edukcyjnej i szkoleniowej do jego potrzeb, prowadzonego w ramach Priorytetu 2. Zintegrowanego Programu Opercyjnego Rozwoju Regionalnego.
U góry s. tyt. i okł. : Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Europejski Fundusz Społeczny.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 40,1 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122750 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Oprac. w zakresie projektu: Kompleksowe badanie zapotrzebowania rynku pracy kadr kwalifikowanych województwa opolskiego w celu dostosowania oferty edukcyjnej i szkoleniowej do jego potrzeb, prowadzonego w ramach Priorytetu 2. Zintegrowanego Programu Opercyjnego Rozwoju Regionalnego.
U góry s. tyt. i okł. : Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Europejski Fundusz Społeczny.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 40,2 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122751 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. 127 - 133
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 560 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 97
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 10457 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2721 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121903 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115733, 115729 L, 115734, 115731, 115813, 116770, 115730, 115732 (8 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 3409 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 10049 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2554 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4111 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności