Kapitał intelektualny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(39)
Forma i typ
Artykuły
(36)
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Fazlagić Amir
(8)
Jabłoński Adam
(4)
Jabłoński Marek
(4)
Fazlagić Jan
(2)
Majerczak Kamil
(2)
Barabasz Krystyna
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Boćko Bartosz
(1)
Brzozowski Andrzej
(1)
Bukowski Marcin
(1)
Chapman David
(1)
Dobua Dorota
(1)
Guryn Halina
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Jaworski Michał
(1)
Jelcic Karmen
(1)
Karaś Mirosław
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krok Ewa
(1)
Królak-Wyszyńska Katarzyna
(1)
Marcinkowska Monika
(1)
Osbert-Pociecha Grażyna
(1)
Pietrzak Michał
(1)
Przygodzki Zbigniew
(1)
Rybiński Krzysztof
(1)
Rząsa Włodzimierz
(1)
Szarska Edyta
(1)
Zalewski Arkadiusz
(1)
Ćwik Natalia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kapitał intelektualny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(34)
Unia Europejska
(2)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [251]-266.
Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne wzorem współczesnych organizacji Etyczny i społeczny wymiar zarządzania współczesnymi organizacjami . Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w ujęciu teoretycznym Modele społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw — w kierunku doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności Instrumenty doskonalenia systemów społecznej odpowiedzialności w kontekście ich integracji Lider procesu społecznej odpowiedzialności kluczowym podmiotem sprawczym tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego w organizacji . Kapitał intelektualny determinantą konstytuowania procesu doskonałości społecznej odpowiedzialności . Rola i atrybuty lidera w organizacjach społecznie odpowiedzialnych Zaufanie jako kluczowy element procesu dochodzenia do doskonałości społecznej odpowiedzialności Compliance instrumentem integrującym systemy społecznej odpowiedzialności w organizacji Compliance — pojęcie, znaczenie i aktualny stan rozwoju System zarządzania compliance w organizacjach społecznie odpowiedzialnych . Kultura i wartości compliance w organizacji Compliance w organizacji bankowej Aktualne problemy metodologiczne nauk o zarządzaniu w kontekście potrzeb badawczych podejmowanych w opracowaniu Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności w świetle badań empirycznych Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności — studium przypadku Przesłanki doboru przypadków do analizy i etapy badań jakościowych Charakterystyka/przebieg i wyniki I etapu badań jakościowych Charakterystyka/przebieg i wyniki II etapu badań jakościowych . Podsumowanie analizowanych przypadków. Dyskusja na temat uzyskanych wyników. Zdefiniowanie obszarów badawczych wraz z hipotezami dla badań ilościowych . Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności — badania ilościowe Model procesu dochodzenia do doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności. Rekomendacje dla praktyki zarządzania Założenia teoretyczne modelu Koncepcja autorskiego Modelu Dochodzenia do Doskonałości Systemów Społecznej Odpowiedzialności Doskonałość strategiczna Doskonałość przywództwa — lidera społecznej odpowiedzialności Doskonałość postaw i zachowań członków organizacji i innych interesariuszy oparta na wiarygodności — zaufaniu Doskonałość struktur organizacyjnych i systemów/instrumentarium zarządzania społeczną odpowiedzialnością
Sygnatura czytelni BMW: VI E 267 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147960 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6013 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sprawność systemów zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych / Bartosz Boćko. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2018. - 366 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 338-361.
Zarządzanie wiedzą w organizacji' Wiedza jako dziedzina zarządzania Wiedza w kontekście konkurencyjności Przegląd interpretacji pojęcia zarządzania wiedzą Kapitał intelektualny i koncepcja organizacji uczącej się Zarządzanie wiedzą a zarządzanie kompetencjami Innowacyjność i rozwój jako kontekst zarządzania wiedzą modele allansów lnnowacyjnych Przegląd interpretacji pojęcia aliansu i terminów pokrewnych Speryfika aliansów innowacyjnych Modele sieci Klastry Parki technologiczne i zbliżone formy organizacyjne Alianse przedsiębiorstw innowacyjnych Porównanie modeli aliansów innowacyjnych Wieloaspektowe ujęcie systemów zarządzanla wledzą ogólny model systemu zarządzania wiedzą Aspekt celowościowy Aspekt podmiotowy Aspekt strukturalny Aspekt funkcjonalny Aspekt instrumentalny Systemy zarządzania wiedzą na poziomie pojedynczych organizacji Systemy zarządzania wiedzą na poziomie aliansów innowacyjnych Kontekst diagnostyczny wybranych podejść badawczych Specyfika oceny sprawności systemów zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych Podejście diagnostyczno-funkcjonalne Metoda kategoryzacji Wskaźnikowa i punktowa analiza funkcjonalności Koncepcja NASA oceny poziomu gotowości technologii Analiza efektywności ekonomicznej Inne koncepcje Analiza empiryczna sprawności systemów zarządzanla wiedzą w aliansach lnnowacyjnych Zbiorcze zestawienie wyników badań przekrojowych Kategoryzacja wybranych aliansów innowacyjnych Generalne ustalenia diagnostyczne Kierunki doskonalenia systemów zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych Projektowanie strategii zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych Dynamizacja badań podstawowych i projektów wdrożeniowych Rozwój współpracy instytucjonalnej Komercjalizacja badań i model biznesowy w aliansach innowacyjnych lnfrastruktura informatyczna i komunikacyjna Programowanie zdolności rozwojowej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 363 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147007 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
BSC w średnich przedsiębiorstwach / Andrzej Brzozowski. W: Manager. 2003, nr 12, s.27-30. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Społeczne edukowanie / Natalia Ćwik. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 10, s.46-49. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Miary dla kapitału intelektualnego / Dorota Dobua. W: Personel. 2000, nr 17, s.24-25. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Najważniejszy jest kapitał intelektualny / Halina Guryn. W: Personel i Zarządzanie. 2002, nr 23, s.6-10. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności