Lipka Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(16)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(12)
Artykuły
(4)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(6)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Lipka Anna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Kreatywność
(2)
Praca zespołowa
(2)
Ryzyko
(2)
Controlling personalny
(1)
Czas pracy
(1)
Efektywność komunikowania
(1)
Emocjonalne nastawienie wobec organizacji
(1)
Fuzja firm
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikacja
(1)
Konwencja
(1)
Kwalitologia
(1)
Lojalność
(1)
Menedżer personalny
(1)
Pokolenie (socjologia)
(1)
Polityka kadrowa
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Wartościowanie pracy
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo pracy
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zaufanie
(1)
Zdolności komunikacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 199-218. Indeks.
Istota gospodarowania kapitałem ludzkim organizacji z perspektywy controllingu Efektywność jako sedno gospodarowania Efektywnościowe ujęcia gospodarowania kapitałem ludzkim Definicja (operacyjnego, taktycznego i strategicznego) controllingu personalnego. Controlling efektywności a controlling kosztów i jakości Wymiary i składowe kapitału ludzkiego – poziom mikro- i makroekonomiczny Obszary strategicznego, taktycznego i operacyjnego controllingu personalnego Ujęcie Zofii Sekuły Ujęcie według klasyfikacji subfunkcji personalnych Christiana Scholza Ujęcie korespondujące z wartościotwórczymi procesami personalnymi Controlling ilościowego wymiaru kapitału ludzkiego Controlling stanu i dynamiki zatrudnienia Controlling efektywnego pozyskiwania pracowników Controlling marketingu personalnego Controlling ryzyka rekrutacji, selekcji i onboardingu Controlling efektywnego stabilizowania zatrudnienia Most Value Employess i relacji z byłymi pracownikami. Controlling jakościowego wymiaru kapitału ludzkiego Controlling efektywnego inwestowania w wiedzę pracowników Controlling rozwijania i pożytkowania zdolności (twórczych) . Controlling kształtowania umiejętności pracowników Controlling dynamiki motywacji pracowników Controlling dobrostanu pracowników Controlling pożądanych postaw pracowniczych Controlling koherencji wartości pracowników i organizacji Controlling równowartościowego podejścia do jego ilościowo-jakościowej i interesariuszowej orientacji Odzwierciedlenie idei zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim w controllingu personalnym – egzemplifikacje Controlling projektów personalnych Controlling informatyzacji w obszarze personalnym Controlling oparty na Strategicznej Karcie Wyników Controlling personalny w otoczeniu pandemicznym Stopnie aplikacyjnego zaawansowania controllingowego ujęcia gospodarowania kapitałem ludzkim organizacji
Sygnatura czytelni BWZ: X B 81
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6345 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 139-149.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 25 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 145
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140375 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-209. Indeks.
Moduł sensoryczny w zarządzaniu kapitałem ludzkim Pojęcie i „warunki brzegowe” stosowania modułu sensorycznego w zarządzaniu kapitałem ludzkim Praktyki personalne wykorzystujące moduł sensoryczny Marketing personalny jako pole oddziaływań sensorycznych Adaptacja pracowników oparta na wykorzystywaniu bodźców sensorycznych Procesy wykonywania pracy – pierwiastki sensoryczne Ocenianie i zwalnianie pracowników – perspektywa oddziaływań sensorycznych Motywowanie do kreatywności wykorzystujące techniki wizualizacji Bodźce sensoryczne a dysfunkcje i patologie oraz dyskomfort w środowisku pracy Słowa „uczulające” jako kategoria modułu sensorycznego – przykłady z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim Przywództwo estetyczne jako wyraz koncentracji na sferze sensualnej Oddziaływanie na kandydatów do pracy i zatrudnionych poprzez moduł emocjonalny Cel zarządzania kapitałem ludzkim z perspektywy modułu emocjonalnego Pojęcie emocji i ich taksonomie w literaturze przedmiotu – odniesienia do sytuacji personalnych Dyfuzja emocji w warunkach bliskości przestrzennej i „zdalności” Uczucie nadziei jako komponent kapitału psychologicznego pracowników Emotywacje Emocje przy pozyskiwaniu, ocenianiu, rozwoju, wynagradzaniu i zwalnianiu pracowników. Wpływ stylu kierowania na emocje Emocje generowane w warunkach diversity management Emocjonalny komponent postaw – przykład lojalności pracowniczej Emocje związane z charakterem pracy – egzemplifikacje Praca twórcza, czyli doświadczanie przepływu (flow) Komercjalizacja emocji personelu, czyli praca emocjonalna Zarażanie afektywne jako praktyka personalna w ramach modułu emocjonalnego Językowo-wizualne narzędzia oddziaływania na emocje w środowisku pracy jako wyraz powiązań modułu emocjonalnego z sensorycznym Organizacje ekspresywne jako organizacje przyszłości Projektowanie emocji dla cyklu życia pracownika w organizacji jako zadanie podmiotów zarządzania kapitałem ludzkim Zastosowanie modułu intelektualnego w przyciąganiu do organizacji pracowników oraz kształtowaniu ich twórczych postaw Procesy poznawcze przy zorientowanym na zadania pracy indywidualnym i organizacyjnym uczeniu się. Dysonans poznawczy Znaczenie modułu intelektualnego dla kreatywnej organizacji Poznawczy komponent postaw – przykład stosunku do czasu pracy Organizacja inteligentnaElastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim jako aktywność wpisana w funkcjonowanie inteligentnej organizacji Decyzje personalne i ich typologia – perspektywa modułu intelektualnego Rola modułu behawioralnego w zarządzaniu kapitałem ludzkim Cele oddziaływań poprzez moduł behawioralny w środowisku pracy Wykorzystywanie czasowników performatywnych w procesach personalnych Behawioralny wymiar procesów wykonywania pracy Adekwatność zachowań do typu kultury organizacyjnej jako wyraz dopasowania w zarządzaniu kapitałem ludzkim Zachowania służące przeprowadzaniu zmian Pracoholizm jako uzależnienie behawioralne Możliwości i bariery projektowania zachowań przez podmioty zarządzania kapitałem ludzkim w kokreacji z pracownikami – przykłady Zachowania służące nabywaniu wiedzy Zachowania modyfikujące treść pracy Zachowania mobilnościowe w ramach organizacji Twórcze zachowania językowe Wyznaczniki zachowań w wielokulturowych organizacjach i zespołach Moduł relacyjny jako narzędzie zorientowane na wartość kierowania ludźmi Teorie stanowiące objaśnienia dla implementacji sensorycznego modułu doświadczeń i przeżyć Społeczny charakter procesu wykonywania pracy i jego implikacje dla procesów personalnych Zaufanie w organizacji jako pożądany stan relacji społecznych Narcyzm a perspektywa wspólnotowa oraz wpływ na wartość doświadczeń Współwystępowanie modułu relacyjnego z innymi modułami doświadczeń i przeżyć – egzemplifikacje. Formułowanie ogłoszeń pracy Kształtowanie przestrzeni pracy Tworzenie multigeneracyjnego środowiska pracy Stosowanie Assessment Centre przy wyborze podmiotów zarządzania kapitałem ludzkim spełniających wymogi odpowiadające rynkowi doznań
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 183
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6495 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 219-233.
Specyfika zespołów kreatywnych (na przykładzie zespołów badawczych) - Anna Lipka 1.1. Cechy kreatywnych zespołów 1.2. Kryteria typologiczne zespołu badawczego jako rodzaju kreatywnego zespołu 1.3. Ocena pracy zespołu badawczego 1.4. Przystawalność ról w zespołach badawczych do ról w ramach zespołów zarządzających 1.4.1. Pojęcie roli zespołowej. Rola główna i drugorzędna 1.4.2. Specyfikacja ról wg M. Belbina oraz ich odpowiedniki w zespole badawczym 1.5. Wartość zespołu (badawczego) i jej dynamika Role w zespole badawczym a cechy osobowościowe - Stanisław Waszczak 2.1. Różnice osobowościowe jako rodzaj różnic indywidualnych 2.2. Pięcioczynnikowy model osobowości P.T. Costy, Jr. i R.R. McCrae'a 2.3. Homogeniczność zespołów a ich wyniki 2.4. Role w zespole badawczym a pożądane nasilenie cech osobowości 2.4.1. „Pracownik firmy" (company worker) 2.4.2. „Prezes" (chairman) 2.4.3. „Lokomotywa" (shaper) 2.4.4. „Kreator" (plant) 2.4.5. „Poszukiwacz źródeł" (resource investigator) 2.4.6. „Ewaluator" (monitor-evaluator) 2.4.7. „Dusza zespołu" (team worker) 2.4.8. „Perfekcjonista" (completer-finisher) 2.4.9. „Specjalista" (specialist) 2.4.10. „Zespołowiec" Role w zespole badawczym a cechy temperamentalne - Stanisław Waszczak 3.1. Temperament jako biologiczne podłoże różnic indywidualnych 3.1.1. Pojęcie temperamentu 3.1.2. Temperament a osobowość 3.2. Charakterystyka wybranych teorii temperamentu 3.3. Role zespołowe w kontekście Regulacyjnej teorii temperamentu 3.4. Role w zespole (badawczym) a cechy przypisywane generacjom pracowników - Anna Lipka 4.1. Pojęcie pokoleń i ich klasyfikacja 4.2. Charakterystyka poszczególnych kohort generacyjnych 4.2.1. Weterani 4.2.2. Pokolenie wyżu demograficznego 4.2.3. Generacja X 4.2.4. Pokolenie Y 4.2.5. Generacja C 4.2.6. „Juniorat" i „seniorat" 4.3. Wyzwania dla zarządzania kapitałem ludzkim w związku z wielopokoleniowością załóg 4.4. Przesłanki i strategie budowania międzygeneracyjnych zespołów 4.5. Zdolność do pracy w kreatywnych zespołach dojrzałych pracowników w kontekście wymagań pracy 4.6. Generacje badaczy w Polsce z perspektywy ryzyka funkcjonowania kreatywnych zespołów 4.7. Wymagania ról zespołowych a prezentowane w literaturze przedmiotu różnice pokoleniowe 4.8. Metodyka badań empirycznych nad postrzeganiem cech generacyjnych - Anna Lipka i Stanisław Waszczak 5.1. Projekt badań 5.1.1. Przedmiot i cel badań 5.1.2. Definicje kluczowych pojęć 5.2. Narzędzie badawcze 5.3. Klucz interpretacyjny wyników badań Wyniki badań własnych i ich interpretacja - Anna Lipka 6.1. Charakterystyka respondentów 6.2. Rezultaty badań 6.2.1. Postrzeganie wpływu homogeniczności zespołu na jego kreatywność 6.2.2. Percepcja cech osobowościowych w kontekście generacyjnym 6.2.2.1. Neurotyczność 6.2.2.2. Ekstrawersja 6.2.2.3. Otwartość 6.2.2.4. Ugodowość 6.2.2.5. Sumienność 6.2.2.6. Konkluzje 6.2.3. Percepcja cech temperamentalnych - perspektywa pokoleniowa 6.2.3.1. Rozkład odpowiedzi 6.2.3.2. Konkluzje 6.2.4. Percepcja cech kreatora u trzech generacji 6.2.4.1. Prezentacja wyników 6.2.4.2. Konkluzje
Sygnatura czytelni BMW: VI E 245 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145937 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145946 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Granice konwencji / Anna Lipka. W: Personel. 1998, nr 1, s. 21/22. - Warszawa : INFOR Sp.z o.o., 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kiedy dwa równa się jeden / Anna Lipka. W: Personel. 2000, nr 4, s.10-13. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143488 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; z. 212)
Bibliogr. s. 204-211.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 31(212) (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122001 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 119866 LE N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [198]-213.
Lojalność pracownicza jako behawioralna dźwignia wartości organizacji 1.1. Polimorfizm lojalności (Alicja Winnicka-Wejs) 1.2. Pojęcie i ekonomiczna wartość lojalności pracowników (Anna Lipka) 1.3. Lojalność w wybranych metodach wyceny kapitału ludzkiego (w) organizacji (Alicja Winnicka-Wejs) 1.3.1. Metody kosztowe 1.3.2. Metody dochodowe 1.3.3. Metody wartości dodanej 1.3.4. Metody rynkowe 1.3.5. Metody mnożnikowe 1.3.6. Metody wskaźnikowe 1.3.7. Metody mieszane 1.3.8. Metody opcji rzeczywistych (realnych) 1.3.9. Metody alternatywne/niekonwencjonalne 1.4. Istota oraz znaczenie lojalności konsumenckiej i lojalności pracowniczej – obszary analogii (Anna Lipka) Uwarunkowania, motywy, wewnętrzne mechanizmy i typy lojalności pracowników 2.1. Rodzaje uwarunkowań lojalności pracowniczej 2.1.1. Uwarunkowania w otoczeniu organizacji (Anna Lipka, Alicja Winnicka-Wejs) 2.1.2. Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne 2.1.2.1. Osobowość organizacji (Anna Lipka) 2.1.2.2. Jakość gospodarowania kapitałem ludzkim (Anna Lipka) 2.1.2.3. Strategia ogólna i personalna (Anna Lipka) 2.1.2.4. Struktura organizacyjna (Alicja Winnicka-Wejs) 2.1.2.5. Kultura organizacyjna (Alicja Winnicka-Wejs) 2.1.3. Uwarunkowania dotyczące pracowników (Anna Lipka) 2.2. Motywy lojalności i multilojalności pracowniczej (Anna Lipka) 2.3. Wewnętrzne mechanizmy lojalności pracobiorców (Anna Lipka) 2.3.1. Charakterystyka 2.3.1.1. Zaufanie 2.3.1.2. Przyzwyczajenie 2.3.1.3. Zaangażowanie organizacyjne 2.3.2. Typologia lojalności pracobiorców 2.4. Różnicowanie typów lojalności pracowników w kontekście perspektyw postrzegania czasu (Anna Lipka) 2.4.1. Orientacja na przeszłość 2.4.2. Ukierunkowanie na teraźniejszość 2.4.3. Nastawienie na przyszłość Diagnoza oraz pomiar lojalności pracowników i jej typów jako podstawa budowania strategii długookresowych relacji firmy z pracownikami Anna Lipka 3.1. Diagnozowanie lojalności jako postawy i zachowania 3.2. Analiza satysfakcji i lojalności pracowników 3.2.1. Relacje: satysfakcja – lojalność 3.2.2. Zadowolenie pracownika a zadowolenie klienta 3.2.3. Funkcje oraz fazy badań satysfakcji klientów i pracowników 3.3. Badanie motywów lojalności 3.4. Ustalanie dynamiki lojalności i jej implikacji 3.5. Pomiar wartości życiowej pracowników Employee Relationship Management (ERM), czyli Zarządzanie Relacjami z Pracownikami (ZRP) – szczebel strategiczny i operacyjny 4.1. Strategie retencji pracowników 4.1.1. Kształtowanie wartości dynamicznej klienta wewnętrznego jako przedmiot strategii (Anna Lipka, Alicja Winnicka-Wejs) 4.1.2. Metody analizy strategicznej personelu dla potrzeb ERM (ZRP) (Anna Lipka) 4.1.3. Rodzaje strategii prolojalnościowych dla pracowników (Anna Lipka) 4.1.4. Treść substrategii strategii prolojalnościowej (Anna Lipka) 4.1.5. Zarządzanie ryzykiem lojalnościowym (Anna Lipka) 4.2. Typy lojalności a pracownicze programy lojalnościowe (Anna Lipka) 4.2.1. Definicja i cele 4.2.2. Projektowanie i ewaluacja 4.2.3. Koszty jakości zarządzania pracowniczymi programami lojalnościowymi Wyniki badań empirycznych nad lojalnością pracowników i jej typami Jan Acedański 5.1. Metody i narzędzia badawcze 5.2. Charakterystyka populacji oraz próby 5.3. Stosowane strategie prolojalnościowe i metody diagnozy lojalności 5.4. Pracoholizm i percepcja czasu badanych osób 5.5. Waga lojalności dla respondentów i ich motywy lojalności 5.6. Multilojalność 5.7. Autoocena poziomu lojalności i jego dynamiki 5.8. Percepcja ryzyka i ekonomicznych konsekwencji lojalności 5.9. Typy lojalności
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 124
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4522 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz aktów prawnych s. [226]-239.
Sygnatura czytelni BWZ: II A 34
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137913 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5090 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przekaz (nie)kontrolowany / Anna Lipka. W: Personel. 1998, nr 7/8, s.57-58. - Warszawa : INFOR Sp. z o.o, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Raz w górę, raz w dół / Anna Lipka. W: Personel. 2000, nr 15/16, s.16-19. - Warszawa, 2000
Autor
Temat
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Bibliogr. s. [187]-192.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1990 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W stronę kwalitologii zasobów ludzkich / Anna Lipka. - Warszawa : Difin, 2005. - 220 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [206]-215.
Jakość zasobów ludzkich organizacji a rozwój nauki o zarządzaniu i współczesne realia ekonomiczno-społeczne 1.1. Wątki kwalitologiczne w ewolucji funkcji personalnej 1.2. Miejsce jakości zasobów ludzkich w tradycyjnych systemach zarządzania jakością i w TQM 1.3. Jakość a wartość zasobów ludzkich 1.4. Jakość zasobów ludzkich jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw 1.5. Wychodzenie z kryzysu a zasoby ludzkie i ich jakość 1.6. Globalizacja a jakość zasobów ludzkich 1.7. Rola jakości zasobów ludzkich w zarządzaniu przedsiębiorstwem przyszłości Interpretacje i możliwości operacjonalizacji pojęcia jakości zasobów ludzkich organizacji 2.1. Kontekst stosowania pojęcia jakości zasobów ludzkich w literaturze przedmiotu. Pojęcia pokrewne 2.2. Definicje jakości zasobów ludzkich sformułowane na bazie uniwersalnych pojęć 2.3. Atrybuty zasobów ludzkich wysokiej jakości 2.4. Elementarne składniki konstyuujące jakości cząstkowe 2.5. Jakości cząstkowe a jakość w wymiarze syntetycznym 2.6. Strategiczne determinanty interpretacji jakości zasobów ludzkich 2.7. Kulturowe determinanty interpretacji jakości zasobów ludzkich 2.8. Psychologiczne wartościowanie jakości i poziomy jakości zasobów ludzkich organizacji Wybrane metody diagnozy jakości zasobów ludzkich organizacji 3.1. Akceptacja potrzeby diagnozy 3.2. Typologia metod analizy i oceny 3.3. Przeglądy jakości zasobów ludzkich 3.4. Usytuowanie zasobów ludzkich w łańcuchu jakości 3.5. Identyfikacja luki jakościowej 3.6. Określanie tempa erozji kwalifikacji pracowników 3.7. Analiza zaufania w organizacji 3.8. Ustalanie zmian w lojalności pracowników 3.9. Możliwości i bariery stosowania analizy kwalitonomicznej Drogi i granice kształtowania jakości zasobów ludzkich organizacji 4.1. Jakość zarządzania zasobami ludzkimi a jakość zasobów ludzkich 4.2. Typologia instrumentów kształtowania jakości zasobów ludzkich 4.3. Polityka rekrutacyjno-derekrutacyjna 4.4. Inwestowanie w pracowników 4.5. Motywowanie a jakość zasobów ludzkich 4.6. Kształtowanie zaufania 4.7. Kreowanie lojalności 4.8. Kształtowanie klimatu kreatywności 4.9. Stymulowanie przedsiębiorczości 4.10. Zmiany w strukturze załogi według wieku a procesy kształtowania jakości zasobów ludzkich 4.11. Rola realokacji pracowników w kreowaniu jakości zasobów ludzkich 4.12. Zarządzanie wiedzą a jakość zasobów ludzkich 4.13. Cykl rozwoju rynkowego firmy a dobór instrumentów kształtowania jakości zasobów ludzkich 4.14. Controlling pozyskiwania i utrzymywania zasobów ludzkich o wysokiej jakości Zadania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112711 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [180]-184.
Dla menedżerów, działaczy związków zawodowych, pracowników służb pracowniczych oraz pracowników urzędów pracy. Książkę można rekomendować badaczom - teoretykom zajmujących się problematyką zachowań organizacyjnych, zarządzania zasobami ludzkimi oraz studentom szkół ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112742 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W monografii dokonano próby transferu pojęć i koncepcji dotyczących narcyzmu klinicznego na narcyzm organizacyjny. Przedstawiono wyniki analiz bibliometrycznych oraz kwerendy polsko- i obcojęzycznych publikacji zorientowanych na identyfikację obszarów niewiedzy nad narcyzmem w organizacjach. Zaprezentowano wyniki autorskich badań dot. różnic dla poszczególnych pokoleń w zakresie przypisywanych im cech narcystycznych i postrzegania przezeń narcyzmu. Przeanalizowano wybrane praktyki organizacyjno-personalne (rekrutację, dobór, ocenianie, rozwój pracowników, kształtowanie wizerunku pracodawcy) pod kątem ich związków z narcyzmem. Opracowanie Autorzy kierują zarówno do praktyków, jak i teoretyków, którym doskonalenie praktyk personalnych, a w szczególności opracowywanie systemów zarządzania kapitałem ludzkim odpornych na narcyzm organizacyjny, nie jest obojętne.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Celem teoretycznym niniejszej publikacji jest sformułowanie definicji narcystycznego zawodu (a także – zajęcia i wytworu pracy) w oparciu o studia literaturowe i adekwatną egzemplifikację. Przyjrzano się również temu, czy są to zawody umiejscawiane wysoko czy też nisko w badaniach dotyczących poważania społecznego. Podstawę analiz stanowi model narcystycznego podziwu i rywalizacji, a także refleksja nad sytuacją osób wykonujących „zawody z narcystycznym potencjałem”. Zweryfikowanie narracji pochodzącej od różnych podmiotów przekłada się na cel metodyczny opracowania, podobnie jak ustalenie macierzy ryzyka odnoszącego się do realizowania narcystycznych zawodów/zajęć oraz generowania nacechowanych narcyzmem wytworów pracy. Adresatami monografii są wszyscy skłonni do refleksji nad wykonywanym przez siebie zawodem/zajęciem, jego implikacjami psychologicznymi dla siebie oraz socjoekonomicznymi – dla innych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności