Lojalność
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Acedański Jan
(1)
Bojarczuk Barbara
(1)
Chalimoniuk Marta
(1)
Jurkojć Joanna
(1)
Kozłowski Janusz
(1)
Lipka Anna
(1)
Prokopczuk Agnieszka
(1)
Winnicka-Wejs Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Lojalność
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(3)
Kultura Fizyczna
(1)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Niepokorna lojalność / Barbara Bojarczuk. W: Personel i Zarządzanie. 2002, nr 11, s.23-27. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Lojalność wspomagana systemem komputerowym / Joanna Jurkojć. W: Manager. 2004, nr 10, s.43-45. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Lojalność przede wszystkim / Janusz Kozłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 2, s.10-13. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [198]-213.
Lojalność pracownicza jako behawioralna dźwignia wartości organizacji 1.1. Polimorfizm lojalności (Alicja Winnicka-Wejs) 1.2. Pojęcie i ekonomiczna wartość lojalności pracowników (Anna Lipka) 1.3. Lojalność w wybranych metodach wyceny kapitału ludzkiego (w) organizacji (Alicja Winnicka-Wejs) 1.3.1. Metody kosztowe 1.3.2. Metody dochodowe 1.3.3. Metody wartości dodanej 1.3.4. Metody rynkowe 1.3.5. Metody mnożnikowe 1.3.6. Metody wskaźnikowe 1.3.7. Metody mieszane 1.3.8. Metody opcji rzeczywistych (realnych) 1.3.9. Metody alternatywne/niekonwencjonalne 1.4. Istota oraz znaczenie lojalności konsumenckiej i lojalności pracowniczej – obszary analogii (Anna Lipka) Uwarunkowania, motywy, wewnętrzne mechanizmy i typy lojalności pracowników 2.1. Rodzaje uwarunkowań lojalności pracowniczej 2.1.1. Uwarunkowania w otoczeniu organizacji (Anna Lipka, Alicja Winnicka-Wejs) 2.1.2. Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne 2.1.2.1. Osobowość organizacji (Anna Lipka) 2.1.2.2. Jakość gospodarowania kapitałem ludzkim (Anna Lipka) 2.1.2.3. Strategia ogólna i personalna (Anna Lipka) 2.1.2.4. Struktura organizacyjna (Alicja Winnicka-Wejs) 2.1.2.5. Kultura organizacyjna (Alicja Winnicka-Wejs) 2.1.3. Uwarunkowania dotyczące pracowników (Anna Lipka) 2.2. Motywy lojalności i multilojalności pracowniczej (Anna Lipka) 2.3. Wewnętrzne mechanizmy lojalności pracobiorców (Anna Lipka) 2.3.1. Charakterystyka 2.3.1.1. Zaufanie 2.3.1.2. Przyzwyczajenie 2.3.1.3. Zaangażowanie organizacyjne 2.3.2. Typologia lojalności pracobiorców 2.4. Różnicowanie typów lojalności pracowników w kontekście perspektyw postrzegania czasu (Anna Lipka) 2.4.1. Orientacja na przeszłość 2.4.2. Ukierunkowanie na teraźniejszość 2.4.3. Nastawienie na przyszłość Diagnoza oraz pomiar lojalności pracowników i jej typów jako podstawa budowania strategii długookresowych relacji firmy z pracownikami Anna Lipka 3.1. Diagnozowanie lojalności jako postawy i zachowania 3.2. Analiza satysfakcji i lojalności pracowników 3.2.1. Relacje: satysfakcja – lojalność 3.2.2. Zadowolenie pracownika a zadowolenie klienta 3.2.3. Funkcje oraz fazy badań satysfakcji klientów i pracowników 3.3. Badanie motywów lojalności 3.4. Ustalanie dynamiki lojalności i jej implikacji 3.5. Pomiar wartości życiowej pracowników Employee Relationship Management (ERM), czyli Zarządzanie Relacjami z Pracownikami (ZRP) – szczebel strategiczny i operacyjny 4.1. Strategie retencji pracowników 4.1.1. Kształtowanie wartości dynamicznej klienta wewnętrznego jako przedmiot strategii (Anna Lipka, Alicja Winnicka-Wejs) 4.1.2. Metody analizy strategicznej personelu dla potrzeb ERM (ZRP) (Anna Lipka) 4.1.3. Rodzaje strategii prolojalnościowych dla pracowników (Anna Lipka) 4.1.4. Treść substrategii strategii prolojalnościowej (Anna Lipka) 4.1.5. Zarządzanie ryzykiem lojalnościowym (Anna Lipka) 4.2. Typy lojalności a pracownicze programy lojalnościowe (Anna Lipka) 4.2.1. Definicja i cele 4.2.2. Projektowanie i ewaluacja 4.2.3. Koszty jakości zarządzania pracowniczymi programami lojalnościowymi Wyniki badań empirycznych nad lojalnością pracowników i jej typami Jan Acedański 5.1. Metody i narzędzia badawcze 5.2. Charakterystyka populacji oraz próby 5.3. Stosowane strategie prolojalnościowe i metody diagnozy lojalności 5.4. Pracoholizm i percepcja czasu badanych osób 5.5. Waga lojalności dla respondentów i ich motywy lojalności 5.6. Multilojalność 5.7. Autoocena poziomu lojalności i jego dynamiki 5.8. Percepcja ryzyka i ekonomicznych konsekwencji lojalności 5.9. Typy lojalności
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 124
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4522 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Polski Instalator.
Kartoteka zagadnieniowa: Niekonwencjonalne Źródła Energii
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności