Usługi szkoleniowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Czeklaski Adam
(1)
Kubacki Ryszard
(1)
Lewicki Artur
(1)
Machalska Marta
(1)
Miller Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Usługi szkoleniowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Usługi szkoleniowe a VAT / Artur Lewicki. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2006, nr 10, s.65-67. - Warszawa : INFOR, 2006
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 257-259.
Współczesny e-learning Definicja i etapy rozwoju e-learningu Etap 1: rozpoczęcie Etap 2: rozszerzenie (wzrost) Etap 3: integracja uczenia i wsparcie biznesu (dojrzałość) Etap 4: nauka na żądanie Etap 5: era cyfrowego nauczania Modele uczenia się z wykorzystaniem formuły e-learningu w organizacjach Technologie w szkoleniach Wirtualna rzeczywistość - immersive learning Immersyjne technologie w VR Nowa era szkoleń: od wiedzy do umiejętności z nowymi technologiami Nowa normalność: VR na ratunek Aktywny proces poznawczy i uirtual reality Nauka dostępna dla każdego Krawędź nad przepaścią Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych Kiedy e-learning? Podejście metodyczne Motywacja Znajomość celów Odniesienie do otaczającej rzeczywistości Zasada odwoływania się do wielu zmysłów Struktura Zaangażowanie i aktywność Informacja zwrotna o rezultatach Różnorodność Ukierunkowanie na uczącego się Komfort fizyczny E-learning a style uczenia się Projektowanie szkoleń w formule e-learningu Użytkownik e-szkolenia a proces jego tworzenia Kto tworzy e-learning? Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Jak zbudować personę? Alter ego w szkoleniu, czyli awatar Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Precyzowanie celów szkoleniowych (dydaktycznych) Doświadczenie uczącego się Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS) Jaka jest podstawowa funkcjonalność systemów LMS? Standardy w LMS Korzyści z wdrożenia LMS Formy i formaty w e-learningu: adaptwe learning, machinę learning, blended learning, micro-learning, Al, mobile learning W jaki sposób e-learning będzie czerpać korzyści ze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego? Jeszcze trochę o sztucznej inteligencji w świecie szkoleń i rozwoju Znaczenie spersonalizowanego doświadczenia pracownika Sztuczna inteligencja i spersonalizowane doświadczenie Zarządzanie wiedzą dziś - społeczność wiedzy Sztywny stary system Era Web 2.0 Uber-Connection Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning) Świadomość Wdrożenie Urzeczywistnienie O co chodzi w self-directed learning? Social learning - jak media społecznościowe usprawniają uczenie się Czym jest nowe społecznościowe uczenie się? 10 nieporozumień, gdy mowa o społecznościowym uczeniu się Co napędza społecznościowe uczenie się? Najczęstsze błędy przy projektowaniu i wdrażaniu social learningu Cyfrowa transformacja uczenia (się) Dobre praktyki Projektowanie doświadczeń edukacyjnych - Learning Experience Design (LXD) Czy LXD to tylko nowy termin na projektowanie instruktażowe? Jakie są uniwersalne cechy LXD? Quo vadis? Czyli nowe standardy pracy działów szkoleń i pracowników L&D Profesjonalizacja współczesnego L&D i istotne obszary jego rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152372 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności