Zmitrowicz Karolina
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Zmitrowicz Karolina
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
radźastani
(1)
Odbiorca
Programiści
(1)
Temat
Inżynieria wymagań
(3)
Informatycy
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 258-[259].
Dla analityków biznesowych.
PROCESY I METOD Planowanie i monitorowanie analizy Projekt Problemy Rozwiązanie Zaplanowanie podejścia do przeprowadzenia analizy biznesowej Zaplanowanie zaangażowania interesariuszy Planowanie zarządzania analizą biznesową i planowanie zarządzania informacjami pozyskanymi w analizie biznesowej Identyfikacja usprawnień w przebiegu analizy biznesowej Od modelu do rozwiązania Jak zapanować nad wymaganiami? O porażkach w projektowaniu systemów Propozycja Narzędzia Case study Dawno, dawno temu, czyli jak to drzewiej bywało Quo vadis World Tworzymy system Model rozwiązania systemowego Struktura modelu wymagań Przepis na powiązanie elementów zależnych w EA Przypadki użycia Śledzenie zależności Nie wyobrażaj sobie, zobacz Wykonaj z nami swój prototyp Model modelowi nierówny, czyli łamanie schematów w postrzeganiu modelowania procesów biznesowych w projektach firmy Opis przypadku Problemy i wyzwania Rozwiązanie problemu Wizualizacja procesu Model procesów podstawowych w notacji BPMN 2.0 Proces wytwarzania wymagań Struktura zależności zagadnień i koncepcja zarządzania projektem Rezultat Wnioski, zalecenia i rekomendacje Behaviour-Driven Development jako platforma komunikacji Domena jako fundament komunikacji Kruszenie wiedzy domenowej własną głową Wspólny cel i model domenowy Język domenowy jako medium komunikacji Na początku był słownik Parafraza jako narzędzie do budowania zrozumienia Wpływ kultury pracy na komunikację Komunikacja w rzeczywistym środowisku Zmiany widzę-wszędzie zmiany! Wyjdź zza biurka - analityk w terenie Przeniesienie komunikacji na wyższy poziom User Story jako format zapisu wymagań Jednoznaczne i czytelne testy kodu źródłowego Wykonywalna dokumentacja jako platforma komunikacji PRODUKTY PRAC Dokumentacja analityczna Dokumentacja byle jaka Przedmiot Problem Rozwiązanie Zastosowane techniki Rezultaty Wnioski, zalecenia, rekomendacje Potrzebujemy tylko dokumentu Przedmiot Problem Rozwiązanie Rezultat Wnioski, zalecenia, rekomendacje Dużo dokumentacji, mało informacji Przedmiot Problem Rozwiązanie Rezultat Czy można było jeszcze coś zepsuć? Przedmiot - charakterystyka projektu/sytuacji i problemu do rozwiązania Stosowane definicje Opis zlecenia, terminy realizacji i otoczenie projektu Istniejąca aplikacja Stan udokumentowania wymagań do obsługi urządzeń Wiedza merytoryczna zespołu o zagadnieniu i wspieranych procesach u klienta Zespół Odpowiedzialności poszczególnych ról w zespole Zamawiający Przebieg procesu analizy i powstałe produkty w pierwszej fazie przed wstrzymaniem projektu Problemy, przed którymi stanęliśmy Przekonanie, że wszystko jest gotowe, wystarczy zaimplementować Przeterminowane wymagania, brak właścicieli wymagań, zdefiniowanych interesariuszy Skupiono się na szczegółach, pominięto główne założenia Nie został rozpoznany proces biznesowy klienta Duży zakres dostarczanych usług bez podziału na etapy realizacji. Trudność estymacji pozostałych prac Pozostałe problemy Rozwiązanie - podejścia, techniki i technologie, jakie wykorzystaliśmy w projekcie, by rozwiązać problem i zrealizować postawiony cel Ankiety Eksperci dziedzinowi, weryfikacja rozwiązań i kontakt z klientem Lista wymagań Pseudouporządkowana logika biznesowa aplikacji Lista usług aplikacji Podział na etapy i usługi dodatkowe Rezultat ZESPÓŁ I UMIEJĘTNOŚCI MIĘKKIE Janusze analityki. Czy warto być samotnym wilkiem w zespole? Samotny wilk Zespół nadchodzi z odsieczą Chaos: razem, ale osobno Konsekwencje Wprowadzanie Scruma - problemy i korzyści O teorii autodeterminacji Praca w Scrumie Samoorganizacja zespołu - autonomia Rozwiązanie Sens pracy i trudność wykonywanych zadań Rozwiązanie Poczucie kompetencji - ciągły rozwój Możliwość wpływania na produkt Rozwiązanie Relacje z innymi - potrzeba przynależności Współpraca a rywalizujące Zosie samosie Rozwiązanie Rola relacji z użytkownikami Rozwiązanie Outsourcing analizy. Jak się przygotować Przedmiot - charakterystyka projektu i problemu do rozwiązania Problemy, rozwiązanie i rezultat Koordynacja zależności prac analitycznych Komunikacja w zespole Narzędzie CASE do modelowania Wspólne szablony wymagań Repozytorium. Gdzie przechowywać dokumenty? Odbiór produktów analitycznych Coaching w analizie Coach i coaching Role w coachingu Coach Klient coachingu (inaczej: coachee) Sponsor coachingu Elementy coachingu Model coachingowy Przebieg procesu coachingowego Umiejętności coachingowe Aktywne słuchanie Pytania sięgające sedna Ćwiczenie Bezpośrednia komunikacja Ćwiczenie Obecność Ćwiczenie Tak, i Ćwiczenie Podejście coachingowe EWOLUCJA Projektowanie nastawione na zmianę Ewolucja systemów informatycznych Inżynieria wymagań w kontekście ewolucji systemów Inżynieria wymagań wspierająca ewolucję systemów Model CoRE Metody statystyczne Przewidywanie przyszłości Cztery podejścia do wymagań Wymagania w systemach eksperckich Podsumowanie metod Projektowanie nastawione na zmianę Wiedza domenowa Modułowość rozwiązań Uniwersalne interfejsy Konfigurowalność Myślenie o przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144909 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr., wykaz norm s. [375]-376. Indeks.
Dla osób zawodowo zajmujących się analizą biznesową i systemową.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 72 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141266, 141265 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140110 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Certyfikowany Specjalista IT)
Zawiera wiadomości niezbędne do przygotowania się do egzaminu REQB« Certyfikowany Profesjonalista Inżynierii Wymagań [Certified Professional for Requirements Engineering - CPRE], poziom podstawowy, wersja 2.1 (2014).
Bibliogr., netogr., wykaz norm s. [187]-188.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 6 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140534 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliogr., netogr. s. [283]-289. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 77 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141493 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141268 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość w agile : zwinna droga do sukcesu / Karolina Zmitrowicz, Rafał Stańczak. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2018. - XV, [3], 323, [2] strony : ilustracje, fotografie, mapy, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 315-[317].
1. Zarządzanie jakością. Kultura jakości w organizacji 1.1. Koncepcja zarządzania jakością Koncepcja Zarządzanie jakością Zarządzanie przez 1.2. Ustalenie procesu zarządzania 1.3. Proces transformacji z podejścia tradycyjnego do zwinnego Kontekst zarządzania jakością Planowanie czynności zapewniania jakości i testowania Postęp prac Proces zgłaszania i naprawy defektów 1.4. Modele funkcjonowania zespołów – podejście tradycyjne a zwinne Zapewnianie jakości w Pojedynczy zespół pracujący nad jednym produktem Wiele zespołów pracujących nad jednym produktem 2. Inżynieria wymagań w projektach zwinnych 2.1. Wprowadzenie do inżynierii wymagań Zadania i czynności inżynierii Śledzenie powiązań 2.2. Interesariusze – z kim i dla kogo? Wizja produktu 2.3. Metody oraz formy pozyskiwania i dokumentacji wymagań Historyjki użytkownika Model INVEST Persona Przypadki użycia Prototypy, makiety, szkielety 2.4. Przegląd wymagań i zgłaszanie poprawek Kontrola jakości Definicja gotowości i ukończenia – kiedy można zacząć, a kiedy już skończyć Walidacja wymagań i współpraca z biznesem – pielęgnacja rejestru produktu 2.5. Wsparcie Mapy myśli Modelowanie oprogramowania Modelowanie procesów biznesowych Prototypowanie Narzędzia wspierające pracę grupową Budowanie strategii testów w organizacji 3.1. Strategia na poziomie organizacji 3.2. Polityka i ogólna strategia testów 3.3. Poziomy testów Pojęcie weryfikacji i walidacji Poziomy testów 3.4. Piramida testów w 3.5. Koncepcja kwadrantów testowych 3.6. Różne podejścia do testowania Testowanie oparte na ryzyku Testowanie oparte na modelach 3.7. Podejścia do tworzenia i wytwarzania architektury TDD BDD, SBE, ATDD Mikroserwisy 3.8. Zarządzanie ryzykiem – techniki i metody Tradycyjne zarządzanie ryzykiem Plan zarządzania ryzykiem Zwinny proces zarządzania ryzykiem Identyfikacja ryzyk w projektach zwinnych Wartość zarządzania ryzykiem Strategie reakcji na ryzyko 3.9. Strategia automatyzacji Cel automatyzacji Co warto i można automatyzować Problemy związane z automatyzacją Wykorzystanie narzędzi Wprowadzanie nowych narzędzi w organizacji Weryfikacja zakładanej koncepcji Analiza porównawcza 3.10. Dokumentacja testów – szablony i dobre praktyki 3.11. Organizacja pracy w zespole Wartości wspierające pracę zespołową Praca w parach Praca w zespołach rozproszonych 3.12. Wsparcie narzędziowe Narzędzia wspierające pracę grupową Narzędzia wspierające planowanie prac Inne narzędzia 4. Planowanie testów w projekcie 4.1. Testowanie w projekcie 4.2. Organizacja i model pracy Przygotowanie modelu Budowa repozytorium scenariuszy testowych Przepływ pracy dla scenariuszy testowych Planowanie działań testowych 4.3. Realizacja kampanii testowej 4.4. Raportowanie wyników kampanii testowej Raporty z procesów zarządzania jakością 4.5. Środowiska i dane testowe 4.6. Wsparcie narzędziowe Narzędzia do zarządzania wiedzą Narzędzia do zarządzania zgłoszeniami Narzędzia do zarządzania testami Narzędzia wspierające planowanie prac Narzędzia wspierające pracę grupową 5. Techniczne zapewnienie jakości 5.1. Pojęcie długu technicznego 5.2. Standardy budowania kodu 5.3. Testy jednostkowe Raportowanie z testów automatycznych 5.4. Statyczna analiza kodu 5.5. Przeglądy/inspekcje kodu 5.6. Agile a DevOps Praktyki pracy ciągłej 5.7. Wsparcie narzędziowe Zintegrowane środowisko programistyczne Repozytoria kodu źródłowego Narzędzia do testów jednostkowych Narzędzia do raportowania pokrycia kodu testami jednostkowymi Narzędzia do analizy statycznej Narzędzia do budowania wersji 6. Testowanie wartości biznesowej produktu Testy eksploracyjne Zarządzanie testami oparte na sesjach Inne rodzaje testów 6.1. Retrospekcja postępu prac 6.2. Wsparcie narzędziowe Raportowanie z SBTM Narzędzia wspierające testy na wielu przeglądarkach i systemach operacyjnych 7. Utrzymanie produktu 7.1. Zarządzanie incydentami 7.2. Koncepcje obsługi zgłoszeń na produkcji Analiza przyczyn źródłowych problemu wraz z sugestią procesu naprawczego 7.3. Wsparcie narzędziowe Narzędzia wspierające RCA Narzędzia do monitoringu wsparcia produkcji Narzędzia do zarządzania wiedzą Wspólne tworzenie dokumentów Tablice kanbanowe 8. Ciągłe zapewnienie jakości Zwinne myślenie 8.1. Koncepcja łańcucha bramek jakości 8.2. Zapobieganie występowaniu problemów Techniki i metody zapewniania jakości Monitoring 8.3. Wsparcie narzędziowe Narzędzia do monitoringu infrastruktury i systemów IT 9. Dobrze. Lepiej. Bardzo dobrze. Lepsze zarządzanie jakością w Agile 9.1. Wizualizacja potrzeb związanych z zarządzaniem jakością w organizacji plus edukacja wewnątrz firmy Ewangelista zapewniania jakości Zwinne gildie. Model Spotify 9.2. Jak i gdzie zdobywać wiedzę? Szkolenia i certyfikacje Coaching Meetupy – cykliczne spotkania społeczności Idea open space Konferencje Podsumowanie Manifest zwinnego zarządzania jakością Praktyki zwinnego zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145938 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności