Studium przypadku (case study)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Banaszkiewicz Hanna
(1)
Bergier Tomasz
(1)
Bielski Piotr
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bosch Gisela
(1)
Bużałek Tomasz
(1)
Cichy-Pazder Ewa M
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czajkowski Mikołaj
(1)
Gawrońska Kamila
(1)
Gottfried Katarzyna
(1)
Hryszko Arnika
(1)
Hryszko Jarosław
(1)
Jeleński Tomasz
(1)
Kaźmierczak Bartosz
(1)
Koneczny Karol
(1)
Kopańska Agnieszka
(1)
Kozłowska Agata
(1)
Kronenberg Jakub
(1)
Krysztofiak Jakub
(1)
Kugler Agnieszka
(1)
Kulczycka Joanna
(1)
Kurczewski Przemysław
(1)
Lewandowska Anna
(1)
Magnuszewski Piotr
(1)
Makuch Łukasz
(1)
Maliszewska Karolina
(1)
Piotrowska Kinga
(1)
Potoczek Natalia
(1)
Rek Ewa
(1)
Roman Adam (informatyk)
(1)
Sendzimir Jan
(1)
Stangel Michał
(1)
Strumińska-Kutra Marta
(1)
Szewczuk Jarosław
(1)
Tomaszewska Hanna
(1)
Zhukova Elena
(1)
Zmitrowicz Karolina
(1)
Łojewski Jarosław
(1)
Łosin Łukasz
(1)
Świątek Leszek
(1)
Żylicz Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
angielski
(1)
Temat
Ekoturystyka
(1)
Globalizacja
(1)
Inżynieria wymagań
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Samorząd lokalny
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zasoby ludzkie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(9223)
Podręcznik
(6429)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4285)
Materiały konferencyjne
(3483)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2411)
Studium przypadku (case study)
(-)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2236)
Poradniki
(2044)
Podręczniki
(1680)
Opracowanie
(1620)
Monografia
(1426)
Praca zbiorowa
(1426)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(966)
Poradnik
(935)
Przewodnik turystyczny
(899)
Encyklopedie
(623)
Wydawnictwa popularne
(571)
Dane statystyczne
(520)
Ćwiczenia i zadania
(505)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(441)
Słowniki terminologiczne
(415)
Normy
(378)
Czasopismo fachowe
(327)
Raport z badań
(323)
Materiały pomocnicze
(253)
Dokumenty elektroniczne
(247)
Publikacja bogato ilustrowana
(244)
Biografia
(238)
Czasopismo polskie
(228)
Tablice i wzory
(208)
Bibliografie
(190)
Słowniki angielsko-polskie
(184)
Powieść
(177)
Czasopismo naukowe
(169)
Albumy
(166)
Słowniki polskie
(165)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(153)
Księgi pamiątkowe
(152)
książka elektroniczna (CD-ROM)
(148)
mapy
(137)
Słowniki polsko-angielskie
(134)
kaseta dźwiękowa
(130)
Słowniki wielojęzyczne
(101)
Powieść obyczajowa
(98)
Słowniki biograficzne
(93)
Antologia
(92)
Publicystyka polska
(89)
Encyklopedie angielskie
(80)
Słowniki niemiecko-polskie
(79)
Informatory
(76)
Rozprawa doktorska
(73)
Encyklopedie polskie
(71)
Poradniki dla nauczycieli
(70)
Instrukcja
(67)
Czasopismo techniczne
(61)
Pamiętniki polskie
(58)
Podręczniki dla szkół średnich
(57)
Słowniki polsko-niemieckie
(57)
Źródła historyczne
(55)
Kryminał
(52)
Atlasy geograficzne
(51)
Słowniki rosyjsko-polskie
(51)
Informator
(50)
Księga pamiątkowa
(47)
Mapy turystyczne
(47)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(46)
grafika
(45)
Atlasy anatomiczne
(44)
Bibliografia narodowa polska
(44)
Case study (studium przypadku)
(44)
Pamiętniki i wspomnienia
(44)
Powieść polska
(44)
Czasopismo akademickie
(43)
Encyklopedia
(42)
Mowy polskie
(40)
Słownik
(40)
Czasopisma polskie
(39)
Mapy
(39)
Słowniki polsko-rosyjskie
(39)
Bibliografia zawartości czasopism
(38)
Przepisy kulinarne
(37)
Czasopisma naukowe polskie
(36)
Powieść amerykańska
(36)
Ćwiczenia laboratoryjne
(33)
Regulaminy
(32)
Relacja z podróży
(32)
Słownik terminologiczny
(32)
Słowniki angielskie
(32)
Esej
(30)
Kalendarium
(30)
Bibliografia
(29)
Sprawdziany i testy
(29)
Słowniki francusko-polskie
(29)
Wywiad dziennikarski
(29)
Reportaż
(28)
Katalogi
(27)
Thriller
(27)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(26)
Film edukacyjny
(25)
Księga abstraktów
(25)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(24)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 258-[259].
Dla analityków biznesowych.
PROCESY I METOD Planowanie i monitorowanie analizy Projekt Problemy Rozwiązanie Zaplanowanie podejścia do przeprowadzenia analizy biznesowej Zaplanowanie zaangażowania interesariuszy Planowanie zarządzania analizą biznesową i planowanie zarządzania informacjami pozyskanymi w analizie biznesowej Identyfikacja usprawnień w przebiegu analizy biznesowej Od modelu do rozwiązania Jak zapanować nad wymaganiami? O porażkach w projektowaniu systemów Propozycja Narzędzia Case study Dawno, dawno temu, czyli jak to drzewiej bywało Quo vadis World Tworzymy system Model rozwiązania systemowego Struktura modelu wymagań Przepis na powiązanie elementów zależnych w EA Przypadki użycia Śledzenie zależności Nie wyobrażaj sobie, zobacz Wykonaj z nami swój prototyp Model modelowi nierówny, czyli łamanie schematów w postrzeganiu modelowania procesów biznesowych w projektach firmy Opis przypadku Problemy i wyzwania Rozwiązanie problemu Wizualizacja procesu Model procesów podstawowych w notacji BPMN 2.0 Proces wytwarzania wymagań Struktura zależności zagadnień i koncepcja zarządzania projektem Rezultat Wnioski, zalecenia i rekomendacje Behaviour-Driven Development jako platforma komunikacji Domena jako fundament komunikacji Kruszenie wiedzy domenowej własną głową Wspólny cel i model domenowy Język domenowy jako medium komunikacji Na początku był słownik Parafraza jako narzędzie do budowania zrozumienia Wpływ kultury pracy na komunikację Komunikacja w rzeczywistym środowisku Zmiany widzę-wszędzie zmiany! Wyjdź zza biurka - analityk w terenie Przeniesienie komunikacji na wyższy poziom User Story jako format zapisu wymagań Jednoznaczne i czytelne testy kodu źródłowego Wykonywalna dokumentacja jako platforma komunikacji PRODUKTY PRAC Dokumentacja analityczna Dokumentacja byle jaka Przedmiot Problem Rozwiązanie Zastosowane techniki Rezultaty Wnioski, zalecenia, rekomendacje Potrzebujemy tylko dokumentu Przedmiot Problem Rozwiązanie Rezultat Wnioski, zalecenia, rekomendacje Dużo dokumentacji, mało informacji Przedmiot Problem Rozwiązanie Rezultat Czy można było jeszcze coś zepsuć? Przedmiot - charakterystyka projektu/sytuacji i problemu do rozwiązania Stosowane definicje Opis zlecenia, terminy realizacji i otoczenie projektu Istniejąca aplikacja Stan udokumentowania wymagań do obsługi urządzeń Wiedza merytoryczna zespołu o zagadnieniu i wspieranych procesach u klienta Zespół Odpowiedzialności poszczególnych ról w zespole Zamawiający Przebieg procesu analizy i powstałe produkty w pierwszej fazie przed wstrzymaniem projektu Problemy, przed którymi stanęliśmy Przekonanie, że wszystko jest gotowe, wystarczy zaimplementować Przeterminowane wymagania, brak właścicieli wymagań, zdefiniowanych interesariuszy Skupiono się na szczegółach, pominięto główne założenia Nie został rozpoznany proces biznesowy klienta Duży zakres dostarczanych usług bez podziału na etapy realizacji. Trudność estymacji pozostałych prac Pozostałe problemy Rozwiązanie - podejścia, techniki i technologie, jakie wykorzystaliśmy w projekcie, by rozwiązać problem i zrealizować postawiony cel Ankiety Eksperci dziedzinowi, weryfikacja rozwiązań i kontakt z klientem Lista wymagań Pseudouporządkowana logika biznesowa aplikacji Lista usług aplikacji Podział na etapy i usługi dodatkowe Rezultat ZESPÓŁ I UMIEJĘTNOŚCI MIĘKKIE Janusze analityki. Czy warto być samotnym wilkiem w zespole? Samotny wilk Zespół nadchodzi z odsieczą Chaos: razem, ale osobno Konsekwencje Wprowadzanie Scruma - problemy i korzyści O teorii autodeterminacji Praca w Scrumie Samoorganizacja zespołu - autonomia Rozwiązanie Sens pracy i trudność wykonywanych zadań Rozwiązanie Poczucie kompetencji - ciągły rozwój Możliwość wpływania na produkt Rozwiązanie Relacje z innymi - potrzeba przynależności Współpraca a rywalizujące Zosie samosie Rozwiązanie Rola relacji z użytkownikami Rozwiązanie Outsourcing analizy. Jak się przygotować Przedmiot - charakterystyka projektu i problemu do rozwiązania Problemy, rozwiązanie i rezultat Koordynacja zależności prac analitycznych Komunikacja w zespole Narzędzie CASE do modelowania Wspólne szablony wymagań Repozytorium. Gdzie przechowywać dokumenty? Odbiór produktów analitycznych Coaching w analizie Coach i coaching Role w coachingu Coach Klient coachingu (inaczej: coachee) Sponsor coachingu Elementy coachingu Model coachingowy Przebieg procesu coachingowego Umiejętności coachingowe Aktywne słuchanie Pytania sięgające sedna Ćwiczenie Bezpośrednia komunikacja Ćwiczenie Obecność Ćwiczenie Tak, i Ćwiczenie Podejście coachingowe EWOLUCJA Projektowanie nastawione na zmianę Ewolucja systemów informatycznych Inżynieria wymagań w kontekście ewolucji systemów Inżynieria wymagań wspierająca ewolucję systemów Model CoRE Metody statystyczne Przewidywanie przyszłości Cztery podejścia do wymagań Wymagania w systemach eksperckich Podsumowanie metod Projektowanie nastawione na zmianę Wiedza domenowa Modułowość rozwiązań Uniwersalne interfejsy Konfigurowalność Myślenie o przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144909 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 376-393. Indeks.
Chapter 1. The economy, society and the environment 1.1.The dependence of the economy and society on the environment Tool 1.T1. Non-market valuation methods 1.3.External effects Tool 1.T2. Internalisation of external costs 1.4.Ignorance 1.5.Institutions and social capital Tool 1.T3. Social participation Case study 1.C1. What is the Białowieża Forest worth? Case study 1.C2. Cod fishing in the Baltic Case study 1.C3. A chipboard factory, a local community and the environmen Chapter 2. Systems thinking 2.1.Systems practice 2.2.Causal loop diagrams 2.3.Simulation and role-playing games Case study 2.C1. Sustainable development in the Barycz Valley Case study 2.C2. Envisioning management alternatives for the Tisza river valley Chapter 3. Basic theory of sustainable development 3.1.Attempts at operationalisation 3.2.Formalised approaches to intergenerational equity 3.3.Indicators of sustainable development 3.4.The concept of welfare in economics 3.5.Greening the conventional GDP 3.6.Sustainability and the scale of actions Part II. Business Chapter 4. Sustainability management system 4.1.The preparation phase 4.2.Vision 4.3.The sustainability programme 4.4.Implementation 4.5.Evaluation 4.6.The process of innovation 4.7.Stakeholder dialogue 4.8.The sustainability report 4.10. Summary and conclusions Case study 4.C1. The use of GRI Sustainability Reporting Guidelines at the BRE Bank Case study 4.C2. Setting up the 'Sustainable development and corporate social responsibility strategy of the PGNiG Group' Chapter 5. Sustainable production 5.1.Introduction: 'let's make the most of every piece of raw material' 5.2.Eco-efficiency Tool 5.T1. Life Cycle Assessment (LCA) Tool 5.T2. Eco-design 5.3.Industrial ecology Case study 5.C1. LCA as a tool supporting eco-design Chapter 6. Construction and architecture 6.1.Energy Tool 6.T1. Thermo-modernisation and improvement of heating efficiency 6.3.Raw materials and water 6.4.Indoor air and environmental quality 6.5.Building construction methods 6.6.Architectural design Tool 6.T2. Building certification Case study 6.C1. Sustainable renovation of the Turzyn Neighbourhood in Szczecin Case study 6.C2. The straw bale house in Przelomka Chapter 7. Supply chain management 7.1.From environmental management systems to sustainable supply chain management Tool 7.T1. The supplier audit 7.3.The buyer who dictates delivery conditions Tool 7.T2. Green public procurement Tool 7.T3. Eco labelling Case study 7.C1. IKEA: 'low prices, but not at any price' Chapter 8. Replacing products with services 8.1.An economy based on functionality 8.2.Product-service systems (PSS) Case study 8.C1. Public libraries in Poland Part III. Local authorities Chapter 9. Sustainable development strategies and indicators 9.1.Introduction: sustainable development as a strategic objective 9.2.Strategic documents 9.3.Integration of the measurement of sustainable development and quality of life Tool 9.T1. Local Agenda 21 audit Case study 9.C1. Local Agenda 21 in Poland Case study 9.C2. The standard of the UNDP Umbrella Project Chapter 10. Urbanism 10.1.Introduction: urbanisation challenges 10.2.Evolving concepts of the city 10.3.Conditions for spatial planning in Poland Tool 10.T1. Development planning and programming 10.4.The principles of sustainable spatial development Tool 10.T2. Spatial management Tool 10.T3. Social participation in spatial planning Tool 10.T4. Certification 10.5.Summary and conclusions Case study 10.C1. 'Old' Nowa Huta Case study 10.C2. Siewierz eco-town Chapter 11. Urban transport 11.1.Sustainable mobility — the birth of an idea Tool 11.T1. A public bicycle Tool 11.T2. Restricting car traffic 11.3.Transport as an integrated system Tool 11.T3. Integrated transfer junctions 11.4.Sustainable mobility as a process Case study 11.C1. The transport system of Krakow Case study 11.CS. The Śląsko-Dąbrowski Bridge in Warsaw Chapter 12. Municipal management 12.1.Municipal waste management 12.2.Water and wastewater management Tool 12.T1. Separating toilets Tool 12.T2. Constructed wetlands 12.4.Energy management 12.5.Social participation 12.6.Summary and conclusions Case study 12.C1. Wastewater treatment plant for Dziewin Chapter 13. Public-private partnership 13.1.PPP as a way to better public service performance 13.2.Preparation of a good partnership Case study 13.C1. Termy Warmińskie: an example of a partnership creation Part IV. Consumers and citizens Chapter 14. Sustainable consumption 14.1.The tyranny of small decisions 14.2.Responsibility Tool 14.T1. Evaluation of corporate messages 14.4.Reason Tool 14.T2. Eco-teams Case study 14.C1. Consumer education by NGOs in Poland Case study 14.C2. The fair trade sector in Poland Chapter 15. Citizen activity networks 15.1.Just believe: the world is changeable! 15.2.The importance of social capital and mutual trust 15.3.The character of the citizen sector in Poland Tool 15.T1. The internet and social actions 15.5.Social entrepreneurship, postmaterial values and creativity Case study 15.C1. A Group of Certain People (GPO) Case study 15.CS. Thematic villages List of figures 1.1.The economy and the environment 1.2.External costs of passenger transport and freight transport 1.3.Limiting resource extraction as a waste and pollution prevention strategy 1.4.Sustainable development pyramid 1.5.Cod catches in the Baltic, 1921—2008 2.1.Causal loop diagram illustrating vicious circle of global warming 2.2.Basic systems concepts 2.3.System structure as a determinant of its behaviour 2.4.Decisions, strategies and policies in complex systems 2.5.Participatory model building 2.6.Steps in the systems practice learning cycle 2.7.The principles for creating causal loop diagrams 2.8.Baltic cod, an example of a causal loop diagram 2.9.Simulation and role-playing games 2.10.Sustainability operationalised through systems thinking 2.11.Variables and causal links in the Barycz regional sustainability model 2.12.An artist's interpretation of the different landscape mosaic patterns in the Tisza river floodplain 2.13.Processes represented by causal loops supporting either the conventional or the alternative paradigms to river management in the Tisza river basin Challenges and opportunities for companies undertaking activities in the area of sustainable development 4.1.Continuous improvement with the PDCA cycle 4.2.Sustainability management system (SMS) structure 4.3.Johnson & Johnson Credo 4.4.Classification of stakeholders according to their proximity to the company 4.5.Exemplary classification system 4.6.Stakeholder dialogue at Vattenfall 4.7.CSR and business value curve 4.8.GRI indicators included in the BRE Bank's reports for 2007 and 2008 4.9.PGNiG Group's sustainable development goals 4.10.PGNiG Group's sustainable development management structure 5.1.Product life cycle from the perspective of environmental management 5.2.Rebound effect 5.3.General framework for the analysis of material flows 5.4.Fridge freezer under study 5.5.Life cycle impact assessment results for the fridge freezer analysed 6.1.Passive systems of heating, ventilation and heat recuperation 6.2.Commerzbank Tower, Frankfurt 6.3.Bioclimatic skyscraper New National Library Building, Singapore 6.4.Conceptual project of the Sanctuary of God's Providence in Warsaw 6.5.Map of Szczecin city centre 6.6.Three levels of renovation in the Turzyn Neighbourhood 6.7.The Turzyn Neighbourhood, a bird's eye view 6.8.Straw bale house in Przelomka 7.1.Tools used to promote sustainable development in a supply chain 7.2.Examples of eco-labels 7.3.The 'staircase model' applied by IKEA while purchasing wood 8.1.Types of innovation and the related eco-efficiency level 8.2.'More than one life' of products in Xerox 8.3.Library users by employment status 2008 8.4.Opinions about libraries expressed by residents of small towns in Poland (2008) 9.1.The structure of objectives in sustainable development planning 9.2.Most important documents for local development 9.3.The levels of indicator-based analysis of sustainable development in a community 9.4.LA-21 audit procedure 9.5.Strategies in local planning for sustainable development 10.1.Areas of the highest density located around transportation nodes marked by clear boundaries of urbanisation 10.2.From neighbourhood to city: the basic social-life ingredients 10.3.Three types of development, the same density 10.4.Gravel on footpaths improves water management and microclimate 10.5.One of the main streets in Poundbury 10.6.The local landscape in Poundbury 10.7.BedZED, Beddington, Surrey, United Kingdom 10.8.BedZED architecture 10.9.Siewierz eco-town: visualisation of the project 10.10.The central square of Siewierz 10.11.A street of the newly-designed town 11.1.Downward spiral of mass transportation 11.2.Means of urban transport — external costs versus the intended priority in traffic 11.3.Bicycle parking area by the buildings of the University of Joensuu (Finland) in the wintertime 11.4.Modal split of journeys made in selected cities 11.5.Components of a hypothetical travel by public transport and exemplary possibilities for reducing travel times 11.6.Mainz (Germany) — a transfer from a feeder bus into the tramway which takes place within a single roofed platform 11.7.Zurich, Bellevue — one of the few integrated transfer junctions in the city centre area 11.8.A roofed transfer point in an elegant pedestrian precinct in the Strasburg city centre 11.9.Helsinki where the platform for the tram stop can be reached easily by flat crossing points leading to both ends of the platform 11.10.Transport services in the housing district of Retkinia (Lodz, Poland) 11.11.Model of traffic organisation in the centre of Krakow 12.1.Selective collection and composting within the stream of municipal waste in the United Kingdom 12.2.Municipal water consumption per capita in chosen European countries 12.3.Water Park in Enkôping (Sweden) fed with stormwater from the housing area 12.4.The example of a separating toilet 12.5.The scheme of the separating system 12.6.Percentage of nutrients in different fractions of domestic sewage and their volume 12.7.Constructed wetland bed with subsurface, horizontal flow 12.8.The hybrid wastewater treatment plant EkoPAN in Łąka near Pszczyna 12.9.Constructed wetlands at the Research Station of Wrocław University in Karpacz 12.10.Constructed wetlands in Oxelôsund 12.11.Enkôping, willow plantation for energy production 12.12.Public debate in Dziewin 12.13.A map representing the conclusions to the second workshop 13.1.Forms of PPP and their relation to ownership and public infrastructure management 13.2.PPP step by step 13.3.Public-private cooperation forms in Polish legislation 14.1.Purchasing motives of Polish consumers regarding food products and household appliances 14.2.The increase of the number of ways 'green' consumers can act more responsibly presented at the turn of the 1980s and 1990s 14.3.Sales of fair trade products in Poland 15.1. Areas of activity of NGOs in Poland (2008) Photograph credits Par Aronsson, SLU (12.3); Bo Bjórkdahl (12.11); Marek Budzyński (6.4); Tomasz Bużałek (11.3, 11.6, 11.8, 11.9); Tom Chance (10.7); Jakub Damurski (12.12); Andrzej Dunajski (12.9); Gizmo23 (6.2); Sabina Jaromin (12.10); Tomasz Jeleński (6.3, 10.4, 10.5, 10.6); Tymoteusz Lekler (photographs opening the parts of the book); Bobby Bogdan Mrozowski, Dubbletten (12.4); Maciej Mycielski (10.9, 10.10, 10.11); Andrea Rota (10.8); Paulina Wojciechowska, www.ehah.org (6.8). List of tables 1.1.Ecosystem services 1.2.Institutional classification of failures and their environmental implications 2.1.Systems practice methodology 2.2.Guidelines for reading causal loop diagrams 2.3.Key variables and the indicators that describe them Reasons for which activities aiming at sustainable development can also fail 4.1.Example of a sustainability programme structure 4.2.Areas subject to evaluation within Danone Way Fundamentals 5.1.Concepts of more efficient use of the environment in production 5.2.Dematerialisation strategies that can be introduced at different stages of the product life cycle 5.3.'Design for X' and design for environment 5.4.LCI data regarding elements used in manufacture 5.5.LCI data regarding the exploitation stage 5.6.LCI data regarding the final disposal stage 5.7.The structure of the environmental impacts 5.8.The results of the LCA and LCC analyses 5.9.Eco-design tasks as potential directions for the improvement for the fridge freezer analysed 5.10.The LCA and LCC results for the selected eco-design variants 6.1.Differences between the assumptions and the reality of waste treatment in the Turzyn Neighbourhood renovation project 6.2.Comparison of profiles of 'ecological' straw bale houses against a regular single-family house 7.1. IWAY's basic requirements 9.1.The structure of Urban Audit programme 9.2.The structure of sustainable development SAS indicators' model 9.3.Structure of sustainable development audit report 12.1.Comparison of water consumption by the different types of toilets 12.2.The share of renewable and primary energy sources' utilisation 12.3.Financial analysis of the construction and exploitation costs for constructed wetlands and connection to a collective wastewater treatment plant in Scinawa 12.4.The pros and cons of the possible solutions to the sewage problem in Dziewin 13.1. Examples of risk sharing in PPP projects in Europe 13.2. Types of public-private cooperation and private partner selection procedures according to Polish legislation 14.1.Electricity use caused by appliances in stand-by mode and the related costs for the average Polish household and for the country as a whole 14.2.Basic criteria to determine the validity of green marketing
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148253 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria z Akademią Leona Koźmińskiego)
Bibliografia na stronach 247-256.
CZĘŚĆ I. O umiędzynarodowieniu działalności przedsiębiorstw – teoria dla praktyków Rozdział 1. Ekspansja na rynki zagraniczne: perspektywa historyczna, korzyści i wyzwania Umiędzynarodowienie w perspektywie historycznej (Krzysztof Obłój) Ekspansja na rynki zagraniczne: korzyści i wyzwania (Krzysztof Obłój, Mariola Ciszewska-Mlinarič, Piotr Wójcik, Piotr Trąpczyński) Trzy typowe ścieżki umiędzynarodowienia (Krzysztof Obłój, Mariola Ciszewska-Mlinarič, Piotr Wójcik, Piotr Trąpczyński) CZĘŚĆ II. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw – studia przypadków Rozdział 2. Portret z bliska – historie umiędzynarodowienia i adaptacji do rynków zagranicznych polskich przedsiębiorstw Logika doboru firm do projektu badawczego (Mariola Ciszewska-Mlinarič) Przypadek A – Grupa Nowy Styl (Mariola Ciszewska-Mlinarič) Przypadek B – Granna (Mariola Ciszewska-Mlinarič) Przypadek C – Aplisens SA (Mariola Ciszewska-Mlinarič) Przypadek D – Lechpol (Mariola Ciszewska-Mlinarič) Przypadek E – Berta (Piotr Wójcik) Przypadek F – Maszyne (Piotr Wójcik) Przypadek G – Sonica (Piotr Trąpczyński) Przypadek H – Buspol (Piotr Trąpczyński) Wpływ dystansu na kluczowe wybory strategii internacjonalizacji (Mariola Ciszewska-Mlinarič) Część III. Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rozdział 3. Dystans kulturowy (Mariola Ciszewska-Mlinarič, Piotr Wójcik) Postrzegana kulturowa odmienność rynków Pokonywanie dystansu kulturowego Wpływ dystansu kulturowego na wybory strategiczne Rozdział 4. Dystans administracyjny (Mariola Ciszewska-Mlinarič, Piotr Trąpczyński) Postrzegana administracyjna odmienność rynków Pokonywanie dystansu administracyjnego Wpływ dystansu administracyjnego na wybory strategiczne Rozdział 5. Dystans geograficzny (Mariola Ciszewska-Mlinarič, Piotr Wójcik) Postrzegana geograficzna odmienność rynków Pokonywanie dystansu geograficznego Wpływ dystansu geograficznego na wybory strategiczne Rozdział 6. Dystans gospodarczo-technologiczny (Mariola Ciszewska-Mlinarič, Piotr Trąpczyński) Postrzegana gospodarczo-technologiczna odmienność rynków Pokonywanie dystansu gospodarczo-technologicznego Wpływ dystansu gospodarczo-technologicznego na wybory strategiczne Rozdział 7. Mechanizmy pokonywania dystansu w ekspansji zagranicznej (Mariola Ciszewska-Mlinarič, Krzysztof Obłój, Piotr Trąpczyński, Piotr Wójcik) Mechanizmy relacyjne Mechanizmy zasobowe Mechanizmy transakcyjne Mechanizmy instytucjonalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [115]-126.
KONCEPCJA AKTYWIZACJI MAŁYCH MIAST W SYSTEMIE KORYTARZY INNOWACYJNEGO ROZWOJU TURYSTYKI ZRÓWNOWAŻONEJ 1.1.Zasada działania regionalnego systemu powiązań ośrodków innowacyjności 1.2.Identyfikacja zasobów ANALIZA PRZYKŁADÓW STUDIALNYCH WYBRANYCH MAŁYCH MIAST WIELKOPOLSKI MIĘDZYCHODU I WĄGROWCA 2.1.Poziom regionalny 2.2.Przykład studialny - Międzychód 2.2.1.Poziom terenowy - powiat międzychodzki 2.2.2.Poziom lokalny - miasto Międzychód 2.2.3.Międzychód - podsumowanie badań 2.3.Przykład studialny •- Wągrowiec 2.3.1.Poziom terenowy - powiat wągrowiecki 2.3.2.Poziom lokalny - miasto Wągrowiec 2.3.3.Wągrowiec - podsumowanie badań 3.1.Ocena możliwości rozwoju turystyki zrównoważonej jako czynnika aktywizacji małych miast Wielkopolski 3.2.Możliwości aplikacyjne przyjętej metody badawczej
Sygnatura czytelni BWF: XII N 27
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145893 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [200]-204.
1. Zarys koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 1.1. Źródła reorientacji procesowej organizacji 1.2. Funkcjonalne i procesowe koncepcje struktury organizacyjnej 1.3. Konstruowanie systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 1.3.1. Wyznaczanie celów zarządzania zasobami ludzkimi 1.3.2. Kształtowanie warunków organizacyjnych 1.3.3. Kształtowanie warunków personalnych 1.3.4. Realizacja strategii zzl w procesach 1.3.5. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 2. Organizacyjne i personalne uwarunkowania realizacji celów biznesowych 2.1. Model organizacji procesowej 2.1.1. Przesłanki kształtowania modelu organizacyjnego 2.1.2. Procesy i role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej Studium przypadku: Kształtowanie ról w Ericsson Sp. z.o.o 2.2. Model kompetencji 2.2.1. Podejście systemowe do kształtowania kompetencji 2.2.2. Modelowanie kompetencji w organizacji zorientowanej procesowo 2.2.3. Proces oceny kompetencji Studium przypadku: Rola wartości i kompetencji w rozwijaniu pracowników CEDC International 2.3. Model wynagradzania 2.3.1. Rola mierników procesów w ocenie wyników pracy Studium przypadku: Model wynagradzania pracowników oraz jego następstwa procesowe w Grupie Azoty S.A 2.3.2. Powiązanie wyników pracy i oceny kompetencji w wynagradzaniu Studium przypadku: Performance Management w firmie T-Mobile Polska 2.3.3. Kształtowanie wynagrodzenia podstawowego 3. Zarządzanie procesami personalnymi 3.1. Modele i standardy procesów personalnych Studium przypadku: Siły napędowe i zasady zarządzania w procesie rozwijania pracowników w Banku BGŻ BNP Paribas S.A Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracowników w PHZ "Baltona" S.A 3.2. Hierarchia i architektura procesów Studium przypadku: Modelowanie procesów personalnych w Newag S.A Studium przypadku: Proces zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Azoty S.A. 3.3. Projektowanie i dokumentowanie procesów Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracowników w Poczcie Polskiej S.A 3.4. Ocena dojrzałości procesów 4. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej 4.1. Poziomy i kierunki doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi 4.2. Uczestnictwo i odpowiedzialność w procesach personalnych 4.3. Kształtowanie kultury organizacji procesowej
Sygnatura czytelni BMW: VI E 254 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 164
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147036, 147035 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147034 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5935 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności