Kierownicy projektów
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Appelo Jurgen
(1)
Dąbrowski Marcin
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Grzeszczyk Tadeusz A
(1)
Górczyński Robert
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Shrivastava Saurabh (informatyka)
(1)
Srivastav Neelanjali
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Zawada Marek (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1855)
Menedżerowie
(240)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(101)
Fizjoterapeuci
(100)
Kierownicy projektów
(5)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(73)
Lekarze
(58)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Pracodawcy
(20)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Biegli rewidenci
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Ortopedzi
(14)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Rodzice
(13)
Adwokaci
(12)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Radcy prawni
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dyrektorzy HR
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Pracownicy banków
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zwinne zarządzanie
(2)
Badania kliniczne
(1)
Branża informatyczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Projekty
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce logo wydawcy oryginału.
Bibliografia, netografia na stronach 339-346. Indeks.
Dla kierowników zespołów.
Przyczynowość Złożoność Nasze liniowe umysły Redukcjonizm Holizm Zarządzanie hierarchiczne Zarządzanie zwinne Moja teoria wszystkiego Książka i model Programowanie zwinne Preludium do programowania zwinnego Księga programowania zwinnego Podstawy programowania zwinnego Konkurencja programowania zwinnego Przeszkoda w przyjęciu programowania zwinnego Zarządzanie bezpośrednie a zarządzanie projektem Teoria systemów złożonych Nauki interdyscyplinarne Ogólna teoria systemów Cybernetyka Teoria systemów dynamicznych Teoria gier Teoria ewolucji Teoria chaosu Korpus wiedzy o systemach Prostota: nowy model Prostota zrewidowana Systemy nieadaptacyjne i adaptacyjne Czy nie nadużywamy nauki? Nowa era: myślenie w kategoriach złożoności Rozdział 4. System informacyjno-innowacyjny Kluczem do przetrwania jest innowacja Wiedza Kreatywność Motywacja Zróżnicowanie Osobowość Tylko ludzie spełniają warunki, by stać się kontrolerami Od pomysłów do implementacji Jak motywować ludzi Fazy kreatywności Zarządzanie środowiskiem twórczym Techniki kreatywne Motywacja zewnętrzna Motywacja wewnętrzna Demotywacja Dziesięć potrzeb członków zespołu Co motywuje ludzi: znajdź równowagę Niech Twoje nagrody będą wewnętrzne Zróżnicowanie? Masz na myśli relacje! Ocena osobowości Cztery kroki w stronę oceny osobowości zespołu Zestaw do samodzielnego wyznaczania wartości zespołu Zdefiniuj swoje wartości osobiste Polityka braku drzwi Podstawy samoorganizacji Kontekst samoorganizacji Samoorganizacja w kierunku wartości Samoorganizacja kontra anarchia Samoorganizacja kontra emergencja Emergencja w zespołach Samoorganizacja kontra samokierowanie kontra samowybieralność Zasada ciemności Twierdzenie Conanta-Ashby’ego Kontrola rozproszona Empowerment jako koncepcja Empowerment jako konieczność Jesteś ogrodnikiem Empowerment zespołów Nie twórz długu motywacyjnego Noś czapkę czarodzieja Wybierz czarodzieja, nie polityka Empowerment kontra delegacja Zmniejsz swoje obawy, zwiększ swój status Wybierz odpowiedni poziom dojrzałości Wybierz odpowiedni poziom władzy Wyznaczaj zespoły albo osoby Lista kontrolna delegowania Jeśli chcesz, aby coś było zrobione, ćwicz swoją cierpliwość Sprzeciwiaj się sprzeciwowi swojego kierownika Miej na względzie dziesięć wewnętrznych potrzeb człowieka Delikatnie „masuj” środowisko Zaufanie Szacunek Przywództwo i kierownictwo zorientowane na cel Gra w życie Klasy powszechności Fałszywa metafora Nie jesteś projektantem gier Ale... samoorganizacja nie wystarczy Zarządzaj systemem, nie ludźmi Menedżerowie czy przywódcy? Właściwe rozróżnienie: przywództwo kontra rządzenie Sens życia Cel zespołu Wyznaczanie celu zewnętrznego Definiowanie ograniczeń Daj ludziom wspólny cel Lista kontrolna celów zwinnych Komunikuj swoje cele Wizja kontra misja Przykłady celów organizacyjnych Pozwól swojemu zespołowi na stworzenie autonomicznego celu Pogódź swój cel z celem swojego zespołu Opracuj listę ograniczeń władzy Wybierz właściwą perspektywę zarządzania Chroń ludzi Chroń wspólne zasoby Ograniczaj jakość Opracuj umowę społeczną Sztuka ustanawiania reguł Systemy uczące się Reguły kontra ograniczenia Słaby punkt programowania zwinnego Co jest ważne: kunszt Pętle dodatniego sprzężenia zwrotnego Pętle ujemnego sprzężenia zwrotnego Dyscyplina × umiejętności = kompetencja Różnorodność reguł Zasada subsydiarności Sposób postrzegania ryzyka i fałszywe bezpieczeństwo Memetyka Teoria rozbitych okien Jak rozwijać kompetencje Siedem elementów rozwijania kompetencji Optymalizacja całości na wielu poziomach Optymalizacja całości w wielu wymiarach Wskazówki dotyczące miar wydajności Cztery składniki rozwoju osobistego Zarządzanie kontra coaching kontra mentoring Zastanów się nad certyfikatami Wykorzystaj presję otoczenia Użyj dopasowujących się narzędzi Zastanów się nad przełożonym Organizuj spotkania w cztery oczy Organizuj spotkania 360 stopni Rozwijaj standardy Pracuj nad systemem, a nie nad regułami albo ludźmi Komunikacja w strukturze Czy to błąd, czy funkcja? Komunikacja oraz informacje zwrotne Błędy w komunikacji są normą Możliwości komunikatorów Efekty sieci Dostrajanie łączności Konkurencja i kooperacja Grupy i granice Hiperproduktywność albo autokataliza Tworzenie się wzorców Symetria skali — wzorce duże i małe Jak rosnąć: wzwyż czy wszerz? Jak tworzyć strukturę O środowisku, produktach, wielkości i ludziach Najpierw zastanów się nad specjalizacją ...a potem nad generalizacją Poszerzaj nazwy stanowisk pracy Propaguj ideę nieformalnego przywództwa Pilnuj granic zespołu Optymalna wielkość zespołu to 5 osób (chyba) Zespoły funkcjonalne kontra zespoły multifunkcjonalne Dwie zasady projektowe Wybierz swój styl organizacyjny Przekształć każdy zespół w małą jednostkę wartości Przenoś zadania do odrębnych zespołów Przenoś zadania do odrębnych warstw Ilu menedżerów potrzeba, żeby zmienić organizację? Utwórz organizację hybrydową Anarchia umarła, niech żyje panarchia Nie miej tajemnic Niech wszystko będzie widoczne Twórz więzi międzyludzkie Niech Twoim celem będzie elastyczność Krajobraz zmiany Środowisko nie jest „gdzieś tam” Strach przed niepewnością Prawa zmiany Każdy produkt jest udany... Do momentu, gdy zawiedzie Sukces i dostosowanie — wszystko jest względne Jak wykorzystać zmianę Adaptacja, eksploracja, antycypacja Wyścig Czerwonej Królowej Czy można zmierzyć złożoność? Czy produkty stają się coraz bardziej złożone? Kształt rzeczy: przestrzeń fazowa Atraktory i konwergencja Stabilność i zakłócenia Krajobrazy dostosowania Kształtowanie krajobrazu Adaptacja ukierunkowana kontra adaptacja nieukierunkowana Jak ulepszać wszystko Ulepszanie liniowe kontra ulepszanie nieliniowe Wiedza o tym, gdzie jesteś Wskazówki dla podróżujących po niepewnych okolicach Zmień środowisko, przywołaj górę Spraw, by zmiana była pożądana Niech stagnacja będzie bolesna Honoruj błędy Strategia hałasu Strategia krzyżowania Strategia transmisji Nie ulepszajmy metodą kopiuj-wklej Na koniec kilka praktycznych wskazówek dotyczących ciągłej zmiany Wszystko jest błędne, chociaż coś z tego jest przydatne Sześć perspektyw zarządzania 3.0 Tak, mój model jest „błędny” Ale inne modele też są „błędne” Wzlot i upadek agilistów Broszurka na temat złożoności
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 9
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6540 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tekst na skrzydełkach.
1. Kiedy projekt tak naprawdę się zaczyna 17 Wybór dostawcy 19 Narodziny problemów 22 2. Dlaczego sprzedawcy nie powinni sprzedawać samodzielnie 27 Sprzedaż od kuchni - aktorzy i ich cele 28 Cele sprzedażowe a przyszłość projektu 30 Podejście holistyczne 32 3. Opóźnienie jako problem etapu sprzedaży 37 Opóźnienia sprzedane versus opóźnienia powstałe podczas prac 38 W praktyce 42 4. Zakres jako problem etapu sprzedaży 45 Macierz zgodności (compliance matrix) 46 Warsztaty 47 Dlaczego zakres "wybucha" 48 Dobre praktyki 51 5. Kalendarz płatności a późniejsza kondycja projektu 57 Dlaczego regularne płatności są korzystne 58 Fakturowanie z góry 59 Agresywne kalendarze płatności 62 On-premise versus SaaS 63 6. Dlaczego nastawienie jest ważniejsze niż rezultaty 67 Twarde rezultaty to za mało 68 Waga nastawienia i oddania klientowi 70 Projekt a relacja z klientem 73 7. Dlaczego obecność u klienta jest ważniejsza niż rezultaty 77 Wartość dodana obecności lokalnej 78 Obecność lokalna jako model biznesowy 81 8. Komitet sterujący jako narzędzie kierownika projektu 85 Jak powinna wyglądać prezentacja na komitet sterujący 86 Sterowanie przebiegiem dyskusji 88 Wybór adresatów wypowiedzi 90 9. Dyskusje z klientem - jedyne, co się liczy, to postępy i dlaczego nie warto mieć racji 93 Klasyka dyskusji 94 Dlaczego nie warto mieć racji 95 Postępy - nadrzędny cel dyskusji 97 10. Jak i kiedy komunikować niewygodne informacje, czyli o czym klient powinien wiedzieć 101 Kiedy można i trzeba być całkiem szczerym 102 Dlaczego czasem trzeba wybierać pomiędzy byciem kłamcą a byciem idiotą 104 Kiedy bycie całkiem szczerym jest szkodliwe dla projektu 107 Poziom szczerości zależy od typu klienta 109 11. Zawsze bądź gotowy na najgorsze 113 Etap 1. Sygnały poprzedzające zatrzymanie projektu 115 Etap 2. Powiadomienie przez klienta o zatrzymaniu projektu 117 Etap 3. Przesłanie żądań ze strony klienta 120 Etap 4. Przygotowanie strategii obrony 121 Etap 5. Negocjacje 125 Etap 6. Postępowanie procesowe 126 12. Kary - wiele hałasu o nic 129 Jak i za co nalicza się kary 130 Dlaczego naliczanie kar nie ma sensu 133 Obrona przed formalnym naliczaniem kar 134 Do czego klienci najczęściej wykorzystują mechanizm kar 135 13. Metodologie zarządzania projektami - akademickie dyskusje kontra prawdziwe życie 139 MeNajczęstsze błędy i nieporozumienia 140 Jak definiować metodologię zarządzania dla naszego projektu 144 14. Strategia zarządzania zależy od etapu projektu 149 Sprzedaż oraz inicjacja projektu 150 Analiza 151 Produkcja 152 Testy akceptacyjne 153 Stabilizacja systemu po uruchomieniu produkcyjnym 154 Utrzymanie 154 15. Dostępność ludzi w poszczególnych fazach projektu 157 Sprzedaż 158 Inicjacja oraz rozpędzanie projektu 159 Dopóki projekt ma priorytet 160 Kiedy projekt "ma brodę" 161 16. Kontrola wewnętrznego statusu projektu 165 Dwa równoległe wymiary raportowania 166 Liczy się informacja, a nie jej format 167 Dobre praktyki, o których wiecznie zapominamy 168 Komu właściwie potrzebne są informacje statusowe oraz raporty 171 17. Estymaty niskiego poziomu - źródło ciągłych opóźnień i podstawa planowania 175 Skala problemu 176 Źródło problemu 178 Budowa solidnych podstaw planowania 180 18. Poprawa błędów - planowanie skazane na porażkę 185 19. Zarządzanie opóźnieniem 189 Po czyjej stronie leży wina 190 Kształtowanie percepcji klienta 191 Dokumentowanie okoliczności opóźnienia 193 Akceptacja opóźnienia 194 Zmiana priorytetów oraz przeplanowanie projektu 195 Redukcja zakresu 196 Podział etapów na mniejsze oraz wydłużanie projektu 197 20. Cała prawda o testach akceptacyjnych 199 Dlaczego powinniśmy rozpoczynać testy akceptacyjne najszybciej, jak to możliwe 200 Jak pragmatycznie planować testy akceptacyjne 204 Opieka nad testującym klientem 205 Formalne kryteria akceptacji - teoria a praktyka 206 23. Jeśli chcesz oszczędzać, inwestuj w ludzi 209 Analiza projektowa i współpraca z klientem 210 Produkcja 212 Dać podwyżkę czy pozwolić odejść? 214 Obsadzanie kluczowych ról 215 22. Kiedy nadeszła pora na renegocjacje lub zerwanie kontraktu 219 Kiedy kontynuacja projektu nie ma sensu 220 Renegocjacja warunków kontraktowych 223 Zatrzymywanie projektu 225 23. Zawsze warto być w grze 231
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 428 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151113 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. PROJEKTY NIEREALNE Rozdział 1. Czym są projekty nierealne TYPOWE PROBLEMY PROJEKTÓW NIEREALNYCH CECHY PROJEKTU NIEREALNEGO Rozdział 2. Jak i dlaczego powstają projekty nierealne JAKIE ŚRODOWISKO SPRZYJA POWSTAWANIU PROJEKTÓW NIEREALNYCH DO CZEGO ZWYKLE PROWADZĄ PROCESY ZAKUPOWE DLACZEGO TO NIE MA SENSU Rozdział 3. Czy projekt nierealny można dowieźć PRZYKŁADY PROJEKTÓW NIEREALNYCH, KTÓRE ZAKOŃCZYŁY SIĘ SUKCESEM JAK KLIENT ROZUMIE SUKCES PROJEKTU 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH Część II. METODYKI I CERTYFIKATY - BS Rozdział 4. Fabryka certyfikatów CERTYFIKATY VS PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIE FABRYKA CERTYFIKATÓW WŁASNE SPOSOBY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - CZYLI ZDROWY ROZSĄDEK I WYCIĄGANIE WNIOSKÓW Z HISTORII FIRMY Rozdział 5. Bezradność metodyk i certyfikatów w zderzeniu z kluczowymi problemami projektów nierealnych POWTARZAJĄCE SIĘ, CHRONICZNE OPÓŹNIENIA PUCHNĄCY, "WYBUCHAJĄCY" ZAKRES PRAC STRATY FINANSOWE NA PROJEKCIE BRAK ZASOBÓW, BRAK ZESPOŁU BRAK KOMPETENCJI DZIEDZINOWYCH W FIRMIE NIEOKREŚLONY I CIĄGLE ZMIENIAJĄCY SIĘ CEL PROJEKTU NIEPRZYCHYLNE LUB WROGIE NASTAWIENIE KLIENTA CIĄGŁA PRESJA KLIENTA NA "WIĘCEJ I LEPIEJ" UNIKANIE PODEJMOWANIA DECYZJI PO STRONIE KLIENTA ZASKAKUJĄCE, DESTRUKCYJNE I NIEPRZEWIDYWALNE DECYZJE PO STRONIE KLIENTA NALICZANIE KAR, GROŹBA ZATRZYMANIA PROJEKTU CZY NAWET ZERWANIA KONTRAKTU PRZEZ KLIENTA Rozdział 6. Wiedza praktyczna - brakujące ogniwo Część III. 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH Rozdział 7. Zasada 1. Zaangażuj się w negocjacje kontraktu Rozdział 8. Zasada 2. Zdefiniuj, co oznacza "dowiezienie" projektu Rozdział 9. Zasada 3. Bądź przydatny i pokazuj zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4. Buduj relacje oraz siłę wpływu Rozdział 11. Zasada 5. Skup się na postępach, bądź pragmatyczny Rozdział 12. Zasada 6. Wywieraj presję i wykorzystuj swoją pozycję Rozdział 13. Zasada 7. Świadomie zarządzaj przepływem informacji Rozdział 14. Zasada 8. Dbaj o kondycję finansową projektu Rozdział 15. Zasada 9. Twórz i dokumentuj własną historię projektu Rozdział 16. Zasada 10. Skup się na długoterminowej relacji z klientem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155400 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zwinne zarządzanie projektami badań klinicznych / Tadeusz A. Grzeszczyk, Marek Zawada. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 152 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 133-144.
Dla praktyków gospodarczy, koordynatorów badań klinicznych, kierowników projektów, osób z ośrodków badawczych i instytucji naukowych zainteresowanych problematyką zarządzania projektami, pracowników instytucji zarządzających środkami publicznymi, konsultantów, studentów oraz uczestników studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania projektami badań klinicznych.
Projekty w sektorze ochrony zdrowia 15 1.1. Projekty na rynku farmaceutycznym 15 1.2. Podejście projektowe w badaniach klinicznych produktów leczniczych 23 1.3. Planowanie w zarządzaniu projektami badań klinicznych 34 Podejścia metodyczne planowania i zarządzania projektami badań klinicznych 43 2.1. Metody i standardy zarządzania projektami badań klinicznych 43 2.2. Metody klasyczne planowania i zarządzania projektami 60 2.3. Zwinne podejścia metodyczne i adaptacyjne planowanie projektów 74 2.4. Standardy planowania i zarządzania projektami badań klinicznych 83 Zwinne zarządzanie i adaptacyjne planowanie medycznych projektów badawczych 87 3.1. Standardowe procedury zarządzania badaniami klinicznymi 87 3.2. Wybrane podejścia zwinne i hybrydowe dla planowania i zarządzania projektami badań klinicznych 93 3.3. Adaptacyjne metody planowania medycznych projektów badawczych 101 Perspektywy rozwoju adaptacyjnych metod planowania projektów badań klinicznych 113 4.1. Wstępne badania empiryczne wybranej metody adaptacyjnej 113 4.2. Metody symulacyjne w badaniu metod adaptacyjnych 121 4.3. Możliwości dalszych badań 126
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154029 N, 154028 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 2. odnosi się do oryginału. Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Indeks.
Architekt rozwiązań w organizacji Reguły projeku architektury rozwiązań Migracja do chmury i projekt hybrydowej arcitektury chmury wzorce projektowe Kwestie dotyczące wydajności działania zapewnienia bezpieczeństwa niezawodności arcitektury sprawnego działania kosztów Framework DevOps i architektury rozwiazań Inżynieria danych Architektura uczenia maszynowego internetu rzeczy Obliczenia kwantowe Przeprojektowywanie starych systemów Dokumentowanie arcitektury rozwiązania
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII J 126
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154688 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności