Technologia informacyjna (IT)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(57)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(13)
Artykuły
(11)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(25)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Biblioteka Międzywydziałowa
(11)
Biblioteka WEiZ
(12)
Biblioteka WWFiF
(3)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Bednarek Józef
(2)
Furmanek Sławomir
(2)
Grabiwoda Barbara
(2)
Hewlett-Packard
(2)
Rysiński Jacek
(2)
Zdrojewski Krzysztof
(2)
Łazicki Artur
(2)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Astaškin V. I
(1)
Bartczak Iwona
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Cichocki Marcin
(1)
Ciesielska Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Cypryański Piotr
(1)
DeGrandis Dominica
(1)
Dobrzański Tomasz
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Drelichowski Ludosław
(1)
Duda Przemysław
(1)
Dziedzic Karolina
(1)
Dąbrowski Marcin
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Fajczak-Kowalska Anita
(1)
Fajgielski Paweł (1972- )
(1)
Fischer Bogdan
(1)
Frankowska Agata
(1)
Frybes Marcin
(1)
Gontarek Krystian (2001- )
(1)
Gontarek Krzysztof (informatyka)
(1)
Gutkowski Roman
(1)
Górczyński Robert
(1)
Górski Marcin (prawo)
(1)
Hajos-Iwańska Agnieszka
(1)
Housley Matthew L. (1977- )
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jankowska Marlena (prawnik)
(1)
Jasiulewicz Lidia
(1)
Jaworska Elżbieta (dziennikarstwo)
(1)
Jurek Radek
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Juszka Kazimiera
(1)
Kalman Marek
(1)
Kania Justyna (prawo)
(1)
Kelly Kevin (1952- )
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kmieciak Roman
(1)
Knast Joanna
(1)
Konferencja z cyklu "Komputerowe systemy wielodostępowe - KSW '2001" (7 ; 2001 ; Ciechocinek)
(1)
Koszlajda Adam
(1)
Kowalczewska Kaja
(1)
Kozielska Maria
(1)
Kozieł Grzegorz (prawnik)
(1)
Kołodziejska Jadwiga
(1)
Krużycka Lidia
(1)
Krzyżak Paweł
(1)
Kunc-Urbańczyk Karina
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Lubasz Dominik
(1)
Lubowiecka Irmina
(1)
Materska Katarzyna
(1)
Mazgaj Marcin
(1)
Meryk Radosław
(1)
Michalak Arkadiusz (1978- )
(1)
Michna Anna
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Mižnarodna Naukovo-Technična Konferencija "PMM-2002" (2002 ; Chmel'nyc'kyj
(1)
Musiatowicz-Podbiał Grażyna
(1)
Orłowski Arkadiusz
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Pawlik Bartosz
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Podolska Anna (prawnik)
(1)
Polewczyk Irena
(1)
Pązik Adam
(1)
Płocha Ewa (1984- )
(1)
Reis Joe
(1)
Ries Eric
(1)
Rodzik Piotr (mechanika)
(1)
Rąb Łukasz
(1)
Sadłowski Andrzej
(1)
Sakowska-Baryła Marlena
(1)
Shrivastava Saurabh (informatyka)
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Skubis Ida
(1)
Skyba M. Je
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Srivastav Neelanjali
(1)
Staranowicz Agnieszka
(1)
Sumiński Mariusz
(1)
Susskind Daniel
(1)
Susskind Richard E. (1961- )
(1)
Szpyt Kamil
(1)
Traple Elżbieta (1947-2021)
(1)
Vall Paweł du
(1)
Widła Bohdan
(1)
Wielec Marcin (1977- )
(1)
Więckowski Zbigniew (prawnik)
(1)
Woicka Iwona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(55)
angielski
(2)
Odbiorca
Kierownicy projektów
(3)
Menedżerowie
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Adwokaci
(1)
Ekonomiści
(1)
Informatycy
(1)
Księgowi
(1)
Pracodawcy
(1)
Prokuratorzy
(1)
Radcy prawni
(1)
Sędziowie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Technologia informacyjna (IT)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(10)
1801-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Poradnik
(6)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Monografia
(4)
Raport z badań
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Esej
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(22)
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Inżynieria i technika
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(8)
Unia Europejska
(3)
57 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 272-292.
Zmiany na arenie międzynarodowej na przełomie tysiącleci Koniec świata dwubiegunowego Globalizacja Nowi aktorzy na arenie międzynarodowej Erozja westfalskiego modelu suwerenności Państwo postsuwerenne Pozycja państwa na arenie międzynarodowej Powstanie społeczeństwa informacyjnego i rozwój środowiska sieciowego Powstanie społeczeństwa informacyjnego Społeczeństwo sieci Analiza sieci społecznych Konsekwencje przemian dla środowiska bezpieczeństwa 3.2. Podmioty kreujące zagrożenia Nowe technologie na współczesnym polu walki Taktyka Rozdział 4. Władza i społeczeństwo w sieci informacyjnej. Społeczne konsekwencje zmian cywilizacyjnych Dyfuzja władzy Społeczne konsekwencje funkcjonowania w sieci Użycie siły w stosunkach międzynarodowych - reinterpretacja norm prawa międzynarodowego Ius ad bellum we współczesnym prawie międzynarodowym Zmiana charakteru zagrożeń i próba reinterpretacji norm prawa międzynarodowego w zakresie ius ad bellum Ius in bello we współczesnym prawie międzynarodowym Obowiązujące normy prawa międzynarodowego a realia współczesnego środowiska bezpieczeństwa Sieciowy paradygmat bezpieczeństwa państwa in statu nascendi Konieczność wypracowania nowego paradygmatu Państwo jako podmiot bezpieczeństwa Przedmiot bezpieczeństwa Środowisko bezpieczeństwa Państwo w sieci stosunków międzynarodowych - paradygmat in statu nascendi Bezpieczeństwo Rzeczypospolitej Polskiej w kontekście sieciowego paradygmatu bezpieczeństwa państwa Paradygmat sieciowy w myśli strategicznej wybranych państw Strategiczny Przegląd Bezpieczeństwa Narodowego RP Świat za 25 lat: następne pokolenie Megatrendy Czego nie wiemy? Scenariusze Wstrząsy tektoniczne do 2030 r. Czarne łabędzie
Sygnatura czytelni BWZ: XII D 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5920 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U mnie działa : język branży IT / Paweł Baszuro. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 184 strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 169-178. Indeks.
Komputery i oprogramowanie Komputer w życiu codziennym Komputer i oprogramowanie w firmie Komputer w wytwarzaniu oprogramowania Działanie oprogramowania Projekty informatyczne Cykl życia i role projektu oprogramowania Zwinne podejście Analiza i wymagania Źródła i podział wymagań Dokumenty wymagań Praca nad nie swoimi wymaganiami Projektowanie Krok po kroku Przykład wymagań kształtujących architekturę Programowanie i programiści Podział programistów Programista programiście nierówny Nieprogramiści tworzący oprogramowanie Testowanie Zgłoszenia błędów Rodzaje testów Środowisko testowe Wdrożenie i utrzymanie Wdrożenie Utrzymanie Przykład skomplikowania utrzymania i wdrożenia w bezpiecznym życiu codziennym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152384 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [381]-408. Wykaz aktów normatywnych s. 408-409. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114918 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Multimedia w kształceniu / Józef Bednarek. - Wyd. 1, dodr. 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 412 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [381]-408. Wykaz aktów normatywnych s. 408-409. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122852 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [239] - 245
Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości 1.1.Globalizacja i rewolucja naukowo-techniczna 1.1.1.Technologie high-tech i jej wpływ na globalizację 1.1.2.Ogólna charakterystyka globalizacji 1.2.Cele i paradygmaty przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.1.Cele przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.2.Paradygmaty zarządzania przedsiębiorstwem przyszłości 1.2.3.Problemy wymagające rozwiązania 1.3.Rodzaje i formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.3.1.Modele działania 1.3.2.Organizacja wirtualna 1.3.3.Organizacja szczupła, zwinna i elastyczna 1.3.4.Formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.4.Trendy zmian w systemach zarządzania w organizacjach gospodarczych 1.4.1.Organizacja inteligentna - zarządzanie oparte na myśleniu systemowym 1.4.2.Zarządzanie oparte na wiedzy 1.5.Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym 1.5.1. Struktura przedsiębiorstwa przyszłości Współczesne metody restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.1.Konieczność restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.2.Współczesne metody restrukturyzacyjne przedsiębiorstw 2.3.Model współczesnej restrukturyzacji i metody jego wdrażania 2.3.1.Zasady i normy tworzenia systemów jakości - ISO 9000 2.3.2.Technologia grup - TG 2.3.3.Teoria ograniczeń - TOC 2.3.4.Metoda szybkich przezbrojeń - SMED 2.3.5.System obsługi bezawaryjnej - TPM 2.3.6.Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - MRPII 2.3.7.Wysoko Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - ERP 2.3.8.Wytwarzanie zintegrowane komputerowo - CIM 2.3.9.Filozofia ciągłego udoskonalenia - Kaizen 2.3.10. Zarządzanie dynamiczne - High Speed Management Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych 3.1.Typowe programy restrukturyzacyjne 3.2.Tworzenie programu restrukturyzacyjnego 3.3.Continuous lmprovement Management (CMI) jako alternatywa restruktury¬zacji typowej 3.4.Metoda analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.5.Procedury stosowania metody analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.6.Wdrażanie Continuous lmprovement Management (CMI) Wyniki wdrożenia pilotowego Continuous Improvement Management (CMI) 4.1.Przedsiębiorstwa i ich charakterystyka 4.2.Identyfikacja stanu zakładów przed restrukturyzacją 4.3.Restrukturyzacja typowa i jej wyniki 4.4.Badanie przypadku ciągłego doskonalenia zarządzania 4.4.1.Założenia i zakres prac wdrożeniowych 4.4.2.Wyniki wdrożeniowe Przykłady wdrażania metod Continuous Improvement Management (CMI) 5.1.Kompleksowe zarządzanie jakością-TQM 5.1.1.Wdrażanie TQM - doświadczenia meksykańskie 5.1.2.Wdrażanie TQM - doświadczenia amerykańskie 5.2.Metoda restrukturyzacji procesowej - reengineering - BPR 5.2.1.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia meksykańskie 5.2.2.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia światowe 5.3.System dostaw na czas (JiT - Just in Time) 5.3.1.Wdrażanie JiT - doświadczenia meksykańskie 5.3.2.Wdrażanie JiT - doświadczenia amerykańskie Inne przypadki wdrażania wybranych metod Continuous Improvement Management 6.1.Przypadki wdrożeń metody szybkich przezbrojeń - SMED 6.2.Przypadek wdrażania Wysoko Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami - ERP 6.3.Przypadek wdrożenia modelu Continuous lmprovement Management (CMI) 6.4.Przypadek wdrażania Lean Manufacturing
Sygnatura czytelni BMW: VI J 89 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX K 22
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151201 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151200 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 200-213.
Teoria zasobowa w zarządzaniu zasobami IT Podejście zasobowe Zasoby informatyczne Kompetencje organizacyjne Zdolności organizacyjne Strategie informatyzacji w organizacji Definicja strategii informatyzacji Model dopasowania celów organizacji i IT Proces przygotowania strategii technologii informatycznej Analiza stanu aktualnego wykorzystania technologii Planowanie strategiczne obszaru IT Zastosowanie zmodyfikowanej metody zrównoważonej karty wyników Wdrażanie strategii IT Platformy informatyczne i nowe technologie w organizacjach Systemy informacyjne i informatyczne przedsiębiorstw Systemy informatyczne handlu elektronicznego Zastosowania technologii zrównoważonych i przełomowych Platformy cyfrowe jako rozwinięcie zastosowań systemów informatycznych Wykorzystanie platform jako dostosowanie do świata VUCA Rola technologii przyszłości w organizacjach Zarządzanie architekturą korporacyjną Pojęcie i rola architektury korporacyjnej Zarządzanie kształtem architektury korporacyjnej IT Modele architektury korporacyjnej: od opisu zjawiska do zwinnego wykorzystania Siatka Zachmana Ramy architektoniczne TOGAF Zbiór dobrych praktyk firmy Gartner Ramy architektoniczne Scaled Agile Framework Dobre praktyki architektoniczne Zarządzanie aktywami IT Definicja i zakres infrastruktury IT Cykl życia aktywów IT Powiązanie procesów zarządzania aktywami IT i zarządzania usługami Dobre praktyki w zarządzaniu zasobami IT System do zarządzania aktywami IT Wirtualizacja środowisk i infrastruktura konwergentna Środowisko chmurowe Korzyści i ograniczenia infrastruktury chmurowej Model oceny dojrzałości zarządzania infrastrukturą Zarządzanie usługami IT Pojęcie zarządzania usługami IT Zbiór praktyk realizacji usług IT Ramy zarządzania usługami według ITIL Praktyki COBIT Rola i zakres umów na świadczenie usług IT Podstawowe usługi IT Zarządzanie architekturą i katalogiem usług Centrum obsługi użytkowników Zarządzanie utrzymaniem poziomu świadczonych usług Zarządzanie zmianą w usługach Metody rozwoju oprogramowania Cykl życia oprogramowania Metodyki procesu wytwarzania oprogramowania Skalowalne metodyki wytwarzania oprogramowania Kompetencje i role IT w przedsiębiorstwie Współczesne kompetencje cyfrowe Organizacja IT w przedsiębiorstwie Role procesowe IT Kadra zarządzająca IT Kadra zarządzająca IT średniego szczebla Zarządzanie zasobami ludzkimi w IT Pozyskiwanie talentów Audyt informatyczny Znaczenie audytu IT w przedsiębiorstwie Proces audytu IT Ryzyko IT COBIT jako wsparcie audytu informatycznego Zarządzanie outsourcingiem informatycznym Geneza outsourcingu IT Decyzja o outsourcingu informatycznym Ocena dostawcy usług Umowa outsourcingu informatycznego Zarządzanie relacjami w outsourcingu IT
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 30
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6474 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tekst na skrzydełkach.
1. Kiedy projekt tak naprawdę się zaczyna 17 Wybór dostawcy 19 Narodziny problemów 22 2. Dlaczego sprzedawcy nie powinni sprzedawać samodzielnie 27 Sprzedaż od kuchni - aktorzy i ich cele 28 Cele sprzedażowe a przyszłość projektu 30 Podejście holistyczne 32 3. Opóźnienie jako problem etapu sprzedaży 37 Opóźnienia sprzedane versus opóźnienia powstałe podczas prac 38 W praktyce 42 4. Zakres jako problem etapu sprzedaży 45 Macierz zgodności (compliance matrix) 46 Warsztaty 47 Dlaczego zakres "wybucha" 48 Dobre praktyki 51 5. Kalendarz płatności a późniejsza kondycja projektu 57 Dlaczego regularne płatności są korzystne 58 Fakturowanie z góry 59 Agresywne kalendarze płatności 62 On-premise versus SaaS 63 6. Dlaczego nastawienie jest ważniejsze niż rezultaty 67 Twarde rezultaty to za mało 68 Waga nastawienia i oddania klientowi 70 Projekt a relacja z klientem 73 7. Dlaczego obecność u klienta jest ważniejsza niż rezultaty 77 Wartość dodana obecności lokalnej 78 Obecność lokalna jako model biznesowy 81 8. Komitet sterujący jako narzędzie kierownika projektu 85 Jak powinna wyglądać prezentacja na komitet sterujący 86 Sterowanie przebiegiem dyskusji 88 Wybór adresatów wypowiedzi 90 9. Dyskusje z klientem - jedyne, co się liczy, to postępy i dlaczego nie warto mieć racji 93 Klasyka dyskusji 94 Dlaczego nie warto mieć racji 95 Postępy - nadrzędny cel dyskusji 97 10. Jak i kiedy komunikować niewygodne informacje, czyli o czym klient powinien wiedzieć 101 Kiedy można i trzeba być całkiem szczerym 102 Dlaczego czasem trzeba wybierać pomiędzy byciem kłamcą a byciem idiotą 104 Kiedy bycie całkiem szczerym jest szkodliwe dla projektu 107 Poziom szczerości zależy od typu klienta 109 11. Zawsze bądź gotowy na najgorsze 113 Etap 1. Sygnały poprzedzające zatrzymanie projektu 115 Etap 2. Powiadomienie przez klienta o zatrzymaniu projektu 117 Etap 3. Przesłanie żądań ze strony klienta 120 Etap 4. Przygotowanie strategii obrony 121 Etap 5. Negocjacje 125 Etap 6. Postępowanie procesowe 126 12. Kary - wiele hałasu o nic 129 Jak i za co nalicza się kary 130 Dlaczego naliczanie kar nie ma sensu 133 Obrona przed formalnym naliczaniem kar 134 Do czego klienci najczęściej wykorzystują mechanizm kar 135 13. Metodologie zarządzania projektami - akademickie dyskusje kontra prawdziwe życie 139 MeNajczęstsze błędy i nieporozumienia 140 Jak definiować metodologię zarządzania dla naszego projektu 144 14. Strategia zarządzania zależy od etapu projektu 149 Sprzedaż oraz inicjacja projektu 150 Analiza 151 Produkcja 152 Testy akceptacyjne 153 Stabilizacja systemu po uruchomieniu produkcyjnym 154 Utrzymanie 154 15. Dostępność ludzi w poszczególnych fazach projektu 157 Sprzedaż 158 Inicjacja oraz rozpędzanie projektu 159 Dopóki projekt ma priorytet 160 Kiedy projekt "ma brodę" 161 16. Kontrola wewnętrznego statusu projektu 165 Dwa równoległe wymiary raportowania 166 Liczy się informacja, a nie jej format 167 Dobre praktyki, o których wiecznie zapominamy 168 Komu właściwie potrzebne są informacje statusowe oraz raporty 171 17. Estymaty niskiego poziomu - źródło ciągłych opóźnień i podstawa planowania 175 Skala problemu 176 Źródło problemu 178 Budowa solidnych podstaw planowania 180 18. Poprawa błędów - planowanie skazane na porażkę 185 19. Zarządzanie opóźnieniem 189 Po czyjej stronie leży wina 190 Kształtowanie percepcji klienta 191 Dokumentowanie okoliczności opóźnienia 193 Akceptacja opóźnienia 194 Zmiana priorytetów oraz przeplanowanie projektu 195 Redukcja zakresu 196 Podział etapów na mniejsze oraz wydłużanie projektu 197 20. Cała prawda o testach akceptacyjnych 199 Dlaczego powinniśmy rozpoczynać testy akceptacyjne najszybciej, jak to możliwe 200 Jak pragmatycznie planować testy akceptacyjne 204 Opieka nad testującym klientem 205 Formalne kryteria akceptacji - teoria a praktyka 206 23. Jeśli chcesz oszczędzać, inwestuj w ludzi 209 Analiza projektowa i współpraca z klientem 210 Produkcja 212 Dać podwyżkę czy pozwolić odejść? 214 Obsadzanie kluczowych ról 215 22. Kiedy nadeszła pora na renegocjacje lub zerwanie kontraktu 219 Kiedy kontynuacja projektu nie ma sensu 220 Renegocjacja warunków kontraktowych 223 Zatrzymywanie projektu 225 23. Zawsze warto być w grze 231
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 428 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151113 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. PROJEKTY NIEREALNE Rozdział 1. Czym są projekty nierealne TYPOWE PROBLEMY PROJEKTÓW NIEREALNYCH CECHY PROJEKTU NIEREALNEGO Rozdział 2. Jak i dlaczego powstają projekty nierealne JAKIE ŚRODOWISKO SPRZYJA POWSTAWANIU PROJEKTÓW NIEREALNYCH DO CZEGO ZWYKLE PROWADZĄ PROCESY ZAKUPOWE DLACZEGO TO NIE MA SENSU Rozdział 3. Czy projekt nierealny można dowieźć PRZYKŁADY PROJEKTÓW NIEREALNYCH, KTÓRE ZAKOŃCZYŁY SIĘ SUKCESEM JAK KLIENT ROZUMIE SUKCES PROJEKTU 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH Część II. METODYKI I CERTYFIKATY - BS Rozdział 4. Fabryka certyfikatów CERTYFIKATY VS PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIE FABRYKA CERTYFIKATÓW WŁASNE SPOSOBY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - CZYLI ZDROWY ROZSĄDEK I WYCIĄGANIE WNIOSKÓW Z HISTORII FIRMY Rozdział 5. Bezradność metodyk i certyfikatów w zderzeniu z kluczowymi problemami projektów nierealnych POWTARZAJĄCE SIĘ, CHRONICZNE OPÓŹNIENIA PUCHNĄCY, "WYBUCHAJĄCY" ZAKRES PRAC STRATY FINANSOWE NA PROJEKCIE BRAK ZASOBÓW, BRAK ZESPOŁU BRAK KOMPETENCJI DZIEDZINOWYCH W FIRMIE NIEOKREŚLONY I CIĄGLE ZMIENIAJĄCY SIĘ CEL PROJEKTU NIEPRZYCHYLNE LUB WROGIE NASTAWIENIE KLIENTA CIĄGŁA PRESJA KLIENTA NA "WIĘCEJ I LEPIEJ" UNIKANIE PODEJMOWANIA DECYZJI PO STRONIE KLIENTA ZASKAKUJĄCE, DESTRUKCYJNE I NIEPRZEWIDYWALNE DECYZJE PO STRONIE KLIENTA NALICZANIE KAR, GROŹBA ZATRZYMANIA PROJEKTU CZY NAWET ZERWANIA KONTRAKTU PRZEZ KLIENTA Rozdział 6. Wiedza praktyczna - brakujące ogniwo Część III. 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH Rozdział 7. Zasada 1. Zaangażuj się w negocjacje kontraktu Rozdział 8. Zasada 2. Zdefiniuj, co oznacza "dowiezienie" projektu Rozdział 9. Zasada 3. Bądź przydatny i pokazuj zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4. Buduj relacje oraz siłę wpływu Rozdział 11. Zasada 5. Skup się na postępach, bądź pragmatyczny Rozdział 12. Zasada 6. Wywieraj presję i wykorzystuj swoją pozycję Rozdział 13. Zasada 7. Świadomie zarządzaj przepływem informacji Rozdział 14. Zasada 8. Dbaj o kondycję finansową projektu Rozdział 15. Zasada 9. Twórz i dokumentuj własną historię projektu Rozdział 16. Zasada 10. Skup się na długoterminowej relacji z klientem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155400 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Making work visible : exposing time theft to optimize work & flow.
Bibliografia na stronach 198-201.
WPROWADZENIE: PRACA I JEJ PRZEPŁYW (xix) CZĘŚĆ 1. PIĘCIU ZŁODZIEI CZASU (1) 1.1. ZA DUŻO PRACY W TOKU (PWT) (5) 1.2. NIEZNANE ZALEŻNOŚCI (17) 1.3. NIEZAPLANOWANA PRACA (25) 1.4. SPRZECZNE PRIORYTETY (31) 1.5. ZANIEDBANA PRACA (37) CZĘŚĆ 2. JAK ZDEMASKOWAĆ ZŁODZIEI CZASU, BY ZOPTYMALIZOWAĆ PRZEPŁYW PRACY (43) 2.1. UWIDOCZNIJ PRACĘ (47) ĆWICZENIA: ANALIZA ZAPOTRZEBOWANIA (60) ĆWICZENIA: IDENTYFIKACJA TYPÓW/KATEGORII ZADAŃ (61) ĆWICZENIA: PROJEKTOWANIE KART (62) ĆWICZENIA: MAPOWANIE PRZEPŁYWU PRACY (62) 2.2. SCHWYTAJ PRZYWÓDCĘ (65) ĆWICZENIA: POZNAJ PIĘĆ POWODÓW, DLA KTÓRYCH PRZYJMUJEMY WIĘCEJ PWT (73) 2.3. ZDEMASKUJ ZALEŻNOŚCI (77) ĆWICZENIA: DIAGRAM ZALEŻNOŚCI "ACH, PRZY OKAZJI" (86) 2.4. ZBRODNIA DOSKONAŁA - NIEZAPLANOWANA PRACA (89) ĆWICZENIA: EKSPERYMENT Z REDUKCJĄ ZAKŁÓCEŃ (97) 2.5. PRIORYTETY, PRIORYTETY, PRIORYTETY (99) ĆWICZENIA: WIZUALIZACJA PRIORYTETÓW (109) 2.6. ZAPOBIEGANIE ZANIEDBANIOM (111) ĆWICZENIA: TWORZENIE RAPORTU DŁUGOŚCI ŻYCIA (118) 2.7. PRZYDATNE PRZYKŁADY PROJEKTÓW TABLIC (121) CZĘŚĆ 3. WSKAŹNIKI, INFORMACJE ZWROTNE I OKOLICZNOŚCI (133) 3.1. WSKAŹNIKI ALBO PIENIĄDZE (137) 3.2. ZŁODZIEJOGRAM (155) 3.3. PRZEGLĄD OPERACJI (159) 3.4. SZTUKA SPOTYKANIA SIĘ (165) 3.5. PASKUDNE ZWYCZAJE (173)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 99 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149909 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Technologie informacyjne w logistyce rynkowej / Małgorzata Dolińska. W: Przegląd Organizacji . 1998, nr 1, s. 35/38. - Warszawa : TNOiK, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; 2326)
Bibliografia, netografia na stronach 99-107.
Zrównoważony biznes Zarys koncepcji zrównoważonego rozwoju Zrównoważony biznes*kluczowe założenia' Determinanty zrównoważonego rozwoju Ekoinnowacje a zrównoważony rozwój przedsiębiorstw Technologia w służbie zrównoważonego rozwoju Zielone technologie informacyjno-komunikacyjne w biznesie ICT/IT -konceptualizacja terminu Biznesowe zastosowania ICT Zielone technologie Zielone IT Zastosowanie zielonego IT w biznesie Zielona architektura biznesowa Architektura korporacyjna-pojęcie, metody, modele Zielona architektura przedsiębiorstwa Zielone systemy informatyczne Wybrane aplikacje i pakiety wspierające zrównoważony rozwój biznesu Systemy klasy ERP do planowania zasobów przedsiębiorstwa CRMaekologia Systemy SCM w kreowaniu zielonych łańcuchów dostaw Systerny Business Intelligence Wirtualizacja danych i technologie chmurowe w ochronie środowiska Ekologiczny potencjał wirtualizacji Cloud computing- istota, typy i mode1e Korzyści ekologiczne z zastosowania technologii cloud computing Wybrane rozwiązania technologiczne i ich wpływ na rozwój biznesu Blockchalz (łańcuch bloków) . Eksploracja danych (data minining) Big data . Sztuczna inteligencja Internet rzeczy Analityka predykcyjna Zielonę technologie komputerowe w przedsiębiorstwach Sposoby na ekologiczną firmę Zielone IT - dobre praktyki polskich przedsiębiorstw Usługi centrów danych Komputery przemysłowe UrządzeniaThinClient Technologie Energl-Efficient Ethernet, Green Ethernet oraz energooszczędne przełączniki sieciowe
Sygnatura czytelni BWZ: XIV E 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 487-519.
Dla adwokatów, radców prawnych, sędziów, prokuratorów oraz pracowników administracji rządowej i samorządowej, ekonomistów i księgowych.
PRYWATNOPRAWNE ASPEKTY OCHRONY SZTUCZNEJ INTELIGENCJI Elżbieta Traple Granice eksploracji tekstów i danych na potrzeby maszynowego uczenia się przez systemy sztucznej inteligencji Arkadiusz Michalak Projekt rozporządzenia Parlamentu UE o odpowiedzialności cywilnej za działania systemów sztucznej inteligencji – krok w dobrym kierunku czy niepotrzebne odstępstwo od zasad ogólnych? Łukasz Żarnowiec Zastosowanie przepisów konwencji wiedeńskiej z 11.04.1980 r. do umów o udostępnienie treści cyfrowych NOWE TECHNOLOGIE Z PERSPEKTYWY PRAWA PUBLICZNEGO Paweł Fajgielski Automatyczne rozpoznawanie twarzy – wybrane zagadnienia prawne Bogdan Fischer Współdzielenie danych jako niezbędny warunek rozwoju sztucznej inteligencji Marlena Sakowska-Baryła Prawo do ochrony danych osobowych a sztuczna inteligencja – aspekty konstytucyjnoprawne NOWE TECHNOLOGIE – WPŁYW NA FUNKCJONOWANIE NAUKI W SPOŁECZEŃSTWIE, KRYMINALISTYKI I WARSZTATU BIEGŁEGO Piotr Rodzik Czy sztuczna inteligencja może zostać wykorzystana przy ewaluacji osiągnięć naukowych instytucji? | Agata Frankowska, Bartosz Pawlik Przegląd osiągnięć publikacyjnych w zakresie sztucznej inteligencji na świecie – analiza bibliometryczna Ida Skubis Językoznawstwo jako bezpieczna dyscyplina dla badań nad sztuczną inteligencją Kazimiera Juszka, Karolina Dziedzic Problem uwzględnienia postępu technologicznego w legislacji kryminalistycznego fenotypowania DNA Marcin Wielec, Ewa Aleksandra Płocha Sztuczna inteligencja jako narzędzie pracy biegłego w procesie karnym OCHRONA WYTWORÓW NOWYCH TECHNOLOGII I SZTUCZNEJ INTELIGENCJI Karina Kunc-Urbańczyk Uczenie maszynowe jako pole eksploatacji utworów Bohdan Widła Kto pierwszy ten chroniony? Ekosystem zaufania i ekosystem doskonałości a ochrona rezultatów działania sztucznej inteligencji Kamil Szpyt Umowa o korzystanie ze sztucznej inteligencji Marlena Jankowska, Justyna Kania Zrównoważony rozwój. Nowa strategia biznesowa sektora mody i designu po pandemii? NOWE TECHNOLOGIE A PRAWA CZŁOWIEKA Marek Świerczyński, Zbigniew Więckowski Ramy prawne dla sztucznej inteligencji w świetle najnowszych prac Rady Europy Paweł du Vall Rada Unii Europejskiej – przegląd stanowisk w dziedzinie sztucznej inteligencji w latach 2019–2020 Marcin Górski Profilowanie a wolność wypowiedzi Anna Podolska, Łukasz Rąb (Re)wizja praw człowieka w dobie rozwoju nowych technologii. Między indywidualizmem a kolektywizmem NOWE TECHNOLOGIE JAKO NARZĘDZIA W GOSPODARCE, OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I NA POLU WALKI Grzegorz Kozieł Kluczowe wymogi Wytycznych w zakresie etyki dotyczących godnej zaufania sztucznej inteligencji oraz wymogi prawne dotyczące zastosowań sztucznej inteligencji zawarte w Białej Księdze w sprawie sztucznej inteligencji a podstawy budowania ekosystemu zaufania dla sztucznej inteligencji w obszarze prawa korporacyjnego Andrzej Sadłowski Sztuczna inteligencja jako system predykcyjny Agnieszka Hajos-Iwańska Sztuczna inteligencja jako uczestnik obrotu gospodarczego Marcin Mazgaj Samozarządzające spółki oparte na sztucznej inteligencji. Analiza z uwzględnieniem problematyki „spółki bez wspólnika” w świetle rozwoju autonomicznych systemów w prawie korporacyjnym Dominik Lubasz Projektowanie rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję z uwzględnieniem wymogów data protection by design Adam Pązik Roszczenie(?) z art. 79 RODO jako środek ochrony przed bezprawnym przetwarzaniem danych osobowych z wykorzystaniem nowych technologii Kaja Kowalczewska Unia Europejska wobec autonomicznych systemów śmiercionośnej broni – znacząca ludzka kontrola jako fundament wiarygodnej sztucznej inteligencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152030 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gotowi na zabawę w biznes? : startup! / Krystian Gontarek, Krzysztof Gontarek. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo naukowe PWN, copyright 2017. - 198, [17] stron : fotografie ; 21 cm.
Jak połączyć nowe technologie z zabawą i tworzyć startupy, które zachwycą świat Krystian Gontarek -Wstęp -Gdzie tata znikał na weekendy -GameTeller -Mój pierwszy Startup Weekend -Podstawowy błqd -Łatwe trudnego początki z kodowaniem Presja -Prezentacja w jeden dzień! -Co chciałem ukryć? -KidsOnBits A co ty myślisz o szkole? TEDxKids Moja pierwsza InternetBeta -KidGifter -Nauczyciel, który otworzył mi oczy Szlachta startupuje -YupiZone Kodowanie na żywo to jest to Priorytet - zespół Podsumowanie Jak wspierać startupowe dziecko, aby nie kończyło się na pomysłach Krzysztof Gontarek Tuż po studiach i z pi doświadczenie" Wstęp 115 Początki startupowego dziecka Moje dziecko to mój... startup Tradycyjna szkoła a współczesny świat Startupowe dziecko Korzyści Planowanie i zarządzanie czasem Szybciej dowiesz się, co jest twoją mocną stroną Zabawa w biznes zachęca do samorozwoju Przełamywanie nieśmiałości Radzenie sobie z odmową Zarządzanie własnymi finansami Budowanie relacji i sieci kontaktów Dobrze jest, gdy dziecko ma własne zdanie Umiejętność mówienia „nie” Sztuka prezentowania Dwie pieczenie na jednym ogniu Tuż po studiach i z piętnastoletnim doświadczeniem Rodzic rozwija się przy okazji Błędy i zagrożenia Źle dobrany materiał edukacyjny Emocjonalna nadgorliwość Presja i frustracja Dzieci oczekują natychmiastowych efektów Perfekcjonizm i zbyt duże ambicje mogą być hamulcem Nieprzemyślana budowa prototypu Odrzucenie przez społeczność Media 1 Rodzeństwo Wymówki Niekonsekwencja Krytyka i hejt Nadmierne zaangażowanie rodzica Nadmiar projektów Rodzic odczarowany Słomiany zapał Jak zacząć przygodę z dziecięcym startupem Pomysł Brak pomysłu? Posłuchaj innych Mapy pomysłów Wybór pomysłu Nie dla wszystkich! Listy zadańdo zrobienia Zrób coś odrazu Konsekwencja! Lepiej krócej, a systematycznie Analiza konkurencji Język korzyści Walidacja Prototyp Kamienie milowe Wspieraj, nie wyręczaj Mentorzy? Warto! Narzędzia Podsumowując proces rozpoczynania Dziecko teżmoże dzielićsięwiedzą Budowanie inauka ważniejszaniżefekt Sekret dobrych relacji z dzieckiem? Zmienne tempo Sprawdzające sprinty Hartowanie emocjonalne Zrozumieć światy dorosłych Czarno-biała perspektywa i ostrożne uświadamianie Praktyki i obserwacje Rodzinny biznes mniej mobilizuje Szkoła a dziecko aktywne pozaszkolnie Kiedy rodzic już nie wystarczy Kiedy uczeń przerasta nauczyciela, czas przestać się wtrącać Zaangażowanie procentuje Lokalna społeczność cię potrzebuje Mały dorosły? Jak znaleźć na to wszystko czas i siły
Sygnatura czytelni BMW: VI G 30 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: 148649
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148648 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148649 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 43
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5917 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2019. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6092 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Na okładce i grzbiecie : Akademia sieci Cisco.
Na okładce : Oficjalny podręcznik akademii CNAP do kursu sponsorowanego przez Hewlett-Packard.
CD-ROM zawiera pytania egzaminacyjne w języku angielskim oraz pomocnicze materiały dotyczące instalacji i konfiguracji sprzętu i oprogramowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117095 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności