Globalne zarządzanie utrzymaniem ruchu (TPM)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(2)
Magazyn
(1)
Autor
Antosz Katarzyna
(2)
Bednarek Mariusz
(1)
Lewandowski Jerzy (1948- )
(1)
Matuszek Józef
(1)
Pleskot Małgorzata
(1)
Werbińska-Wojciechowska Sylwia
(1)
Wiśniewski Zbigniew (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Globalne zarządzanie utrzymaniem ruchu (TPM)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Inżynieria i technika
(3)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia / [Politechnika Rzeszowska])
Bibliografia, netografia na stronach [239]-257.
2. PRZEGLĄD KONCEPCJI UTRZYMANIA RUCHU 2.1. System eksploatacji i jego efektywność 2.2. Rola i cel utrzymania ruchu we współczesnym przedsiębiorstwie 2.3. Klasyfikacja strategii eksploatacji 2.4. Outsourcing w utrzymaniu ruchu 2.5. Lean Maintenance 2.5.1. Lean Manufacturing fundamentem Lean Maintenance 2.5.2. Cele Lean Maintenance 2.5.3. Total Productive Maintenance 2.6. Wskaźniki oceny efektywności maszyn 2.7. Stopień wykorzystania oraz efektywność stosowania strategii eksploatacji - przegląd literatury 2.7.1. Zakres przeglądu literatury 2.7.2. Dobór strategii eksploatacji oraz zakres ich stosowania w przedsiębiorstwach 2.7.3. Zastosowanie wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance 2.7.4. Korzyści z zastosowania wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance 3. BADANIA STOPNIA WYKORZYSTANIA ORAZ EFEKTYWNOŚCI STOSOWANIA LEAN MAINTENANCE W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRODUKCYJNYCH 3.2.1. Analiza sposobów zarządzania infrastrukturą techniczną przedsiębiorstw 3.2.1.1. Cel i zakres analizy 3.2.1.2. Sposoby nadzoru nad maszynami technologicznymi 3.2.1.3. Rodzaje informacji dotyczących maszyn zbieranych w przedsiębiorstwach 3.2.1.4. Działania podejmowane w celu minimalizacji nieprzewidzianych przestojów maszyn 3.2.2. Analiza działań podejmowanych w celu wdrożenia wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance w przedsiębiorstwach 3.2.2.1. Cel i zakres analizy 3.2.2.2. Wdrażanie koncepcji Lean 3.2.2.3. Wdrażanie metody TPM 3.2.2.4. Doskonalenie organizacji pracy na stanowiskach z zastosowaniem metody 5S oraz wizualizacji 3.2.2.5. Wdrażanie metody SMED 3.2.3. Ocena efektywności stosowania wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.3.2. Wskaźniki stosowane do oceny efektywności Lean Maintenance 3.2.3.3. Korzyści wynikające z wdrożenia Lean Maintenance 3.2.4. Identyfikacja czynników wpływających na efektywność wdrożenia Lean Maintenance 3.2.4.1. Stawianie hipotez badawczych 3.2.4.2. Hipotezy badawcze - sposoby i rodzaje nadzoru nad maszynami 3.2.4.3. Hipotezy badawcze - stosowanie metod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.4.4. Hipotezy badawcze - uzyskiwane efekty wdrożenia metod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.5. Wnioski z analizy i przeprowadzonych badań 3.2.6. Wnioski do dalszych badań 4. DRZEWA DECYZYJNE W BADANIACH EFEKTYWNOŚCI WDROŻENIA METOD I NARZĘDZI LEAN MAINTENANCE 4.1. Uczenie maszynowe za pomocą drzew decyzyjnych 4.2. Konstruowanie drzew decyzyjnych - algorytm CART 4.3. Drzewa klasyfikacyjne w ocenie efektywności Lean Maintenance 4.3.1. Wybór zmiennych decyzyjnych w procesie oceny 4.3.2. Drzewo klasyfikacyjne - zmniejszenie liczby awarii 4.3.3. Drzewo klasyfikacyjne - zmniejszenie liczby nieplanowanych przestojów 4.3.4. Drzewo klasyfikacyjne - zmiana wartości wskaźnika OEE 4.4. Ocena jakości uzyskanych drzew decyzyjnych 4.4.1. Cel i zakres oceny 4.4.2. Badania ankietowe w przedsiębiorstwach 4.4.3. System ekspertowy w ocenie jakości drzew decyzyjnych 4.4.4. Badanie ogólnej zdolności klasyfikacyjnej drzew decyzyjnych 4.4.5. Ocena jakościowa uzyskanych wyników za pomocą miar klasyfikacji 5. ZBIORY PRZYBLIŻONE W MODELOWANIU I OCENIE EFEKTYWNOŚCI WDROŻENIA LEAN MAINTENANCE 5.1. Wprowadzenie do teorii zbiorów przybliżonych 5.2. Generowanie reguł decyzyjnych z wykorzystaniem teorii zbiorów przybliżonych 5.3. Walidacja reguł decyzyjnych 5.3.1. Cel i zakres walidacji 5.3.2. Tablica decyzyjna i macierz pomyłek 5.3.3. System ekspertowy na bazie wygenerowanych reguł decyzyjnych 5.3.4. Badanie ogólnej zdolności klasyfikacyjnej 5.3.5. Ocena jakościowa uzyskanych wyników za pomocą miar klasyfikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147838 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia)
Bibliografia, netografia na stronach [239]-257.
PRZEGLĄD KONCEPCJI UTRZYMANIA RUCHU 2.1. System eksploatacji i jego efektywność 2.2. Rola i cel utrzymania ruchu we współczesnym przedsiębiorstwie 2.3. Klasyfikacja strategii eksploatacji 2.4. Outsourcing w utrzymaniu ruchu 2.5. Lean Maintenance 2.5.1. Lean Manufacturing fundamentem Lean Maintenance 2.5.2. Cele Lean Maintenance 2.5.3. Total Productive Maintenance 2.6. Wskaźniki oceny efektywności maszyn 2.7. Stopień wykorzystania oraz efektywność stosowania strategii eksploatacji - przegląd literatury 2.7.1. Zakres przeglądu literatury 2.7.2. Dobór strategii eksploatacji oraz zakres ich stosowania w przedsiębiorstwach 2.7.3. Zastosowanie wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance 2.7.4. Korzyści z zastosowania wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance 3. BADANIA STOPNIA WYKORZYSTANIA ORAZ EFEKTYWNOŚCI STOSOWANIA LEAN MAINTENANCE W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRODUKCYJNYCH 3.2.1. Analiza sposobów zarządzania infrastrukturą techniczną przedsiębiorstw 3.2.1.1. Cel i zakres analizy 3.2.1.2. Sposoby nadzoru nad maszynami technologicznymi 3.2.1.3. Rodzaje informacji dotyczących maszyn zbieranych w przedsiębiorstwach 3.2.1.4. Działania podejmowane w celu minimalizacji nieprzewidzianych przestojów maszyn 3.2.2. Analiza działań podejmowanych w celu wdrożenia wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance w przedsiębiorstwach 3.2.2.1. Cel i zakres analizy 3.2.2.2. Wdrażanie koncepcji Lean 3.2.2.3. Wdrażanie metody TPM 3.2.2.4. Doskonalenie organizacji pracy na stanowiskach z zastosowaniem metody 5S oraz wizualizacji 3.2.2.5. Wdrażanie metody SMED 3.2.3. Ocena efektywności stosowania wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.3.2. Wskaźniki stosowane do oceny efektywności Lean Maintenance 3.2.3.3. Korzyści wynikające z wdrożenia Lean Maintenance 3.2.4. Identyfikacja czynników wpływających na efektywność wdrożenia Lean Maintenance 3.2.4.1. Stawianie hipotez badawczych 3.2.4.2. Hipotezy badawcze - sposoby i rodzaje nadzoru nad maszynami 3.2.4.3. Hipotezy badawcze - stosowanie metod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.4.4. Hipotezy badawcze - uzyskiwane efekty wdrożenia metod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.5. Wnioski z analizy i przeprowadzonych badań 3.2.6. Wnioski do dalszych badań 4. DRZEWA DECYZYJNE W BADANIACH EFEKTYWNOŚCI WDROŻENIA METOD I NARZĘDZI LEAN MAINTENANCE 4.1. Uczenie maszynowe za pomocą drzew decyzyjnych 4.2. Konstruowanie drzew decyzyjnych - algorytm CART 4.3. Drzewa klasyfikacyjne w ocenie efektywności Lean Maintenance 4.3.1. Wybór zmiennych decyzyjnych w procesie oceny 4.3.2. Drzewo klasyfikacyjne - zmniejszenie liczby awarii 4.3.3. Drzewo klasyfikacyjne - zmniejszenie liczby nieplanowanych przestojów 4.3.4. Drzewo klasyfikacyjne - zmiana wartości wskaźnika OEE 4.4. Ocena jakości uzyskanych drzew decyzyjnych 4.4.1. Cel i zakres oceny 4.4.2. Badania ankietowe w przedsiębiorstwach 4.4.3. System ekspertowy w ocenie jakości drzew decyzyjnych 4.4.4. Badanie ogólnej zdolności klasyfikacyjnej drzew decyzyjnych 4.4.5. Ocena jakościowa uzyskanych wyników za pomocą miar klasyfikacji 5. ZBIORY PRZYBLIŻONE W MODELOWANIU I OCENIE EFEKTYWNOŚCI WDROŻENIA LEAN MAINTENANCE 5.1. Wprowadzenie do teorii zbiorów przybliżonych 5.2. Generowanie reguł decyzyjnych z wykorzystaniem teorii zbiorów przybliżonych 5.3. Walidacja reguł decyzyjnych 5.3.1. Cel i zakres walidacji 5.3.2. Tablica decyzyjna i macierz pomyłek 5.3.3. System ekspertowy na bazie wygenerowanych reguł decyzyjnych 5.3.4. Badanie ogólnej zdolności klasyfikacyjnej 5.3.5. Ocena jakościowa uzyskanych wyników za pomocą miar klasyfikacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 426 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151018 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [239] - 245
Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości 1.1.Globalizacja i rewolucja naukowo-techniczna 1.1.1.Technologie high-tech i jej wpływ na globalizację 1.1.2.Ogólna charakterystyka globalizacji 1.2.Cele i paradygmaty przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.1.Cele przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.2.Paradygmaty zarządzania przedsiębiorstwem przyszłości 1.2.3.Problemy wymagające rozwiązania 1.3.Rodzaje i formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.3.1.Modele działania 1.3.2.Organizacja wirtualna 1.3.3.Organizacja szczupła, zwinna i elastyczna 1.3.4.Formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.4.Trendy zmian w systemach zarządzania w organizacjach gospodarczych 1.4.1.Organizacja inteligentna - zarządzanie oparte na myśleniu systemowym 1.4.2.Zarządzanie oparte na wiedzy 1.5.Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym 1.5.1. Struktura przedsiębiorstwa przyszłości Współczesne metody restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.1.Konieczność restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.2.Współczesne metody restrukturyzacyjne przedsiębiorstw 2.3.Model współczesnej restrukturyzacji i metody jego wdrażania 2.3.1.Zasady i normy tworzenia systemów jakości - ISO 9000 2.3.2.Technologia grup - TG 2.3.3.Teoria ograniczeń - TOC 2.3.4.Metoda szybkich przezbrojeń - SMED 2.3.5.System obsługi bezawaryjnej - TPM 2.3.6.Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - MRPII 2.3.7.Wysoko Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - ERP 2.3.8.Wytwarzanie zintegrowane komputerowo - CIM 2.3.9.Filozofia ciągłego udoskonalenia - Kaizen 2.3.10. Zarządzanie dynamiczne - High Speed Management Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych 3.1.Typowe programy restrukturyzacyjne 3.2.Tworzenie programu restrukturyzacyjnego 3.3.Continuous lmprovement Management (CMI) jako alternatywa restruktury¬zacji typowej 3.4.Metoda analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.5.Procedury stosowania metody analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.6.Wdrażanie Continuous lmprovement Management (CMI) Wyniki wdrożenia pilotowego Continuous Improvement Management (CMI) 4.1.Przedsiębiorstwa i ich charakterystyka 4.2.Identyfikacja stanu zakładów przed restrukturyzacją 4.3.Restrukturyzacja typowa i jej wyniki 4.4.Badanie przypadku ciągłego doskonalenia zarządzania 4.4.1.Założenia i zakres prac wdrożeniowych 4.4.2.Wyniki wdrożeniowe Przykłady wdrażania metod Continuous Improvement Management (CMI) 5.1.Kompleksowe zarządzanie jakością-TQM 5.1.1.Wdrażanie TQM - doświadczenia meksykańskie 5.1.2.Wdrażanie TQM - doświadczenia amerykańskie 5.2.Metoda restrukturyzacji procesowej - reengineering - BPR 5.2.1.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia meksykańskie 5.2.2.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia światowe 5.3.System dostaw na czas (JiT - Just in Time) 5.3.1.Wdrażanie JiT - doświadczenia meksykańskie 5.3.2.Wdrażanie JiT - doświadczenia amerykańskie Inne przypadki wdrażania wybranych metod Continuous Improvement Management 6.1.Przypadki wdrożeń metody szybkich przezbrojeń - SMED 6.2.Przypadek wdrażania Wysoko Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami - ERP 6.3.Przypadek wdrożenia modelu Continuous lmprovement Management (CMI) 6.4.Przypadek wdrażania Lean Manufacturing
Sygnatura czytelni BMW: VI J 89 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX K 22
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151201 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151200 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2756 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108325 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Bibliogr. s. 231-240. Netogr. s. 240.
Sygnatura czytelni BMW: VI J 69 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII E 47
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141797 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5429 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach [177]-195.
Dla inżynierów utrzymania ruchu, specjalistów ds. niezawodności, absolwentów i studentów studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz dla pracowników naukowych.
1.Modele utrzymania systemów technicznych z wykorzystaniem koncepcji opóźnień czasowych 2.1.Modele utrzymania obiektów technicznych 2.2.Modele utrzymania systemów złożonych 3.Modele utrzymania systemów technicznych funkcjonujących w różnych strukturach niezawodnościowych z uwzględnieniem koncepcji opóźnień czasowych 4.1.Podstawowe modele utrzymania systemów technicznych z wykorzystaniem koncepcji opóźnień czasowych 4.1.1.Funkcje niezawodności systemu funkcjonującego w różnych strukturach niezawodnościowych 4.1.2.Model oczekiwanych kosztów utrzymania systemu 4.2.Rozwinięte modele utrzymania systemów technicznych z wykorzystaniem koncepcji opóźnień czasowych 4.2.1.Model utrzymania systemu dwuelementowego funkcjonującego w szeregowej strukturze niezawodnościowej 4.2.1.1.Prawdopodobieństwa uszkodzenia i odnowy profilaktycznej systemu 4.2.1.2.Oczekiwane koszty utrzymania systemu w pojedynczym cyklu inspekcji 4.2.2.Model utrzymania systemu dwuelementowego funkcjonującego w szeregowej strukturze niezawodnościowej, przy założeniu realizacji nieperfekcyjnej operacji diagnostycznej 4.2.2.1.Prawdopodobieństwa uszkodzenia i odnowy profilaktycznej systemu 4.2.2.2.Oczekiwane koszty utrzymania systemu w pojedynczym cyklu inspekcji122 4.2.3.Model utrzymania systemu dwuelementowego funkcjonującego w równoległej strukturze niezawodnościowej 4.2.3.1.Prawdopodobieństwa uszkodzenia i odnowy profilaktycznej systemu 4.2.3.2.Oczekiwane koszty utrzymania systemu w pojedynczym cyklu inspekcji130 4.3. Możliwości optymalizacji procesów obsługiwania systemów technicznych z wykorzystaniem wybranych modeli utrzymania 5.Implementacja modeli utrzymania systemów technicznych z zależnością czasową 5.1.Estymacja parametrów modeli utrzymania systemów technicznych z zależnością czasową 5.2.Studia przypadków 5.2.1.Implementacja modelu blokowej kontroli stanu dla czteroelementowego systemu funkcjonującego w szeregowej strukturze niezawodnościowej - studium przypadku 5.2.2.Implementacja modelu blokowej kontroli stanu dla dwuelementowego systemu funkcjonującego w równoległej strukturze niezawodnościowej - studium przypadku Załącznik 1. Przykładowy program symulacyjny dla systemu technicznego o strukturze progowej (przyjęcie perfekcyjnej operacji kontroli stanu systemu) Załącznik 2. Przykładowy program symulacyjny dla systemu technicznego o strukturze progowej (przyjęcie nieperfekcyjnej operacji kontroli stanu systemu) Delay-time-based maintenance models for technical systems
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147213 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności