Kaizen
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
Forma i typ
Artykuły
(20)
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(3)
Wielgoszewski Przemysław
(2)
Wątor Aneta
(2)
Bednarek Mariusz
(1)
Cybulski Mateusz
(1)
Dłubak Marcin
(1)
Gurbała Konrad
(1)
Głowacka Anita
(1)
Habrat Paweł
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Jukiewicz Zuzanna
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kardyś Marta
(1)
Karwacka Anna
(1)
Klusik Kamil
(1)
Kończewski Konrad
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Miler Tomasz (marketing)
(1)
Nieuważna Paulina
(1)
Nowicka Ilona
(1)
Nowicki Jarosław
(1)
Olszewski Leszek
(1)
Paszkowski Mariusz
(1)
Pegani Angelica
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Witkowska Magda
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Kaizen
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(19)
Kultura Fizyczna
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [239] - 245
Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości 1.1.Globalizacja i rewolucja naukowo-techniczna 1.1.1.Technologie high-tech i jej wpływ na globalizację 1.1.2.Ogólna charakterystyka globalizacji 1.2.Cele i paradygmaty przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.1.Cele przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.2.Paradygmaty zarządzania przedsiębiorstwem przyszłości 1.2.3.Problemy wymagające rozwiązania 1.3.Rodzaje i formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.3.1.Modele działania 1.3.2.Organizacja wirtualna 1.3.3.Organizacja szczupła, zwinna i elastyczna 1.3.4.Formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.4.Trendy zmian w systemach zarządzania w organizacjach gospodarczych 1.4.1.Organizacja inteligentna - zarządzanie oparte na myśleniu systemowym 1.4.2.Zarządzanie oparte na wiedzy 1.5.Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym 1.5.1. Struktura przedsiębiorstwa przyszłości Współczesne metody restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.1.Konieczność restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.2.Współczesne metody restrukturyzacyjne przedsiębiorstw 2.3.Model współczesnej restrukturyzacji i metody jego wdrażania 2.3.1.Zasady i normy tworzenia systemów jakości - ISO 9000 2.3.2.Technologia grup - TG 2.3.3.Teoria ograniczeń - TOC 2.3.4.Metoda szybkich przezbrojeń - SMED 2.3.5.System obsługi bezawaryjnej - TPM 2.3.6.Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - MRPII 2.3.7.Wysoko Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - ERP 2.3.8.Wytwarzanie zintegrowane komputerowo - CIM 2.3.9.Filozofia ciągłego udoskonalenia - Kaizen 2.3.10. Zarządzanie dynamiczne - High Speed Management Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych 3.1.Typowe programy restrukturyzacyjne 3.2.Tworzenie programu restrukturyzacyjnego 3.3.Continuous lmprovement Management (CMI) jako alternatywa restruktury¬zacji typowej 3.4.Metoda analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.5.Procedury stosowania metody analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.6.Wdrażanie Continuous lmprovement Management (CMI) Wyniki wdrożenia pilotowego Continuous Improvement Management (CMI) 4.1.Przedsiębiorstwa i ich charakterystyka 4.2.Identyfikacja stanu zakładów przed restrukturyzacją 4.3.Restrukturyzacja typowa i jej wyniki 4.4.Badanie przypadku ciągłego doskonalenia zarządzania 4.4.1.Założenia i zakres prac wdrożeniowych 4.4.2.Wyniki wdrożeniowe Przykłady wdrażania metod Continuous Improvement Management (CMI) 5.1.Kompleksowe zarządzanie jakością-TQM 5.1.1.Wdrażanie TQM - doświadczenia meksykańskie 5.1.2.Wdrażanie TQM - doświadczenia amerykańskie 5.2.Metoda restrukturyzacji procesowej - reengineering - BPR 5.2.1.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia meksykańskie 5.2.2.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia światowe 5.3.System dostaw na czas (JiT - Just in Time) 5.3.1.Wdrażanie JiT - doświadczenia meksykańskie 5.3.2.Wdrażanie JiT - doświadczenia amerykańskie Inne przypadki wdrażania wybranych metod Continuous Improvement Management 6.1.Przypadki wdrożeń metody szybkich przezbrojeń - SMED 6.2.Przypadek wdrażania Wysoko Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami - ERP 6.3.Przypadek wdrożenia modelu Continuous lmprovement Management (CMI) 6.4.Przypadek wdrażania Lean Manufacturing
Sygnatura czytelni BMW: VI J 89 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX K 22
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151201 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151200 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2756 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Droga współpracy / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 6, s.34-38. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gemba kaizen : zdroworozsądkowe podejście do strategii ciągłego rozwoju / Masaaki Imai ; przekład Magda Witkowska, Bartosz Sałbut. - Wydanie w oprawie miękkiej. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 484 strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Zarządzanie Jakością)
0 Kaizen Institute Część I. Fundamenty gemba koizen Rozdział 1 Wprowadzenie do kaizen Główne założenia kaizen Główne systemy kaizen Zasadniczy cel strategii kaizen Rozdział 2. Gemba kaizen Gemba a zarządzanie Dom gemba Standaryzacja 5S utrzymywania porządku miejsca pracy Eliminacja muda Złote zasady zarządzania gemba Zastosowanie złotych zasad Rozdział 3. Jakość, koszt i dostawa w gemba Jakość - więcej niż tylko rezultat Zarządzanie jakością w obrębie gemba Ograniczanie kosztów w gemba Dostawa Jednoczesne podnoszenie jakości i obniżanie kosztów GEMBA KAIZEN Rozdział 4. Standardy Utrzymanie i podnoszenie standardów Standardy operacyjne Podstawowe cechy standardów Toyoda Machinę Works Historia kaizen Praktyka Biznesowa Toyoty. Standardowa historia rozwiązywania problemów w firmie Toyota Kaizen a międzynarodowe standardy jakości Rozdział 5. Pięć kroków do organizacji miejsca pracy, czyli 5S Porządek miejsca pracy w pięciu krokach 5S dla miasta. Obywatelska duma w Rumunii Szczegółowa analiza kroków 5S Wdrożenie 5S Rozdział 6. Muda Muda w postaci nadprodukcji Muda w postaci zapasów magazynowych Muda w postaci braków Muda w postaci zbędnych czynności Muda w postaci błędów w procesie Muda w postaci oczekiwania Muda w postaci transportu Muda w postaci czasu Klasyfikacja muda w sektorze usług Muda, mura, muri Eliminacja muda w sektorze publicznym Rozdział 7. Fundamenty domu gemba Przedsiębiorstwo uczące się System sugestii i koła jakości Wzmacnianie samodyscypliny Rozdział 8. Zarządzanie wizualne Uwidocznienie problemu Utrzymanie kontaktu z rzeczywistością Zarządzanie wizualne w obrębie 5M Metody wizualne w zarządzaniu złożonością Zarządzanie wizualne z wykorzystaniem 5S Publikacja standardów Wyznaczanie celów Rozdział 9. Rola brygadzistów i kierowników w gemba TWI - Training Within Industries Zarządzanie zasobami (pracownikami, materiałami, maszynami) Dzień z życia brygadzisty w zakładach Toyota Motor Manufacturing Kentucky Przegląd poranny (asaichi) QA Best-Line Certification Formułowanie wyzwań Pseudomenedżerska funkcja brygadzistów w gemba Rozdział 10. Role i odpowiedzialność menedżerów w gemba Kaizen w firmie Toyota Astra Motor Company Podręczniki ról w TAM Obowiązki lidera grupy w firmie TAM Obowiązki brygadzisty w firmie TAM Obowiązki kierownika w firmie TAM Czym trzeba zarządzać w obrębie gemba?. Czynniki, które umożliwiły pomyślne zdefiniowanie ról i zakresu obowiązków w firmie TAM Rozwój pracowników Rozpoznawanie potencjalnych problemów Korzyści ze stosowania kaizen w Toyota Astra Motor Company Rozdziału. OdJITdoTFM JIT w zakładzie Aisin Seiki w Anjo Czas taktu a czas cyklu Produkcja pchana a produkcja ciągniona Organizacja produkcji przepływowej Wdrożenie JIT w Aisin Seiki Przenoszenie korzyści JIT do innych branż Total Flow Management Transformacja TFM w firmie A Rozdział 12. JIT w firmie Wiremold Rozdział 13. Rola dyrektora generalnego w kaizen Rozdział 14. Udać się do gemba Gemba kaizen i ogólny kaizen korporacyjny Dwudniowy kaizen Listy kontrolne jako narzędzie kaizen Warsztaty gemba kaizen Część II. Analizy przypadków Studium 1. Wnioski z 20-letniej podróży kaizen Studium 2. Zmiana kultury IT w firmie Achmea Studium 3. Codzienny kaizen w firmie Tork Ledervin Studium 4. Kaizen w przestrzeni publicznej. Zmiany na rzymskim lotnisku Studium 5. Sonae MC. Cicha rewolucja Studium 6. Embraco przekracza oczekiwania dzięki kaizen Studium 7. Kaizen w Oporto Hospital Centrę. Opieka nastawiona na pacjenta staje się rzeczywistością Studium 8. Densho Engineering. Kaizen jako czynnik sprzyjający innowacjom i utrzymywaniu więzi z klientem Studium 9. Ograniczanie „papierologii" w zakładzie usług komunalnych. Enexis Studium 10. Ludzka energia. Zaangażowanie czyni wielką różnicę - przypadek producenta urządzeń elektrycznych Studium 11. Rossimoda. Kaizen i kreatywny rozwój produktu Studium 12. Finsa. Kaizen jako sposób na to, aby wyjść z kryzysu silniejszym Studium 13. Kaizen jako sposób na innowacje w Group Health Studium 14. Dzięki kaizen Caetano Bus realizuje dostawy na czas Studium 15. Kenijski producent mąki wykorzystuje kaizen w celu zwiększenia mocy produkcyjnych oraz poprawy wydajności Studium 16. Kaizen jako fundament innowacji w firmie Medlog Studium 17. Supremia. Rozwój dzięki kaizen Studium 18. Walt Disney World. Przekroczyć oczekiwania klienta Studium 19. Doświadczenia firmy Alpargatas z kaizen Studium 20. Przeobrażenie kultury korporacyjnej. Firma Excel zmienia organizację z myślą o upełnomocnieniu pracowników Studium 21.Jakość w kontekście medycznym. Szpital Inoue Studium 22.Podróż kaizen w Leyland Trucks Studium 23.Usprawnianie logistyki w firmie Matarazzo Studium 24.Eliminacja muda w firmie Sunclipse Studium 25. Porządek miejsca pracy, samodyscyplina i standardy. Tokai Shinei Electronics Studium 26. Rozwiązywanie problemów jakościowych w gemba. Bezpieczeństwo w Tres Cruces Dane adresowe oddziałów Kaizen Institute na całym świecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150797 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Podnoszenie wartości przedsiębiorstwa / Marta Kardyś. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2002, nr 2, s.32-34. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Filozofia ewolucji / Anna Karwacka. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 5, s.50-52. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zespół ds. ulepszeń w procesie zarządzania kosztami / Kamil Klusik. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2011, nr 6, s.19-23. - Warszawa : INFOR, 2011
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ku lepszemu krok po kroku / Bogusz Mikuła. W: Personel i Zarządzanie. 2001, nr 23, s.28-31. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Co to jest kaizen Historia kaizen Czy szybko znaczy dobrze? Zasady kaizen Strach i mózg Małe wielkie kroki - nawyki Cele. Małe czy duże? Małe kroki - przykłady z życia Małe kroki. Odchudzanie Małe kroki. Bieganie Małe kroki. Relacje Małe kroki. Finanse Małe kroki. Sposób myślenia Małe kroki - przykłady z biznesu Przykładowe metody małych kroków w firmach Historie, które mnie inspirują
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 334 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145391 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kaizen kluczem do sukcesu / Paulina Nieuważna. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2009, nr 10, s.35-37. - Warszawa : INFOR, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ciągłe doskonalenie / Ilona Nowicka. W: Eurologistics. 2015, nr 4, s. 54-55. - 2015
Temat
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności