Kaizen
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Artykuły
(20)
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(3)
Imai Masaaki (1930- )
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Wielgoszewski Przemysław
(2)
Wątor Aneta
(2)
Bednarek Mariusz
(1)
Cybulski Mateusz
(1)
Dłubak Marcin
(1)
Gurbała Konrad
(1)
Głowacka Anita
(1)
Habrat Paweł
(1)
Jukiewicz Zuzanna
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kardyś Marta
(1)
Karwacka Anna
(1)
Klusik Kamil
(1)
Kończewski Konrad
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Miler Tomasz (marketing)
(1)
Nieuważna Paulina
(1)
Nowicka Ilona
(1)
Nowicki Jarosław
(1)
Olszewski Leszek
(1)
Paszkowski Mariusz
(1)
Pegani Angelica
(1)
Witkowska Magda
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kaizen
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(699)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(19)
Kultura Fizyczna
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gemba kaizen : zdroworozsądkowe podejście do strategii ciągłego rozwoju / Masaaki Imai ; przekład Magda Witkowska, Bartosz Sałbut. - Wydanie w oprawie miękkiej. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 484 strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Zarządzanie Jakością)
0 Kaizen Institute Część I. Fundamenty gemba koizen Rozdział 1 Wprowadzenie do kaizen Główne założenia kaizen Główne systemy kaizen Zasadniczy cel strategii kaizen Rozdział 2. Gemba kaizen Gemba a zarządzanie Dom gemba Standaryzacja 5S utrzymywania porządku miejsca pracy Eliminacja muda Złote zasady zarządzania gemba Zastosowanie złotych zasad Rozdział 3. Jakość, koszt i dostawa w gemba Jakość - więcej niż tylko rezultat Zarządzanie jakością w obrębie gemba Ograniczanie kosztów w gemba Dostawa Jednoczesne podnoszenie jakości i obniżanie kosztów GEMBA KAIZEN Rozdział 4. Standardy Utrzymanie i podnoszenie standardów Standardy operacyjne Podstawowe cechy standardów Toyoda Machinę Works Historia kaizen Praktyka Biznesowa Toyoty. Standardowa historia rozwiązywania problemów w firmie Toyota Kaizen a międzynarodowe standardy jakości Rozdział 5. Pięć kroków do organizacji miejsca pracy, czyli 5S Porządek miejsca pracy w pięciu krokach 5S dla miasta. Obywatelska duma w Rumunii Szczegółowa analiza kroków 5S Wdrożenie 5S Rozdział 6. Muda Muda w postaci nadprodukcji Muda w postaci zapasów magazynowych Muda w postaci braków Muda w postaci zbędnych czynności Muda w postaci błędów w procesie Muda w postaci oczekiwania Muda w postaci transportu Muda w postaci czasu Klasyfikacja muda w sektorze usług Muda, mura, muri Eliminacja muda w sektorze publicznym Rozdział 7. Fundamenty domu gemba Przedsiębiorstwo uczące się System sugestii i koła jakości Wzmacnianie samodyscypliny Rozdział 8. Zarządzanie wizualne Uwidocznienie problemu Utrzymanie kontaktu z rzeczywistością Zarządzanie wizualne w obrębie 5M Metody wizualne w zarządzaniu złożonością Zarządzanie wizualne z wykorzystaniem 5S Publikacja standardów Wyznaczanie celów Rozdział 9. Rola brygadzistów i kierowników w gemba TWI - Training Within Industries Zarządzanie zasobami (pracownikami, materiałami, maszynami) Dzień z życia brygadzisty w zakładach Toyota Motor Manufacturing Kentucky Przegląd poranny (asaichi) QA Best-Line Certification Formułowanie wyzwań Pseudomenedżerska funkcja brygadzistów w gemba Rozdział 10. Role i odpowiedzialność menedżerów w gemba Kaizen w firmie Toyota Astra Motor Company Podręczniki ról w TAM Obowiązki lidera grupy w firmie TAM Obowiązki brygadzisty w firmie TAM Obowiązki kierownika w firmie TAM Czym trzeba zarządzać w obrębie gemba?. Czynniki, które umożliwiły pomyślne zdefiniowanie ról i zakresu obowiązków w firmie TAM Rozwój pracowników Rozpoznawanie potencjalnych problemów Korzyści ze stosowania kaizen w Toyota Astra Motor Company Rozdziału. OdJITdoTFM JIT w zakładzie Aisin Seiki w Anjo Czas taktu a czas cyklu Produkcja pchana a produkcja ciągniona Organizacja produkcji przepływowej Wdrożenie JIT w Aisin Seiki Przenoszenie korzyści JIT do innych branż Total Flow Management Transformacja TFM w firmie A Rozdział 12. JIT w firmie Wiremold Rozdział 13. Rola dyrektora generalnego w kaizen Rozdział 14. Udać się do gemba Gemba kaizen i ogólny kaizen korporacyjny Dwudniowy kaizen Listy kontrolne jako narzędzie kaizen Warsztaty gemba kaizen Część II. Analizy przypadków Studium 1. Wnioski z 20-letniej podróży kaizen Studium 2. Zmiana kultury IT w firmie Achmea Studium 3. Codzienny kaizen w firmie Tork Ledervin Studium 4. Kaizen w przestrzeni publicznej. Zmiany na rzymskim lotnisku Studium 5. Sonae MC. Cicha rewolucja Studium 6. Embraco przekracza oczekiwania dzięki kaizen Studium 7. Kaizen w Oporto Hospital Centrę. Opieka nastawiona na pacjenta staje się rzeczywistością Studium 8. Densho Engineering. Kaizen jako czynnik sprzyjający innowacjom i utrzymywaniu więzi z klientem Studium 9. Ograniczanie „papierologii" w zakładzie usług komunalnych. Enexis Studium 10. Ludzka energia. Zaangażowanie czyni wielką różnicę - przypadek producenta urządzeń elektrycznych Studium 11. Rossimoda. Kaizen i kreatywny rozwój produktu Studium 12. Finsa. Kaizen jako sposób na to, aby wyjść z kryzysu silniejszym Studium 13. Kaizen jako sposób na innowacje w Group Health Studium 14. Dzięki kaizen Caetano Bus realizuje dostawy na czas Studium 15. Kenijski producent mąki wykorzystuje kaizen w celu zwiększenia mocy produkcyjnych oraz poprawy wydajności Studium 16. Kaizen jako fundament innowacji w firmie Medlog Studium 17. Supremia. Rozwój dzięki kaizen Studium 18. Walt Disney World. Przekroczyć oczekiwania klienta Studium 19. Doświadczenia firmy Alpargatas z kaizen Studium 20. Przeobrażenie kultury korporacyjnej. Firma Excel zmienia organizację z myślą o upełnomocnieniu pracowników Studium 21.Jakość w kontekście medycznym. Szpital Inoue Studium 22.Podróż kaizen w Leyland Trucks Studium 23.Usprawnianie logistyki w firmie Matarazzo Studium 24.Eliminacja muda w firmie Sunclipse Studium 25. Porządek miejsca pracy, samodyscyplina i standardy. Tokai Shinei Electronics Studium 26. Rozwiązywanie problemów jakościowych w gemba. Bezpieczeństwo w Tres Cruces Dane adresowe oddziałów Kaizen Institute na całym świecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150797 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów.
ROZDZIAŁ 1. DZISIEJSZY ŚWIAT BIZNESU Nadwyżka mocy przerobowych systemów produkcyjnych Kto się ma zachwycać: akcjonariusz czy klient? Instytucje przyznające nagrody i certyfikaty Pięta achillesowa współczesnego kapitalizmu Zachwyt akcjonariusza kontra zadowolenie klienta Współczesna koncepcja ładu korporacyjnego ROZDZIAŁ 2. FIRMY TRADYCYJNE A FIRMY LEAN Jak przejść od modelu tradycyjnego do modelu lean Podejście tradycyjne Mit pierwszy: hurtem będzie taniej Mit drugi: planowanie produkcji na podstawie prognozy sprzedaży i wskaźnika stanów magazynowych43 Fatalne niedociągnięcia i klątwa tradycyjnej działalności operacyjnej Nadmierne zużycie zasobów Kontrola zmienności operacyjnej (baratsuki) jako sposób na utrzymanie dobrej jakości44 Jakość i koszty Elastyczność jako odpowiedź na zmiany na rynku Potrójna funkcja firmy Rozwój nowego produktu Masahiro Sakane w fabrykach joint-venture. Analiza przypadku Błędne postrzeganie zdrowego rozsądku w modelu tradycyjnym Funkcjonowanie gemba w wersji idealnej Standaryzacja 5S, czyli utrzymywanie porządku w miejscu pracy Eliminacja muda ROZDZIAŁ 3. DYREKTOR GENERALNY I RADA DYREKTORÓW Fixing the Game Akcjonariusze na tle innych interesariuszy Kształtowanie ładu korporacyjnego w Japonii Przypadek Sumitomo ROZDZIAŁ 4. AKCJONARIUSZE A KLIENCI Dwie opowieści Rogera Martina Zadowolenie klientów a strategia lean Akcjonariusze na tle innych interesariuszy Spostrzeżenia Sanforda M. Jacoby'ego Definicja interesariusza Myślenie przez pryzmat interesariusza w świetle bieżących trendów Moje stanowisko ROZDZIAŁ 5. ANALIZA PRZYPADKU: KOA Wdrażanie Systemu Produkcyjnego KOA Usprawnienie fizycznej dystrybucji i funkcji produkcyjnych w obrębie gemba Zmiany wdrożone w Systemie Produkcyjnym KOA w ramach KPS ROZDZIAŁ 6. PRZYPADEK FIRMY PRODUKCYJNEJ YOKOMORI Prace konsultacyjne z Yokomori Dwa warunki porozumienia Cel konsultacji: osiągnięcie przepływu działalności operacyjnej Wprowadzenie koncepcji heijunka oraz przepływu produkcji Poziomowanie Przejście od gniazda do przepływu 5S i zarządzanie wizualne ROZDZIAŁ 7. TOYOTA I OHNO Przejście od modelu tradycyjnego do działalności lean Narodziny Systemu Produkcyjnego Toyoty (TPS) Krótko po kapitulacji Japonii w drugiej wojnie światowej Równoległa obsługa wielu maszyn Recesje Równoległa obsługa wielu procesów Just-in-time i Kiichiro Toyoda Doświadczenia wyniesione przez Kiichiro z wizyty w Wielkiej Brytanii Model supermarketu Restrukturyzacja finansowa a restrukturyzacja organizacyjna Wizyta Ohno w Stanach Zjednoczonych Praca standaryzowana Nastawienie na klienta ROZDZIAŁ 8. SAKICHI TOYODA Młodzież w okresie restauracji Meiji Wystawa międzynarodowa i pierwsze patenty Toyoda Automated Weaving i jidoka Dziedzictwo Sakichi Toyody ROZDZIAŁ 9. HISTORIA GM Restrukturyzacja finansowa a restrukturyzacja operacyjna Proces restrukturyzacji Dlaczego kierownictwo wysokiego szczebla nie wdraża lean? ROZDZIAŁ 10. MITSUTOSHI SATO I JEGO STUDIA PRZYPADKÓW Przypadek pierwszy: Miyoshi Plant Przypadek drugi: Otowa Seisakusho (Tokai Rika Company) Przypadek trzeci: Hino Automobile Company Przypadek czwarty: Miyoshi Plant ROZDZIAŁ 11. PARTS SEIKO Kaizen w Parts Seiko Fabryka jako showroom ROZDZIAŁ 12. PRZYPADEK YAZAKI TENRYU Trzyletni projekt budowy elastycznego systemu lean ROZDZIAŁ 13. KOMY, PRODUCENT LUSTER. MAŁA FIRMA, KTÓRA STAWIA SOBIE AMBITNE CELE Lustra Komy Inspiracja działalnością rolniczą Lista klientów firmy Komy Filozofia Komy Nowe wyzwanie Początki działalności w branży lotniczej A dalej... ROZDZIAŁ 14. PRZEPŁYW Przepływ jako źródło korzyści Minimalne wykorzystanie czasu Eliminacja muda, mura i rnuri Poprawa jakości Zmiana behawioralna Zmiana kulturowa Entropia w zakładzie produkcyjnym Odpowiedzialność menedżera Płynny, niezakłócony i szybki przepływ Dwie formy przepływu materiałów Przepływ poziomy Pionowy przepływ materiałów w działalności operacyjnej warsztatu Przepływ informacji Przepływ informacji w modelu tradycyjnym: z góry strumienia w dół strumienia Przepływ informacji w modelu lean: z dołu strumienia w górę strumienia Przepływ układu procesów Przepływ fizyczny operatorów Przepływ jednej sztuki Wymogi wstępne związane z wprowadzeniem przepływu jednej sztuki Samodyscyplina i przywiązanie do szczegółów w obrębie gemba Minimalne zaangażowanie zasobów Zapasy Zarządzanie w wymiarze międzyf unkcyjnym Myślenie „my kontra oni" a interesariusze ROZDZIAŁ 15. FSL, CZYLI NOWE KRYTERIA OCENY STATUSU FIRMY W KATEGORIACH LEAN Audyt i ocena FSL Przepływ Synchronizacja (doukika) Poziomowanie (heijunka) Audyt i ocena działalności operacyjnej lean przez pryzmat FSL Ocena bieżącego statusu FSL Rola dyrektora generalnego Wzór na udane wdrożenie strategii lean ROZDZIAŁ 16. PRZEPŁYW A TPS Istota TPS Poziomowanie (heijunka) Ustalanie i utrzymywanie sekwencji heijunka Praca ciągniona w sekwencji produkcyjnej. Kanban ROZDZIAŁ 17. WSPÓŁPRACA Z TAIICHI OHNO. RELACJA FUJIO CHO Pozostałe wnioski Cho ze współpracy z Ohno ROZDZIAŁ 18. OCENY FSL W PRAKTYCE Dwa modele działalności operacyjnej Porównanie dwóch systemów Charakterystyka firmy lean Główne działania w ramach FSL Lista kontrolna dla FSL Narzędzia kaizen stosowane w zarządzaniu zasobami ludzkimi Wskaźnikowe punkty odniesienia w ocenie statusu lean Narzędzia kaizen stosowane w zarządzaniu jakością Narzędzia kaizen stosowane w zarządzaniu sprzętem Lista kontrolna wizyty w gemba Obserwacje pracy operatora Obserwacje dotyczące 5S Zarządzanie wizualne Lista kontrolna do oceny statusu przepływu Lista kontrolna do diagnozy gemba kaizen Zadania kierownictwa Narzędzia do kształtowania FSL ROZDZIAŁ 19. OSTATNIA GRANICA. STRATEGIA LEAN Różnice Przyczyny niepowodzenia we wdrażaniu lean Jedna z wad wdrożenia lean Brak kryteriów oceny systemu operacyjnego Znaczenie strategii lean Zarządzanie stanami magazynowymi. Przypadek Union Carbide Tunel Nipponzaka Potrójna katastrofa Zapasy magazynowe Kolejna cecha strategii lean Nauka poprzez działanie Zagadnienia atrakcyjne dla kierownictwa firm Długa droga do zmiany nastawienia Towarzysząc Taiichi Ohno Dzień Sądu ROZDZIAŁ 20. WYBRANE WYPOWIEDZI TAIICHI OHNO Wypowiedzi ze źródeł japońskich ROZDZIAŁ 21. APEL W SPRAWIE OCENY FSL Wdrażanie strategii FSL Przegląd gemba produkcyjnego
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155532 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Podnoszenie wartości przedsiębiorstwa / Marta Kardyś. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2002, nr 2, s.32-34. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Filozofia ewolucji / Anna Karwacka. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 5, s.50-52. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zespół ds. ulepszeń w procesie zarządzania kosztami / Kamil Klusik. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2011, nr 6, s.19-23. - Warszawa : INFOR, 2011
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ku lepszemu krok po kroku / Bogusz Mikuła. W: Personel i Zarządzanie. 2001, nr 23, s.28-31. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Co to jest kaizen Historia kaizen Czy szybko znaczy dobrze? Zasady kaizen Strach i mózg Małe wielkie kroki - nawyki Cele. Małe czy duże? Małe kroki - przykłady z życia Małe kroki. Odchudzanie Małe kroki. Bieganie Małe kroki. Relacje Małe kroki. Finanse Małe kroki. Sposób myślenia Małe kroki - przykłady z biznesu Przykładowe metody małych kroków w firmach Historie, które mnie inspirują
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 334 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145391 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kaizen kluczem do sukcesu / Paulina Nieuważna. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2009, nr 10, s.35-37. - Warszawa : INFOR, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ciągłe doskonalenie / Ilona Nowicka. W: Eurologistics. 2015, nr 4, s. 54-55. - 2015
Temat
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Mały krok - duża zmiana / Mariusz Paszkowski, Paweł Habrat. W: Asystent Trenera. 2016, nr 1, s. 53 - 55. - 2016
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. na s. 149-154. Netogr. s. 155-160.
Metodologia badań w świetle teorii Problem badawczy oraz hipotezy badawcze Metoda, technika i narzędzia badawcze Wprowadzenie do koncepcji Kaizen Historia metody Kaizen Definicja koncepcji Kaizen Rodzaje koncepcji Kaizen Charakterystyka koncepcji Kaizen Kaizen przepływu Lean Management Lean Manufacturing Kaizen procesu Przywództwo w metodzie Kaizen Definicja przywó dztwa na podstawie literatury przedmiotu Style,twy oraz formy przyrłvodztwa P r zy szłośćf unkcj i lidera we dług naukowców Aktualne metody zarządzania jakością w firmach Aktualne metody zarządzania jakością w Polsce Nowe metody zarządzania jakością na świecie Dostępność innych metod wspomagających zarządzanie jakością Bezpieczeństwo oraz dostęp do metod zarządzania jakością Zastosowanie filozofii Kaizen z perspektywy organizacji pracy Dotychczasowe rozwiązania metodyczne w przedsiębiorstwach Cele stosowania filozofii Kaizen w przedsiębiorstwach Zasady stosowania filozofii Kaizen w przedsiębiorstwach Zakres praktycznego stosowania filozofii Kaizenw firmach Efekty wdrażania metodyki Kaizen w przedsiębiorstwach Zastosowanie oraz analiza koncepcji Kaizen na podstawie badań własnych Cechy charakterystyczne koncepcji Kaizen Koncepcja Kaizen na wybranych przykładach Konkluzje i wskazówki dotyczące wybranych narzędzi Koncepcja Kaizen w zadaniach warsztatowych oraz ćwiczeniach Stworzenie strategii jako podstawa w koncepcji Kaizen Planowanie konkretnych zadań jako proces wdrażania narzędzi Lean Management Efekty wdrażania narzędzi Lean Management w przedsiębiorstwie.
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 76
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5706 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kaizen w biznesie : jak rozwinąć biznes metodą małych kroków? / Aneta Wątor. - Wydanie I. - Kraków : Motiwator Aneta Wątor, 2018. - 253, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Jak rozwiniesz swój biznes z metodą Kaizen Filozofia Kaizen i jej zastosowanie 10 zasad Kaizen Metoda 5S Burza mózgów i cotygodniowe spotkania Program TWI Cykl Deminga Dobry lider Zadania menedżerów TWI związane z rozwiązaniami systemowymi w obszarze Kaizen Komunikacja podstawą sukcesów Problemy związane z komunikacją Asertywność sprzyja komunikacji Stosowanie TWI na co dzień Błędy popełniane przy TWI Jak wykorzystać Kaizen do rozpoczęcia działalności gospodarczej? Personal Branding - 3 filary budowania marki osobistej Jak stosować metodę Kaizen w życiu prywatnym?
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 351 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 146182 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146181 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
TPM - Total Productive Maintenance - słowniczek / Przemysław Wielgoszewski. W: Zarządzanie Jakością. 2007, nr 1, s.60-62. - Kraków : EQMI Polska , 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności