Polska Nagroda Jakości
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Magazyn
(1)
Autor
Łukasiński Wiesław
(2)
Karaszewski Robert
(1)
Książek Dorota (inżynieria produkcji)
(1)
Ligarski Mariusz J
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Zaręba Konrad
(1)
Zymonik Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Polska Nagroda Jakości
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografia / [Politechnika Śląska] ; 818)
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach 195-209.
2.1.Uwarunkowania innowacyjne polskich przedsiębiorstw 2.1.1.Pojęcie innowacji, klasyfikacja 2.1.2.Proces innowacji - modele 2.1.3.Czynniki determinujące proces powstawania innowacji 2.1.4.Potencjał innowacyjności polskich przedsiębiorstw 2.1.5.Metody i źródła pozyskiwania informacji dla potrzeb innowacji 2.2.Jakość i współczesne koncepcje zarządzania jakością 2.2.1.Pojęcie jakości 2.2.2.Jakość wyrobów i usług 2.2.3.Kompleksowe zarządzanie jakością - TQM 2.3.System zarządzania jakością i jego doskonalenie 2.3.1.Istota systemu zarządzania jakością 2.3.2.Podstawy normatywne systemu zarządzania jakością 2.3.3.Funkcje systemu zarządzania jakością w organizacji 2.3.4.Metody oceny funkcjonowania systemu zarządzania jakością 2.3.4.1.Przegląd zarządzania 2.3.4.2.Audyt wewnętrzny 2.3.4.3.Samoocena 2.3.4.4.Benchmarking 2.3.5.Doskonalenie systemu zarządzania jakością 2.4.Dane, informacje, wiedza i proces decyzyjny 2.4.1.Dane 2.4.2.Informacje 2.4.3.Wiedza 2.4.4.Podejmowanie decyzji 2.5.Pomiar dokonań organizacji 2.5.1.Wskaźniki finansowe 2.5.2.Pomiary skuteczności i efektywności systemu zarządzania jakością 2.5.2.1.Efektywność organizacji, mierniki efektywności organizacji 2.5.2.2.Efektywność systemu jakości, mierniki jakości 2.5.3.Koszty jakości 2.5.4.Samoocena organizacji 2.5.4.1.Samoocena według normy PN-EN ISO 9004:2010 2.5.4.2.Samoocena według normy PN-ISO 10014:2008 2.5.5.Nagrody jakości 2.5.5.1.Japońska Nagroda Jakości 2.5.5.2.Amerykańska Nagroda Jakości 2.5.5.3.Europejska Nagroda Jakości 2.5.5.4.Polska Nagroda Jakości 2.6.Przedsiębiorstwa zorientowane projakościowo 2.7.Podsumowanie badań literaturowych 3. CZĘŚĆ BADAWCZA 3.1.Badania ankietowe 3.1.1.Charakterystyka grupy badanej 3.1.2.Prezentacja wyników badań ankietowych 3.1.3.Podsumowanie wyników badania ankietowego 3.2.Wielokrotne studium przypadku 3.2.1.Cel badania wielokrotnego studium przypadku 3.2.2.Kryteria doboru organizacji 3.2.3.Studium przypadku - Przedsiębiorstwo 1 3.2.3.1.Wskaźniki wykorzystywane do oceny systemu zarządzania jakością przez Przedsiębiorstwo 1 3.2.3.2.Decyzje podejmowane w Przedsiębiorstwie 1 w wyniku przeglądów zarządzania za lata 2013-2015 3.2.3.3. Podsumowanie badania studium przypadku Przedsiębiorstwa 1 3.2.4.Studium przypadku - Przedsiębiorstwo 2 3.2.4.1.Wskaźniki wykorzystywane do oceny systemu zarządzania jakością przez Przedsiębiorstwo 2 3.2.4.2.Decyzje podejmowane w Przedsiębiorstwie 2 w wyniku przeglądów zarządzania za lata 2013-2015 3.2.4.3.Podsumowanie badania studium przypadku Przedsiębiorstwa 2 3.2.5.Studium przypadku - Przedsiębiorstwo 3 3.2.5.1.Wskaźniki wykorzystywane do oceny systemu zarządzania jakością przez Przedsiębiorstwo 3 3.2.5.2.Decyzje podejmowane w Przedsiębiorstwie 3 w wyniku przeglądów zarządzania za lata 2013-2015 3.2.5.3.Podsumowanie badania studium przypadku Przedsiębiorstwa 3 3.2.6.Studium przypadku - Przedsiębiorstwo 4 3.2.6.1.Wskaźniki wykorzystywane do oceny systemu zarządzania jakością przez Przedsiębiorstwo 4 3.2.6.2.Decyzje podejmowane w Przedsiębiorstwie 4 w wyniku przeglądów zarządzania za lata 2013-2015 3.2.6.3.Podsumowanie badania studium przypadku Przedsiębiorstwa 4 3.3.Weryfikacja statystyczna występujących współzależności 3.3.1.Cel badania statystycznego 3.3.2.Dobór próby badanej 3.3.3.Przeprowadzone badania z wykorzystaniem metod statystycznych 3.4.Model doskonalenia wyrobu i procesu powstawania wyrobu 3.4.1.Założenia do budowy modelu 3.4.2.Prezentacja modelu 3.4.3.Walidacja modelu 3.4.3.1.Weryfikacja przyjętych założeń 3.4.3.2.Sprawdzenie użyteczności modelu w warunkach rzeczywistych 3.4.3.3.Ocena ekspertów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152562 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 2736 (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 107105 LE (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Polska Nagroda Jakości / Janusz Zymonik. W: Przegląd Organizacji. 1998, nr 11, s.34-36. - Warszawa : TNOiK, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności