Rostek Katarzyna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(6)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Rostek Katarzyna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Temat
Informatyka ekonomiczna
(4)
Komunikacja społeczna
(1)
Modelowanie procesów biznesowych
(1)
Organizacje
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Systemy wspomagania decyzji
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr., wykaz aktów prawnych s. [357]-369. Indeks.
Istota systemów wspomagania decyzji 1.1. Geneza i znaczenie systemów wspomagania decyzji (SWD) 1.1.1. Definicja SWD i historia powstania 1.1.2. Pierwsze przykłady — funkcje i struktura SWD 1.1.3. Główne koncepcje, obszary zastosowań i kierunki rozwoju SWD 1.2. Fazy procesu decyzyjnego 1.2.1. Problem decyzyjny 1.2.2. Decyzja 1.2.3. Proces decyzyjny 1.3. Poziomy procesów decyzyjnych 1.3.1. Poziomy decyzji w procesie zarządzania 1.3.2. Poziomy decyzji ze względu na stopień ich strukturalizowania 1.3.3. Poziomy decyzji ze względu na stopień ryzyka decyzyjnego 1.3.4. Wspomaganie decyzji ze względu na poziomy procesu decyzyjnego Symulacje i techniki komputerowe w SWD 2.1. Przewidywanie wyników za pomocą eksperymentów symulacyjnych 2.1.1. Klasyfikacja modeli symulacyjnych 2.1.2. Istota procesu decyzyjnego − modele i symulacje 2.1.3. Modele optymalizacyjne w procesie decyzyjnym 2.1.4. Rodzaje i przykłady eksperymentów symulacyjnych 2.2. Zastosowania metod optymalizacyjnych 2.2.1. Logiczne metody optymalizacyjne 2.2.2. Statystyczne metody optymalizacyjne 2.2.3. Metody heurystyczne 2.3. Techniki kalkulacyjne w eksperymentach symulacyjnych 2.3.1. Obliczenia statystyczne — przykłady 2.3.2. Techniki iteracyjne — przykłady 2.3.3. Reguły decyzyjne i algorytmy wnioskowania logicznego — przykłady 2.4. Przygotowanie BD na potrzeby SWD 2.4.1. Struktura i istota działania BD 2.4.2. Modelowanie logiczne i fizyczne BD 2.4.3. Przetwarzanie transakcyjne w BD 2.4.4. Funkcjonalne i eksploatacyjne aspekty przygotowania BD dla celów SWD 2.4.5. Przykład przetwarzania faktów i reguł decyzyjnych w BD Interfejs użytkownika SWD 3.1. Wymagania funkcjonalne 3.1.1. Modelowanie wymagań funkcjonalnych 3.1.2. Język specyfikacji wymagań funkcjonalnych 3.1.3. Przykład specyfikacji wymagań funkcjonalnych dla potrzeb logistycznych 3.2. Wymagania eksploatacyjne 3.2.1. Założenia techniczno-organizacyjne 3.2.2. Założenia ekonomiczne 3.2.3. Przykład specyfikacji wymagań eksploatacyjnych 3.3. Projektowanie interfejsu użytkownika 3.3.1. Ergonomiczne cechy interfejsu 3.3.2. Bezpieczeństwo interfejsu 3.3.3. Przykłady interfejsów Modele abstrakcyjne w projektowaniu SWD 4.1. Płaskie i hierarchiczne problemy decyzyjne 4.1.1. Graficzny model płaskiego problemu decyzyjnego 4.1.2. Wartościowanie decyzji oraz procedura dekompozycji drzewa decyzyjnego 4.1.3. Procedura dekompozycji drzewa 4.1.4. Grafowy model hierarchicznego problemu decyzyjnego 4.2. Zbiory rozmyte w modelowaniu problemów decyzyjnych 4.2.1. Koncepcja zbiorów rozmytych L. Zadeha 4.2.2. Operacje na zbiorach rozmytych 4.2.3. Relacje rozmyte i ich własności 4.2.4. Operacje wnioskowania na zbiorach rozmytych 4.2.5. Przykłady procesów decyzyjnych na zbiorach rozmytych 4.3. Zbiory przybliżone Z. Pawlaka w modelowaniu problemów decyzyjnych 4.3.1. Koncepcja zbiorów przybliżonych Z. Pawlaka 4.3.2. Operacje wnioskowania na zbiorach przybliżonych 4.3.3. Przykłady procesów decyzyjnych na zbiorach przybliżonych 4.4. Zasada charakteryzacji w modelowaniu problemów decyzyjnych 4.4.1. Koncepcja zasady charakteryzacji 4.4.2. Problem decyzyjny w ujęciu zasady charakteryzacji 4.4.3. Przykład algorytmu konstruowania zbioru decyzji alternatywnych Konkretyzacja rozwiązań projektowych SWD 5.1. Strategie projektowania SWD 5.1.1. Przyrostowa i kaskadowa strategia projektowania 5.1.2. Spiralna strategia projektowania 5.1.3. Architektoniczne uwarunkowania rozwoju SWD 5.2. Elementy składowe architektury SWD 5.2.1. Bazy i hurtownie danych 5.2.2. Baza wiedzy i moduł wnioskujący 5.2.3. Magistrala danych i oprogramowanie integrujące 5.2.4. Konsole i interfejsy użytkownika 5.3. Hurtownia danych (HD) w SWD 5.3.1. Struktura i istota działania HD 5.3.2. Modelowanie logiczne i fizyczne HD 5.3.3. Przetwarzanie analityczne w HD 5.3.4. Funkcjonalne i eksploatacyjne aspekty projektowania HD na potrzeby SWD 5.3.5. Przykład przetwarzania analitycznego w HD 5.4. Baza wiedzy (BW) i moduł wnioskujący w SWD 5.4.1. Definicja i istota działania BW 5.4.2. Charakterystyka i projektowanie regułowych baz wiedzy 5.4.3. Przykład wykorzystania BW i modułu wnioskującego w SWD Metody i narzędzia projektowania SWD 6.1. Metody projektowania SWD 6.1.1. Specyfikacja funkcjonalności SWD 6.1.2. Modelowanie architektury SWD 6.1.3. Weryfikacja niesprzeczności modeli elementów architektury SWD 6.2. Narzędzia projektowania SWD 6.2.1. Narzędzia inżynierii wiedzy 6.2.2. Prototypowanie SWD 6.2.3. Weryfikacja prototypów SWD 6.3. Przykłady prostych narzędzi projektowania SWD 6.3.1. Arkusz kalkulacyjny MS Excel 6.3.2. Tablice decyzyjne 6.3.3. Scenariusze i animacja zdarzeń 6.4. Zastosowanie systemów zarządzania BD w projektowaniu SWD 6.4.1. Elementy języka SQL 6.4.2. Przykłady zapytań SQL 6.4.3. Przykład definiowania BD w SWD 6.5. Języki programowania wysokiego poziomu w projektowaniu SWD 6.5.1. Języki i pakiety inżynierii wiedzy 6.5.2. Przykład formułowania decyzji w języku programowania wysokiego poziomu 6.5.3. Przykład zastosowania pakietów inżynierii wiedzy w realizacji SWD Weryfikacja i wdrożenie SWD 7.1. Metodyka wdrożenia systemu informatycznego klasy SWD 7.1.1. Opracowanie docelowego modelu systemu informacyjnego przedsiębiorstwa 7.1.2. Opracowanie strategii i planu wdrożenia SWD 7.1.3. Przygotowanie finansowe i logistyczne przedsięwzięcia 7.1.4. Zarządzanie projektem wdrożenia SWD 7.2. Metodyka wielokryterialnego wyboru systemu informatycznego klasy SWD 7.2.1. Istota modelu wielokryterialnego 7.2.2. Budowa modelu przedsięwzięcia 7.2.3. Przestrzeń decyzyjna 7.2.4. Wielokryterialna procedura wyboru Wpływ SWD na gospodarczą działalność organizacji 8.1. Wpływ SWD na funkcjonowanie organizacji 8.1.1. Współczesne kierunki rozwoju i obszary zastosowań SWD 8.1.2. Wielokryterialne podejmowanie decyzji 8.1.3. Psychologiczne aspekty podejmowania decyzji 8.1.4. Prawne aspekty zastosowań SWD 8.2. Rola wiedzy eksperckiej w SWD 8.2.1. Wiedza eksperta zapisana w bazie przypadków 8.2.2. Rola przestrzeni tolerancji w przetwarzaniu wiedzy eksperta 8.2.3. Formułowanie zapytań — prezentacja wywodu eksperckiego Zastosowanie metod sztucznej inteligencji w SWD 9.1. Metody sztucznej inteligencji 9.1.1. Klasyfikacja metod sztucznej inteligencji 9.1.2. Zastosowanie aparatu logiki matematycznej 9.1.3. Zastosowanie analogii naturalnych 9.2. Sieci neuronowe 9.2.1. Idea i struktura sieci neuronowych 9.2.2. Strojenie (uczenie) sieci neuronowej 9.2.3. Model decyzyjny sieci neuronowej 9.2.4. Przykłady zastosowań sieci neuronowych 9.3. Algorytmy genetyczne 9.3.1. Idea budowy i schemat funkcjonowania algorytmów genetycznych 9.3.2. Model decyzyjny algorytmu genetycznego 9.3.3.Przykłady praktycznych zastosowań algorytmów genetycznych 9.4. Algorytmy mrówkowe 9.4.1. Idea budowy i schemat funkcjonowania algorytmów mrówkowych 9.4.2. Model decyzyjny algorytmu mrówkowego 9.4.3. Przykłady zastosowań algorytmów mrówkowych 9.5. Hybrydowe modele decyzyjne 9.5.1. Idea i struktura hybrydowych modeli decyzyjnych 9.5.2. Przykłady rozwiązań hybrydowych modeli decyzyjnych Integracja w systemach SWD 10.1. Business Intelligence (BI) 10.1.1. Koncepcja i istota działania BI 10.1.2. Struktura i metody BI 10.1.3. Projektowanie rozwiązań BI 10.2. System ekspertowy 10.2.1. Struktura i istota działania SE 10.2.2. Projektowanie SE 10.2.3. Przykłady zastosowań SE 10.3. Hybrydowy SWD 10.3.1. Architektura hybrydowego SWD 10.3.2. Problemy projektowania i eksploatacji HSWD 10.3.3. Przykłady zastosowań HSWD Przykłady praktycznych zastosowań SWD 11.1. System Business Intelligence w zarządzaniu ryzykiem ubezpieczeniowym 11.1.1. Cechy funkcjonalne systemu BI 11.1.2. Architektura systemu BI 11.1.3. Eksperymenty symulacyjne 11.1.4. Charakterystyki eksploatacyjne systemu BI 11.2. System ekspertowy w zarządzaniu produkcją rolniczą 11.2.1. Cechy funkcjonalne SE 11.2.2. Architektura SE 11.2.3. Eksperymenty symulacyjne 11.2.4. Wyniki zastosowania SE w planowaniu wyposażenia przedsiębiorstw rolnych 11.3.2. Problemy zastosowań SWD
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 171 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX K 34
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137389 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 126-128.
Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją Proces i jego rola w zarządzaniu organizacją Charakterystyka podejścia procesowego w kontekście innych podejść do zarządzania Metodyczne podstawy zarządzania procesowego Identyfikacja i modelowanie procesów Symulacja i eksperymenty symulacyjne Notacje modelowania procesów Narzędzia informatyczne wspomagające modelowanie procesów DOSKONALENIE PROCESOW. Metody doskonalenia Budowa modelu bazowego Analiza procesu Przebudowa procesu optymalizacja procesów Analiza efektywności funkcjonowania organizacji optymalizacja procesów w kontekście efektywności funkcjonowania organizacji Doskonalelrieprocesówwkontekścieefektyrłnościfimkcjonowaniaotgnizacji przykład analizy procesów jako narzędzia optymalizacji funkcjonowania organizacji Modele procesow w projektowaniu systemu informatycznego Model bazowy procesu Wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne dla systemu informatycznego Struktura bazy danych Projekt systemu informatycznego Tworzenie dokumentacji i analiza działalności projektu
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 91
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 153-157.
Dla studentów, menedżerów, decydentów oraz osoby zainteresowane specyfiką, powiązaniami oraz możliwościami zintegrowanego rozwóju dwóch aspektów funkcjonowania organizacji oraz zarządzania nimi, tj. wiedzą i komunikacją.
Kontekst sytuacyjny: Procesy komunikacji oraz zarządzania wiedzą w działaniach planistycznych i ratowniczych Systemy komunikacji wykorzystywane w ratownictwie i zarządzaniu kryzyso¬wym Komunikacja jako element doskonalenia i rozwojusystemu zarządzania wiedzą. Problemy komunikacyjne w przepływach i transformacji wiedzy w planowaniu cywilnym i zarządzaniu kryzysowym Podejście klasyczne: Model organizacji procesu zarządzania wiedzą Dobór modelu i jego adaptacja do specyfiki działań planistycznych i kryzyso¬wych Identyfikacja wiedzy w modelu Pozyskiwanie wiedzy w modelu Gromadzenie i zachowywanie wiedzy w modelu Ocena i rozwijanie wiedzy w modelu Rozpowszechnianie i wykorzystywanie wiedzy wmodelu Przesłanki do zastosowania modelu zintegrowanego Podejście zintegrowane: Model organizacji procesu komunikacji i zarządzania owielany ani rozpowszechniany za pomocą urzą-wiedzą nagrywających iinnych,w tym nie może byćWymagaina dla modelu z pisemnej zgody posiadacza praw autorskichKonstmkqja moddu Pryncypia modelu Tematy modelu Procesy modelu Utrzymanie modelu Wdrożenie i eksploatacja modelu Rozwój podejścia zintegrowanego: Metodyka wykorzystania danych w planowaniu cywilnym i raportowaniu kryzysowym Założenia i wymagania w odniesieniu do zasobów danych Standaryzacja procedur i procesówjako mechanizm poprawy jakości danych... Metodyka MED AR - wykorzystania danych w raportowaniu (ex post) i progno¬zowaniu (ex ante) Prognozowanie metodą projektowania scenariuszy zdarzeńniekorzystnych Prognozowanie metodami text miningu i analizy sentymentu Doskonalenie podejścia zintegrowanego: Model oceny i doskonalenia systemu zarządzania komunikacją i wiedzą Mierniki efektywności Model oparty na miernikach efektywności
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 510 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14898 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla menedżerów, osób zarządzających gospodarką oraz studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i informatyki.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 88,1 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 59,1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127241 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3723 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla menedżerów, osób zarządzających gospodarką oraz studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i informatyki.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 88,2 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 59,2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127242 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3724 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla menedżerów, osób zarządzających gospodarką oraz studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i informatyki.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 88,3 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 59,3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127243 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3725 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla menedżerów, osób zarządzających gospodarką oraz studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i informatyki.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 88,4 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 59,4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127244 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3726 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Podręcznik jest kierowany do studentów, analityków i menedżerów oraz wszystkich osób, którym potrzebna jest wiedza z zakresu zarządzania procesami oraz analizy procesów. Zarządzanie procesowe jest obecnie najbardziej rozpowszechnionym podejściem do zarządzania, zalecanym przez teoretyków i praktyków, a często warunkującym pozyskanie uprawnień, certyfikatów oraz różnych form pomocy finansowej. Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę z tego, że sprawność procesów warunkuje poprawność funkcjonowania organizacji i wpływa na jej konkurencyjność rynkową. Jest również niezbędnym elementem wprowadzania zmian i usprawnień w organizacji, w tym również wdrażania i modernizowania systemów informatycznych. Takie całościowe podejście do znaczenia procesowego postrzegania organizacji, prezentuje niniejszy podręcznik. W rozdziale pierwszym zostały przedstawione podstawy teoretyczne i metodyczne podejścia procesowego w zarządzaniu organizacją. W rozdziale 2 pokazano, w jaki sposób efektywnie identyfikować i modelować procesy w organizacji. Rozdział 3 i 4 zostały poświęcone odpowiednio doskonaleniu i optymalizacji procesów, jako metodom doskonalenia oraz optymalizacji funkcjonowania całej organizacji. W rozdziale 5 pokazane zostało, jak wykorzystać analizę procesów do projektowania i wdrażania systemów informatycznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności