Biznesplan
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(23)
Forma i typ
Artykuły
(17)
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Tokarski Maciej
(8)
Tokarski Andrzej
(7)
Jakubiec Izabela
(2)
Tondos Kamil
(2)
Bland David J. (1976- )
(1)
Bućko Józef
(1)
Guryn Halina
(1)
Karwat Monika
(1)
Kuchlewski Tomasz
(1)
Malinowski Adam
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Papadakos Trish
(1)
Perret Nina
(1)
Sadowski Tomasz
(1)
Sadowski Wiesław (1921-2010)
(1)
Salamon Aldona
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Smith Alan
(1)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(1)
Tołoczko Aleksander
(1)
Wałejko Remigiusz
(1)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Ziółkowski Grzegorz
(1)
Świderski Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(10)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Biznesplan
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(12)
Unia Europejska
(5)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce również nazwa wydawnictwa oryginalnego: Wiley.
CZĘŚĆ I. Projektowanie 1.1. Dobór zespołu (3) 1.2. Formułowanie pomysłu (15) CZĘŚĆ II. Testowanie 2.1. Hipoteza (27) 2.2. Eksperyment (41) 2.3. Wnioski (49) 2.4. Decyzja (59) 2.5. Zarządzanie (65) CZĘŚĆ III. Eksperymenty 3.1. Wybór eksperymentu (91) 3.2. Rozpoznanie (101) 3.3. Potwierdzenie informacji (231) CZĘŚĆ IV. Nastawienie 4.1. Na co uważać podczas realizacji eksperymentu? (313) 4.2. Rola lidera w działalności eksperymentalnej (317) 4.3. Organizacja nastawiona na eksperymenty (323)
Sygnatura czytelni BMW: VI G 33 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150200 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150199 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M139)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
Bibliografia, netografia na stronach 164-178.
Część I. PLANOWANIE BIZNESOWE PROJEKTÓW 1.Rodzaje, struktury i cele projektów 1.1.Rodzaje i struktury projektów 1.2.Kryteria sukcesu projektów 2.Wybrane narzędzia planowania projektów 2.1.Modele biznesowe 2.2.Biznesplan jako narzędzie efektywnego zarządzania projektem 3.Ocena efektywności finansowej projektów 3.1.Metody oceny efektywności finansowej 3.2.Zintegrowana ocena efektywności finansowej projektów Część II. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM PROJEKTÓW 4.Podstawy zarządzania ryzykiem projektów 4.1.Niepewność i ryzyko 4.2.Standardy zarządzania ryzykiem 5.Identyfikacja czynników ryzyka 5.1.Podstawowe klasyfikacje ryzyka 5.2.Identyfikacja zagrożeń i szans 6.Metody analizy i oceny ryzyka 6.1.Analiza i ocena za pomocą macierzy ryzyka 6.2.Wybrane metody ilościowej analizy ryzyka 7.Strategie zarządzania ryzykiem projektów 7.1.Potrzeba controllingu projektów 7.2.Strategie reagowania na ryzyko
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150809 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Trzydzieści procent oszczędności / Halina Guryn. W: Personel i Zarządzanie. 2005, nr 8, s.42-46. - Warszawa : INFOR, 2005
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Prawo Przedsiębiorcy.
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biznesplan : jak go budować i analizować / Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski. - Wydanie VI. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 158 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 157-158.
Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu Analiza i prognoza cen na potrzeby biznes planu Krótki przewodnik po badaniach rynku Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń Asy Przestworzy sp. z o.o. - prezentacja przypadku Identyfikacja obszarów ryzyka biznesowego na przykładzie firmy Asy Przestworzy Wariantowe scenariusze w obszarach ryzyka Ryzyko finansowe związane z kapitałem obrotowym Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu Zdyskontowana wartość strumienia gotówki jako kryterium wyceny wartości firmy oraz czynniki kształtujące tę wartość. Analiza przypadku firmy Barwy Orientu Zdyskontowana wartość strumienia wypłat jako uniwersalna metoda oceny rozwiązań biznesowych - analiza przypadku Supra Computers Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich Horeca Machines sp. z o.o. - pełna analiza przypadku planowania biznesowego Punkt wyjścia, czyli: co zamierzamy robić? Otoczenie rynkowe i jego analiza Plan sprzedaży i jego konsekwencje "Dopinanie" rachunku wyników i bilansu
Sygnatura czytelni BMW: VI G 32 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150029 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 5999
Książka
W koszyku
AI w biznesie : jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 216 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Rozdział 1. Jak zdobyć przewagę w biznesie dzięki AI? Sztuczna inteligencja wykona część pracy za Ciebie Wykonasz wiele czynności szybciej, czyli jak mieć wolnego czasu Przewaga w dochodach - np. AI napisze Ci lepszą ofertę lub opis w sklepie internetowym Przewaga związana z oszczędnościami w firmie - większa marża Przewaga związana z kreatywnością - AI wymyśli wiele rzeczy za Ciebie Przewaga związana z pozbyciem się stresu Rozdział 2. 8 rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim zaczniesz przygodę z AI AI oszukuje, czyli czym są halucynacje Przeceniamy to, co jest teraz, nie doceniamy tego, co będzie za 5 lat AI jest z nami od dawna i wpływa na nasze życie, więc negatywne głosy nie mają znaczenia AI to nie Google Eksperymentuj z poleceniami Bierze pod uwagę statystykę - AI wie, co jest dla niej lepsze AI często się zbytnio rozpisuje? Dawaj polecenia dotyczące liczby znaków Jak wygląda sprawa praw autorskich? Czy treści z ChatGPT mogą się powtórzyć i co zrobić, żeby tego uniknąć? Czy można rozpoznać, że treści stworzyła sztuczna inteligencja? Rozdział 3. Jak wykorzystać AI w planowaniu biznesu? Czy sztuczna inteligencja stworzy dla Ciebie pomysł na biznes? Określenie idealnej grupy docelowej Proces kreacji - od wymyślenia nazwy firmy, projektu logotypu, po USP Wymyślamy nazwę dla firmy za pomocą AI Jak wybrać domenę z AI? Jak AI stworzy dla Ciebie kolory marki i logotyp? Tworzymy slogan reklamowy dla naszej marki Jak jeszcze lepiej przygotować się na sukces Twojej firmy z AI? Jak zaplanować 12-miesięczną kampanię sprzedażową za pomocą sztucznej inteligencji? Jak sztuczna inteligencja dopilnuje Twojego biznesu, czyli AI jako audytor w Twojej firmie Rozdział 4. Jak stworzyć lejek sprzedażowy w oparciu o AI? Jak zaplanować lejek sprzedażowy za pomocą AI? Jak sztuczna inteligencja błyskawicznie wymyśli i napisze artykuły eksperckie dla naszego lejka sprzedażowego? Rozdział 5. Copywriting z AI - jak przyspieszyć tworzenie treści za pomocą sztucznej inteligencji? Jak napisać skuteczną ofertę Twojego produktu lub usługi? 11 elementów skutecznego polecenia dla AI do generowania sprzedających ofert Dlaczego warto znać struktury tekstów copywriterskich? Opisy produktów do sklepów internetowych Jak sprawdzić, czy tekst nie jest plagiatem Jak stworzyć porywający opis produktu, wklejając link do narzędzia AI? Jak poprawić istniejące opisy produktów? E-mail marketing, czyli jak sztuczna inteligencja napisze za Ciebie ogniste i sprzedające e-maile Jak sztuczna inteligencja "napisze Ci pieniądze"? Jak napisać kolejkę e-maili w autoresponderze? Jak wcielić się w 20 największych copywriterów świata? Jak sztuczna inteligencja napisze za Ciebie artykuły na bloga i artykuły SEO? Jak napisać dłuższy artykuł za pomocą sztucznej inteligencji? Jak dobierać słowa kluczowe i na jakie tematy pisać artykuły ze sztuczną inteligencją? Banalnie prosty sposób na nowy artykuł na bloga? Jak wygenerować tysiące genialnych zdjęć na bloga za pomocą sztucznej inteligencji? Storytelling - czy sztuczna inteligencja jest w stanie napisać wzruszający tekst? Opisy mieszkań - branża nieruchomości Rozdział 6. Jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w social mediach? Jak AI napisze tysiące postów na Twój fanpage? Jak za pomocą sztucznej inteligencji stworzyć kalendarz postów na fanpage na cały miesiąc? Jak napisać wartościowy post na Facebooka za pomocą sztucznej inteligencji? Jak sztuczna inteligencja napisze dla Ciebie posty na Facebooka zwiększające zaangażowanie? Jak napisać post sprzedażowy na Facebooka? Jak rozkręcić konto na Instagramie dzięki sztucznej inteligencji? Jak stworzyć kalendarz postów na Instagram? Jak sztuczna inteligencja napisze nam post inspiracyjnyna Instagram? Jak generować pomysły i scenariusze na rolki? Jak sztuczna inteligencja przygotuje opisy rolek na Instagramie? Jak sztuczna inteligencja przygotuje dla Ciebie zestaw hashtagów w 10 sekund? A gdyby Kim Kardashian napisała Ci posty na Instagram? Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci zwiększyć zasięgi na LinkedInie? Jak na LinkedInie zdobyć 100 wymarzonych klientów, zatrudniając sztuczną inteligencję? TikTokI, Rolki i Shorty - czyli jak wykorzystać sztuczną inteligencję w promocji krótkich materiałów wideo Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci poprowadzić kanał na YouTubie? Jak sztuczna inteligencja wygeneruje Ci pomysły na filmiki na YouTube'a? Jak stworzyć dziesiątki chwytliwych tytułów na YouTube za pomocą AI? Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci stworzyć na YouTube miniaturę o DUŻEJ klikalności? Jak sztuczna inteligencja stworzy opisy do Twoich filmików na YouTubie? AI wymyśli Ci dziesiątki tagów dla filmów na YouTubie Jak sztuczna inteligencja zamieni w 60 sekund Twój film z YouTube'a na poczytny artykuł na bloga? Sztuczna inteligencja jako wsparcie w nagrywaniu i publikowaniu podcastów Jak AI wymyśli Ci pomysły na odcinki podcastu? Jak sztuczna inteligencja napisze Ci scenariusz odcinka podcastu? Jak sklonować swój głos, czyli AI nagra podcast Twoim głosem Jak sztuczna inteligencja przeprowadzi z Tobą wywiad? Jak sztuczna inteligencja stworzy dla Ciebie opis odcinka podcastu? Obsługa wszystkich kanałów w social mediach za pomocą AI w jednym miejscu Rozdział 7. Sztuczna inteligencja a obsługa klienta Jak sztuczna inteligencja pozwoli Ci zaoszczędzić czas, streszczając wiadomości? Jak sztuczna inteligencja odpisze na Twoje e-maile? Jak sztuczna inteligencja odpowie na komentarze pod Twoimi postami? Rozdział 8. Jak zwiększyć efektywność i produktywność dzięki AI? Jak AI pomoże zaplanować Twój dzień? Jak sztuczna inteligencja zaplanuje Ci wycieczkę? Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci w szybszej i efektywniejszej nauce? Jak sztuczna inteligencja przepyta Cię z angielskiego? Jak uczyć się szybciej dzięki streszczeniom książek z AI? Jak czytać książki napisane w języku angielskim za pomocą AI? Jak sztuczna inteligencja w kilka sekund streści film z YouTube'a? Jak zamienić konferencję na Zoomie w książkę? Jak umówić się na coaching z Markiem Zuckerbergiem za darmo? Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci odpisać na pisma urzędowe? Jak stać się profesjonalnym analitykiem danych? Podejmowanie decyzji Jak Bing daje możliwość streszczania artykułów na blogu? Rozdział 9. Jak zarabiać dzięki AI - pomysły na biznes oparte na AI Jak zwiększyć sprzedaż dzięki AI we własnej firmie? Jak zarobić na sprzedaży książek z poleceniami DLA sztucznej inteligencji? Koszulki TWORZONE za pomocą graficznych AI Zarabianie na wykonywaniu prac związanych z pisaniem za pomocą AI? Negocjacje Szkolenie i wdrożenia AI w firmach Układanie diet i planów treningowych za pomocą AI Sprzedaż kursów i poradników nt. sztucznej inteligencji Rozdział 10. AI dla twórców kursów, autorów książek i konsultantów Tworzenie pomysłów na książki Jak napisać książkę za pomocą AI? Jak zamienić książkę na kurs internetowy? AI i ChatGPT jako asystent autora Rozdział 11. Jak pisać skuteczne polecenia dla AI, żeby osiągać jak najlepsze wyniki Skopiowanie DNA danego autora - wgranie próbki Wciel się w. Określ staż Powtarzanie pewnych zdań w poleceniu dla AI Przedstawienie kontekstu Celowość Dlaczego warto być miłym i czy AI ma uczucia Siła informacji zwrotnej sam ChatGPT podpowie Ci, jak pisać skuteczne polecenia Co zrobić, gdy nie jesteś zadowolony z efektu? Formaty, które generuje ChatGPT - tabulatury, mapy myśli, tabele Jakie polecenia wpisywać, gdy tworzysz dłuższe materiały? Dodanie punktu widzenia AI Wgraj próbkę tekstu i poproś o opisanie stylu autora Stosowanie schematów Rozdział 12. Jak zainstalować wtyczki do ChatGPT i z nich korzystać? Czym są wtyczki i jak je zainstalować? Kilka ważnych informacji nt. wtyczek do ChatGPT
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 69
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155024 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155025 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Opracowanie biznesplanu / Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2006, nr 12, s.40-46. - Warszawa : INFOR, 2006
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan / Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik. - Wydanie V. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 202 strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 195-200.
Rola planowania w działalności przedsiębiorstwa Cechy charakterystyczne planowania - rodzaje planów Podstawy metodyczne sporządzania biznesplanu Błędy i zagrożenia w sporządzaniu i realizacji biznesplanów Kryteria oceny biznesplanu i związana z nim odpowiedzialność Procedura tworzenia biznesplanu Streszczenie biznesplanu - podsumowanie wykonawcze Charakterystyka firmy Charakterystyka planowanego przedsięwzięcia Część merytoryczna biznesplanu Analiza rynku i branży Charakterystyka produktu i procesu produkcyjnego Analiza strategiczna Plan marketingowy Plan finansowy Od teorii do praktyki - praktyczne zastosowanie Business Model Canvas w tworzeniu biznesplanu Definicja modelu biznesowego Business Model Canvas, czyli biznesplan na jednej kartce Aktualnie realizowany model biznesowy Planowany do wdrożenia model biznesowy
Sygnatura czytelni BWZ: VIII D 6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154035 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ocena wniosków w Programie Kapitał Ludzki / Remigiusz Wałejko. W: Fundusze Europejskie. 2013, nr 2, s. 16-19. - 2013
Dokument nadrzędny: Fundusze Europejskie.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności