Kompetencje komunikacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Artykuły
(3)
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Bartczak Iwona
(1)
Guryn Halina
(1)
Kożuch Artur (1972- )
(1)
Kuschik Karin (1966- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Ussorowska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kompetencje komunikacyjne
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(2)
Kultura Fizyczna
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak być słuchanym / Halina Guryn. W: Personel i Zarządzanie. 2006, nr 6, s.52-56. - Warszawa : INFOR, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Ta książka pozwoli ci zaoszczędzić czas. Mnóstwo czasu, który zapewne tracisz na wyjaśnianie nieporozumień, upieranie się przy swoim zdaniu lub dyskusje prowadzące do niepotrzebnych dram. O tym, kto mnie złości, nadal decyduję ja. Wolałbym ci tego nie obiecywać. Doskonale pana rozumiem i chcę czegoś innego. Co dają ci te zdania? Wolność. Pewność siebie. Czas. Zdarzyło ci się kiedyś powiedzieć „tak”, myśląc „nie”? Złożyłeś komuś obietnicę, o której potem zapomniałeś? Może lepiej byłoby powiedzieć: „Wolałbym ci tego nie obiecywać”. Zbyt wiele miłych rozmów rozbiło się o zdanie: „Rzuciłem to ot tak”. Niejednemu z nas zepsuło ono dzień czy urlop. Twoje życie ma stać się łatwiejsze! Ta książka to gwarancja osiągnięcia tego wspaniałego, niezależnego od sytuacji uczucia zwanego pewnością siebie. Dzięki niej nauczysz się skutecznie stawiać granice i jasno komunikować innym, o co ci chodzi. Dowiesz się, jak osiągnąć samoprzywództwo. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153485 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie organizacji w kryzysie : modele i metody ograniczania ryzyka / Dariusz Tworzydło. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 184-188. Indeks.
Rozdział 1. Wizerunek, reputacja i kryzys - definicje i kluczowe zależności 1.1.Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 1.2.Kryzys - analiza definicji 1.3.Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 1.4.Procesowe podejście do zmian w wizerunku 1.5.Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 1.6.Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa Rozdział 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 2.1.Przyczyny sytuacji kryzysowych 2.2.Skutki sytuacji kryzysowych 2.2.1.Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 2.2.2.Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 2.2.3.Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 2.3.Stan bezczynności podczas kryzysu wizerunkowego 2.4.Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 2.5.Nauka na błędach jako element budowania doświadczenia 2.6.Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji Rozdział 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 3.1.Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 3.2.Szkolenia i warsztaty jako element wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 3.3.Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 3.4.Dobór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 3.5.Nauka przez analogie 3.6.Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 3.7.Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako element pozycji silnej 3.8.Relacje wewnętrzne jako element wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 3.8.1.Zasady budowania relacji wewnętrznych 3.8.2.Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 3.8.3.Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 3.9.Budowanie zaufania i jego wykorzystanie w sytuacjach kryzysowych Rozdział 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 4.1.Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 4.2.Czynniki determinujące skuteczność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 4.3.Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 4.4.Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w proces rozwiązywania sytuacji kryzysowych 4.5.Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 4.6.Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 4.7.Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 4.8.Błędy w sytuacji kryzysowej 4.9.Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje podczas kryzysu 4.10.Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania podczas kryzysów Model komunikowania organizacji w kryzysie. Typologia specjalistów public relations Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi Badanie opinii specjalistów public relations - ankieta
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 100
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152375 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6488 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności