Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Artykuły
(6)
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
nieokreślona
(2)
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Sowa-Hawdziejuk Sylwia
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Diering Tomasz
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Majewska Dorota
(1)
Niemiec Andrzej (ekonomia)
(1)
Sumiński Mariusz
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Trzpioła Katarzyna
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(522)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(493)
Energia elektryczna
(490)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(3)
Nauka i badania
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
KPI w zarządzaniu jakością spółki / Tomasz Diering. W: Controlling24: rachunkowość zarządcza i finanse. ISSN 1428-8117 2023, nr 3-4, s.22-26. - 2023.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155540 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155541 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
W książce także błędny ISBN.
Bibliografia, netografia na stronach 279-323.
Kluczowe mierniki dokonań i ich systemy w zarządzaniu organizacją Performance - interdyscyplinarny fenomen w zarządzaniu organizacją Rozumienie terminu indicator Procedura zarządzania dokonaniami w organizacji na gruncie równowagi funkcjonalnej z wykorzystaniem systemu kluczowych mierników dokonań Projektowanie zarządzania dokonaniami w dążeniu do zapewnienia równowagi zewnętrznej społecznej organizacji Podstawy projektowania zarządzania dokonaniami Mechanizm kontroli strategicznej Rodzaje i dźwignie systemów strategicznej kontroli Znaczenie komunikacji w zarządzaniu dokonaniami Wizja, misja, cele strategiczne, kluczowe czynniki sukcesu Ramy zarządzania dokonaniami Wyjaśnienie kontekstu strategicznego Odnowa strategiczna jako mechanizm kształtowania relacji społecznych zewnętrznych Procedura projektowania zarządzania dokonaniami Metody wykorzystywane w fazie projektowania zarządzania dokonaniami Metoda punktowa do oceny misji organizacji Analiza zewnętrzna według teorii identyfikacji i istotności interesariuszy Koło strategicznego badania przedsiębiorstwa Mapa strategii Organizowanie systemu zarządzania dokonaniami w celu utrzymania równowagi zewnętrznej materialnej organizacji Model biznesu jako element łączący strategię i strukturę organizacyjną Budowa lub zmiana modelu biznesu Analiza wykonalności, czyli testowanie modelu Procedury organizacji zarządzania dokonaniami Charakterystyka modeli stosowanych w fazie organizacji systemu Modele biznesu a modele pomiaru dokonań Modele zrównoważone Modele tradycyjne pomiaru dokonań Modele pomiaru dokonań oparte na procesach Modele pomiaru dokonań bazujące na oprogramowaniu. Modele hybrydowe i częściowe Teoretyczno-metodyczne podstawy tworzenia systemów kluczowych mierników dokonań umożliwiających zapewnienie równowagi wewnętrznej społecznej organizacji Teoretyczne podstawy tworzenia systemu kluczowych mierników dokonań Standaryzacja pomiaru dokonań Reguły wyboru mierników Cykl życia KPI Planowanie Strategia tolerancji własnej Strategiczna narracja Charakter negocjacji z pracownikami co do możliwych do osiągnięcia wyników Procedura tworzenia systemu KPI Stworzenie listy mierników Zapewnienie dostępności danych Selekcja i klasyfikacja KPI Kaskadowanie pomiaru na niższe poziomy Metody identyfikacji kluczowych mierników dokonań Procedura: cel - pytanie Procedura: cel - płaszczyzna pomiaru - kluczowy czynnik sukcesu - miernik Charakterystyka procesu jako narzędzie identyfikujące kluczowe mierniki dokonań Analiza literatury jako metoda identyfikacji KPI Rankingi mierników Zestawy i bazy mierników Kluczowe mierniki dokonań określone wymogami prawnymi bądź standardami raportowania Przegląd i charakterystyka metod selekcji KPI Agregacja mierników Agregacja wzorcowa bazująca na idei wskaźnika wykonania Agregacja bezwzorcowa bazująca na podejściu „od ogółu do szczegółu" Agregacja KPI z zastosowaniem technik redukcyjnych Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium poprawności metodologicznej Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium integralności miernika z systemem zarządzania dokonaniami Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium istotności (podstawowe kryterium) Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium związku z miernikiem celu Selekcja mierników z zastosowaniem kryterium istotności w powiązaniu z innymi kryteriami selekcji (metody wielokryterialne) Selekcja mierników z zastosowaniem scoringu w macierzy decyzyjnej (Pugha) Zastosowanie analitycznego procesu hierarchicznego lub sieciowego (AHP lub ANP) do selekcji KPI Możliwość zastosowania sztucznych sieci neuronowych do selekcji KPI Wdrożenie i użytkowanie systemu kluczowych mierników dokonań jako podstawa utrzymania równowagi wewnętrznej materialnej wspierającej proces organizacyjnego uczenia się Warstwa pojęciowa fazy wdrożenia, użytkowania systemu i uczenia się Integracja z funkcjonującymi systemami Monitorowanie, czyli porównywanie dokonań w celu uruchomienia mechanizmów kontroli strategicznej Analiza odchyleń wartości bieżącej kluczowych mierników dokonań od wartości progowej i/lub krytycznej Uczenie się jako efekt ewaluacji dokonań indywidualnych Uczenie się jako zainicjowanie procesu odnowy strategicznej Zmiany dostosowawcze systemu zarządzania dokonaniami Etapy wdrożenia i użytkowania systemu kluczowych mierników dokonań na potrzeby zarządzania dokonaniami Narzędzia i metody raportowania KPI na potrzeby kontroli bieżącej Karta miernika Kostka OLAP i kokpit (pulpit) menedżerski Tradycyjne narzędzia komunikacji Raporty jednostronicowe i tablice informacyjne Narracja jako forma raportowania Narzędzia wykorzystywane w procesie uczenia się Zasadność wdrożenia wypracowanej metodyki zarządzania dokonaniami w polskich organizacjach Charakterystyka badanej grupy oraz wyniki przeprowadzonych badań. Synteza wyników badania raportów niefinansowych i kierunki dalszych badań
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 5
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154122 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Małgorzata Z. Wiśniewska, Paweł Antonowicz, Małgorzata Szymańska-Brałkowska Determinanty i kierunki rozwoju badań w naukach o zarządzaniu i jakości Mariusz Chmielewski Determinanty wartości przedsiębiorstwa Jędrzej Siciński Tworzenie i przechwytywanie wartości jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa Małgorzata Z. Wiśniewska Zarządzanie jakością w rozwoju przedsiębiorstwa Ewa Malinowska Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem Jerzy Bieliński Analiza sektorowa we współczesnej gospodarce Mariusz Chmielewski, Joanna Pioch Wybrane problemy zwiększenia poprawności wyceny przedsiębiorstwa z perspektywy właścicielskiej Renata Płoska, Joanna Próchniak Granice społecznego charakteru i jego pomiar w działalności przedsiębiorstw Joanna Próchniak Key Performance Indicators (KPI) – kluczowe mierniki pomiaru działalności przedsiębiorstw na przykładzie portów morskich Alicja Antonowicz, Paweł Antonowicz, Piotr Skrzyniarz Praktyczny wymiar KPI – granice opomiarowania procesów w dużej, złożonej strukturalnie organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150386 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności