Model biznesowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(56)
Forma i typ
Artykuły
(28)
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(15)
Biblioteka WWFiF
(2)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Jabłoński Adam
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Berłowski Paweł
(2)
Hołodnik Daria
(2)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(2)
Jabłoński Marek (ekonomia)
(2)
Szromek Adam R
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Barańska Magdalena
(1)
Bińczycki Bernard
(1)
Bober Tomasz
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Choiński Marcin
(1)
Choquet Magdalena
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cybulski Mateusz
(1)
Dorocki Sandra
(1)
Duda Arkadiusz
(1)
Dziadek Krzysztof
(1)
Filipek Tomasz
(1)
Folwarski Mateusz
(1)
Garstecki Dawid
(1)
Gattorna John
(1)
Gayer Bartosz
(1)
Golej Robert
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Herman Krzysztof (ekonomia)
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Iwaszczuk Natalia
(1)
Jabłońska-Przywecka Katarzyna Anna
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Karliński Kuba
(1)
Kilijański Witold
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klenk Małgorzata
(1)
Komańda Marcin
(1)
Korczak Jerzy
(1)
Kowalski Daniel
(1)
Królak-Wyszyńska Katarzyna
(1)
Lipińska Renata
(1)
Malinowski Andrzej
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Miklaszewska Ewa (1956- )
(1)
Niemiec Andrzej (ekonomia)
(1)
Oliński Marian
(1)
Osóbka Grzegorz
(1)
Paprocki Wojciech
(1)
Pawelec Michał
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Polak Piotr
(1)
Poniatowski Grzegorz
(1)
Posłuszny Krzysztof
(1)
Rudolf Tomasz
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Saniuk Sławomir
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Strzelecka Agnieszka (ekonomia)
(1)
Szczepańska-Przekota Anna
(1)
Tomczyk Monika
(1)
Vitasek Kate
(1)
Waściński Tadeusz (1952- )
(1)
Wiśniewski Kryspin
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Zawadzka Danuta
(1)
Łukasik Renata
(1)
Łukasiński Wiesław
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Żuławska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Menedżerowie produkcji
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Model biznesowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Szwajcaria
(1)
Ziemia Lubuska
(1)
Gatunek
Monografia
(17)
Praca zbiorowa
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Opracowanie
(4)
Raport z badań
(3)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(26)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
56 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Modele biznesu gospodarstw agrowinnych / Daria Hołodnik. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 161 stron : ilustracje, portret ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 149-154.
Metodologia badań w przestrzeni agroturystyki winnej 1.1. Hermeneutyczna metodologia badań jakościowych 1.2. Kaskadowo narastająca metodyka dekodowania modeli biznesu gospodarstw agrowinnych (GAW). Modele biznesu szlaków winnych 2.1. Absorbujące szlaki bachusowskich misteriów 2.2. Szlak winny jako kontrapunktowanie przestrzeni miejsca i przepływów 2.3. Alzacja: linearny model przestrzeni przepływów 2.4. Ziemia Lubuska (przestrzeń miejsca) 2.5. Morawy (przestrzeń miejsca i przepływów) 2.6. Podkarpacie (przestrzeń miejsca z potencjałem przestrzeni przepływów) Identyfikacja i dekodowanie modeli biznesu gospodarstw agrowinnych 3.1. Metodyka dekodowania modeli biznesu GAW 3.2. Modele biznesu komercyjnego i rodzinnego na przykładzie GAW w Alzacji (Francja) 3.2.1. Analiza profilu preferencji agroturystów winnych korzystających z usług GAW w Alzacji 3.2.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych GAW w Alzacji 3.2.3. Dekodowanie przestrzeni wartości niematerialnych GAW w Alzacji 3.2.4. Analiza porównawcza procesów obsługi klienta (degustacji wina) pomiędzy GAW1 (modelem komercyjnym) a GAW2 (modelem rodzinnym) 3.3. Modele biznesu tradycyjnego oraz luksusowego na przykładzie polskich GAW (Ziemia Lubuska) 3.3.1. Identyfikacja i analiza modelu preferencji agroturystów winnych korzystających z usług w GAW na Ziemi Lubuskiej 3.3.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych GAW na Ziemi Lubuskiej 3.3.3. Dekodowanie przestrzeni wartości niematerialnych GAW na Ziemi Lubuskiej 3.4. Tradycyjno-nowoczesne oraz modernistyczne modele biznesu GAW na Morawach (Czechy) 3.4.1. Analiza preferencji agroturystów winnych korzystających z usług badanych GAW na Morawach 3.4.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych GAW na Morawach 3.4.3. Dekodowanie przestrzeni wartości niematerialnych GAW na Morawach 3.5. Modele biznesu kooperacyjnego, półprofesjonalnego i hobbystycznego GAW na Podkarpaciu 3.5.1. Identyfikacja i analiza modeli preferencji agroturystów winnych korzystających z usług GAW na Podkarpaciu 3.5.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych modeli biznesu GAW na Podkarpaciu 3.5.3. Dekodowanie przestrzeni niematerialnej GAW na Podkarpaciu
Sygnatura czytelni BWF: V G 84
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8173 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Globalne determinanty zmian we współczesnym zarządzaniu Łukasz Wacławik Wpływ globalizacji na zarządzanie strategiczne informacjami w przedsiębiorstwach francuskich Aleksander Iwaszczuk, Paweł Jastrzębski, Jarosław Baran Analiza czynników wpływu na globalny rynek ropy naftowej Marek Michalski Rozwój energetyki jądrowej w warunkach globalizacji Karolina Ryś Rozwój usług dla biznesu świadczonych w centrach BPO/SSC w Polsce Janusz Czajkowski, Ewa Beck-Krala Społeczna odpowiedzialność biznesu w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem energetycznym - analiza przypadku Piotr Górski Społeczne aspekty industrializacji w badaniach prowadzonych w kręgu Kazimierza Dobrowolskiego Wpływ czynników finansowych i niefinansowych na współczesne rynki i organizacje Bogusława Bek-Gaik, Marlena Pabian Przydatność sprawozdawczości niefinansowej w ocenie działalności organizacji Małgorzata Białas Wpływ MSSF 9 na klasyfikację i wycenę instrumentów finansowych w sprawozdaniach finansowych banków Dawid Giemza Generacja NEETna rynku pracy w Polsce - ujęcie regionalne Mateusz Codogni Struktury organizacyjne startupów a modele organizacyjnego uczenia się Maciej Sabal Perspektywy wsparcia startupów w latach 2021-2027
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151906 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach 341-369.
1.Metody opracowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie 1.1.Istota i uwarunkowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie 1.2.Metody monitorowania otoczenia i rozpoznawania sygnałów do zmian 1.3.Techniki i narzędzia analizy strategicznej 1.4.Projektowanie strategii technologicznej przedsiębiorstwa i wybory strategiczne 1.5.Wdrażanie i doskonalenie strategii technologicznej przedsiębiorstwa 2.Metody i techniki w rozwoju strategii innowacji 2.1.Kanwa strategii a narzędzia i schematy analityczne Strategii Błękitnego Oceanu 2.1.1.Znaczenie świadomości konieczności poszukiwania sygnałów zmian 2.1.2.Ewolucja w przemyśle według Strategii Błękitnego Oceanu 2.1.3.Kanwa strategii 2.1.4.Innowacja wartości 2.1.5.Schemat czterech działań 2.1.6.Trzy cechy dobrej strategii 2.2.Formowanie innowacji według Strategii Błękitnego Oceanu 2.2.1.Sześć podstawowych zasad skutecznego formowania strategii 2.2.2.Rekonstrukcja granic rynku według schematu sześciu dróg 2.2.3.Koncentracja na szerokiej wizji 2.2.4.Zasada sięgania poza istniejący popyt - trzy warstwy klientów 2.2.5.Wybór właściwej sekwencji strategicznej 2.3.Wdrażanie - realizacja Strategii Błękitnego Oceanu 2.3.1.Główne przeszkody organizacyjne 2.3.2.Planowanie wdrażania w strategii 2.4.Projektowanie innowacji w kooperencji 2.4.1.Od kooperacji do kooperencji 2.4.2.Narzędzia analityczne projektowania produktu opartego na ko¬operencji 2.5.Projektowanie innowacji oparte na tworzeniu modeli biznesowych 2.5.1.Kanwa modelu biznesowego 2.5.2.Kanwa propozycji wartości 2.5.3.Projektowanie propozycji wartości i jej testowanie 3.Zasady i techniki wyboru źródła innowacji 3.1.Pochodzenie i zasady wyboru źródła innowacji 3.2.Charakterystyka opcji źródeł nowych technologii 4.Koncepcje innowacji otwartej 4.1.Istota otwartych innowacji 4.2.Determinanty otwartych innowacji 4.3.Metody projektowania innowacji oparte na koncepcji Open Access 4.4.Ocena dojrzałości zarządzania otwartymi innowacjami w przedsię¬biorstwie 5.Popytowe podejście do innowacji 5.1.Koncepcje User-Driven Innovation 5.2.Rola klientów - prosumentów w procesie tworzenia otwartych inno¬wacji i współtworzeniu wartości 5.3.Crowdsourcing, personalizacja i masowa kastomizacja 5.4.Społeczności internetowe w projektowaniu otwartych innowacji 5.5.Rola platform internetowych w projektowaniu innowacji 6.Narzędzia wyboru strategicznego 6.1.Dopasowanie strategii technologicznej do priorytetów firmy 6.2.Macierz produktu/procesu 6.3.Audyt kompetencji 6.4.Analiza rozwoju technologii 6.5.Etap wyboru strategicznego 7.Techniki planowania strategicznego 7.1.Schemat siedmiu etapów produkcji według modelu Stage-Gate 7.2.Innowacja a projektowanie równoległe 7.3.Projektowanie przebiegu innowacyjnego projektu - uwarunkowania harmonogramu, wykres Gantta, zastosowanie techniki sieciowej 7.3.1.Zarządzanie przebiegiem projektu innowacyjnego 7.3.2.Uwarunkowania harmonogramu, wykres Gantta i technika sie¬ciowa 8.Porównywanie technologii 8.1. Analiza technologii otwartych i technologii zamkniętych 8.1.1.Problemy oceny technicznej i ekonomicznej w procesie rozwoju innowacji 8.1.2.Ocena technologii otwartych 8.1.3.Ocena technologii zamkniętych 8.2.Metody zestawieniowe 8.3.Metoda komparatywnej kalkulacji kosztów 8.4.Analiza opłacalności przedsięwzięcia innowacyjnego 8.4.1.Statyczne metody oceny opłacalności 8.4.2.Dynamiczne metody oceny projektów innowacyjnych 9.Metody i techniki projektowania zmian w produkcji 9.1.Projektowanie zmian na podstawie zarządzania wartością (VM) 9.2.Rozwinięcie funkcji jakości (QFD) 9.3.Wybrane metody i techniki projektowania zmian w produkcji 10.Metody uczenia się rozwijania innowacji w produkcji 10.1.Uczenie się zarządzania rozwojem technologii 10.2.Narzędzia etapów uczenia się zarządzania rozwojem technologii 11.Przykłady z praktyki przemysłowej 11.1.Przykłady formułowania Strategii Błękitnego Oceanu 11.2.Przykład projektowania innowacji w kooperencji 11.3.Przykład projektowania otwartych innowacji 11.4.Przykłady prosumentów, crowdsourcingu, personalizacji i masowej kastomizacji 11.5.Przykłady platform internetowych w projektowaniu innowacji 11.6.Przykłady wyboru źródła innowacji i porównywania technologii 11.7.Przykłady zastosowania narzędzi wyboru i planowania strategicz¬nego 11.8.Przykład projektowania zmian w produkcji
Sygnatura czytelni BWEAiI: IX W 193
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150296 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150295 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 183-196.
Założenia definiowania perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw Teoretyczne uwarunkowania konstruowania modeli biznesu organizacji w naukach o zarządzaniu Teoria i praktyka w naukach o zarządzaniu Paradygmaty w naukach o zarządzaniu Modelowanie i model w naukach o zarządzaniu Model biznesu jako kluczowy byt ontologiczny w naukach o zarządzaniu Atrybuty nowoczesnych modeli biznesu organizacji Zarządzanie konfiguracją modeli biznesu Wybrane atrybuty modeli biznesu organizacji Perspektywy i kierunki rozwoju modeli biznesu gospodarki cyfrowej Ramy teoretyczne i praktyczne zagadnienia rozwoju gospodarki cyfrowej Założenia modeli biznesu gospodarki cyfrowej Założenia monetyzacji modeli biznesu gospodarki cyfrowej Ekonomiczne i społeczne perspektywy osadzenia współczesnych modeli biznesu w gospodarce globalnej Rozwój gospodarki cyfrowej Społeczne aspekty rozwoju gospodarki cyfrowej Nowe trendy i koncepcje determinujące rozwój modeli biznesu gospodarki cyfrowej 77 Modele biznesu w ekonomii współdzielenia Modele biznesu a wielkie zbiory danych Modele biznesu gospodarki okrężnej Modele zrównoważonego biznesu gospodarki cyfrowej Społeczne modele biznesu w gospodarce cyfrowej Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia podejścia strukturalnego Perspektywa rozwoju modeli biznesu - systemowa vs. Sieciowa Perspektywa rozwoju modeli biznesu - procesowa vs. Projektowa Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia cyklu życia - start-up vs. model biznesu dojrzałego przedsiębiorstwa Perspektywa rozwoju modeli biznesu - sektorowa Sektory z uwzględnieniem ich cyklu życia - przykład Sektory regulowane Sektor publiczny Sektor energetyczny - przykład Sektor kolejowy - przykład Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia wielkości przedsiębiorstwa - mikro, małe, średnie, duże Perspektywa rozwoju modeli biznesu - tradycyjna gospodarka vs. perspektywa nowej gospodarki - cyfrowej Perspektywa rozwoju modeli biznesu - technologiczna Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia celu i intencji zarządczych Perspektywa rozwoju modeli biznesu - mono business model versus portfolio business models Perspektywa rozwoju modeli biznesu - celu i intencji zarządczych: społeczne versus ekonomiczne Perspektywa rozwoju modeli biznesu wynikająca z zarządzania wartością przedsiębiorstw Perspektywa rozwoju modeli biznesu - orientacji na środowisko - modele zrównoważonego biznesu Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia rachunkowości finansowej Perspektywa rozwoju modeli biznesu w ujęciu hybrydowym Rekomendacje strategiczne w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw Istota przyjętych rozważań naukowych w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw Matryca perspektyw rozwoju modeli biznesu w aspekcie koncepcji nowej gospodarki
Sygnatura czytelni BMW: VI F 153 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 110
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147305 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5955 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 183-196.
Założenia definiowania perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw Teoretyczne uwarunkowania konstruowania modeli biznesu organizacji w naukach o zarządzaniu Teoria i praktyka w naukach o zarządzaniu Paradygmaty w naukach o zarządzaniu Modelowanie i model w naukach o zarządzaniu Model biznesu jako kluczowy byt ontologiczny w naukach o zarządzaniu Atrybuty nowoczesnych modeli biznesu organizacji Zarządzanie konfiguracją modeli biznesu Wybrane atrybuty modeli biznesu organizacji Perspektywy i kierunki rozwoju modeli biznesu gospodarki cyfrowej Założenia modeli biznesu gospodarki cyfrowej Założenia monetyzacji modeli biznesu gospodarki cyfrowej Ekonomiczne i społeczne perspektywy osadzenia współczesnych modeli biznesu w gospodarce globalnej Rozwój gospodarki cyfrowej Społeczne aspekty rozwoju gospodarki cyfrowej Nowe trendy i koncepcje determinujące rozwój modeli biznesu gospodarki cyfrowej Modele biznesu w ekonomii współdzielenia a wielkie zbiory danych gospodarki okrężnej Modele zrównoważonego biznesu gospodarki cyfrowej Społeczne modele biznesu w gospodarce cyfrowej Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia podejścia strukturalnego Perspektywa rozwoju modeli biznesu - systemowa vs. Sieciowa - procesowa vs. Projektowa z punktu widzenia cyklu życia - start-up vs. model biznesu dojrzałego przedsiębiorstwa Perspektywa rozwoju modeli biznesu - sektorowa Sektory z uwzględnieniem ich cyklu życia Sektory regulowane Sektor publiczny Sektor energetyczny Sektor kolejowy Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia wielkości przedsiębiorstwa - mikro, małe, średnie, duże - tradycyjna gospodarka vs. perspektywa nowej gospodarki - cyfrowej - technologiczna Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia celu i intencji zarządczych Perspektywa rozwoju modeli biznesu - mono business model versus portfolio business models celu i intencji zarządczych: społeczne versus ekonomiczne wynikająca z zarządzania wartością przedsiębiorstw - orientacji na środowisko - modele zrównoważonego biznesu z punktu widzenia rachunkowości finansowej w ujęciu hybrydowym Rekomendacje strategiczne w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw Istota przyjętych rozważań naukowych w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw Matryca perspektyw rozwoju modeli biznesu w aspekcie koncepcji nowej gospodarki
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 23
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154435 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154436 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla menedżerów, członków rad nadzorczych, członków zarządów przedsiębiorstw, doradców biznesowych oraz inwestorów, a także pracowników naukowych i studentów.
Gospodarka dostępu i jej wpływ na ewolucję modeli biznesu w sferze miejskich usług mobilności - Jan Polowczyk Gospodarka dostępu Kreatywna destrukcja modeli biznesu w ujęciu ewolucyjnym Ewolucja usług mobilności w miastach Taksówkarskie aplikacje mobilne - jazda z przywołaniem Wypożyczalnie samochodów Wypożyczanie samochodów po sąsiedzku Wypożyczalnie rowerów i skuterów Wypożyczalnie e-hulajnóg Implementacja ryzyka w modelu zrównoważonego biznesu - Bogdan Wit Modelowania ryzyka na poziomie organizacji Konstruowanie abstrakcji systemu do modelu biznesu Implementacja modelu ryzyka w modelu zrównoważonego biznesu Sprawozdawcza komunikacja modelu biznesu jako wyraz inteligencji przedsiębiorstwa - Wiesława Caputa Znaczenie opisu modelu biznesowego w perspektywie wybranych interesariuszy Prezentacja i pomiar inteligencji przedsiębiorstwa wyzwaniem dla rachunkowości Model biznesowy w zintegrowanej sprawozdawczości finansowej Wpływ trendów gospodarczych na zmiany modeli biznesu - Magdalena Majchrzak, Monika Tomczyk, Ewelina Gutowska Trendy a działanie przedsiębiorstw Modele biznesowe w dobie globalnych zmian Wartość wyższego rzędu jako osobliwy katalizator dla modelu biznesu - Mariusz Glenszczyk Opis problemu badawczego Holistyczna perspektywa modelu biznesu Piramida wartości - czyli: świat wartości a wartość wyższego rzędu Wartość Wyższego Rzędu i jej powiązanie z Modelem Biznesu Wpływ strategii firm farmaceutycznych na kształtowanie modeli biznesu aptek - Daniel Dulęba Charakterystyka rynku farmaceutycznego Strategie producentów na rynku farmaceutycznym Modele biznesu Kształtowanie modeli biznesu aptek Motywy podejmowania aktywności fizycznej kobiet jako podstawa tworzenia modeli biznesowych klubów fitness - Mateusz Zięba Poziom rekreacyjnej aktywności fizycznej osób dorosłych Motywacja Motywacja w literaturze przedmiotu Motywy podejmowania aktywności fizycznej Motywy podejmowania aktywności fizycznej w badaniach Motywy podejmowania przez kobiety aktywności fizycznej Wytyczne dla tworzenia modeli biznesu klubów fitness Rola modelu biznesowego w zakładach leczniczych dla zwierząt - Karolina Beyer Istota modelu biznesowego Wykorzystanie modeli biznesowych w zakładach leczniczych dla zwierząt Specyfika zakładów leczniczych dla zwierząt Model biznesowy w ZLZ - czy potrzebny? Etyczne i mentalne bariery wprowadzania zmian w modelu medicbiznesu ogólnopolskiego systemu ochrony zdrowia - Katarzyna Łyp Etyka, mentalność i gotowość medycznej grupy zawodowej do wprowadzenia zmian Kreowanie i apropriacja wartości w ekosystemach biznesu - ujęcie koncepcyjne - Patrycja Juszczyk . Pojęcie wartości, tworzenie i jej apropriacja w zarządzaniu strategicznym Ekosystemy w świetle tworzenia i apropriacji wartości Migracja wartości w kontekście problemów funkcjonowania jednostek służby zdrowia - Katarzyna Łyp Model biznesu Proces badawczy Wyniki przeprowadzonych badań Wielokulturowość jako wartość strategiczna przedsiębiorstw - Łukasz Makowski, Justyna Szeliga Wielokulturowość organizacji Zalety wielokulturowości i ich wpływ na powodzenie organizacji Wady wielokulturowości i trudności, jakie one generują Zarządzanie przedsiębiorstwem wielokulturowym - case study Jak wydobyć wartość przedsiębiorstwa wielokulturowego? Modelowanie pozytywnej orientacji w zarządzaniu jako element propracowniczej strategii personalnej - Marek Krannich, Adam R. Szromek Pozytywna orientacja w zarządzaniu i proces budowania potencjału społecznego organizacji jako element wzmacniania możliwości rozwojowych Zarządzanie w organizacjach turkusowych - Izabela Sułkowska Modele zarządzania organizacjami Geneza powstania „turkusowych" organizacji na przykładzie wybranych przedsiębiorstw Organizacja pracy turkusowych przedsiębiorstw Charakterystyka działań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w turkusowych organizacjach Kamsoft Podlasie Sente Systemy Informatyczne Mentax Notjustshop Wady i zalety turkusowego modelu zarządzania Wpływ fuzji i przejęć na kształtowanie wartości polskich spółek publicznych - Kamil Borowski, Maciej Wilczyński Transakcje M&A jako działania kształtujące wartość przedsiębiorstwa Aktywność polskich spółek publicznych w obszarze fuzji i przejęć a ich rynkowe stopy zwrotu - wyniki badań Budowanie spójności hybrydy strategicznej w modelu biznesowym, strategii i procesów biznesowych w Poczcie Polskiej S.A. - Marek Wróbel, Maciej Lewandowski Znaczenie wartości publicznej dostarczanej przez Pocztę Polską w budowaniu spójności hybrydy strategicznej Zdolność operacyjna Poczty Polskiej potwierdzeniem efektywności budowanej spójności hybrydy strategicznej w modelu biznesowym, strategii i procesach biznesowych
Sygnatura czytelni BMW: VI F 154 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 111
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147306 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5956 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Klasyczne artykuły autorów bestsellera "Strategia błekitnego oceanu", m.in. "Przywództwo błękitnego oceanu" oraz "Pułapki czerwonego oceanu".
Innowacja w dziedzinie wartości Logika strategiczna dynamicznego wzrostu Sprawiedliwy proces Zarządzanie w gospodarce opartej na wiedzy Tworzenie nowej przestrzeni rynkowej Jak rozpoznać dobry pomysł biznesowy Mapa przyszłosci firmy Przywództwo w punkcie przełomowym Strategia błękitnego oceanu W jaki sposób strategia kształtuje strukturę Pułapki czerwonego ocenau Modele mentalne, które utrudniają wdrażanie strategii rynkotwórczych.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 92
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5811 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Standardy doskonałości / Małgorzata Klenk. W: Manager. 2004, nr 5, s.8-11. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Bibliografia, netografia na stronach [163]-181.
Rozdział 1 BRANŻA FITNESS W TEORII I PRAKTYCE17 1.1. Przedmiot działalności i geneza branży fitness17 1.2. Branża fitness jako zagadnienie obecne w literaturze naukowej19 1.3. Główne problemy zarządcze i ich uwarunkowania w podmiotach branży fitness w dyskursie teoretycznym28 1.4. Stan obecny i perspektywy sektora usług fitness w analizach branżowych35 1.5. Podsumowanie42 Rozdział 2 MODELE BIZNESU JAKO PRZEDMIOT BADAŃ45 2.1. Modele biznesu w literaturze i określenie kluczowych problemów ich opisu45 2.2. Uwarunkowania tworzenia i rozwoju modeli biznesu53 2.3. Postać modeli biznesu64 2.4. Podsumowanie72 Rozdział 3 FENOMEN MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH75 3.1. Media społecznościowe jako przedmiot opisu w literaturze naukowej75 3.2. Wyzwania wykorzystania mediów społecznościowych w działalności komercyjnej85 3.3. Krajobraz informacyjny w świecie mediów elektronicznych a tematyka fitness95 3.4. Podsumowanie101 Rozdział 4 OPINIE TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS NA TEMAT SKŁADOWYCH ICH MODELU BIZNESU104 4.1. Metodyka badań empirycznych104 4.2. Charakterystyka respondentów110 4.3. Istotność składników modelu biznesu116 4.4. Podsumowanie122 Rozdział 5 TWORZENIE KRAJOBRAZU INFORMACYJNEGO PRZEZ TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH125 5.1. Media społecznościowe wykorzystywane przez trenerów125 5.2. Przydatność obszarów wykorzystania mediów społecznościowych132 5.3. Częstotliwość i obszary wykorzystywania mediów społecznościowych a stosowane narzędzia kształtowania krajobrazu informacyjnego141 5.4. Podsumowanie149 Zakończenie153 Bibliografia163 Spis rysunków183 Spis tabel185 Aneks187 Załącznik 1. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „branża fitness”189 Załącznik 2. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „branża fitness”190 Załącznik 3. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „modele biznesu”190 Załącznik 4. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „modele biznesu”193 Załącznik 5. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „media społecznościowe”194 Załącznik 6. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „media społecznościowe”196 Załącznik 7. Kwestionariusz ankiety197 Załącznik 8. Hipotezy szczegółowe dla hipotezy głównej H1200 Załącznik 9. Wyniki metody różnic odległości201 Załącznik 10. Wykaz średnich wartości zmiennych w skupieniach respondentów203 Załącznik 11. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „marka”203 Załącznik 12. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „promocja”203 Załącznik 13. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „nawiązywanie relacji z nowymi klientami”204 Załącznik 14. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami”204 Załącznik 15. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „motywacja klienta”205 Załącznik 16. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.1205 Załącznik 17. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.2206 Załącznik 18. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H4.2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148594 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia / Wydział Nauk Ekonomicznych. Politechnika Koszalińska, ISSN 0239-7129 ; nr 402)
Bibliografia na stronach 128-129.
CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W CZASIE PANDEMII COVID-19 1. Kowalska Iwona - Ryzyka unijnego finansowania sektora MŚP w zakresie innowacji 2. Lichota Wojciech, Kowal Anna - Możliwości wczesnego wykrycia ryzyka bankructwa w przedsiębiorstwach sektora MŚP 3. Pogonowski Igor - Bezpieczeństwo prawne przedsiębiorców w czasach pandemii 4. Siuta-Tokarska Barbara - Przedsiębiorstwa sektora MŚP w Polsce w obliczu kryzysu związanego z pandemią COVID-19 CZĘŚĆ II. WYBRANE PROBLEMY RYNKÓW FINANSOWYCH 5. Przekota Grzegorz, Rembeza Jerzy - Krótkookresowe wahania cen na giełdach energii elektrycznej 6. Szczepańska-Przekota Anna - Wpływ cen węgla na notowania akcji spółek węglowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152217 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pieniądze dla sprzedawcy / Daniel Kowalski. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 12, s.53-55. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Model biznesowy profiluje e-CRM / Renata Lipińska. W: Manager. 2003, nr 5, s.30-32. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności