Model biznesowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(56)
Forma i typ
Artykuły
(28)
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(15)
Biblioteka WWFiF
(2)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Jabłoński Adam
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Berłowski Paweł
(2)
Hołodnik Daria
(2)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(2)
Jabłoński Marek (ekonomia)
(2)
Szromek Adam R
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Barańska Magdalena
(1)
Bińczycki Bernard
(1)
Bober Tomasz
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Choiński Marcin
(1)
Choquet Magdalena
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cybulski Mateusz
(1)
Dorocki Sandra
(1)
Duda Arkadiusz
(1)
Dziadek Krzysztof
(1)
Filipek Tomasz
(1)
Folwarski Mateusz
(1)
Garstecki Dawid
(1)
Gattorna John
(1)
Gayer Bartosz
(1)
Golej Robert
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Herman Krzysztof (ekonomia)
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Iwaszczuk Natalia
(1)
Jabłońska-Przywecka Katarzyna Anna
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Karliński Kuba
(1)
Kilijański Witold
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klenk Małgorzata
(1)
Komańda Marcin
(1)
Korczak Jerzy
(1)
Kowalski Daniel
(1)
Królak-Wyszyńska Katarzyna
(1)
Lipińska Renata
(1)
Malinowski Andrzej
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Miklaszewska Ewa (1956- )
(1)
Niemiec Andrzej (ekonomia)
(1)
Oliński Marian
(1)
Osóbka Grzegorz
(1)
Paprocki Wojciech
(1)
Pawelec Michał
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Polak Piotr
(1)
Poniatowski Grzegorz
(1)
Posłuszny Krzysztof
(1)
Rudolf Tomasz
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Saniuk Sławomir
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Strzelecka Agnieszka (ekonomia)
(1)
Szczepańska-Przekota Anna
(1)
Tomczyk Monika
(1)
Vitasek Kate
(1)
Waściński Tadeusz (1952- )
(1)
Wiśniewski Kryspin
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Zawadzka Danuta
(1)
Łukasik Renata
(1)
Łukasiński Wiesław
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Żuławska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Menedżerowie produkcji
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Model biznesowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Szwajcaria
(1)
Ziemia Lubuska
(1)
Gatunek
Monografia
(17)
Praca zbiorowa
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Opracowanie
(4)
Raport z badań
(3)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(26)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
56 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 183-196.
Założenia definiowania perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw Teoretyczne uwarunkowania konstruowania modeli biznesu organizacji w naukach o zarządzaniu Teoria i praktyka w naukach o zarządzaniu Paradygmaty w naukach o zarządzaniu Modelowanie i model w naukach o zarządzaniu Model biznesu jako kluczowy byt ontologiczny w naukach o zarządzaniu Atrybuty nowoczesnych modeli biznesu organizacji Zarządzanie konfiguracją modeli biznesu Wybrane atrybuty modeli biznesu organizacji Perspektywy i kierunki rozwoju modeli biznesu gospodarki cyfrowej Ramy teoretyczne i praktyczne zagadnienia rozwoju gospodarki cyfrowej Założenia modeli biznesu gospodarki cyfrowej Założenia monetyzacji modeli biznesu gospodarki cyfrowej Ekonomiczne i społeczne perspektywy osadzenia współczesnych modeli biznesu w gospodarce globalnej Rozwój gospodarki cyfrowej Społeczne aspekty rozwoju gospodarki cyfrowej Nowe trendy i koncepcje determinujące rozwój modeli biznesu gospodarki cyfrowej 77 Modele biznesu w ekonomii współdzielenia Modele biznesu a wielkie zbiory danych Modele biznesu gospodarki okrężnej Modele zrównoważonego biznesu gospodarki cyfrowej Społeczne modele biznesu w gospodarce cyfrowej Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia podejścia strukturalnego Perspektywa rozwoju modeli biznesu - systemowa vs. Sieciowa Perspektywa rozwoju modeli biznesu - procesowa vs. Projektowa Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia cyklu życia - start-up vs. model biznesu dojrzałego przedsiębiorstwa Perspektywa rozwoju modeli biznesu - sektorowa Sektory z uwzględnieniem ich cyklu życia - przykład Sektory regulowane Sektor publiczny Sektor energetyczny - przykład Sektor kolejowy - przykład Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia wielkości przedsiębiorstwa - mikro, małe, średnie, duże Perspektywa rozwoju modeli biznesu - tradycyjna gospodarka vs. perspektywa nowej gospodarki - cyfrowej Perspektywa rozwoju modeli biznesu - technologiczna Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia celu i intencji zarządczych Perspektywa rozwoju modeli biznesu - mono business model versus portfolio business models Perspektywa rozwoju modeli biznesu - celu i intencji zarządczych: społeczne versus ekonomiczne Perspektywa rozwoju modeli biznesu wynikająca z zarządzania wartością przedsiębiorstw Perspektywa rozwoju modeli biznesu - orientacji na środowisko - modele zrównoważonego biznesu Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia rachunkowości finansowej Perspektywa rozwoju modeli biznesu w ujęciu hybrydowym Rekomendacje strategiczne w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw Istota przyjętych rozważań naukowych w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw Matryca perspektyw rozwoju modeli biznesu w aspekcie koncepcji nowej gospodarki
Sygnatura czytelni BMW: VI F 153 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 110
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147305 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5955 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 183-196.
Założenia definiowania perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw Teoretyczne uwarunkowania konstruowania modeli biznesu organizacji w naukach o zarządzaniu Teoria i praktyka w naukach o zarządzaniu Paradygmaty w naukach o zarządzaniu Modelowanie i model w naukach o zarządzaniu Model biznesu jako kluczowy byt ontologiczny w naukach o zarządzaniu Atrybuty nowoczesnych modeli biznesu organizacji Zarządzanie konfiguracją modeli biznesu Wybrane atrybuty modeli biznesu organizacji Perspektywy i kierunki rozwoju modeli biznesu gospodarki cyfrowej Założenia modeli biznesu gospodarki cyfrowej Założenia monetyzacji modeli biznesu gospodarki cyfrowej Ekonomiczne i społeczne perspektywy osadzenia współczesnych modeli biznesu w gospodarce globalnej Rozwój gospodarki cyfrowej Społeczne aspekty rozwoju gospodarki cyfrowej Nowe trendy i koncepcje determinujące rozwój modeli biznesu gospodarki cyfrowej Modele biznesu w ekonomii współdzielenia a wielkie zbiory danych gospodarki okrężnej Modele zrównoważonego biznesu gospodarki cyfrowej Społeczne modele biznesu w gospodarce cyfrowej Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia podejścia strukturalnego Perspektywa rozwoju modeli biznesu - systemowa vs. Sieciowa - procesowa vs. Projektowa z punktu widzenia cyklu życia - start-up vs. model biznesu dojrzałego przedsiębiorstwa Perspektywa rozwoju modeli biznesu - sektorowa Sektory z uwzględnieniem ich cyklu życia Sektory regulowane Sektor publiczny Sektor energetyczny Sektor kolejowy Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia wielkości przedsiębiorstwa - mikro, małe, średnie, duże - tradycyjna gospodarka vs. perspektywa nowej gospodarki - cyfrowej - technologiczna Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia celu i intencji zarządczych Perspektywa rozwoju modeli biznesu - mono business model versus portfolio business models celu i intencji zarządczych: społeczne versus ekonomiczne wynikająca z zarządzania wartością przedsiębiorstw - orientacji na środowisko - modele zrównoważonego biznesu z punktu widzenia rachunkowości finansowej w ujęciu hybrydowym Rekomendacje strategiczne w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw Istota przyjętych rozważań naukowych w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw Matryca perspektyw rozwoju modeli biznesu w aspekcie koncepcji nowej gospodarki
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 23
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154435 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154436 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla menedżerów, członków rad nadzorczych, członków zarządów przedsiębiorstw, doradców biznesowych oraz inwestorów, a także pracowników naukowych i studentów.
Gospodarka dostępu i jej wpływ na ewolucję modeli biznesu w sferze miejskich usług mobilności - Jan Polowczyk Gospodarka dostępu Kreatywna destrukcja modeli biznesu w ujęciu ewolucyjnym Ewolucja usług mobilności w miastach Taksówkarskie aplikacje mobilne - jazda z przywołaniem Wypożyczalnie samochodów Wypożyczanie samochodów po sąsiedzku Wypożyczalnie rowerów i skuterów Wypożyczalnie e-hulajnóg Implementacja ryzyka w modelu zrównoważonego biznesu - Bogdan Wit Modelowania ryzyka na poziomie organizacji Konstruowanie abstrakcji systemu do modelu biznesu Implementacja modelu ryzyka w modelu zrównoważonego biznesu Sprawozdawcza komunikacja modelu biznesu jako wyraz inteligencji przedsiębiorstwa - Wiesława Caputa Znaczenie opisu modelu biznesowego w perspektywie wybranych interesariuszy Prezentacja i pomiar inteligencji przedsiębiorstwa wyzwaniem dla rachunkowości Model biznesowy w zintegrowanej sprawozdawczości finansowej Wpływ trendów gospodarczych na zmiany modeli biznesu - Magdalena Majchrzak, Monika Tomczyk, Ewelina Gutowska Trendy a działanie przedsiębiorstw Modele biznesowe w dobie globalnych zmian Wartość wyższego rzędu jako osobliwy katalizator dla modelu biznesu - Mariusz Glenszczyk Opis problemu badawczego Holistyczna perspektywa modelu biznesu Piramida wartości - czyli: świat wartości a wartość wyższego rzędu Wartość Wyższego Rzędu i jej powiązanie z Modelem Biznesu Wpływ strategii firm farmaceutycznych na kształtowanie modeli biznesu aptek - Daniel Dulęba Charakterystyka rynku farmaceutycznego Strategie producentów na rynku farmaceutycznym Modele biznesu Kształtowanie modeli biznesu aptek Motywy podejmowania aktywności fizycznej kobiet jako podstawa tworzenia modeli biznesowych klubów fitness - Mateusz Zięba Poziom rekreacyjnej aktywności fizycznej osób dorosłych Motywacja Motywacja w literaturze przedmiotu Motywy podejmowania aktywności fizycznej Motywy podejmowania aktywności fizycznej w badaniach Motywy podejmowania przez kobiety aktywności fizycznej Wytyczne dla tworzenia modeli biznesu klubów fitness Rola modelu biznesowego w zakładach leczniczych dla zwierząt - Karolina Beyer Istota modelu biznesowego Wykorzystanie modeli biznesowych w zakładach leczniczych dla zwierząt Specyfika zakładów leczniczych dla zwierząt Model biznesowy w ZLZ - czy potrzebny? Etyczne i mentalne bariery wprowadzania zmian w modelu medicbiznesu ogólnopolskiego systemu ochrony zdrowia - Katarzyna Łyp Etyka, mentalność i gotowość medycznej grupy zawodowej do wprowadzenia zmian Kreowanie i apropriacja wartości w ekosystemach biznesu - ujęcie koncepcyjne - Patrycja Juszczyk . Pojęcie wartości, tworzenie i jej apropriacja w zarządzaniu strategicznym Ekosystemy w świetle tworzenia i apropriacji wartości Migracja wartości w kontekście problemów funkcjonowania jednostek służby zdrowia - Katarzyna Łyp Model biznesu Proces badawczy Wyniki przeprowadzonych badań Wielokulturowość jako wartość strategiczna przedsiębiorstw - Łukasz Makowski, Justyna Szeliga Wielokulturowość organizacji Zalety wielokulturowości i ich wpływ na powodzenie organizacji Wady wielokulturowości i trudności, jakie one generują Zarządzanie przedsiębiorstwem wielokulturowym - case study Jak wydobyć wartość przedsiębiorstwa wielokulturowego? Modelowanie pozytywnej orientacji w zarządzaniu jako element propracowniczej strategii personalnej - Marek Krannich, Adam R. Szromek Pozytywna orientacja w zarządzaniu i proces budowania potencjału społecznego organizacji jako element wzmacniania możliwości rozwojowych Zarządzanie w organizacjach turkusowych - Izabela Sułkowska Modele zarządzania organizacjami Geneza powstania „turkusowych" organizacji na przykładzie wybranych przedsiębiorstw Organizacja pracy turkusowych przedsiębiorstw Charakterystyka działań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w turkusowych organizacjach Kamsoft Podlasie Sente Systemy Informatyczne Mentax Notjustshop Wady i zalety turkusowego modelu zarządzania Wpływ fuzji i przejęć na kształtowanie wartości polskich spółek publicznych - Kamil Borowski, Maciej Wilczyński Transakcje M&A jako działania kształtujące wartość przedsiębiorstwa Aktywność polskich spółek publicznych w obszarze fuzji i przejęć a ich rynkowe stopy zwrotu - wyniki badań Budowanie spójności hybrydy strategicznej w modelu biznesowym, strategii i procesów biznesowych w Poczcie Polskiej S.A. - Marek Wróbel, Maciej Lewandowski Znaczenie wartości publicznej dostarczanej przez Pocztę Polską w budowaniu spójności hybrydy strategicznej Zdolność operacyjna Poczty Polskiej potwierdzeniem efektywności budowanej spójności hybrydy strategicznej w modelu biznesowym, strategii i procesach biznesowych
Sygnatura czytelni BMW: VI F 154 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 111
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147306 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5956 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Klasyczne artykuły autorów bestsellera "Strategia błekitnego oceanu", m.in. "Przywództwo błękitnego oceanu" oraz "Pułapki czerwonego oceanu".
Innowacja w dziedzinie wartości Logika strategiczna dynamicznego wzrostu Sprawiedliwy proces Zarządzanie w gospodarce opartej na wiedzy Tworzenie nowej przestrzeni rynkowej Jak rozpoznać dobry pomysł biznesowy Mapa przyszłosci firmy Przywództwo w punkcie przełomowym Strategia błękitnego oceanu W jaki sposób strategia kształtuje strukturę Pułapki czerwonego ocenau Modele mentalne, które utrudniają wdrażanie strategii rynkotwórczych.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 92
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5811 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Standardy doskonałości / Małgorzata Klenk. W: Manager. 2004, nr 5, s.8-11. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Bibliografia, netografia na stronach [163]-181.
Rozdział 1 BRANŻA FITNESS W TEORII I PRAKTYCE17 1.1. Przedmiot działalności i geneza branży fitness17 1.2. Branża fitness jako zagadnienie obecne w literaturze naukowej19 1.3. Główne problemy zarządcze i ich uwarunkowania w podmiotach branży fitness w dyskursie teoretycznym28 1.4. Stan obecny i perspektywy sektora usług fitness w analizach branżowych35 1.5. Podsumowanie42 Rozdział 2 MODELE BIZNESU JAKO PRZEDMIOT BADAŃ45 2.1. Modele biznesu w literaturze i określenie kluczowych problemów ich opisu45 2.2. Uwarunkowania tworzenia i rozwoju modeli biznesu53 2.3. Postać modeli biznesu64 2.4. Podsumowanie72 Rozdział 3 FENOMEN MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH75 3.1. Media społecznościowe jako przedmiot opisu w literaturze naukowej75 3.2. Wyzwania wykorzystania mediów społecznościowych w działalności komercyjnej85 3.3. Krajobraz informacyjny w świecie mediów elektronicznych a tematyka fitness95 3.4. Podsumowanie101 Rozdział 4 OPINIE TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS NA TEMAT SKŁADOWYCH ICH MODELU BIZNESU104 4.1. Metodyka badań empirycznych104 4.2. Charakterystyka respondentów110 4.3. Istotność składników modelu biznesu116 4.4. Podsumowanie122 Rozdział 5 TWORZENIE KRAJOBRAZU INFORMACYJNEGO PRZEZ TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH125 5.1. Media społecznościowe wykorzystywane przez trenerów125 5.2. Przydatność obszarów wykorzystania mediów społecznościowych132 5.3. Częstotliwość i obszary wykorzystywania mediów społecznościowych a stosowane narzędzia kształtowania krajobrazu informacyjnego141 5.4. Podsumowanie149 Zakończenie153 Bibliografia163 Spis rysunków183 Spis tabel185 Aneks187 Załącznik 1. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „branża fitness”189 Załącznik 2. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „branża fitness”190 Załącznik 3. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „modele biznesu”190 Załącznik 4. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „modele biznesu”193 Załącznik 5. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „media społecznościowe”194 Załącznik 6. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „media społecznościowe”196 Załącznik 7. Kwestionariusz ankiety197 Załącznik 8. Hipotezy szczegółowe dla hipotezy głównej H1200 Załącznik 9. Wyniki metody różnic odległości201 Załącznik 10. Wykaz średnich wartości zmiennych w skupieniach respondentów203 Załącznik 11. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „marka”203 Załącznik 12. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „promocja”203 Załącznik 13. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „nawiązywanie relacji z nowymi klientami”204 Załącznik 14. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami”204 Załącznik 15. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „motywacja klienta”205 Załącznik 16. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.1205 Załącznik 17. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.2206 Załącznik 18. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H4.2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148594 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia / Wydział Nauk Ekonomicznych. Politechnika Koszalińska, ISSN 0239-7129 ; nr 402)
Bibliografia na stronach 128-129.
CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W CZASIE PANDEMII COVID-19 1. Kowalska Iwona - Ryzyka unijnego finansowania sektora MŚP w zakresie innowacji 2. Lichota Wojciech, Kowal Anna - Możliwości wczesnego wykrycia ryzyka bankructwa w przedsiębiorstwach sektora MŚP 3. Pogonowski Igor - Bezpieczeństwo prawne przedsiębiorców w czasach pandemii 4. Siuta-Tokarska Barbara - Przedsiębiorstwa sektora MŚP w Polsce w obliczu kryzysu związanego z pandemią COVID-19 CZĘŚĆ II. WYBRANE PROBLEMY RYNKÓW FINANSOWYCH 5. Przekota Grzegorz, Rembeza Jerzy - Krótkookresowe wahania cen na giełdach energii elektrycznej 6. Szczepańska-Przekota Anna - Wpływ cen węgla na notowania akcji spółek węglowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152217 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pieniądze dla sprzedawcy / Daniel Kowalski. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 12, s.53-55. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Model biznesowy profiluje e-CRM / Renata Lipińska. W: Manager. 2003, nr 5, s.30-32. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 173-189.
1. Odnowa strategiczna w procesie kształtowania wartości 1.1. Istota i znaczenie odnowy strategicznej 1.2.. Eksploracja i eksploatacja a realizacja strategii oburęczności 1.3. Proces odnowy strategicznej - ujęcie modelowe 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa - istota i konceptualizacja zjawiska i 2.1. Innowacyjność przedsiębiorstwa - zakres zagadnienia i uwarunkowania 2.2. Od modelu zamkniętej innowacji do modelu otwartej innowacji 2.0 2.3. Proces innowacji - ujęcie modelowe 3. Metodyka postępowania badawczego 3.1. Cel, zakres oraz metoda badań empirycznych 3.2. Model badawczy i pomiar zmiennych 3.3. Charakterystyka i dobór próby badawczej 3.4. Obciążenia i ograniczenia badań empirycznych Wyniki postępowania badawczego nad procesami odnowy strategicznej innowacji i innowacji polskich przedsiębiorstw 4.1. Wyniki badań ilościowych - statystyka opisowa 4.2. Wyniki badań ilościowych - weryfikacja modelu badawczego 4.3. Studium przypadku. Proces otwartej innowacji w eXant Software Polska Sp. z o.o 4.4. Studium przypadku. Proces odnowy strategicznej w F-Secure Co
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 375 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 109
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147693 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5987 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [125]-138.
Trendy w bankowości globalnej i europejskiej 1.1. Rynek bankowy w okresie przedkryzysowym 1.2. Globalizacja, konsolidacja i powstanie banków o znaczeniu systemowym 1.3. Wpływ kryzysu finansowego 2007-2009 na europejski rynek bankowy 1.4. Kondycja banków europejskich w okresie pokryzysowym Pokryzysowe reformy regulacyjne i nadzorcze w UE 2.1. Regulatorzy wobec kryzysu finansowego 2.2. Pokryzysowe regulacje ostrożnościowe i nadzorcze w UE 2.3. Cele i kształt unii bankowej 2.4. Ocena nowej architektury regulacyjno-nadzorczej w UE Kontrowersje związane z procesami restrukturyzacyjnymi 3.1. Przymusowa restrukturyzacja jako narzędzie ograniczania wydatków publicznych w UE 3.2. Stosowanie mechanizmów i narzędzi restrukturyzacyjnych w praktyce 3.3. Wnioski płynące z dotychczasowych działań restrukturyzacyjnych 3.4. Pomoc publiczna a kondycja banków w krajach UE w świetle badania empirycznego Modele biznesowe banków europejskich w okresie pokryzysowym 4.1. Budowanie strategii i kształtowanie modeli biznesowych przez banki 4.2. Czynniki kształtujące modele biznesowe banków 4.3. Charakterystyka głównych modeli biznesowych banków europejskich 4.4. Rola różnorodności modeli świadczenia usług bankowych 4.5. Digitalizacja, nowe technologie i konkurencja ze strony fintechów a model biznesowy banku Rola zaufania i reputacji w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej banku 5.1. Zaufanie i reputacja - problemy definicyjne 5.2. Problemy zarządzania ryzykiem reputacji 5.3. Problemy pomiaru ryzyka reputacji 5.4. Rola zaufania i reputacji w działalności bankowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146201 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W książce także błędny ISBN.
Bibliografia, netografia na stronach 279-323.
Kluczowe mierniki dokonań i ich systemy w zarządzaniu organizacją Performance - interdyscyplinarny fenomen w zarządzaniu organizacją Rozumienie terminu indicator Procedura zarządzania dokonaniami w organizacji na gruncie równowagi funkcjonalnej z wykorzystaniem systemu kluczowych mierników dokonań Projektowanie zarządzania dokonaniami w dążeniu do zapewnienia równowagi zewnętrznej społecznej organizacji Podstawy projektowania zarządzania dokonaniami Mechanizm kontroli strategicznej Rodzaje i dźwignie systemów strategicznej kontroli Znaczenie komunikacji w zarządzaniu dokonaniami Wizja, misja, cele strategiczne, kluczowe czynniki sukcesu Ramy zarządzania dokonaniami Wyjaśnienie kontekstu strategicznego Odnowa strategiczna jako mechanizm kształtowania relacji społecznych zewnętrznych Procedura projektowania zarządzania dokonaniami Metody wykorzystywane w fazie projektowania zarządzania dokonaniami Metoda punktowa do oceny misji organizacji Analiza zewnętrzna według teorii identyfikacji i istotności interesariuszy Koło strategicznego badania przedsiębiorstwa Mapa strategii Organizowanie systemu zarządzania dokonaniami w celu utrzymania równowagi zewnętrznej materialnej organizacji Model biznesu jako element łączący strategię i strukturę organizacyjną Budowa lub zmiana modelu biznesu Analiza wykonalności, czyli testowanie modelu Procedury organizacji zarządzania dokonaniami Charakterystyka modeli stosowanych w fazie organizacji systemu Modele biznesu a modele pomiaru dokonań Modele zrównoważone Modele tradycyjne pomiaru dokonań Modele pomiaru dokonań oparte na procesach Modele pomiaru dokonań bazujące na oprogramowaniu. Modele hybrydowe i częściowe Teoretyczno-metodyczne podstawy tworzenia systemów kluczowych mierników dokonań umożliwiających zapewnienie równowagi wewnętrznej społecznej organizacji Teoretyczne podstawy tworzenia systemu kluczowych mierników dokonań Standaryzacja pomiaru dokonań Reguły wyboru mierników Cykl życia KPI Planowanie Strategia tolerancji własnej Strategiczna narracja Charakter negocjacji z pracownikami co do możliwych do osiągnięcia wyników Procedura tworzenia systemu KPI Stworzenie listy mierników Zapewnienie dostępności danych Selekcja i klasyfikacja KPI Kaskadowanie pomiaru na niższe poziomy Metody identyfikacji kluczowych mierników dokonań Procedura: cel - pytanie Procedura: cel - płaszczyzna pomiaru - kluczowy czynnik sukcesu - miernik Charakterystyka procesu jako narzędzie identyfikujące kluczowe mierniki dokonań Analiza literatury jako metoda identyfikacji KPI Rankingi mierników Zestawy i bazy mierników Kluczowe mierniki dokonań określone wymogami prawnymi bądź standardami raportowania Przegląd i charakterystyka metod selekcji KPI Agregacja mierników Agregacja wzorcowa bazująca na idei wskaźnika wykonania Agregacja bezwzorcowa bazująca na podejściu „od ogółu do szczegółu" Agregacja KPI z zastosowaniem technik redukcyjnych Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium poprawności metodologicznej Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium integralności miernika z systemem zarządzania dokonaniami Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium istotności (podstawowe kryterium) Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium związku z miernikiem celu Selekcja mierników z zastosowaniem kryterium istotności w powiązaniu z innymi kryteriami selekcji (metody wielokryterialne) Selekcja mierników z zastosowaniem scoringu w macierzy decyzyjnej (Pugha) Zastosowanie analitycznego procesu hierarchicznego lub sieciowego (AHP lub ANP) do selekcji KPI Możliwość zastosowania sztucznych sieci neuronowych do selekcji KPI Wdrożenie i użytkowanie systemu kluczowych mierników dokonań jako podstawa utrzymania równowagi wewnętrznej materialnej wspierającej proces organizacyjnego uczenia się Warstwa pojęciowa fazy wdrożenia, użytkowania systemu i uczenia się Integracja z funkcjonującymi systemami Monitorowanie, czyli porównywanie dokonań w celu uruchomienia mechanizmów kontroli strategicznej Analiza odchyleń wartości bieżącej kluczowych mierników dokonań od wartości progowej i/lub krytycznej Uczenie się jako efekt ewaluacji dokonań indywidualnych Uczenie się jako zainicjowanie procesu odnowy strategicznej Zmiany dostosowawcze systemu zarządzania dokonaniami Etapy wdrożenia i użytkowania systemu kluczowych mierników dokonań na potrzeby zarządzania dokonaniami Narzędzia i metody raportowania KPI na potrzeby kontroli bieżącej Karta miernika Kostka OLAP i kokpit (pulpit) menedżerski Tradycyjne narzędzia komunikacji Raporty jednostronicowe i tablice informacyjne Narracja jako forma raportowania Narzędzia wykorzystywane w procesie uczenia się Zasadność wdrożenia wypracowanej metodyki zarządzania dokonaniami w polskich organizacjach Charakterystyka badanej grupy oraz wyniki przeprowadzonych badań. Synteza wyników badania raportów niefinansowych i kierunki dalszych badań
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 5
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154122 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [349]-362.
Pojęcie sieci przedsiębiorstw 1.1. Geneza, istota i komponenty sieci przedsiębiorstw 1.1.1. Geneza sieci przedsiębiorstw 1.1.2. Definicja sieci przedsiębiorstw 1.1.3. Komponenty sieci przedsiębiorstw 1.2. Cechy i funkcje sieci przedsiębiorstw 1.2.1. Cechy sieci przedsiębiorstw 1.2.2. Funkcje sieci przedsiębiorstw 1.3. Ujęcie rodzajowe sieci przedsiębiorstw 1.3.1. Kryteria klasyfikacji sieci przedsiębiorstw 1.3.2. Rodzaje sieci przedsiębiorstw według kryterium elementów składowych 1.4. Zarządzanie siecią przedsiębiorstw Koncepcja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.1. Określenie modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.1.1. Definicja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.1.2. Elementy składowe modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.1.3. Cechy i funkcje modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.2. Metoda identyfikacji modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.2.1. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy statyczne 2.2.2. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy dynamiczne 2.3. Rodzaje modeli biznesu sieci przedsiębiorstw 2.4. Metoda oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw Empiryczna weryfikacja metod identyfikacji i oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw. 3.1. Metodyka badań 3.2. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium dominacji 3.2.1. Sieć zdominowana 3.2.2. Sieć równorzędnych partnerów 3.2.3. Sieć zdominowana versus sieć równorzędnych partnerów - analiza porównawcza 3.3. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium układu powiązań 3.3.1. Sieć pionowa 3.3.2. Sieć pozioma 3.3.3. Sieć pionowa versus sieć pozioma - analiza porównawcza. 3.4. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium charakteru oddziaływania z otoczeniem 3.4.1. Sieć adaptacyjna 3.4.2. Sieć kreatywna 3.4.3. Sieć adaptacyjna versus sieć kreatywna - analiza porównawcza
Sygnatura czytelni BMW: VI F 158 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 94
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148110 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6037 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności