Zaufanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Książki
(17)
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Branczewska Sylwia
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Coplin Amanda (1981- )
(1)
Gohl Christiane (1958- )
(1)
Goliński Dawid
(1)
Grabowska-Powaga Aleksandra
(1)
Grabowski Piotr
(1)
Groenwald Maria
(1)
Gąsiorowska-Mącznik Edyta
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lipka Anna
(1)
Mika Bartosz (1980- )
(1)
Mokry Grzegorz
(1)
Naruć Wojciech
(1)
Nowak Dominik
(1)
Olek Matylda
(1)
Pell Arthur R
(1)
Perlicki Krzysztof
(1)
Piotrowska-Piątek Agnieszka
(1)
Polak Piotr
(1)
Rudzewicz Adam
(1)
Skąpska Elżbieta
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Stadnik Dorota
(1)
Szykuła Sylwia
(1)
Trębicki Paweł
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Vanderah Glendy
(1)
Witczak-Roszkowska Danuta
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Wyskok Piotr
(1)
Zapotoczna Dominika
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Ekonomiści
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zaufanie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa
(1)
Nowa Zelandia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Monografia
(6)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Powieść obyczajowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mongrafia
(1)
Powieść
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
Kultura Fizyczna
(4)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów / Adam Rudzewicz. - Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, copyright 2018. - 192, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 149-167.
1 Behawioralne uwarunkowania decyzji konsumentów 1 1 Podstawowe elementy teorii zachowań konsumenta 1 2 Modele procesu decyzyjnego nabywcy w świetle ekonomii behawioralnej 1 3 Produkt materialny i niematerialny w wymiarze rynkowym 1 4 Determinanty lojalności konsumenta 2 Teoretyczne aspekty zaufania konsumenckiego do marki 2 1 Instytucjonalne znaczenie zaufania w ekonomii 2 2 Istota zaufania w procesie wymiany 2 3 Kształtowanie zaufania konsumenckiego 2 4 Rola marki w konkurencji rynkowej 3 Zaufanie konsumenckie do marki - pomiar i elementy składowe 3 1 Pomiar zaufania konsumenckiego do marki w świetle literatury 3 2 Elementy składowe zaufania konsumenckiego 3 3 Koncepcja własna pomiaru zaufania konsumenckiego do marki 4 Zaufanie do marki a lojalność konsumenta w świetle badań własnych 4 1 Przesłanki i założenia metodyczne realizowanych badań 4 2 Weryfikacja narzędzia pomiarowego zaufania konsumenckiego do marki 4 3 Pomiar zaufania konsumenckiego do marki i lojalności konsumenta 4 4 Wpływ zaufania konsumenckiego do marki na lojalność konsumenta 4 5 Teoretyczne i aplikacyjne walory wyników badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147752 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Racjonalność gospodarowania : perspektywa usług / Elżbieta Skąpska. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 199-210.
Rozdział 1 Racjonalność w interpretacji przedstawicieli ekonomii 23 1.1. Istota i ramy teoretyczne racjonalności 23 1.2. Racjonalność gospodarowania a efektywność 32 1.3. Obszary i znaczenie wykorzystania kategorii racjonalności 36 1.4. Przesłanki redefiniowania racjonalności gospodarowania 40 Rozdział 2 Usługi jako przedmiot odniesienia do racjonalności gospodarowania 55 2.1. Usługi i proces ich świadczenia - charakterystyka pojęć 55 2.2. Cechy i kryteria oceny racjonalności w działalności usługowej 61 2.3. Usługodawcy i usługobiorcy jako strony transakcji handlowej 68 2.4. Źródła nowych rodzajów usług we współczesnej gospodarce 74 2.4.1. Warunki rozwoju usług 74 2.4.2. Rodzaje usług 80 2.4.3. Przyczyny powstawania nowych usług 90 2.5. Wyznaczniki racjonalności w działalności usługowej 99 2.5.1. Czynniki społeczno-gospodarcze 99 2.5.2. Czynniki psychospołeczne 106 Rozdział 3 Racjonalność gospodarowania w działalności usługowej - analiza wyników badań własnych 113 3.1. Zakres i metodyka badań 113 3.2. Badania nad zaufaniem do usługodawcy w działalności usługowej w opinii grup społecznych 120 3.3. Rozumienie racjonalności działań przez studentów studiów ekonomicznych 128 3.4. Rozumienie racjonalności działania przez producentów/usługodawców 137 3.5. Weryfikacja hipotez badawczych na podstawie przeprowadzonych badań 141 3.6. Wnioski z badań empirycznych 166 Rozdział 4 Konceptualizacja racjonalności gospodarowania w działalności usługowej 169 4.1. Nowe podejście do racjonalności gospodarowania 169 4.2. Taksonomia usług 172 4.3. Ład gospodarczy w działalności usługowej 179 4.4. Stopniowanie racjonalności w usługach 183 4.5. Koncepcja modelu 186
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 368 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147356, 147355 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147354 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zaufanie i dyskrecja w pracy / Sylwia Szykuła. W: Personel i Zarządzanie. 2015, nr 5, s.39-41. - Warszawa : INFOR, 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Komunikowanie organizacji w kryzysie : modele i metody ograniczania ryzyka / Dariusz Tworzydło. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 184-188. Indeks.
Rozdział 1. Wizerunek, reputacja i kryzys - definicje i kluczowe zależności 1.1.Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 1.2.Kryzys - analiza definicji 1.3.Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 1.4.Procesowe podejście do zmian w wizerunku 1.5.Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 1.6.Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa Rozdział 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 2.1.Przyczyny sytuacji kryzysowych 2.2.Skutki sytuacji kryzysowych 2.2.1.Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 2.2.2.Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 2.2.3.Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 2.3.Stan bezczynności podczas kryzysu wizerunkowego 2.4.Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 2.5.Nauka na błędach jako element budowania doświadczenia 2.6.Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji Rozdział 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 3.1.Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 3.2.Szkolenia i warsztaty jako element wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 3.3.Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 3.4.Dobór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 3.5.Nauka przez analogie 3.6.Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 3.7.Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako element pozycji silnej 3.8.Relacje wewnętrzne jako element wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 3.8.1.Zasady budowania relacji wewnętrznych 3.8.2.Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 3.8.3.Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 3.9.Budowanie zaufania i jego wykorzystanie w sytuacjach kryzysowych Rozdział 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 4.1.Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 4.2.Czynniki determinujące skuteczność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 4.3.Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 4.4.Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w proces rozwiązywania sytuacji kryzysowych 4.5.Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 4.6.Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 4.7.Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 4.8.Błędy w sytuacji kryzysowej 4.9.Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje podczas kryzysu 4.10.Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania podczas kryzysów Model komunikowania organizacji w kryzysie. Typologia specjalistów public relations Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi Badanie opinii specjalistów public relations - ankieta
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 100
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152375 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po stracie matki i walce z rakiem piersi Joanna wraca do przerwanych studiów i badań nad ptakami. Chce udowodnić światu, że ostatnie trudne przejścia jej nie złamały. Pewnego wieczoru jej rutynę i oswojoną samotność zakłóca tajemnicza dziewczynka. Pojawia się przed jej domem w spodniach od piżamy, bosa i posiniaczona. Ma na imię Ursa. Jak mówi, przybyła z gwiazd, by zrozumieć ludzi i ujrzeć na Ziemi pięć cudów. Joanna pozwala jej zostać, ale tylko do czasu, aż odkryje, kim naprawdę jest mała kosmitka. Nie wierzy przecież w cuda. W rozwikłaniu zagadki pomaga jej Gabriel, młody sąsiad odludek. Im więcej czasu oboje spędzają z uroczą dziewczynką, tym więcej mają pytań. Jak to możliwe, że Ursa nie tylko umie czytać, ale też rozumie Szekspira? Dlaczego w jej obecności przytrafiają im się różne dobre rzeczy? I dlaczego Jo i Gabe przestają w końcu sprawdzać w internecie strony z danymi zaginionych dzieci? Chociaż nawiązała się między nimi głęboka więź, cała trójka wie, że zbliża się czas trudnych decyzji. Kiedy nieubłaganie nadchodzi koniec lata, a Ursa jest już bliska ujrzenia piątego cudu, jej przeszłość ich dogania. Magiczna powieść Glendy Vanderah zachwyca. Jest literacką perełką, przepełnioną nadzieją i miłością, która poruszy serce każdego czytelnika. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152413 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności