Design thinking
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(14)
Forma i typ
Książki
(10)
Poradniki i przewodniki
(5)
Artykuły
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Grocholiński Piotr
(2)
Michalska-Dominiak Beata
(2)
Brown Tim (wzornictwo przemysłowe)
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Doroba Anita
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Just Monika
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kelley David (1951- )
(1)
Kelley Tom (1955- )
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Kołodziejczak Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Krzemiński Tomasz
(1)
Kātz Barry (1950- )
(1)
Michalska-Żyła Agnieszka
(1)
Okraj Zofia
(1)
Piasecka Danuta (doradca biznesowy)
(1)
Pluciński Adam
(1)
Rewaj Joanna
(1)
Rzeszotek Mariusz
(1)
Sołtysik Mariusz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Stańczak Stachu
(1)
Tomkiewicz Maciej
(1)
Wojciechowska Katarzyna (marketing)
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(13)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(13)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Design thinking
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(699)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(6)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Podręcznik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Kultura i sztuka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(3)
Kultura Fizyczna
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Getting under your sin or how design thinking is about more than style Converting need into demand or putting people first a mental matrix Building to think or the power of prototyping Returning to the surface or the design of experiences Spreading the message or the importance of storytelling Design thinking meets the corporation The new social contract Design activism or inspiring solutions with global potential
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 893 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z 8940 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 173-[175].
Wprowadzenie do projektowania usług Zrozumieć usługę Projektowanie doświadczenia usługowego klienta Usługa jako holistyczne doświadczenie Klient musi odnieść korzyść Interesariusze usługi Kontrola jakości usługi przez klienta Service design a projektowanie usług Relacja usługodawca - usługobiorca Warunki przeprowadzenia procesu w ramach service design Interdyscyplinarność zespołu projektowego Czas i zmienność w usługach/przesłanki do zmiany Usługa w kontekście czasu Oczekiwania Czas jako składowa usługi (składnik definiujący, krytyczny, podstawowy, determinujący) Zarządzanie procesami w czasie Proces badawczy Badania i audyt projektowy usługi Istota badań Cel badań Myślenie w modelu 3D Teoria przydatna w badaniach service design Obszary badań Etapy projektowania procesu badawczego w service design Lista poszukiwanych informacji (LPI) Mapa użyteczności informacji (MUI) Tabela pokrycia informacji (TPI) Podejście ilościowe i jakościowe do badań Metody i techniki badawcze Analiza „zza biurka” Jakościowy wywiad badawczy Zogniskowany wywiad grupowy Ankieta Studium przypadku Obserwacja Metoda cienia Service safari/team journey Moderowane testowanie prototypu funkcjonalnego - in- depth formative test Mapowanie doświadczeń klientów w procesie usługowym Mobilna etnografia - podejście do badań skoncentrowane na kliencie Odkrywanie autentycznych potrzeb i doświadczeń użytkowników - map a strukturalna usługi Instrumentarium Proces projektowy Innowacyjność i kreatywność Definicja i rodzaje innowacyjności oraz kreatywności Definicje kreatywności charakterystyczne dla różnych dziedzin nauki Design thinking Design thinking w kontekście zespołu Design thinking w kontekście przestrzeni Popularne w design thinking metody badań Wywiady swobodne i kontekstowe Obserwacja, nagrywanie i fotografowanie Wejście w rolę użytkownika Angażowanie interesariuszy (co-creation) Sytuacje analogiczne Próbnik/sonda kulturowa (cultural probes) Synteza Storytelling Tworzenie klastrów Macierz 2×2 Persona Ścieżka użytkownika, service blueprint oraz scenariusze Mapy i diagramy Formułowanie wyzwania projektowego Jobs-to-be-done POV (point of view) Wizualizacja How-might-we questions (HMW) Ideacja - techniki generowania nowych pomysłów Burza po cichu Przypadkowe słowo Przypadkowe zdjęcie, symbol lub przedmiot Co by zrobił? Sztuczne założenie Mapa myśli Lista cech Brainwriting Antyproblem Budowanie prototypów (prototyping) Design thinking w kontekście organizacji Mity związane z innowacjami Bariery powstawania innowacji - wnętrze organizacji Bariery adaptacji innowacji przez klientów Prawdy na tematy innowacyjnych pomysłów Zmiany w całej organizacji Organizacja ucząca się Motywowanie i wspieranie pracowników Waga humoru i zabawy Tworzenie innowacji usługowych techniką systematic inventive thinking Aksjomaty SIT Założenia metodyki SIT FFF = funkcja jest następstwem formy Narzędzia manipulacji Proces wdrożeniowy - Polskie realia Wybrane momenty prawdy procesów wdrożeniowych service design realizowanych w polskiej rzeczywistości Inaczej niż kiedyś, czyli szerszy i węższy kontekst Wybrane bariery wdrożeniowe service design w Polsce Strategia rozwoju Zarządzanie wiedzą Zarządzanie ludźmi Kapitał społeczny Jak wdrażać? Kilka praktycznych wskazówek dotyczących myślenia i działania service design w Polsce Śpiesz się powoli Szyjcie na miarę i odpowiednia strategia Budujcie kapitał społeczny Przeprowadźcie analizę barier Przeprowadźcie testowy warsztat edukacyjny, z którego wyciągniecie wnioski Koniecznie wyjdźcie do ludzi Zaplanujcie role w procesie wdrożeniowym (niezależnie od struktury) Service design jako narzędzie nowoczesnego rozwoju organizacji Warsztat pracy Narzędzia service design Mapa trendów (MT) - narzędzie do pracy zespołowej Mapa informacji (MIN) - narzędzie do pracy zespołowej Karta wywiadu (KW) - narzędzie do pracy indywidualnej i zespołowej Karta analizy wywiadów (KAW) - narzędzie do pracy zespołowej Ścieżka klienta (SK) - narzędzie do pracy zespołowej Mapa interesariuszy (MI) - narzędzie do pracy zespołowej Persona (PE) - narzędzie do pracy zespołowej Moodboard (MB) - narzędzie do pracy zespołowej Karta pomysłu (KP) - narzędzie do pracy indywidualnej i zespołowej Karta oceny pomysłu (KOP) - narzędzie do pracy indywidualnej i zespołowej Service blueprint (SB) - narzędzie do pracy zespołowej Mapa wartości (MW) - narzędzie do pracy zespołowej Model biznesowy (MB) - narzędzie do pracy zespołowej Prototypowanie usługi (PU) - narzędzie do pracy zespołowej Wybrane techniki prototypowania usługi Wybrane narzędzia wspierające prototypowanie usługi Test usługi (TU) - narzędzie do pracy zespołowej Kazusy - polskie firmy i instytucje Wybrane przykłady stosowania metodyki service design w polskich firmach i instytucjach Poprawa doświadczeń interesariuszy Sądu Rejonowego w Katowicach „Kopalnia zgody” - punkt mediacyjny w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód Lotnisko Ławica w Poznaniu Warsztaty kreatywne firmy Schattdecor Polska Budowanie zespołów metodą FRIS® w organizacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 343 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145830 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 213-214.
1. Geneza design thinking 15 2. Zarządzanie zmianą 23 2.1. Skąd się biorą zmiany? 23 2.2. Co napędza, a co powstrzymuje zmiany? 27 2.3. Rodzaje zmian 29 2.4. Stadia i modele zmian 32 2.5. Opór wobec zmian 37 3. Kompetencje przyszłości jako wyzwanie dla współczesnej edukacji 43 3.1. Kompetencje przyszłości 48 3.2. Nowe generacje – pokolenie Z i pokolenie Alfa 52 3.3. Aktywizowanie procesu uczenia się 55 4. Przedsiębiorczość, kreatywność, twórczość, innowacyjność 65 4.1. Klimat sprzyjający twórczemu myśleniu 67 4.2. Myślenie dywergencyjne, motywacja i procedury TRP – wyznaczniki działań edukatora 72 5. Rola wizualizacji w edukacji i design thinking 77 5.1. Dlaczego warto tworzyć rysunkowe notatki z perspektywy wiedzy o mózgu? 79 5.2. Cele myślenia wizualnego w procesie design thinking 81 5.3. Podstawowe narzędzia służące wizualizacji .83 5.4. Stosowanie wizualizacji w design thinking 85 6. Podejście design thinking w praktyce 91 7. Przed projektem 95 7.1. Zdefiniowanie wyzwania w procesie projektowym 95 7.2. Określenie celów projektu 97 7.3. Kluczowe role w projekcie 99 7.4. Zbudowanie zespołu projektowego 99 7.4.1. Jak liczny powinien być zespół? 101 7.4.2. Jak podzielić zespół projektowy? 102 7.4.3. Na jakie elementy współpracy z zespołem warto zwrócić uwagę? 103 7.5. Narzędzia design thinking 104 7.5.1. Jak dostosować przestrzeń do potrzeb projektowych? 104 7.5.2. Jakie materiały będą potrzebne? 105 7.5.3. Jak skorzystać z aplikacji wspierających pracę projektową? 106 7.6. Planowanie projektu 106 8. W trakcie projektu 109 8.1. Odkrywanie: dlaczego i dla kogo projektujemy? 110 8.2. Badania z użytkownikami 112 8.2.1. Potrzeba badania. Od czego zacząć? 112 8.2.2. Koncepcja badawcza 114 8.2.2.1. Cel i problematyka badania 115 8.2.2.2. Dobór pojęć i wskaźników .116 8.2.2.3. Wybór osób do badania 117 8.2.2.4. Metody i techniki badawcze 118 8.2.3. Realizacja badania i analiza wyników 132 8.2.4. Kilka uwag do realizacji badań dzieci 133 8.3. Odkrywanie: synteza informacji i narzędzia 135 8.4. Definiowanie wyzwania 138 8.5. Tworzenie rozwiązania 140 8.5.1. Zespołowe generowanie pomysłów 142 8.5.2. Selekcja i wybór pomysłów 149 8.6. Prototypowanie 152 8.7. Testowanie 157 9. Po projekcie 161 9.1. Iteracja 161 9.2. Planowanie wdrożenia 162 9.3. Ewaluacja projektów design thinking 165 9.3.1. Ewaluacja jako proces badawczy 167
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151435 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Twórcza odwaga : otwórz się na Design Thinking / Tom Kelley, David Kelley ; przekład Anita Doroba. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 284, VIII stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Istota innowacji Prztyczek. Od myślenia projektanckiego do twórczej odwagi Śmiałość. Od lęku do odwagi Iskra. Od czystej kartki do zrozumienia Skok. Od planowania do działania Poszukiwanie. Od obowiązku do pasji Zespół. Grupy pełne twórczej odwagi W drogę! Twórcza odwaga na starcie Co dalej. Żyj z twórczą odwagą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151451 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia na stronach 246-247.
agile (13) VUCA (14) Pod presją VUCA (14) Siły VUCA (15) Źródła VUCA (16) Jak działać w VUCA (16) Nowa ścieżka strategiczna (18) Integracja metod i kompetencji (19) Zwinna strategia (22) Technologia OKR (23) Co to jest OKR (23) Cechy metody OKR (25) Jak działa metoda OKR (31) Zasady projektowania OKR-ów (33) Strategic Workflow (37) Strategiczny strumień pracy (37) Model Strategic Workflow (38) Jak projektować Strategic Workflow (39) Praktyka projektowania Strategic Workflow (42) Wartości Strategic Workflow (43) Stragiler & Flying Squad (46) Transformacja liderów i zespołów (46) Stragiler (47) Profile kompetencji Stragilera (48) Flying Squad (49) Profile kompetencji Flying Squadu (50) design (53) Flow Session (54) Role i kompetencje (57) Strategic Workflow Design Projektowanie w strefie 1., Runway (58) Etap 1. Gdzie jesteśmy (59) Szablon 1. | Navigator (61) Instrukcja projektowania. Etap 1. Gdzie jesteśmy (62) Krok 1. Określ cel ogólny (62) Krok 2. Określ czynniki sukcesu (62) Krok 3. Określ członków zespołu (63) Krok 4. Określ lidera (63) Rezultaty projektowania. Etap 1. Gdzie jesteśmy (64) Etap 2. Ukierunkowanie (66) Szablon 2. | Analyser (68) Instrukcja projektowania. Etap 2. Ukierunkowanie (69) Krok 1. Określ priorytety - kluczowe czynniki sukcesu (69) Krok 2. Dokonaj analizy sytuacji (70) Krok 3. Określ siły wpływu (71) Krok 4. Poszukaj rozwiązań (72) Rezultaty projektowania. Etap 2. Ukierunkowanie (73) Etap 3. Strategia (75) Szablon 3. | GO Model Canvas (76) Instrukcja projektowania. Etap 3. Strategia (77) Krok 1. Określ cel ogólny (77) Krok 2. Określ kluczowe czynniki sukcesu (78) Krok 3. Określ cele (Objectives) (79) Krok 4. Dopasuj do celów mierniki KPI (81) Krok 5. Zaproponuj projekty i inicjatywy (83) Rezultaty projektowania. Etap 3. Strategia (84) Etap 4. OKR-y (86) Szablon 4. | OKR Canvas (87) Instrukcja projektowania. Etap 4. OKR-y (88) Krok 1. Określ cel (Objective) (88) Krok 2. Określ kluczowe rezultaty (Key Results) (89) Krok 3. Przypisz odpowiedzialność (90) Rezultaty projektowania. Etap 4. OKR-y (91) Podsumowanie projektowania Strefa 1. | Runway (93) Strategic Workflow Design Projektowanie w strefie 2. | Feedback Loop (95) Etap 5. Monitoring OKR-ów (96) Szablon 5. | Check-In Canvas (98) Instrukcja projektowania. Etap 5. Monitoring OKR-ów (99) Krok 1. Wprowadź do szablonu OKR-y (99) Krok 2. Określ kadencję Check-In dla OKR-ów (99) Krok 3. Zaprezentuj zasady realizacji Check-In (100) Rezultaty projektowania. Etap 5. Monitoring OKR-ów (101) Etap 6. Ocena postępów (103) Szablon 6. | Drop Zone Canvas (105) Instrukcja projektowania. Etap 6. Ocena postępów (106) Krok 1. Określ kadencję cyklu realizacji (106) Krok 2. Określ Drop Zone (106) Krok 3. Oceń rezultaty (106) Krok 4. Zewidencjonuj rezultaty (107) Rezultaty projektowania. Etap 6. Ocena postępów (108) Podsumowanie projektowania Strefa 2. | Feedback Loop (110) Strategic Workflow Design Projektowanie w strefie 3. | Service (111) Etap 7. Przegląd biznesu (112) Szablon 7. | Business Review Canvas (114) Instrukcja projektowania. Etap 7. Przegląd biznesu (115) Krok 1. Stwórz scenariusz Business Review (115) Krok 2. Określ zasady oceny realizowanej strategii (115) Krok 3. Określ zasady modyfikowania strategii (116) Krok 4. Oceń taktyczną cenę wpływu (117) Rezultaty projektowania. Etap 7. Przegląd biznesu (118) Podsumowanie projektowania Strefa 3. | Service (120) thinking (123) Creo Camp (124) Role i kompetencje (127) Scenariusz TOP-DOWN & BOTTOM-UP (128) Top-down - draft OKR (129) Bottom-up - final OKR (135) Prezentacja OKR-ów do realizacji (136) Scenariusz Creo Camp (137) Strategic Workflow Strefa 1. Runway (137) Wprowadzenie do przykładu (137) Model biznesu (140) Strumień wartości (142) Charakterystyka strumieni wartości w przykładzie (145) Perspektywa planowania (147) Design Thinking (147) Creo Camp Scenariusz Runway (153) Etap 1. Projektowanie draftu OKR lidera dla głównego strumienia wartości (154) Krok 1. Określenie celu ogólnego (Goal) (157) Krok 2. Analiza luk (158) Krok 3. Sformułowanie celu (160) Krok 4. Określenie wskaźników KPI (161) Krok 5. Opracowanie draftu OKR (164) Etap 2. Ukierunkowanie menedżerów (167) Krok 1. Realizacja spotkania kierunkującego (169) Etap 3. Projektowanie draftu OKR menedżera operacyjnego strumienia wartości (170) Krok 1. Projektowanie szablonu Navigator - operacyjny strumień wartości (173) Krok 2. Wybór priorytetów i wgląd w sytuację (174) Krok 3. Określenie celów i intencji rozwoju (175) Krok 4. Określenie wskaźników KPI (176) Krok 5. Opracowanie draftu OKR dla operacyjnego strumienia wartości (178) Etap 4. Poszukiwanie rozwiązań (Design Thinking) (180) Krok 1. Poszukiwanie pomysłów rozwiązań (182) Etap 5. Pre-alignment draftów OKR (184) Krok 1. Prezentacja portfolio rozwiązań (186) Krok 2. Włączenie inicjatyw/projektów do draftów OKR (187) Krok 3. Opracowanie "dziedziczonego" draftu OKR (189) Etap 6. Projektowanie draftu OKR menedżera rozwojowego strumienia wartości (192) Krok 1. Projektowanie szablonu Navigator - rozwojowy strumień wartości (195) Krok 2. Określenie priorytetów i wgląd w sytuację (195) Krok 3. Określenie celów (197) Krok 4. Określenie wskaźników KPI (199) Krok 5. Przygotowanie draftów OKR dla rozwojowego strumienia wartości (200) Etap 7. Poszukiwanie rozwiązań (Design Thinking) (202) Krok 1. Poszukiwanie pomysłów rozwiązań (204) Etap 8. Pre-alignment draftów OKR (206) Krok 1. Wzbogacenie draftów OKR (208) Krok 2. Zintegrowanie draftów OKR (209) Etap 9. Przygotowanie finalnych OKR-ów (211) Krok 1. Przegląd i zatwierdzenie draftów OKR (213) Podsumowanie przykładu (215) Strategic Sprint (216) Role i kompetencje (221) Scenariusz Strategic Sprint (222) 1. Przygotuj i przeprowadź Kick Off (223) 2. Przygotuj się do Check-In (224) 3. Zrealizuj Check-In (225) 4. Przygotuj się do Drop Zone (227) 5. Zrealizuj Business Review (228) Refuelling (regeneracja) (231) Czasowniki operacyjne do formułowania celów (Objectives) (235) Szablony do projektowania Strategic Workflow (236)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 118
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151455 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
1. Design thinking - krótkie wprowadzenie (14) Trochę historii (17) Zmiany, zmiany, zmiany... (19) Proces design thinking (24) 2. Zanim zaczniesz (32) Czas trwania procesu (34) Główni aktorzy procesów design thinking (36) Określanie celu (37) Konstruowanie zespołu projektowego (38) Testy osobowościowe (40) Liczebność zespołu projektowego (42) Przestrzeń (43) Zasady pracy (44) Przykładowa agenda (45) Pobudzacze (energizery) (46) 3. Odkrywanie (48) Odkrywanie, czyli poznaj klienta (52) Potrzebne kompetencje (52) Co jest istotne? (53) Odkrywanie krok po kroku (55) Jak przełożyć głos klienta na konkretne działania? (67) 4. Definiowanie wyzwania (76) Potrzebne kompetencje (78) Co jest istotne? (78) Definiowanie wyzwania krok po kroku (79) 5. Tworzenie rozwiązania (92) Potrzebne kompetencje (94) Co jest istotne? (95) Tworzenie rozwiązania krok po kroku (97) Wybrane rodzaje burzy mózgów (100) Selekcja pomysłów (109) Wybór pomysłów (111) 6. Prototypowanie (114) Potrzebne kompetencje (118) Co jest istotne? (118) Prototypowanie krok po kroku (119) Formy prototypów (123) Prezentacja prototypów (124) 7. Testowanie (126) Potrzebne kompetencje (128) Co jest istotne? (128) Testowanie krok po kroku (129) 8. Planowanie wdrożenia (132) Iteracja (134) Potrzebne kompetencje (135) Planowanie wdrożenia krok po kroku (137) Praktyczne przykłady zastosowania design thinking - kilka kejsów (146) 1. ZAPROJEKTOWANE PO LUDZKU (148) 2. IDEMIA - projekt firmy Oberthur Technologies R&D Poland sp. z o.o. (152) 3. SMART-UP LAB (157) 4. BUDUJEMY INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ (160)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 387 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148333 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Design thinking : inspiracje dla dydaktyki / Zofia Okraj. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 249 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [241]-249.
DESIGN THINKING: INSPIRACJE TEORETYCZNE istota i cele design thinking Specyfika, rodzaje, strategie rozwiązywania problemów w kontekście DT Specyfika procesu rozwiązywania problemów Etapy twórczego rozwiązywania problemów: wybrane perspektywy Strategie i reguły rozwiązywania problemów: klasyfikacje i przykłady Fazy procesu design thinking Empatyzowanie Definiowanie problemu Generowanie pomysłów Budowanie prototypów Testowanie Zasady design thinking Efekty design thinking: pomysły, projekty, innowacje DESIGN THINKING: INSPIRACJE METODYCZNE Przegląd technik i narzędzi stosowanych w design thinking Wywiad w design thinking Persona Mapa empatii Mapa doświadczeń Filtr pomysłów Mood board Diagram przyczyn i skutków Technika 5xWHY Analiza SWOT Bodystorming Mapy myśli Przykłady zastosowania technik i narzędzi DT w procesie kształcenia Techniki i metodyka twórczych dyskusji w design thinking (ujęcie autorskie) Uwarunkowania metodyczne stosowania design thinking w kształceniu studentów INSPIRACJE BADAWCZE – ILUSTRACJE TWÓRCZEJ PRACY DYDAKTYCZNEJ Z WYKORZYSTANIEM DESIGN THINKING Empatia, wykorzystanie myślenia obrazami oraz elastyczne dopasowywanie narzędzi design thinking w pracy dydaktycznej dr hab. Elżbiety Dul-Ledwosińskiej Świadome podążanie własną ścieżką w kierunku utylitarnych i twórczych rozwiązań w pracy dydaktycznej Izabeli Wyppich Inspirujące stosowanie design thinking w podejściu do uczniów i w realizowanych z nimi projektach w pracy dydaktycznej Izabelli Bartol
Sygnatura czytelni BWZ: XII I 34
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 227.
MODUŁ 1. Design Thinking (19) 01_Wprowadzenie do Design Thinking (21) Definicja Design Thinking (24) Proces projektowania metodą Design Thinking (25) Twórcy Design Thinking (26) Trzy perspektywy Design Thinking (27) Podejście do biznesu - klasyczne vs. myślenie projektowe (30) Podsumowanie (33) 02_Zwiększenie zysków Twojej firmy (35) Czym jest zysk (38) Błędy, które nie pozwalają Ci zwiększać zysków (38) Analiza potencjału zysku Twojej firmy (51) Myślenie projektowe szansą na zwiększenie zysków Twojej firmy (60) MODUŁ 2. Proces projektowania nowych produktów i usług (63) 03_Projekt: proces projektowania nowych rozwiązań (65) Cel projektu (67) Dekalog projektanta (69) Przygotowanie do projektu (71) Podsumowanie (75) 04_Empatia (77) Cel etapu (79) Główne wyzwanie (79) Przebieg etapu (80) Metody i narzędzia badawcze (85) Zadanie do wykonania (104) Podsumowanie (106) 05_Synteza (107) Cel etapu (109) Główne wyzwanie (109) Przebieg etapu (109) Wyzwanie projektowe (114) Efekty (114) Narzędzia (114) Zadanie do wykonania (118) Podsumowanie (119) 06_Generowanie pomysłów (121) Cel etapu (123) Główne wyzwanie (123) Przebieg etapu (123) Narzędzia do generowania pomysłów (124) Narzędzia dodatkowe (126) Narzędzia selekcji (128) Zadanie do wykonania (132) 07_Prototypowanie (135) Cel etapu (137) Główne wyzwanie (137) Przebieg etapu (137) Narzędzia (138) Zadanie do wykonania (139) 08_Testowanie (141) Cel etapu (143) Główne wyzwanie (143) Przebieg etapu (143) Testowanie prototypów (144) Karta informacji zwrotnej (146) Zadanie do wykonania (146) 09_Zakończenie projektu (149) 10_Przygotowanie do wdrożenia (155) Szablon modelu biznesowego (157) Podsumowanie (165) Szablon Lean (167) Oferta (175) Przedsprzedaż (180) Crowdfunding (181) Zadanie do wykonania (182) MODUŁ 3. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy (187) 11_Konkretny plan działania na zwiększenie zysków Twojej firmy (7-dniowy sprint) (189) Przygotowanie do sprintu (191) Dzień 1 (194) Dzień 2 (197) Dzień 3 (203) Dzień 4 (206) Dzień 5 (209) Dzień 6 (211) Dzień 7 (214) Zakończenie sprintu (216) Minikampania marketingowa (217) Podsumowanie (221) Często zadawane pytania (221) Zakończenie (225) Dodatkowe materiały (227) Grupa Mastermind (227) Checklista etapu Empatii (229) Checklista etapu Syntezy (230) Checklista etapu Generowania pomysłów (230) Checklista etapu Prototypowania (230) Checklista etapu Testowania (230) Kampanie marketingowe - polecane źródła (231) Karta wniosków (232)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152371 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Projektowanie strategii innowacji / Mariusz Sołtysik. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 191 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 151-185.
Rozdział 1. Konceptualizacja modelu procesu projektowania strategii innowacji 1.1.Zdolności innowacyjne przedsiębiorstwa 1.2.Strategie innowacji 1.3.Myślenie projektowe 1.4.Niepewność otoczenia Rozdział 2. Metodyka własnych badań empirycznych 2.1. Model procesu badawczego 2.2.Narzędzie badawcze 2.3.Dobór próby i proces przeprowadzenia badań 2.4.Metody analizy danych 2.5.Dopasowanie modelu 2.6.Zależności między konstruktami a branżą, płcią oraz zajmowanym stanowiskiem Rozdział 3. Wyniki postępowania badawczego 3.1.Pogłębione analizy hipotez 3.2.Moderacja myślenia projektowego na zależność między zdolnością innowacyjną a typem strategii innowacji 3.3.Mediacja myślenia projektowego na zależność między zdolnością innowacyjną a strategią innowacji
Sygnatura czytelni BMW: VI F 167 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 124
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150988 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6352 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Customer Experience Management : moc pozytywnych doświadczeń w na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 407, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej błędny podtytuł, prawidłowy na okładce: moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Zanim zaczniesz projektować doświadczenia klientów: co wpływa na customer experience? dlaczego doświadczenie klienta jest takie ważne? Wizerunek marki i jej oferta Omnichannel - wielokanałowość marketingu i sprzedaży Organizacja procesów wewnątrz firmy Przyciąganie uwagi Opowieści - doświadczanie na poziomie wyobraźni Marketing sensoryczny - doświadczanie na poziomie zmysłów Czy klient jest racjonalny? czy pamięć klienta wiernie odzwierciedla jego doświadczenia z marką? motywacje i potrzeby a wartości insighty konsumenckie i motywacje nieujawnione segmentacja psychograficzna masowość czy personalizacja? 04. przez ekonomię doświadczeń do ekonomii transformacji nowy typ konsumenta marki, które naprawdę cenimy odpowiedzialność biznesu na poważnie 05. metodyka design thinking - wprowadzenie 06. proces projektowania empatyzacja Krok 1. Zdefiniowanie problemu lub wyzwania Krok 2. Identyfikacja Interesariuszy Krok 3. Badania Krok 4. Persona i mapa empatii Krok 5. Customer Journey Krok 6. Wybór problemów do dalszych prac Krok 7. Zdefiniowanie zadania IDEACJA Krok 8. Generowanie pomysłów Krok 9. Wstępna ocena pomysłów Prototypizacja Krok 10. Budowanie prototypów Krok 11. Testy prototypów 07. Wdrażanie rozwiązań i ich ewaluacja przygotowanie do wdrożenia Krok 12. Service Blueprint i Service Model Canvas Krok 13. Business Model Canvas Wdrażanie rozwiązań Krok 14. Harmonogram wdrożenia i zarządzanie projektem Ewaluacja i pomiary skuteczności Krok 15. Badanie doświadczeń i satysfakcji klienta
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154842 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności