Kultura popularna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Autor
Alt Matt
(1)
Chorąży Maciej
(1)
Czajka-Kominiarczuk Katarzyna (1986- )
(1)
Dobrołowicz Justyna
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Kinal Jarosław (1985- )
(1)
Latoś Dariusz
(1)
Masłowska Dorota (1983- )
(1)
Skakowska Oktawia
(1)
Łubieński Stanisław (1983- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Kultura popularna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Japonia
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Felieton
(1)
Dziedzina i ujęcie
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czysty wymysł : jak japońska popkultura podbiła świat / Matt Alt ; tłumaczenie Dariusz Latoś. - Wydanie I. - Kraków : Znak Litera Nova, 2021. - 399, [1] strona, [8] stron tablic : fotografie ; 21 cm.
CZĘŚĆ PIERWSZA. JESIEŃ 1945 Człowiek z blachy Rewolucję pokażą w telewizji Każdy jest gwiazdą Kult śliczności Podłączeni i wycofani CZĘŚĆ DRUGA. LATA 90. Imperium dziewczynek Nowe stulecie anime Gry podbijają świat The Antisocial Network DRUGA DEKADA XXI WIEKU
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150477 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seriale : do następnego odcinka / Katarzyna Czajka-Kominiarczyk. - Wydanie I. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, 2021. - 394, [6] stron ; 20 cm.
Twórcy Skromna megalomania, czyli o showrunnerach Kanarki w kopalni, czyli dlaczego strajk scenarzystów dotyczy nas wszystkich Narkotyki, skandale i kariery, czyli dlaczego aktorzy odchodzą z seriali Ciąże, wypadki i kontuzje, czyli o koszmarze każdego showrunnera Streaming Czy chcesz zobaczyć serial komediowy rozgrywający się w ka- wiarni, czyli słynny algorytm Netfliksa Kiedy zabraknie telewizora, czyli jak streaming zmienia seriale 86 Kto ci nakłamał, że musisz spać, czyli o zjawisku bingewatchingu Trzy sezony i koniec, czyli jak Netflix kasuje seriale Serialowe gatunki Coś więcej niż śmiech z puszki, czyli o sitcomach W trzydziestej siódmej minucie poznasz tożsamość mordercy, czyli o proceduralach Niewolnica Isaura nie zna Mody na sukces, czyli o operach mydlanych i telenowelach Tylko się nie przywiązuj, czyli o serialach antologiach Najlepsze odcinki Raz, dwa, trzy... startujemy, czyli o pilotach seriali Odcinek za grosze, czyli o bottle episodes A teraz coś zupełnie nowego, czyli o odcinkach specjalnych Serial poznaje się po tym, jak się kończy, czyli o ostatnich odcinkach Bohaterowie seriali Frania Maj nie mieszka na Brooklynie, czyli o serialowych franczyzach Nie musisz mnie lubić, żeby mnie oglądać, czyli o serialowych antybohaterach Tylko nie zapomnij peleryny, czyli o serialach superbohaterskich Każde pokolenie ma swojego Dylana, czyli o serialach młodzieżowych Ciekawiej niż w podręczniku, czyli sztuka oglądania seriali historycznych Całe Peru kupuje maszyny do szycia, czyli o edukacyjnej roli seriali Skąd wiesz, w jakich szpilkach chodzi się po Manhattanie, czyli jak seriale kształtują modę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150372 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
ART BRANDING 2 I. POSZUKIWANIE I OPOWIADANIE ROZDZIAŁ 1. SZTUKA CENNIEJSZA NIŻ ZŁOTO 2.0 ROZDZIAŁ 2. MEDIUM JEST PRZEKAZEM, A MARKA TO MEDIUM ROZDZIAŁ 3. ZŁOTE ZGŁOSKI ROZDZIAŁ 4. POLE WIDZENIA II. PROTOTYPOWANIE I OBRAZOWANIE ROZDZIAŁ 5. ŚWIAT MARKI ODBITY W WITRYNACH ROZDZIAŁ 6. RZECZOWE KINO ROZDZIAŁ 7. ARTYSTYCZNY WYŚCIG I SZTUKA POLEROWANIA ROZDZIAŁ 8. NIE MA NIEWINNYCH BARW III. KLEJENIE I WDRAŻANIE ROZDZIAŁ 9. MAKARON I DIAMENT ROZDZIAŁ 10. START, META, METAWERSUM ROZDZIAŁ 11. ©ARTWERSUM, ®UNIWERSUM, METAWERSUMT ROZDZIAŁ 12. ORIGINAL FAKE ROZDZIAŁ 13. VIRGIL ABLOH TU BYŁ (ALE WCZEŚNIEJ BYLI TU INNI) ROZDZIAŁ 14. ABLOH - KONSTELACJE IV. CELEM JEST PODRÓŻ (ERGO HESTIA CASE STUDY)
Sygnatura czytelni BMW: X I 24 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154973 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154974 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na grzbiecie akronim tytułu: JPKNŚNWZD.
Streszczenie: „Pasożytniczą rakowatą naroślą na wyższej kulturze” nazywał Dwight Macdonald kulturę masową w 1962. Ponad pół wieku później możemy śmiało powiedzieć, że narośl ta nie tylko rozkwitła najdzikszymi kolorami, ale też całkowicie zdominowała nasze życie codzienne, środki przekazu, język potoczny i masową wyobraźnię. Seriale i paraseriale, szkoły podrywu i tanie loty, Kuchenne Rewolucje, Azja Express i Przyślij przepis to zjawiska, które wpływają na nasze życie, nawet kiedy odsuwamy się od nich ze znużeniem i niesmakiem. I zazwyczaj mówią o naszym świecie dużo więcej, niż zamierzają. W książce Jak przejąć kontrolę nad światem, nie wychodząc z domu, kompilującej teksty z lat 2014-2016 Dorota Masłowska w niepodrabialnym stylu przetrząsa lumpeks kultury współczesnej, wyciągając z niego zjawiska niekoniecznie chwalebne i atrakcyjne, ale nieodmiennie barwne i wielomówne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146711 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 114-119.
Konceptualizacja i zdefiniowanie podstaw teoretycznych Teoretyczne aspekty wpływu t-shirtu na kulturę Moda jako kategoria naukowa Trend kulturowy Wizerunek - pojęcie, typy, rodzaje Kultura masowa jako przedmiot badań kulturoznawczych Konsumpcjonizm jako zjawisko społeczne Popkultura jako kategoria naukowa. Odzież jako przedmiot badań kulturoznawców . Historia i rola t-shirtu Historia t-shirtu. Absolutnie schowany, czyli t-shirt jako element bielizny na przełomie XIX i XX wieku. Od wojska do filmu Początki flirtu z popkulturą - od rewolucji lat sześćdziesiątych do Brit-ney Spears Współczesna rola t- shirtu . Koszulki w modzie masowej Interpretacja znanych projektantów Streetwear Kulturotwórcza rola koszulki Konsumpcjonizm i etyczna strona produkcji ubrań Wpływ reklamy na wybory konsumenckie w branży odzieżowej Produkcja i iogistyka branży odzieżowej T-shirt jako manifest osobowości, myśli i poglądów . Celebryci, influencerzy, trandestterzy. Liderzy opinii jako czynnik opiniotwórczy . Sposoby ekspozycji własnego „ja" za pomocą odzieży Polskie firmy produkujące t-shirty Społeczny real-time marketing w branży producentów t-shirtów na przykładzie pandemii COVID-19 T-shirt w opinii jego użytkowników
Sygnatura czytelni BMW: X I 11 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15203 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności