Moda
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(18)
Forma i typ
Książki
(13)
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Albumy i książki artystyczne
(2)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Pawełczyk Mirosław (radca prawny)
(2)
Albrechtsen Nicky
(1)
Augustyn Sławomir
(1)
Banaszak Ewa
(1)
Faryś Przemysław Krystian (1984- )
(1)
Florkowski Robert
(1)
Fogg Marnie
(1)
Gabriel Agnès
(1)
Giza Sylwia
(1)
Jankowska Marlena
(1)
Jankowska Marlena (prawnik)
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kienzler Iwona (1956- )
(1)
Kierejewska Anna
(1)
Kinal Jarosław (1985- )
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Krupiński Janusz
(1)
McDermott Catherine
(1)
Ozga Przemysław
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Rogoziński Alek
(1)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Skakowska Oktawia
(1)
Steele Valerie
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Woźniak Monika
(1)
Zajączkowska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Łozińska Maja
(1)
Łoziński Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Projektanci mody
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura niemiecka
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Moda
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Paryż (Francja)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Album
(1)
Biografia
(1)
Kryminał
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Powieść biograficzna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Styl życia, moda i uroda
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(3)
Kultura Fizyczna
(2)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
„MODA PRZEMIJA, STYL JEST WIECZNY" DEKADY Lata dwudzieste POWAB HAUTE COUTURE Lata trzydzieste MODA NA KINO Lata czterdzieste MODA SKROMNA I OSZCZĘDNA Lata pięćdziesiąte LA DOLCE VITA Lata sześćdziesiąte MINI I MAKSI Lata siedemdziesiąte LICZY SIĘ POMYSŁ Lata osiemdziesiąte JĘZYK CIAŁA DODATKI I STYLIZACJE KAPELUSZE: STYL RZEŹBIARSKI UROK RĘKAWICZKI OBUWIE: PODSTAWA MODY TOREBKI: MODA FUNKCJONALNA MODNE OKO OPASANI I ZAPIĘCI STYL APASZKI BIELIZNA NA WIERZCHU STROJE KĄPIELOWE: PIĘKNO NA PLAŻY FARTUSZKI: STROJE DOMOWE DZIANINA: CIEPŁA NOSTALGIA STROJE WIECZOROWE: SPLENDOR CZERWONEGO DYWANU SUKNIA ŚLUBNA: ROMANS VINTAGE MOTYWY UROK BOTANIKI: POTĘGA PŁATKÓW KLASYKA STYLU COUNTRY: STARY SZYK ZWIERZĘCY INSTYNKT: DZIKA MODA MIŁA MARYNISTYKA: NADMORSKI KLIMAT KORONKA: KRUCHA KOBIECOŚĆ WSZĘDZIE PLAMKI: KROPKOMANIA GLOBALNE INSPIRACJE: MIĘDZYNARODOWE DZIEDZICTWO MAŁA CZARNA: PONADCZASOWY STYL WZÓR NOVELTY: MODA NARRACYJNA Dowiedz się więcej Źródła i sposoby tworzenia kolekcji vintage Jak datować modę vintage Wyszukiwanie odzieży vintage Modyfikowanie i przerabianie odzieży vintage
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151788 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 219-[222].
Odzież jako wyrób konsumpcyjny Wytwarzanie materiałów odzieżowych siły napędowe przemysłu włókienniczego para gaz i elektryczność pozyskiwanie surowców (włókna naturalne i sztuczne) wytwarzanie przędz materiały odzieżowe - tkaniny i dzianiny wykończnie materiałów odzieżowych wzornictwo projektowanie i wykonywanie wzorów producenzi odziezy gotowej wytwarzanie konfekcji w domach mody i domach towarowych szkoły techniczne - szkolenie kadry dla przemysłu włókienniczego warunki pracy i bezpieczeństwo w przemyśle włókienniczym nauka szycia i warunki pracy w przemyśle odzieżowym sprzedaż odzieży konfekcjonowanej w domach mody, domach towarowych, sklepach i na straganach dystrybucja i reklama odzieży warunki pracy w handlu odzieżą kształtowanie się praw własności intelektualnej - narodziny marek i metek odzięzowych materiały i odzież - jakość i funkcjonalność
Sygnatura czytelni BMW: X H 6 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14932 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia mody / redakcja naukowa Marnie Fogg ; przedmowa Valerie Steele ; tłumaczenie Ewa Romkowska. - Wydanie II zmienione i uaktualnione. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2022. - 575, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: X H 7 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15334 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Merci, Monsieur Dior / Agnès Gabriel ; przełożyła Anna Kierejewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Marginesy, 2022. - 309, [3] strony ; 22 cm.
Bibliografia na stronie [311].
Francja, rok 1946. Mieszkańcy Paryża jeszcze odczuwają skutki wojny, ale powoli budzi się w nich nadzieja na lepsze jutro. Z prowincjonalnego miasteczka do tętniącej życiem metropolii przyjeżdża dwudziestokilkuletnia Célestine. Szybko znajduje pracę, i to nie byle jaką – u samego Christiana Diora, wówczas nieśmiałego projektanta, który rok wcześniej założył własny dom mody. Młoda kobieta oczarowuje genialnego krawca swoją naturalnością, łatwo zyskuje jego zaufanie i sympatię. Najpierw zostaje gospodynią Diora, potem prywatną sekretarką, a z czasem także muzą i powierniczką najskrytszych sekretów. Przygląda się mistrzowi, gdy ten tworzy piękne suknie oraz wspaniałe kompozycje zapachowe. Jak potoczy się kariera Diora? Czy Célestine zajmie miejsce u jego boku? A może coś ich rozłączy? [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152410 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy)
Dla każdego użytkownika sieci, studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, profesjonalistów.
Co się stało z poniedziałkiem? dynamika zmian początek nowego świata – od internetu rzeczy do technologii ubieralnych inteligentne miejsce: architektura jako komputer big data zasłona prywatności – tokenizacja danych zbiorowa inteligencja, nowy humanizm sieć 3.0 – człowiek ustępuje maszynie zakłamana rzeczywistość – nowa świadomość użytkownika sieci użytkownik 3.0.? internet różnych prędkości i tzw. „zero-rating strategy” regulacja dla internetu internet ludzi — technologie ubieralne i wszczepialne technologie ubieralne wearables na nadgarstek inteligenta biżuteria tekstronika — inteligentne materiały neurowearables biosensory na ciele technologie wszczepialne prywatność jak przeciążony wielbłąd prawo do prywatności — spojrzenie wstecz regulacje prawne prawa do prywatności prywatność w kontekście ochrony danych osobowych regulacje prawne ochrony danych osobowych przemodelowanie ochrony danych osobowych prywatność dzieci prywatność cyfrowa – redefinicja pojęcia przegląd nowych technologii umożliwiających ingerencję w sferę prywatności użytkownika. interakcja technologii lokalizacyjnych GSM GPS Wi-Fi BLUETOOTH NFC RFID CCTV aplikacje mobilne – multiszpieg pliki cookies biometria biometria behawioralna regulacje prawne dla nowych technologii eEUROPA INTERNET RZECZY GSM, GPRS, UMTS, Wi-Fi BLUETOOTH NFC RFID CCTV I czujniki kamerowe w dronach urządzenia radiowe cyber-człowiek w drodze do stworzenia cyber–człowieka wpływ ai na człowieka – v rewolucja przemysłowa możliwości militarne ai potencjał biznesowy ai nowe podejście do projektowania rozwiązań militarne zastosowanie ai wyzwania prywatność plus transhumanizm zdolność cyfrowa cyberrzeczywistość dzieci – ochrona prywatności to za mało e-umiejętności realizacja założeń weryfikacji zdolności cyfrowej
Sygnatura czytelni BMW: VI L 19 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15032 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy)
Bibliografia, netografia na stronach 299-312.
Dla praktyków sektora mody, studentów kierunków prawniczych i artystycznych.
SPREZZATURA, CZYLI SŁOWEM WSTĘPU Rozdział 1. POTPOURRI DESIGNOWO-MODOWE 1. NA POCZĄTKU BYŁ DOM MODY FRANCUSKIEGO COUTURIER 2. BELLE DE LOIN LOIN D’ÊTRE BELLE 3. NAJLEPSZE RZECZY SĄ ZA DARMO, DRUGIE W KOLEJNOŚCI SĄ BARDZO DROGIE/COCO CHANEL – OD INSPIRAC JI DO PLAGIATU 4. JACK DANIEL’S I COCA-COLA COMPANY WCHODZĄ DO GRY 5. ME-TOO, CZYLI MAM I JA Rozdział 2. DESIGN I MODA UBRANE W TEORIĘ 1. SZERSZY KONTEKST 2. MODA I DESIGN – CO TO JEST 3. OD ARTYZMU DO PRZEMYSŁU 4. CZY PRAWO DESIGNU I MODY NAPRAWDĘ ISTNIEJE 4.1. HISTORIA 4.2. PRÓBA ZDEFINIOWANIA PRAWA MODY 4.2.1. Uzasadnienie dla próby definicyjnej Rozdział 3. KREOWANIE DOBRA NIEMATERIALNEGO 1. DOBRA NIEMATERIALNE W PRAWIE WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ POWSTAJĄCE W TRAKCIE PRACY PROJEKTANTA. WPROWADZENIE 2. DOBRO NIEMATERIALNE 2.1. DUALISTYCZNY CHARAKTER DÓBR NIEMATERIALNYCH 3. PRAWO AUTORSKIE. UTWÓR – CZYLI CO? 3.1. ZDOLNOŚĆ AUTORSKOPRAWNA. TEST NA ORYGINALNOŚĆ 3.2. CASUS MAGELLAN VS. GENIUSZ 3.3. PLAGIAT, CZYLI ZABAWA W KÓŁKO KRZYŻYK 4. PRAWO WŁASNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ 4.1. WYNALAZKI 4.1.2. Co może być wynalazkiem? 4.1.3. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.1.4. Opłaty w postępowaniu krajowym 4.1.5. Ochrona międzynarodowa 4.2. WZORY UŻYTKOWE 4.2.1. Co może być wzorem użytkowym? 4.2.2. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.2.3. Opłaty w postępowaniu krajowym 4.2.4. Ochrona międzynarodowa 4.3. WZORY PRZEMYSŁOWE 4.3.1. Co może być wzorem przemysłowym? 4.3.2. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.3.3. Opłaty w postępowaniu krajowym 4.3.4. Ochrona międzynarodowa 4.4. ZNAKI TOWAROWE 4.4.1. Co może być znakiem towarowym? 4.4.2. Co może być znakiem towarowym 4.4.3. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.4.4. Opłaty w postępowaniu krajowym 4.4.5. Ochrona międzynarodowa 4.5. TOPOGRAFIE UKŁADÓW SCALONYCH 4.5.1. Co może być uznane za topografię układu scalonego? 4.5.2. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.6. OZNACZENIE GEOGRAFICZNE 4.6.1. Co może być oznaczeniem geograficznym 4.6.2. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.6.3. Opłaty w postępowaniu krajowym Rozdział 4. KREOWANIE PRODUKTU I JEGO ETAPY A PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ 4.1. ETAP PRODUKCYJNY 4.1.1. Pomysł 4.1.2. Projekt 4.1.3. Krój 4.1.4. Materiał 4.1.5. Kolor 4.1.6. Deseń 4.1.7. Kreacja 4.2. KREOWANIE MARKI 4.2.1. Marka 4.2.2. Nazwa i slogan 4.2.3. Logo 4.2.4. Renoma 4.3. ETAP POPRODUKCYJNY 4.3.1. Sesje zdjęciowe 4.3.2. Wnętrze sklepu 4.3.3. Pokazy mody Rozdział 5. INSPIRACJE I ELEMENTY CHRONIONE 5.2. DIY, CZY 5 SPOSOBÓW NA STARĄ KOSZULKĘ 5.3. DOLCE & BANANA, JUST DO IT TOMORROW I LSD – O PARODII 5.4. DLA PIENIĘDZY – WIZERUNEK BANKNOTÓW I MONET 5.5. BÓG, HONOR, OJCZYZNA – O SYMBOLACH NARODOWYCH 5.6. FASHION IS MY RELIGION – RELIGIA A SZTUKA 5.7. SZTUKA LUDOWA DZIŚ 5.8. HOŁD, KARYKATURA, INSPIRACJA, PLAGIAT
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150302 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 215-222.
Dla kadry naukowej, studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, a także menedżerów.
Jak zrozumieć konsumenta mody? Ważna moda: zainteresowanie Polek modą i jego przejawy Moda jest ważna. Przejawy zainteresowania modą Różne podejścia do mody Napięcia i paradoksy Moda tak, śledzenie trendów niekoniecznie Oryginalność vs. dopasowanie (a sprawa polska) Niewidzialna nazwa Mapa mody: metafory i obrazy mody w narracjach współczesnych Polek Jedenaście metafor mody Moda odbierana zmysłami Słodko-gorzko, dobre restauracje i modowy „kwas” Plusz, woda i szorstko-gładkość Modowa paleta barw Wszystkie dźwięki mody Zapach mody Modowa paleta uczuć „Moja moda” i „moda zewnętrzna” Mikrostrategie codzienności: moda i ubieranie się jako narzędzie zarządzania codziennym dobrostanem Moda jako „skrzynka z narzędziami” Różne potrzeby w różnym wieku. Marka, moda i wygoda. Polki na zakupach odzieżowych Jak kupują Polki w różnym wieku? Strategie poruszania się po galerii i po sklepie Sześć uniwersalnych kryteriów wyboru odzieży Źródła informacji i inspiracji w procesie zakupu modowego Prawdziwe miłości, przelotne romanse i związki z rozsądku – relacje Polek z markami modowymi „Moje marki” i „marki marzeń” Bezpieczne wybory, głód rzeczy i królowa ZARA Głód doświadczeń, luźne związki i poszukiwanie spójności ,,Jola lojalna’’, luksusowe ciągoty i wygoda ponad wszystko Młode polskie marki – wysokie ceny i perełki w „szarym dresowym morzu” Przelotne romanse, prawdziwe miłości i związki z rozsądku Moda etyczna Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę? Jak stworzyć markę szytą na miarę? Model marki modowej Marka i jej kapitał Mózg kupującego markę FRED, czyli co decyduje o sile marki? ,,Od przybytku głowa nie boli”, czyli zarządzanie portfelem marek Składowe modelu marki modowej O toczenie marki modowej PEST oddziałuje na całą branżę modową Otoczenie polityczno-prawne Otoczenie ekonomiczne Otoczenie społeczne Otoczenie technologiczne KKDP: Konkurenci, Konsumenci, Dostawcy i Pośrednicy Konkurenci Konsumenci Badania własne oraz źródła wtórne Moda jako tło marki Moda – jak ją rozumieć? Czy moda jest trendy? O trendach w modowym biznesie . Moda modę goni. Cykl mody wczoraj i dziś Moda modzie nierówna – piramida mody Moda wyszła na ulicę. Moda uliczna a biznes „Myśl globalnie, działaj lokalnie”, czyli o modzie coraz bardziej globalnej Misja i opowieść marki Dawno, dawno temu…”, czyli o co chodzi w budowaniu opowieści marki? „Chodź, opowiem Ci bajeczkę…”, czyli jak stworzyć opowieść marki? Miejsce kreatora w opowieści marki . Zarządzanie opowieścią marki Mission (im-) possible. Tworzenie misji marki Identyfikatory marki modowej Przesłanki i kryteria wyboru identyfikatorów marki Nazwa marki Zapis nazwy marki Rejestracja znaków towarowych w Polsce i Europie (EUIPO) Miejsca sprzedaży marki modowej Wybór miejsc sprzedaży marki modowej Własne sklepy stacjonarne . Lokalizacja Architektura Atmosfera Własny e-sklep Pozostałe formy miejsc sprzedaży Komunikacja marki modowej Znaczenie komunikacji, czyli dlaczego w branży modowej bez komunikacji ani rusz? ,,Jeden obraz wart tysiąc słów”, czyli o komunikacji wizualnej w modzie Kanały komunikacji, czyli jaką drogą dotrzeć do odbiorcy? Mass media Public relations Pokazy mody Targi mody Strona internetowa Reklama online Social media Blogi modowe . . Aplikacje mobilne . Kuszący świat celebrytów. Wsparcie się celebrytami w komunikacji marki 14.5. Co-branding. Co dwie marki to nie jedna Strategia komunikacji, czyli jak to zrobić, żeby było dobrze? Pomiar efektów komunikacyjnych Wskaźniki skuteczności komunikacji marki Wskaźniki związania się z marką Kolekcja Powstawanie produktu odzieżowego – rzemieślnictwo czy wizjonerstwo? Zarządzanie kolekcją Ubranie czy tożsamość, czyli za co płacą klienci? Elementy marki w podróży konsumenta
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5953 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czy zasady dress code'u można pogodzić z modą? / Irena Kamińska-Radomska. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 4, s.87-89. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Dyktatorzy mody : wzloty, upadki, skandale / Iwona Kienzler. - Wydanie drugie, poprawione. - Warszawa : Wydawnictwo Lira, 2023. - 397, [3] strony: ilustracje ; 22 cm.
Na okładce: Chanel, Dior, Gucci i inni.
Bibliografia na stronach 389-395.
Kto uwolnił kobiety z gorsetów? Kim była matka chrzestna stylu punk? Dlaczego zginęli Maurizio Gucci i Gianni Versace? Którego ze słynnych projektantów nazywano „Małym Księciem” mody? Biografie wybitnych projektantów są często nie mniej ciekawe niż tworzone przez nich kreacje. Wielki świat mody to przede wszystkim pokazy, wybiegi i haute couture, ale również nazwiska znanych kreatorów, których wizje zmieniają oblicze branży i styl ubierania się milionów ludzi. Któż nie zna takich postaci jak: Chanel, Dior, Gucci, Versace czy Yves Saint Laurent czy zmarła niedawno Vivienne Westwood? Projektanci mody to zazwyczaj osoby nietuzinkowe, utalentowane, o dużej wyobraźni, silnej osobowości i o życiorysach często naznaczonych traumą. Najnowsza książka Iwony Kienzler opowiada o najważniejszych dyktatorach światowej mody, ich sukcesach, wzlotach i upadkach, odsłaniając jednocześnie kulisy ich prywatnego życia. To drugie, zaktualizowane wydanie tej bestsellerowej pozycji. „Dyktatorzy mody” są książką znakomitą na prezent, bogato ilustrowaną, wydaną w starannej szacie graficznej. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153495 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 48-49.
Wnętrza wzornictwo sklepy moda
Sygnatura czytelni BMW: X I 23 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15332 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 2536 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Śmierć w blasku fleszy / Alek Rogoziński. - Warszawa : Edipresse Kolekcje, copyright 2019. - 300, [4] strony ; 22 cm.
(Edipresse Książki)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Na okładce: Jak popełnić doskonałe morderstwo na oczach setek osób?
Streszczenie: Dwójka przyjaciół, Mariusz i Dominika, prowadzą agencję zajmującą się organizacją imprez. Kiedy otrzymują zlecenie przygotowania pokazu mody najpopularniejszych polskich projektantów, starają się zrobić wszystko, aby stał on się najważniejszym wydarzeniem towarzyskim sezonu. Cel zostaje osiągnięty! Niestety nie tak, jak to sobie wymarzyli… Pokaz kończy się morderstwem znanej modelki, a podejrzenia padają na jedną z pracownic ich agencji. Mario i Miśka postanawiają wziąć sprawy w swoje ręce i rozpoczynają własne śledztwo. Nieoczekiwanie z pomocą przychodzi im mama Dominki, zakochana w kryminałach Agathy Christie. Czy z takim wsparciem przyjaciołom uda się rozwiązać zagadkę i uratować reputację firmy? [mat. wyd.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147494 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 114-119.
Konceptualizacja i zdefiniowanie podstaw teoretycznych Teoretyczne aspekty wpływu t-shirtu na kulturę Moda jako kategoria naukowa Trend kulturowy Wizerunek - pojęcie, typy, rodzaje Kultura masowa jako przedmiot badań kulturoznawczych Konsumpcjonizm jako zjawisko społeczne Popkultura jako kategoria naukowa. Odzież jako przedmiot badań kulturoznawców . Historia i rola t-shirtu Historia t-shirtu. Absolutnie schowany, czyli t-shirt jako element bielizny na przełomie XIX i XX wieku. Od wojska do filmu Początki flirtu z popkulturą - od rewolucji lat sześćdziesiątych do Brit-ney Spears Współczesna rola t- shirtu . Koszulki w modzie masowej Interpretacja znanych projektantów Streetwear Kulturotwórcza rola koszulki Konsumpcjonizm i etyczna strona produkcji ubrań Wpływ reklamy na wybory konsumenckie w branży odzieżowej Produkcja i iogistyka branży odzieżowej T-shirt jako manifest osobowości, myśli i poglądów . Celebryci, influencerzy, trandestterzy. Liderzy opinii jako czynnik opiniotwórczy . Sposoby ekspozycji własnego „ja" za pomocą odzieży Polskie firmy produkujące t-shirty Społeczny real-time marketing w branży producentów t-shirtów na przykładzie pandemii COVID-19 T-shirt w opinii jego użytkowników
Sygnatura czytelni BMW: X I 11 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15203 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Do czego się przydają mody w zarządzaniu? / Bogdan Wawrzyniak. W: Personel. 2000, nr 19, s. dodatek. - Warszawa, 2000
Temat
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152414 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności