Kall Jacek (1962- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kall Jacek (1962- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Firma (nazwa)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Moda
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 215-222.
Dla kadry naukowej, studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, a także menedżerów.
Jak zrozumieć konsumenta mody? Ważna moda: zainteresowanie Polek modą i jego przejawy Moda jest ważna. Przejawy zainteresowania modą Różne podejścia do mody Napięcia i paradoksy Moda tak, śledzenie trendów niekoniecznie Oryginalność vs. dopasowanie (a sprawa polska) Niewidzialna nazwa Mapa mody: metafory i obrazy mody w narracjach współczesnych Polek Jedenaście metafor mody Moda odbierana zmysłami Słodko-gorzko, dobre restauracje i modowy „kwas” Plusz, woda i szorstko-gładkość Modowa paleta barw Wszystkie dźwięki mody Zapach mody Modowa paleta uczuć „Moja moda” i „moda zewnętrzna” Mikrostrategie codzienności: moda i ubieranie się jako narzędzie zarządzania codziennym dobrostanem Moda jako „skrzynka z narzędziami” Różne potrzeby w różnym wieku. Marka, moda i wygoda. Polki na zakupach odzieżowych Jak kupują Polki w różnym wieku? Strategie poruszania się po galerii i po sklepie Sześć uniwersalnych kryteriów wyboru odzieży Źródła informacji i inspiracji w procesie zakupu modowego Prawdziwe miłości, przelotne romanse i związki z rozsądku – relacje Polek z markami modowymi „Moje marki” i „marki marzeń” Bezpieczne wybory, głód rzeczy i królowa ZARA Głód doświadczeń, luźne związki i poszukiwanie spójności ,,Jola lojalna’’, luksusowe ciągoty i wygoda ponad wszystko Młode polskie marki – wysokie ceny i perełki w „szarym dresowym morzu” Przelotne romanse, prawdziwe miłości i związki z rozsądku Moda etyczna Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę? Jak stworzyć markę szytą na miarę? Model marki modowej Marka i jej kapitał Mózg kupującego markę FRED, czyli co decyduje o sile marki? ,,Od przybytku głowa nie boli”, czyli zarządzanie portfelem marek Składowe modelu marki modowej O toczenie marki modowej PEST oddziałuje na całą branżę modową Otoczenie polityczno-prawne Otoczenie ekonomiczne Otoczenie społeczne Otoczenie technologiczne KKDP: Konkurenci, Konsumenci, Dostawcy i Pośrednicy Konkurenci Konsumenci Badania własne oraz źródła wtórne Moda jako tło marki Moda – jak ją rozumieć? Czy moda jest trendy? O trendach w modowym biznesie . Moda modę goni. Cykl mody wczoraj i dziś Moda modzie nierówna – piramida mody Moda wyszła na ulicę. Moda uliczna a biznes „Myśl globalnie, działaj lokalnie”, czyli o modzie coraz bardziej globalnej Misja i opowieść marki Dawno, dawno temu…”, czyli o co chodzi w budowaniu opowieści marki? „Chodź, opowiem Ci bajeczkę…”, czyli jak stworzyć opowieść marki? Miejsce kreatora w opowieści marki . Zarządzanie opowieścią marki Mission (im-) possible. Tworzenie misji marki Identyfikatory marki modowej Przesłanki i kryteria wyboru identyfikatorów marki Nazwa marki Zapis nazwy marki Rejestracja znaków towarowych w Polsce i Europie (EUIPO) Miejsca sprzedaży marki modowej Wybór miejsc sprzedaży marki modowej Własne sklepy stacjonarne . Lokalizacja Architektura Atmosfera Własny e-sklep Pozostałe formy miejsc sprzedaży Komunikacja marki modowej Znaczenie komunikacji, czyli dlaczego w branży modowej bez komunikacji ani rusz? ,,Jeden obraz wart tysiąc słów”, czyli o komunikacji wizualnej w modzie Kanały komunikacji, czyli jaką drogą dotrzeć do odbiorcy? Mass media Public relations Pokazy mody Targi mody Strona internetowa Reklama online Social media Blogi modowe . . Aplikacje mobilne . Kuszący świat celebrytów. Wsparcie się celebrytami w komunikacji marki 14.5. Co-branding. Co dwie marki to nie jedna Strategia komunikacji, czyli jak to zrobić, żeby było dobrze? Pomiar efektów komunikacyjnych Wskaźniki skuteczności komunikacji marki Wskaźniki związania się z marką Kolekcja Powstawanie produktu odzieżowego – rzemieślnictwo czy wizjonerstwo? Zarządzanie kolekcją Ubranie czy tożsamość, czyli za co płacą klienci? Elementy marki w podróży konsumenta
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5953 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Netogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce, a także dla menedżerów i szefów marketingu, pracowników agencji reklamowych i public relations.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 197 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134846 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129829 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4744 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności