Internauci
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Rackham Neil
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1869)
Menedżerowie
(247)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(105)
Fizjoterapeuci
(100)
Internauci
(-)
Inżynierowie
(85)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(74)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(23)
Pracodawcy
(20)
Biegli rewidenci
(19)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Adwokaci
(13)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Radcy prawni
(13)
Rodzice
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Dyrektorzy HR
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Pracownicy banków
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Autoprezentacja
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka osobista
(1)
Media społecznościowe
(1)
Sprzedaż
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Badania Huthwaite Nasz pierwszy błąd Nie ufaj ekspertom Badanie wyników sprzedaży Sprzedaż na dużą i małą skalę Długość cyklu sprzedaży Poziom zaangażowania klienta Podtrzymywanie relacji Ryzyko błędów Kiedy sprzedaż emocjonalna obraca się przeciwko tobie Czy te różnice mają znaczenie? Badanie Newcastle Rozpoznanie: zadawanie pytań a sukces w sprzedaży Cztery etapy rozmowy sprzedażowej Etap rozpoznania Sukces w sprzedaży na mniejszą skalę Definiowanie sukcesu rozmowy w przypadku transakcji na dużą skalę Ustalanie celów rozmów Powrót do rozpoznania Pytania otwarte i zamknięte Techniki ułatwiające sprzedaż Potrzeby klientów w transakcjach na dużą skalę Potrzeby w przypadku sprzedaży na małą skalę Dlaczego potrzeby ukryte nie przesądzają o sukcesie w sprzedaży na większą skalę? Potrzeby jawne a sukces Sygnały gotowości do kupna w przypadku dużych transakcji Techniki ułatwiające sprzedaż Stawianie pytań, aby odkryć potrzeby ukryte Badania wstępne Pytania sytuacyjne Pytania problemowe Techniki ułatwiające sprzedaż Strategia SPIN Jak to zrobić? Pytania implikacyjne: czym są i dlaczego są tak ważne Różnica między pytaniami implikacyjnymi a pytaniami naprowadzającymi Powrót do pytań otwartych i zamkniętych Model SPIN Techniki ułatwiające sprzedaż Oferowanie korzyści w przypadku dużych transakcji Cechy i korzyści: klasyczny sposób na zademonstrowanie możliwości Która definicja jest właściwa? Jak ważna jest ta różnica? Siła korzyści Cechy, zalety i korzyści w dłuższym cyklu sprzedaży Techniki ułatwiające sprzedaż Zapobieganie obiekcjom Cechy a cena Zalety i obiekcje Powrót do objawów i przyczyn Podejście do obiekcji w szkoleniu sprzedażowym Techniki ułatwiające sprzedaż Kroki wstępne: otwarcie rozmowy Kroki wstępne Nawiązanie do osobistych zainteresowań Zaprezentowanie korzyści Techniki ułatwiające sprzeda Rozbudzanie zaangażowania: zamykanie sprzedaży Czym jest zamknięcie? Techniki zamknięcia w realnym świecie Zamknięcie a doświadczenie i kompetencje klienta Co powoduje kompulsywne stosowanie technik zamykania? Co dalej? Techniki ułatwiające sprzedaż Przekształcenie teorii w praktykę Trudno nauczyć się umiejętności Strategia uczenia się zachowań SPIN Ocena modelu SPIN Korelacje i związki przyczynowe Grupy kontrolne Porażka za porażką Czy wyprowadzenie dowodu jest możliwe? Kwestie techniczne Skala oceny nastawienia do technik zamknięcia
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 93
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155396 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką Co mają do tego te media społecznościowe? Najważniejszy trik dla Ciebie Jak? Jak stworzyć markę osobistą? Jak budować markę osobistą? Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? Co? Cel działania - jak go określić? Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? Własna strona WWW - jak ją stworzyć? Blog - po co mi on? A może vlog, czyli więcej wideo? Albo podcast? Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? To co się stało, że się. Brak regularności Brak konsekwencji Brak formuły Brak przekonania i motywacji Zasłużony opozycjonista Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz? I wtedy wchodzę ja. Cały na biało się nie da Wpadki poważne i mniej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155443 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności