Wartościowanie pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(23)
Forma i typ
Artykuły
(15)
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(4)
Autor
Kozłowski Waldemar
(3)
Rosa Maciej
(2)
Rostkowski Tomasz
(2)
Baszyński Adam
(1)
Długosz-Truszkowska Elżbieta
(1)
Filus Małgorzata
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomia)
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomista)
(1)
Król Małgorzata Beata
(1)
Liksza Joanna
(1)
Lipka Anna
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Studnairek Zbigniew
(1)
Towpik Anna
(1)
Vogelgesang Alina
(1)
Wajler Radosław
(1)
Wójcik Małgorzata
(1)
Ziebicki Bernard
(1)
Zieliński Mariusz
(1)
Zieliński Wojciech
(1)
Ziębicki Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(5)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Dyrektorzy HR
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Wartościowanie pracy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(15)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ile za jeden punkt? / Adam Baszyński. W: Personel. 2000, nr 13/14, s.48-49. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Właściwy człowiek na właściwym miejscu / Małgorzata Filus. W: Personel. 2000, nr 4, s.2-6. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 190 stron : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 187-190.
Istota motywacji pracownika Pojęcie motywacji Upragniony awans Jana Proces motywacyjny w organizacji Nie podoba się? Pięciu mam na twoje miejsce!!! System motywacyjny w organizacji Jak wejdziesz między wrony to... Modele analizy motywacji pracowników Modele potrzeb Modele procesu Sprawiedliwa ocena pracownika Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego Typ pracownika w organizacji Sprawiedliwy podział pracy Osobowość pracownika Gotowość pracownika do działania Inteligencja emocjonalna pracownika Honor a życie zawodowe Rola wartości w procesie motywacyjnym Miejsce wartości w kulturze organizacyjnej Podstawowe wartości w procesie motywowania „Degrengolada", czyli zarządzanie przez chaos Metody analizy motywacji Analiza i pomiar systemu wartości pracowników Analiza i pomiar poziomu zadowolenia oraz lojalności Analiza i pomiar potrzeb pracowników Analiza i pomiar motywatorów i demotywatorów Analiza i pomiar poziomu motywacji osiągnięć Analiza i pomiar właściwości pracy Rola przywództwa w procesie motywacyjnym Kodeks przywódcy w organizacji Makiawelizm w procesie motywacyjnym Analiza i pomiar przywództwa w organizacji Tworzenie kultury małp Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania Proces komunikacji interpersonalnej pracowników Rodzaje komunikacji i efekt pierwszego wrażenia Typy komunikacyjne pracownika Analiza i pomiar klimatu organizacyjnego Wyścig szczurów, czyli ranking pracowników Rola pracy zespołowej w procesie motywowania Istota zespołów pracowniczych w organizacji Proces budowania zespołów pracowniczych Dobór pracowników do zespołów - role pracownicze Prawdy dotyczące zespołów pracowniczych Proces budowy zespołu Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania Konflikt interpersonalny - istota Sposoby rozwiązywania konfliktów Prawdy o zarządzaniu konfliktem Konflikt interpersonalny
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 174
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6167 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 134 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 131-134.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR i studentów nauk ekonomicznych.
Istota motywacji pracowniczej 1.1. Pojęcie motywacji 1.2. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego 1.2.1. Typ pracownika w organizacji 1.2.2. Osobowość pracownika 1.2.3. Gotowość pracownika do działania 1.3. Proces motywacyjny 1.4. System motywacyjny 1.5. Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją 1.5.1. Teorie potrzeb 1.5.2. Teorie procesu Istotne uwarunkowania procesu motywowacyjnego 2.1. Przywództwo w procesie motywowania 2.2. Klimat organizacyjny 2.3. Struktura zadań wykonywanych przez pracowników Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania 3.1. Analiza potencjału pracowniczego 3.1.1. Analiza cech osobowych pracowników 3.1.2. Analiza poziomu kompetencji pracowniczych 3.2. Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji 3.3. Analiza poziomu zadowolenia pracowników 3.4. Analiza klimatu organizacyjnego 3.5. Analiza nastawień kadry kierowniczej 3.6. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji 4.1. Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji 4.2. Ocena efektywności procesu motywowania pracowników 4.3. Mierniki efektywności procesu motywacyjnego 4.4. Wartość procesu motywacyjnego 4.5. Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152531 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 134 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 131-134.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR i studentów nauk ekonomicznych.
Istota motywacji pracowniczej 1.1. Pojęcie motywacji 1.2. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego 1.2.1. Typ pracownika w organizacji 1.2.2. Osobowość pracownika 1.2.3. Gotowość pracownika do działania 1.3. Proces motywacyjny 1.4. System motywacyjny 1.5. Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją 1.5.1. Teorie potrzeb 1.5.2. Teorie procesu Istotne uwarunkowania procesu motywowacyjnego 2.1. Przywództwo w procesie motywowania 2.2. Klimat organizacyjny 2.3. Struktura zadań wykonywanych przez pracowników Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania 3.1. Analiza potencjału pracowniczego 3.1.1. Analiza cech osobowych pracowników 3.1.2. Analiza poziomu kompetencji pracowniczych 3.2. Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji 3.3. Analiza poziomu zadowolenia pracowników 3.4. Analiza klimatu organizacyjnego 3.5. Analiza nastawień kadry kierowniczej 3.6. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji 4.1. Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji 4.2. Ocena efektywności procesu motywowania pracowników 4.3. Mierniki efektywności procesu motywacyjnego 4.4. Wartość procesu motywacyjnego 4.5. Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152941 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie V zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 215-220.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR i studentów nauk ekonomicznych.
Istota motywacji pracowniczej Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego Typ pracownika w organizacji Osobowość pracownika Inteligencja emocjonalna pracownika Gotowość pracownika do działania Proces motywacyjny System motywacyjny Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją Teorie potrzeb Teorie procesu System wartości organizacji jako istotny element procesu motywowania. Istota systemu wartości w organizacji. Praca zawodowa a wartości pracownika Zarządzanie systemem wartości Kreowanie wartości na przykładzie firmy VALDKOZ Istotne uwarunkowania procesu motywacyjnego Przywództwo w procesie motywowania Klimat organizacyjny Struktura zadań wykonywanych przez pracowników Coaching jako metoda doskonalenia motywacji pracownika Coaching w procesie motywacji Model GROW w coachingu Stres jako czynnik ograniczający motywację pracownika Istota i pojęcie stresu Zachowania obronne pracownika w sytuacjach stresowych Zarządzanie stresem pracownika Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania Analiza potencjału pracowniczego Analiza cech osobowych pracowników Analiza poziomu kompetencji pracowniczych Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji Analiza poziomu satysfakcji z kluczowych obszarów życia pracownika Analiza poziomu zadowolenia pracowników Analiza klimatu organizacyjnego Analiza nastawień kadry kierowniczej. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji Ocena efektywności procesu motywowania pracowników Mierniki efektywności procesu motywacyjnego Wartość procesu motywacyjnego Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 186
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153653 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153654 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 190 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 187-190.
Rozdział 1 Istota motywacji pracownika 9 1.1. Pojęcie motywacji 9 1.2. Przypadek 1: Upragniony awans Jana 13 1.3. Proces motywacyjny w organizacji 15 1.4. Przypadek 2: Nie podoba się? Pięciu mam na twoje miejsce!!! 21 1.5. System motywacyjny w organizacji 23 1.6. Przypadek 3: Jak wejdziesz między wrony to... 30 1.7. Modele analizy motywacji pracowników 31 1.7.1. Modele potrzeb 33 1.7.2. Modele procesu 51 1.8. Przypadek 4: Sprawiedliwa ocena pracownika 62 Rozdział 2 Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego 65 2.1. Typ pracownika w organizacji 66 2.2. Przypadek 5: Sprawiedliwy podział pracy 69 2.3. Osobowość pracownika 70 2.4. Gotowość pracownika do działania 76 2.5. Inteligencja emocjonalna pracownika 78 2.6. Przypadek 6: Honor a życie zawodowe 81 Rozdział 3 Rola wartości w procesie motywacyjnym 83 3.1. Miejsce wartości w kulturze organizacyjnej 83 3.2. Podstawowe wartości w procesie motywowania 87 3.3. Przypadek 7: „Degrengolada", czyli zarządzanie przez chaos 90 Rozdział 4 Metody analizy motywacji 93 4.1. Analiza i pomiar systemu wartości pracowników 93 4.2. Analiza i pomiar poziomu zadowolenia oraz lojalności 99 4.3. Analiza i pomiar potrzeb pracowników 104 4.4. Analiza i pomiar motywatorów i demotywatorów 106 4.5. Analiza i pomiar poziomu motywacji osiągnięć 108 4.6. Analiza i pomiar właściwości pracy 112 Rozdział 5 Rola przywództwa w procesie motywacyjnym 119 5.1. Kodeks przywódcy w organizacji 119 5.2. Makiawelizm w procesie motywacyjnym 125 5.3. Analiza i pomiar przywództwa w organizacji 128 5.4. Przypadek 8: Tworzenie kultury małp 134 Rozdział 6 Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania 137 6.1. Proces komunikacji interpersonalnej pracowników 137 6.2. Rodzaje komunikacji i efekt pierwszego wrażenia 139 6.3. Typy komunikacyjne pracownika 146 6.4. Analiza i pomiar klimatu organizacyjnego 148 6.5. Przypadek 9: Wyścig szczurów, czyli ranking pracowników 152 Rozdział 7 Rola pracy zespołowej w procesie motywowania 155 7.1. Istota zespołów pracowniczych w organizacji 155 7.2. Proces budowania zespołów pracowniczych 158 7.3. Dobór pracowników do zespołów - role pracownicze 161 7.4. Prawdy dotyczące zespołów pracowniczych 167 7.5. Przypadek 10: Proces budowy zespołu 168 Rozdział 8 Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania 171 8.1. Konflikt interpersonalny - istota 171 8.2. Sposoby rozwiązywania konfliktów 176 8.3. Prawdy o zarządzaniu konfliktem 179 8.4. Przypadek 11: Konflikt interpersonalny 180
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154963 N, 154962 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie 233.
I. Istota wynagradzania i model Total Rewards Nowoczesne systemy wynagrodzeń wspierają strategię biznesową Ewolucja idei wynagradzania – świat zmierza do modelu Total Rewards Model i schemat procesu budowy systemu wynagrodzeń Opis stanowiska podstawą budowy rozwiązań HR Podstawowe zasady budowy systemów wynagradzania Cel tworzenia opisów stanowisk pracy Zakres formularza/opisu stanowiska pracy Cele i metody budowania struktury stanowisk Przykładowy opis stanowiska pracy Wartościowanie stanowisk Cel wartościowania stanowisk pracy. Metodyka wartościowania stanowisk opracowana przez Charlesa Beadaux Metodyka wartościowania stanowisk opracowana przez Edwarda Haya Metoda Wartościowania UMEWAP – przykład uniwersalnej metody analityczno -punktowej. Metody wartościowania – uniwersalne czy szyte na miarę 6. Uproszczone metody wartościowania na przykładzie metody klasyfikacyjnej DBM Proces wartościowania stanowisk Wybór optymalnej metody wartościowania stanowisk i odpowiednie komunikowanie Budowa nowoczesnych taryfikatorów Próba definicji pojęcia taryfikator i taryfikacja pracy Po co budujemy taryfikatory? Taryfikator pracy a taryfikator płac Ile kategorii zaszeregowania powinien mieć taryfikator? Taryfikator tradycyjny lub liniowy versus dwuwymiarowa mapa stanowisk Przegląd rynku Problemy związane z porównaniami rynkowymi Jak wybrać organizację wzorcową i rynek odniesienia? Aktualność i wiarygodność danych. Rozkład wynagrodzeń i jego miary Źródła danych rynkowych. Analiza i zastosowanie danych z przeglądu rynku Polityka wynagrodzeń i rynkowe tabele lub siatki płac Tabela płac zasadniczych Siatki płac zasadniczych Polityka płac versus praktyka firmowa (lub rynkowa) płac Zasady konstruowania tabel płac zasadniczych Polityki i tabele płac zasadniczych dla taryfikatorów w formie map stanowisk 7. Dobre praktyki versus „życie” Wdrażanie polityk i tabel płac zasadniczych Systemy płac zmiennych System premiowy MBO. Zarządzanie przez cele (Management by Objectives) Mierzalność celów celów (scorecard) Krzywe premiowe Okresy rozliczeniowe Dobre praktyki w stosowaniu premii MBO Najczęściej popełniane błędy w stosowaniu premii MBO System premiowy dla sprzedaży Idea systemu premiowego dla sprzedaży: nagradzamy za wyniki (ang. pay for performance). Role sprzedażowe Premia czy prowizja Schemat wynagradzania sił sprzedaży Sales by objectives (SBO) – system premiowy dla sprzedaży System premiowy dla produkcji Formy wynagradzania pracowników produkcji Cele systemu premiowego dla pracowników na stanowiskach produkcyjnych Mechanizmy premiowe dla pracowników produkcji Case study igus – dlaczego system premii zespołowej sprawdził się w organizacji? System premiowy dla kadry zarządzającej Jaki cel ma osiągnąć system premiowy kadry zarządzającej? Rodzaje systemów premiowych dla kadry zarządzającej: Benefity Finansowanie benefi tów Różnice pokoleniowe a benefity Praktyki rynkowe Kreowanie Unikatowej Propozycji Sprzedaży 6. Budowanie świadczeń dodatkowych Wdrażanie świadczeń dodatkowych. Komunikacja świadczeń dodatkowych Efektywność polityki wynagradzania Kiedy polityka wynagradzania jest efektywna oraz jak efektywność weryfikować i wyrażać wskaźnikami Czym jest kapitał ludzki dla organizacji Kontroling personalny jako podstawowe narzędzie zarządzania polityką wynagradzania i pomiaru jej efektywności Podstawowe wskaźniki HR Proces budowy skutecznego systemu pomiaru efektywności HR Bariery oraz ryzyka w mierzeniu efektywności HR Nowoczesne technologie w zarządzaniu wynagrodzeniami i wynikami pracy. Systemy informatyczne Algorytmy, uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja Chmury obliczeniowe Boty Przykłady zastosowań technologii IT w systemach motywacyjnych i monitoringowych Regulacje prawne w wynagrodzeniach Wprowadzanie wewnętrznych regulacji płacowych Wpływ regulacji prawnych na kształt systemów wynagradzania Regulacje prawne a składniki wynagrodzenia pracownika Rozwiązania stosowane przez pracodawców w zakresie innych świadczeń związanych z pracą Szczególny charakter wynagrodzenia za pracę i zasady jego ochrony
Sygnatura czytelni BWZ: II A 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6291 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 199-218. Indeks.
Istota gospodarowania kapitałem ludzkim organizacji z perspektywy controllingu Efektywność jako sedno gospodarowania Efektywnościowe ujęcia gospodarowania kapitałem ludzkim Definicja (operacyjnego, taktycznego i strategicznego) controllingu personalnego. Controlling efektywności a controlling kosztów i jakości Wymiary i składowe kapitału ludzkiego – poziom mikro- i makroekonomiczny Obszary strategicznego, taktycznego i operacyjnego controllingu personalnego Ujęcie Zofii Sekuły Ujęcie według klasyfikacji subfunkcji personalnych Christiana Scholza Ujęcie korespondujące z wartościotwórczymi procesami personalnymi Controlling ilościowego wymiaru kapitału ludzkiego Controlling stanu i dynamiki zatrudnienia Controlling efektywnego pozyskiwania pracowników Controlling marketingu personalnego Controlling ryzyka rekrutacji, selekcji i onboardingu Controlling efektywnego stabilizowania zatrudnienia Most Value Employess i relacji z byłymi pracownikami. Controlling jakościowego wymiaru kapitału ludzkiego Controlling efektywnego inwestowania w wiedzę pracowników Controlling rozwijania i pożytkowania zdolności (twórczych) . Controlling kształtowania umiejętności pracowników Controlling dynamiki motywacji pracowników Controlling dobrostanu pracowników Controlling pożądanych postaw pracowniczych Controlling koherencji wartości pracowników i organizacji Controlling równowartościowego podejścia do jego ilościowo-jakościowej i interesariuszowej orientacji Odzwierciedlenie idei zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim w controllingu personalnym – egzemplifikacje Controlling projektów personalnych Controlling informatyzacji w obszarze personalnym Controlling oparty na Strategicznej Karcie Wyników Controlling personalny w otoczeniu pandemicznym Stopnie aplikacyjnego zaawansowania controllingowego ujęcia gospodarowania kapitałem ludzkim organizacji
Sygnatura czytelni BWZ: X B 81
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6345 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Płaca jak magnes / Maciej Rosa. W: Personel i Zarządzanie. 2004, nr 4, s.14-18. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
wartościowanie statyczne czy dynamiczne? / Maciej Rosa. W: Personel i Zarządzanie. 2005, nr 6, s.22-25. - Warszawa : INFOR, 2005
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
W stronę zarządzania zintegrowanego / Tomasz Rostkowski. W: Personel i Zarządzanie. 2001, nr 22, s.22-24. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Z biznesu do służby cywilnej (cz.4) / Tomasz Rostkowski, Wojciech Zieliński. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 2, s.40-43. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
System wynagrodzeń / Anna Towpik, Elżbieta Długosz-Truszkowska. W: Personel. 1998, nr 1, s. 57/59. - Warszawa : INFOR Sp.z o.o., 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 155-164.
Efektywne pozyskiwanie pracowników w przedsiębiorstwie (Sylwia Słupik) Planowanie zasobów ludzkich Pozyskiwanie pracowników - rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna Charakterystyka procesu selekcji Rozwój personelu (Mariusz Zieliński, Szymon Łazowski) Rozwój personelu - podstawowe zagadnienia Przygotowanie i przeprowadzenie procesu szkoleniowego Struktura procesu szkoleniowego Metody i techniki szkoleń Ocena skuteczności i efektywności szkoleń Wynagrodzenia za pracę a koszty pracy - klin podatkowy (Franciszek Grzesiok) Płace, wynagrodzenia za pracę i koszty pracy - podstawowe pojęcia Istota klina podatkowego Skutki klina podatkowego Forma zatrudnienia a poziom klina podatkowego Restrukturyzacja zatrudnienia (Mariusz Zieliński) Restrukturyzacja organizacyjna jako część restrukturyzacji przedsiębiorstwa Podstawowe pojęcia i wymiary restrukturyzacji przedsiębiorstwa Zakres restrukturyzacji organizacyjnej Restrukturyzacja zatrudnienia Przygotowanie działań w obszarze restrukturyzacji zatrudnienia Sekwencja działań w okresie restrukturyzacji zatrudnienia Wsparcie i pomoc dla zwalnianych pracowników Controlling wartości kapitału ludzkiego (Anna Lipka) Controlling wartości kapitału ludzkiego zrównywanej z kosztami Controlling wartości kapitału ludzkiego utożsamianej z generowanymi dochodami Controlling wartości kapitału ludzkiego bazujący na wartości dodanej, wskaźnikach i mnożnikach Controlling wartości kapitału ludzkiego nawiązujący do mieszanych i alternatywnych metod wyceny Zmiany funkcjonowania rynku pracy a freelancing pokolenia Y (Małgorzata Król) Charakterystyka pokolenia Y na tle pozostałych generacji Przemiany pracy a pokolenie Y 101 Freelancing pokolenia Y - wybór czy konieczność? Zarządzanie różnorodnością - płeć na rynku pracy (Alina Warzecha) Koncepcja zarządzania różnorodnością Strategia gender mainstreamingu we współczesnej organizacji Płeć biologiczna a płeć kulturowa - definicja pojęć „Męskie" i „kobiece" charaktery: odmienne czy jednakowe? Nierówność płci na rynku pracy Stereotypy związane z dyskryminacją płci na rynku pracy Stereotypy dotyczące ról społecznych mężczyzn i kobiet Stereotypy związane z zawodami „męskimi" i „żeńskimi" oraz feminizacja branżowa Stereotypy związane z rolami kierowniczymi - niewidzialne bariery rynku pracy Polskie prawo pracy a rodzicielstwo (Izabela Rudnik) Ochrona stosunku pracy w okresie ciąży i urlopu macierzyńskiego Ochrona pracy kobiet Urlop macierzyński i zasiłek macierzyński Świadczenia związane z urodzeniem dziecka Dodatkowy urlop macierzyński Urlop ojcowski Urlop z tytułu przysposobienia Zatrudnianie po urlopie macierzyńskim Zasiłek macierzyński Urlop wychowawczy Istota urlopu wychowawczego Zakaz wypowiedzenia lub rozwiązania umowy o pracę w czasie urlopu wychowawczego Podjęcie pracy zarobkowej w czasie urlopu wychowawczego Zatrudnienie po urlopie wychowawczym Ochrona zatrudnienia a obniżenie wymiaru etatu Uprawnienia związane ze sprawowaniem opieki nad dzieckiem
Sygnatura czytelni BMW: VI E 242 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145780 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Skuteczna (de)motywacja / Radosław Wajler, Agnieszka Kozak. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 12, s.37-39. - Warszawa : INFOR, 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności