Ocena pracowników
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(32)
Forma i typ
Artykuły
(26)
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Guryn Halina
(4)
Jurek Paweł
(3)
Kozłowski Waldemar
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Berłowski Paweł
(2)
Czubasiewicz Halina
(1)
Duda Anna
(1)
Galas Monika
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Jankowska Katarzyna
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomia)
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomista)
(1)
Krzemiński Dariusz
(1)
Lautsch Agata
(1)
Migoń Błażej
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Skoczek Monika
(1)
Skup Michał
(1)
Smółka Paweł
(1)
Subczyńska-Papuda Justyna
(1)
Sękowska-Pratkowska Kinga
(1)
Tomczak-Horyń Kamila
(1)
Wójcik Marta
(1)
Zachariasz-Łobodzińska Anna
(1)
Żurek Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Ocena pracowników
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(26)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Oceny roczne częściej? / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 10, s.20-24. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Bezbłędne początki / Anna Duda. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 11, s.61-63. - Warszawa : INFOR, 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wyprofilowany kandydat / Monika Galas. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 12, s.70-72. - Warszawa : INFOR, 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Droga do gwiazd (1) / Halina Guryn. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 2, s.32-34. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Na łączach z HRM / Halina Guryn. W: Personel i Zarządzanie. 2007, nr 10, s.50-55. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zadowolony personel - zadowolony gość / Halina Guryn. W: Personel i Zarządzanie. 2005, nr 11, s.30-34. - Warszawa : INFOR, 2005
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Standardy diagnozy i oceny (cz.1) / Paweł Jurek. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 2, s.80-82. - Warszawa : INFOR, 2012
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Standardy diagnozy i oceny (cz.2) / Paweł Jurek. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 3, s.90-92. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Standardy diagnozy i oceny (cz.3) / Paweł Jurek. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 4, s.69-72. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 190 stron : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 187-190.
Istota motywacji pracownika Pojęcie motywacji Upragniony awans Jana Proces motywacyjny w organizacji Nie podoba się? Pięciu mam na twoje miejsce!!! System motywacyjny w organizacji Jak wejdziesz między wrony to... Modele analizy motywacji pracowników Modele potrzeb Modele procesu Sprawiedliwa ocena pracownika Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego Typ pracownika w organizacji Sprawiedliwy podział pracy Osobowość pracownika Gotowość pracownika do działania Inteligencja emocjonalna pracownika Honor a życie zawodowe Rola wartości w procesie motywacyjnym Miejsce wartości w kulturze organizacyjnej Podstawowe wartości w procesie motywowania „Degrengolada", czyli zarządzanie przez chaos Metody analizy motywacji Analiza i pomiar systemu wartości pracowników Analiza i pomiar poziomu zadowolenia oraz lojalności Analiza i pomiar potrzeb pracowników Analiza i pomiar motywatorów i demotywatorów Analiza i pomiar poziomu motywacji osiągnięć Analiza i pomiar właściwości pracy Rola przywództwa w procesie motywacyjnym Kodeks przywódcy w organizacji Makiawelizm w procesie motywacyjnym Analiza i pomiar przywództwa w organizacji Tworzenie kultury małp Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania Proces komunikacji interpersonalnej pracowników Rodzaje komunikacji i efekt pierwszego wrażenia Typy komunikacyjne pracownika Analiza i pomiar klimatu organizacyjnego Wyścig szczurów, czyli ranking pracowników Rola pracy zespołowej w procesie motywowania Istota zespołów pracowniczych w organizacji Proces budowania zespołów pracowniczych Dobór pracowników do zespołów - role pracownicze Prawdy dotyczące zespołów pracowniczych Proces budowy zespołu Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania Konflikt interpersonalny - istota Sposoby rozwiązywania konfliktów Prawdy o zarządzaniu konfliktem Konflikt interpersonalny
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 174
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6167 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 134 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 131-134.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR i studentów nauk ekonomicznych.
Istota motywacji pracowniczej 1.1. Pojęcie motywacji 1.2. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego 1.2.1. Typ pracownika w organizacji 1.2.2. Osobowość pracownika 1.2.3. Gotowość pracownika do działania 1.3. Proces motywacyjny 1.4. System motywacyjny 1.5. Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją 1.5.1. Teorie potrzeb 1.5.2. Teorie procesu Istotne uwarunkowania procesu motywowacyjnego 2.1. Przywództwo w procesie motywowania 2.2. Klimat organizacyjny 2.3. Struktura zadań wykonywanych przez pracowników Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania 3.1. Analiza potencjału pracowniczego 3.1.1. Analiza cech osobowych pracowników 3.1.2. Analiza poziomu kompetencji pracowniczych 3.2. Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji 3.3. Analiza poziomu zadowolenia pracowników 3.4. Analiza klimatu organizacyjnego 3.5. Analiza nastawień kadry kierowniczej 3.6. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji 4.1. Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji 4.2. Ocena efektywności procesu motywowania pracowników 4.3. Mierniki efektywności procesu motywacyjnego 4.4. Wartość procesu motywacyjnego 4.5. Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152531 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 134 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 131-134.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR i studentów nauk ekonomicznych.
Istota motywacji pracowniczej 1.1. Pojęcie motywacji 1.2. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego 1.2.1. Typ pracownika w organizacji 1.2.2. Osobowość pracownika 1.2.3. Gotowość pracownika do działania 1.3. Proces motywacyjny 1.4. System motywacyjny 1.5. Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją 1.5.1. Teorie potrzeb 1.5.2. Teorie procesu Istotne uwarunkowania procesu motywowacyjnego 2.1. Przywództwo w procesie motywowania 2.2. Klimat organizacyjny 2.3. Struktura zadań wykonywanych przez pracowników Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania 3.1. Analiza potencjału pracowniczego 3.1.1. Analiza cech osobowych pracowników 3.1.2. Analiza poziomu kompetencji pracowniczych 3.2. Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji 3.3. Analiza poziomu zadowolenia pracowników 3.4. Analiza klimatu organizacyjnego 3.5. Analiza nastawień kadry kierowniczej 3.6. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji 4.1. Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji 4.2. Ocena efektywności procesu motywowania pracowników 4.3. Mierniki efektywności procesu motywacyjnego 4.4. Wartość procesu motywacyjnego 4.5. Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152941 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie V zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 215-220.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR i studentów nauk ekonomicznych.
Istota motywacji pracowniczej Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego Typ pracownika w organizacji Osobowość pracownika Inteligencja emocjonalna pracownika Gotowość pracownika do działania Proces motywacyjny System motywacyjny Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją Teorie potrzeb Teorie procesu System wartości organizacji jako istotny element procesu motywowania. Istota systemu wartości w organizacji. Praca zawodowa a wartości pracownika Zarządzanie systemem wartości Kreowanie wartości na przykładzie firmy VALDKOZ Istotne uwarunkowania procesu motywacyjnego Przywództwo w procesie motywowania Klimat organizacyjny Struktura zadań wykonywanych przez pracowników Coaching jako metoda doskonalenia motywacji pracownika Coaching w procesie motywacji Model GROW w coachingu Stres jako czynnik ograniczający motywację pracownika Istota i pojęcie stresu Zachowania obronne pracownika w sytuacjach stresowych Zarządzanie stresem pracownika Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania Analiza potencjału pracowniczego Analiza cech osobowych pracowników Analiza poziomu kompetencji pracowniczych Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji Analiza poziomu satysfakcji z kluczowych obszarów życia pracownika Analiza poziomu zadowolenia pracowników Analiza klimatu organizacyjnego Analiza nastawień kadry kierowniczej. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji Ocena efektywności procesu motywowania pracowników Mierniki efektywności procesu motywacyjnego Wartość procesu motywacyjnego Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 186
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153653 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153654 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 190 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 187-190.
Rozdział 1 Istota motywacji pracownika 9 1.1. Pojęcie motywacji 9 1.2. Przypadek 1: Upragniony awans Jana 13 1.3. Proces motywacyjny w organizacji 15 1.4. Przypadek 2: Nie podoba się? Pięciu mam na twoje miejsce!!! 21 1.5. System motywacyjny w organizacji 23 1.6. Przypadek 3: Jak wejdziesz między wrony to... 30 1.7. Modele analizy motywacji pracowników 31 1.7.1. Modele potrzeb 33 1.7.2. Modele procesu 51 1.8. Przypadek 4: Sprawiedliwa ocena pracownika 62 Rozdział 2 Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego 65 2.1. Typ pracownika w organizacji 66 2.2. Przypadek 5: Sprawiedliwy podział pracy 69 2.3. Osobowość pracownika 70 2.4. Gotowość pracownika do działania 76 2.5. Inteligencja emocjonalna pracownika 78 2.6. Przypadek 6: Honor a życie zawodowe 81 Rozdział 3 Rola wartości w procesie motywacyjnym 83 3.1. Miejsce wartości w kulturze organizacyjnej 83 3.2. Podstawowe wartości w procesie motywowania 87 3.3. Przypadek 7: „Degrengolada", czyli zarządzanie przez chaos 90 Rozdział 4 Metody analizy motywacji 93 4.1. Analiza i pomiar systemu wartości pracowników 93 4.2. Analiza i pomiar poziomu zadowolenia oraz lojalności 99 4.3. Analiza i pomiar potrzeb pracowników 104 4.4. Analiza i pomiar motywatorów i demotywatorów 106 4.5. Analiza i pomiar poziomu motywacji osiągnięć 108 4.6. Analiza i pomiar właściwości pracy 112 Rozdział 5 Rola przywództwa w procesie motywacyjnym 119 5.1. Kodeks przywódcy w organizacji 119 5.2. Makiawelizm w procesie motywacyjnym 125 5.3. Analiza i pomiar przywództwa w organizacji 128 5.4. Przypadek 8: Tworzenie kultury małp 134 Rozdział 6 Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania 137 6.1. Proces komunikacji interpersonalnej pracowników 137 6.2. Rodzaje komunikacji i efekt pierwszego wrażenia 139 6.3. Typy komunikacyjne pracownika 146 6.4. Analiza i pomiar klimatu organizacyjnego 148 6.5. Przypadek 9: Wyścig szczurów, czyli ranking pracowników 152 Rozdział 7 Rola pracy zespołowej w procesie motywowania 155 7.1. Istota zespołów pracowniczych w organizacji 155 7.2. Proces budowania zespołów pracowniczych 158 7.3. Dobór pracowników do zespołów - role pracownicze 161 7.4. Prawdy dotyczące zespołów pracowniczych 167 7.5. Przypadek 10: Proces budowy zespołu 168 Rozdział 8 Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania 171 8.1. Konflikt interpersonalny - istota 171 8.2. Sposoby rozwiązywania konfliktów 176 8.3. Prawdy o zarządzaniu konfliktem 179 8.4. Przypadek 11: Konflikt interpersonalny 180
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154963 N, 154962 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dialogi podsumowania i planowania / Dariusz Krzemiński. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 24, s.33-35. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Trudne rozstania / Agata Lautsch. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 5, s.49-51. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności