Szczupłe zarządzanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(46)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(8)
Artykuły
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
wypożyczone
(18)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(25)
Biblioteka WEiZ
(17)
Magazyn
(2)
Autor
Łazicki Artur
(4)
Jones Daniel T
(3)
Nowicki Jarosław
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Sobczyk Tomasz
(3)
Womack James P
(3)
Antosz Katarzyna
(2)
Jakubiec Marcin
(2)
Koch Tomasz
(2)
Koch Tomasz (1956- )
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Shook John
(2)
Bielewski Andrzej
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Byrne Art (1945- )
(1)
Będziński Romuald
(1)
Cyrul Joanna
(1)
Czerska Joanna
(1)
Dennis Pascal (1957- )
(1)
Dobrowolski Krzysztof
(1)
Dudek Marek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Eisler Marek
(1)
Forsgren Nicole
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gogolewski Marek
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hamel Mark R
(1)
Harris Rick
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Humble Jez
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Jaworska Elżbieta (dziennikarstwo)
(1)
Jańska Renata
(1)
Jurek Radek
(1)
Kalman Marek
(1)
Kim Gene (1971- )
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Koliński Adam
(1)
Konferencja Naukowo-Techniczna "Produkcja i zarządzanie w hutnictwie" (11 ; 2003 ; Ustroń-Jaroszowiec)
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Krasiński Marek
(1)
Krużycka Lidia
(1)
Krzyżak Paweł
(1)
Kubik Szymon
(1)
Kwiecień Olga
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Locher Drew
(1)
Malinowska Ewa (ekonomia)
(1)
Marchwiński Chet
(1)
Matwiejczuk Rafał
(1)
Matyniak Sebastian
(1)
Milewski Dariusz
(1)
Miller Robert D
(1)
Morgan James M
(1)
Muszyński Robert
(1)
Nandakumar Mangalam
(1)
Olsen Dan (1970- )
(1)
Pawłowski Edmund
(1)
Pawłowski Krystian
(1)
Ries Eric (1978- )
(1)
Rother Mike
(1)
Runo-Rudziński Krzysztof
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Sayer Natalie J
(1)
Schroeder Alexis
(1)
Stadnicka Dorota
(1)
Stronka Dariusz
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Szymczyk Mirosław
(1)
Tramer A
(1)
Trzcieliński Stefan
(1)
Williams Bruce
(1)
Wilson Lonnie
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Zieliński Lesław
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Świtek Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
Kraj wydania
Polska
(45)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(45)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(2)
Doktoranci
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Szczupłe zarządzanie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(10)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(5)
Monografia
(2)
Poradniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Transport i logistyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151185, 151253 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151184 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne)
Na okł. podtyt. : Integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
Bibliogr.s. 185 - 195
Sygnatura czytelni BMW: VI I 71 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112794, 112793, E 2239 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112792 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2240 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1280) 1206)
Na stronie tytułowej także tom 1280. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 75-95.
1. Efektywność ekonomiczna procesów 1.1. Czynniki efektywności ekonomicznej procesów logistycznych i produkcyjnych 1.2. Koszty procesów logistycznych i produkcyjnych 1.3. Efektywność zintegrowanych łańcuchów dostaw 2. Zarządzanie organizacją, jej zasobami i procesami 2.1. Wybrane strategie produkcyjno-logistyczne 2.2. Zarządzanie procesami i Lean Management 2.3. Zarządzanie zasobami ludzkimi 3. Efektywność procesów produkcyjnych i logistycznych w wybranych branżach gospodarki 3.1. Przemysł rolno-spożywczy 3.2. Przemysł tekstylny i odzieżowy 3.3. Zarządzanie procesowe w branży odzieżowej 4. Efektywność dystrybucji towarów w łańcuchach dostaw 4.1. Usługi logistyczne i dystrybucyjne w łańcuchach dostaw 4.2. Aspekty społeczne i środowiskowe 4.3. Globalne tendencje w produkcji i logistyce
Sygnatura czytelni BMW: VI J 87((1280)1206) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151174 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie produktem w modelu lean / Mangalam Nandakumar, tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Lean Product Management : successful products from fuzzy business ideas.
Na książce także ISBN oryginału: 9781788831178.
Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Indeks.
CZĘŚĆ I. NAD CZYM NALEŻY PRACOWAĆ? DLA KOGO I PO CO TWORZY SIĘ PRODUKT? Rozdział 1. Określenie najważniejszych rezultatów biznesowych 17 Najważniejszy jest sens 18 Kontekst biznesowy ma zasadniczy wpływ na podejmowane działania 18 Od czego zależy sukces produktu? 20 Model biznesowy 21 Najważniejsze rezultaty biznesowe 29 Rozdział 2. Inwestowanie w najważniejsze rezultaty biznesowe 35 Inwestycje 35 Priorytety z datą 36 Inwestowanie w najważniejsze rezultaty biznesowe 40 Gra inwestycyjna: na jakie rezultaty firma postawi w ciągu najbliższego miesiąca czy dwóch? 42 Rozdział 3. Analiza rozwiązań oraz ich wpływu na możliwość osiągnięcia najważniejszych rezultatów biznesowych 49 Rozpoznawanie właściwych problemów do rozwiązania 50 Budować czy nie budować? 52 Kreślenie kompleksowej wizji interakcji między użytkownikiem a firmą (produktem czy usługą) 54 Szacowanie wpływu pomysłu na możliwość osiągnięcia najważniejszych rezultatów biznesowych oraz wypracowania konkretnej wartości 57 Wizualizacja priorytetów za pomocą macierzy 2×2 62 Rozdział 4. Planowanie sukcesu 67 Jak rozumiemy sukces? 69 Definiowanie wskaźników sukcesu 73 Nierealistyczne oczekiwania względem technologii 77 Koszty kompromisów technicznych 80 Definiowanie kryteriów sukcesu technicznego 82 Rozdział 5. Opracowanie produktu o dużej sile oddziaływania 85 Analiza siły oddziaływania produktu 86 Koszty tworzenia doświadczenia produktu o dużej sile oddziaływania 87 Określenie istoty produktu o dużej sile oddziaływania 88 Mapa wartości 93 Decyzja o tworzeniu, zakupie lub rezygnacji z pewnych rozwiązań 94 Koszty rozwiązań cyfrowych 95 Ryzyko związane z odstąpieniem od tworzenia rozwiązań 96 Macierz kosztów i oddziaływania 97 CZĘŚĆ II. CZY PRACUJEMY NAD WŁAŚCIWYM PRODUKTEM? Rozdział 6. Zarządzanie zakresem produktu o dużej sile oddziaływania 101 Czy już możemy być z siebie zadowoleni? 102 Nie zawsze warto robić coś szybciej 103 Minimalnie satysfakcjonujący produkt 104 Krótka historia samochodu 107 Co to zatem jest "produkt o największej sile oddziaływania?" 109 Zadowolony klient na każdym etapie rozwoju produktu 118 Rozdział 7. Gromadzenie, pomiary i analiza informacji zwrotnych od klienta 121 Dlaczego dopracowane produkty nie odnoszą sukcesu na rynku? 122 Martwy punkt informacji zwrotnej 124 Typologia klientów 126 Co to jest wartość postrzegana produktu? 128 Które aspekty doświadczenia produktu mają największe znaczenie? 130 Kiedy i w jaki sposób gromadzić informacje zwrotne? 134 Czy klient jest skłonny przekazywać nam informacje zwrotne? 136 Rozdział 8. Monitorowanie postępów 141 Potrzeba gratyfikacji 141 Czy produkt odpowiada klientowi? 143 Czy produkt odpowiada firmie? 147 CZĘŚĆ III. CZY PRACA NAD PRODUKTEM PRZEBIEGA PRAWIDŁOWO? Rozdział 9. Eliminacja marnotrawstwa. Koniec z szacunkami! 159 Po co nam szacunki? 160 Dlaczego szacunki nie mogą być dokładne? 161 Jakie rezultaty powinny przynosić rozmowy o szacowanych wartościach? 165 Rozdział 10. Eliminacja marnotrawstwa. Nie tworzy się tego, co można kupić! 171 Jak sprzedać pomysł? 172 Dotychczas skuteczne rozwiązania w końcu przestają się sprawdzać 174 Budować czy nie budować? 175 Czarne dziury, które pochłaniają czas zespołu 177 Rozdział 11. Eliminacja marnotrawstwa. Dane a opinie 181 Definiowanie hipotezy 181 Moment pierwszy: dane potrzebne przed rozpoczęciem prac rozwojowych 183 Moment drugi: dane potrzebne po uruchomieniu funkcjonalności 184 Problemy z danymi 185 Rozdział 12. Czy nasz proces nas spowalnia? 191 Kontekst biznesowy i organizacyjny 191 Pierwsza przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do doskonałości 193 Druga przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do wydajności 195 Trzecia przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do maksymalizacji przepustowości 196 Rozwiązania problemu występowania marnotrawstwa w obrębie procesów 199 Rozdział 13. Upełnomocnienie zespołu 207 Założenia koncepcji pracy nad oprogramowaniem w modelu lean 207 Podejmowanie decyzji 209 Współpraca 213
Sygnatura czytelni BMW: VI J 76 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148178 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
5 mitów o Lean Management / Jarosław Nowicki. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. ISSN 1428-8117 2018, nr 7, s. 45-48. - 2018.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Bibliografia na stronie 323.
Skąd się biorą nieudane produkty i kiedy metoda Lean wchodzi do gry Dopasowanie produktu do rynku w ramach metody Lean Product Czym jest dopasowanie produkt - rynek? Piramida dopasowania produkt - rynek Quicken: z 47. miejsca na podium Metoda Lean Product Przestrzenie problemów i rozwiązań Kosmiczny długopis Problem definiuje rynek Rozwój produktu od zewnątrz Czy warto słuchać klientów? Historia dwóch funkcji Wykorzystanie przestrzeni rozwiązań do znalezienia przestrzeni problemów Metoda lean product Wskaż odbiorcę docelowego Poszukiwanie klientów Segmentacja rynku docelowego Użytkownicy a nabywcy Cykl przyjmowania nowych technologii Persony Zidentyfikuj zaniedbane potrzeby odbiorców (krok 2.) Potrzeby odbiorcy Przykład potrzeby klienta: TurboTax Odkrywanie klienta Drabiny korzyści Hierarchie potrzeb Istotność a zadowolenie Powiązane techniki analityczne Wizualizacja wartości dodanej Model Kano Zastosowanie modeli poznawczych Zdefiniuj propozycję wartości Strategia - mówić "nie" Propozycje wartości wyszukiwarek Katastrofa Cuil Tworzenie propozycji wartości produktu Podjeżdżanie tam, gdzie będzie krążek Kamera Flip Przewidywanie przyszłości w propozycjach wartości Określ zestaw funkcji MVP Historyjki użytkownika: funkcje i korzyści Rozkład funkcji na części Mniejsze serie są łatwiejsze w obsłudze Określanie zakresów punktami Priorytetyzowanie na podstawie ROI Wybór propozycji MVP Stwórz prototyp MVP (krok 5.) Czym (nie) jest MVP? Testy MVP Matryca testów MVP Jakościowe testy marketingu Ilościowe testy marketingu Jakościowe testy produktu Ilościowe testy produktu Zasady dobrego projektowania UX Czym jest dobry UX? Góra lodowa projektowania UX Projekt koncepcyjny Architektura informacji Projektowanie interakcji Projekt graficzny Zasady projektowania Tekst jako ważny aspekt UX Drużyna A Decyduje użytkownik Przetestuj MVP z udziałem klientów Z iloma klientami należy prowadzić testy? Testowanie na żywo, zdalnie i bez moderacji Jak rekrutować klientów z rynku docelowego Testy użytkowników Intuit Testowanie Ramen (183) Jak ustrukturyzować sesję badawczą Jak zadawać dobre pytania Pytania otwarte i zamknięte Empatia i jej brak Podsumowanie testu Jak analizować informacje zwrotne Użyteczność a dopasowanie produktu do rynku Iteracje i zwroty zwiększające dopasowanie produktu do rynku Pętla tworzenie-pomiary-uczenie się Pętla hipotetyzowanie-projektowanie-testowanie-uczenie się Iteracyjne testy użytkowników Wierność czy zmiana? Kompleksowa analiza zastosowania metody Lean Product MarketingReport.com . Wskazanie odbiorców docelowych Zidentyfikowanie zaniedbanych potrzeb Zdefiniowanie propozycji wartości Określenie zestawu funkcji MVP Stworzenie prototypu MVP . Przetestowanie MVP z udziałem klientów Zwiększenie dopasowania produktu do rynku poprzez iterację i zwrot Przemyślenia Budowanie i optymalizacja produktu Tworzenie produktu zgodnie z metodologią Agile Metodologia Agile Scrum Kanban Wybór odpowiedniej metodologii Agile Sukces z Agile Kontrola jakości Programowanie sterowane testami Ciągła integracja Ciągłe wdrażanie Monitorowanie najważniejszych wskaźników Analityka a inne metody poznawcze Oprah kontra Spock Wywiady z użytkownikami Testy użyteczności Ankiety Analityka i testy A/B Modele analityczne Określenie najważniejszego wskaźnika Wskaźnik retencji Równanie działalności biznesowej Osiągnięcie rentowności Optymalizacja produktu i działalności biznesowej na podstawie danych analitycznych Proces analityczny metody Lean Product Studium przypadku: Friendster Optymalizacja z wykorzystaniem testów A/B
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146996 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty lean manufacturing / Andrzej Pacana. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2021. - 277, [4] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Inżynieria Produkcji)
(Techniki Rozwiązywania Problemów Inżynierskich)
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 265-277.
1.Współczesne koncepcje zarządzania produkcją 1.1.Wprowadzenie do eliminacji MUDA 1.2.Lean manufacturingllean production 1.3.Lean management 1.4.Lean enterprice 1.5.Produkcja klasy światowej (WCM) 1.6.Koncepcja zwinnej produkcji - agile manufacturing (AM) 2.Instrumenty stosowane w obszarze maszyn i urządzeń 2.1.Metoda SMED 2.2.TPM (Jotal Productive Maintenance) 2.3.RCM i samodzielne przeglądy techniczne 3.Instrumenty stosowane w obszarze przepływu materiałów 3.1.VSM (Value Stream Maping) - Mapowanie Strumienia Wartości 3.2.FIFO i pokrewne metody magazynowania 3.3.Przepływ jednej sztuki 4.Instrumenty stosowane w obszarze organizacji i personelu 4.1.Kaizen 4.2.Metoda 3M 4.3.Metoda 5M+0+S 4.4.Lean Design 4.5.TG - Technologia Grup 4.6.Metoda 5S i jej rozbudowane wersje 4.7.Standaryzacja pracy 5.Instrumenty stosowane w obszarze planowania i kontroli produkcji 5.1.Metoda Kanban i technika Heijunka 5.2.Metoda/Kontrola wizualna 5.3.Metody ABC i XYZ oraz ABC/XYZ 5.4.Just in Time (JIT) i Just in Seąuence (JiS) 5.5.SitoGlendaya 5.6.Dostawy wg zasady mleczarza 6. Instrumenty stosowane w obszarze jakości 6.1.Jidoka i Andon 6.2.Poka-Yoke 6.3.Global 8D i QRQC 6.4.CTQ oraz SIPOC 6.5.Metody Six Sigma, Lean Six Sigma, New Six Sigma 6.6.Metoda DMAIC oraz DCOV, DMADV, DMEDI
Sygnatura czytelni BMW: VI J 93 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 88
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151951 N, 151955 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151950 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6440 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. logo i nazwa: Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, Wiedza dla Gospodarki, Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny.
Bibliogr. przy rozdz.
Geneza i prekursorzy istota koncepcje i metody narzędzia Lean Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128719 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metoda Lean Startup / Eric Ries ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2012. - 248 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The lean startup : how today's entrepreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses.
Bibliografia strony 243-244.
Geneza modelu Lean Startup Metoda Lean Startup Dlaczego startupy ponoszą porażki? Sposób organizacji materiału Drugie stulecie zarządzania Wizja Start Zarządzanie przedsiębiorcze Korzenie ruchu Lean Startup Definicje Kim tak dokładnie jest przedsiębiorca? Skoro jestem przedsiębiorcą, to jak zdefiniować startup? SnapTax Lean Startup w siedem tysięcy osób Proces uczenia się Proces weryfikowanego uczenia się w IMVU Genialna strategia Sześć miesięcy do premiery rynkowej Premiera rynkowa Rozmowy z klientami Cała moja praca do kosza Wartość a marnotrawstwo Gdzie szukać potwierdzenia? Śmiałość towarzysząca zeru Wnioski IMVU i nie tylko Eksperymenty Od alchemii do nauki Mierz wysoko, zacznij jednak od małych kroków Chcesz osiągnąć trwałe zmiany? Natychmiast rozpocznij eksperymenty Podział Eksperyment jako produkt Village Laundry Services Lean Startup w sektorze publicznym? Kierunek Od wizji do nadawania kierunku Akt wiary Strategia opiera się na założeniach Wzorce i antywzorce Nie tylko "we właściwym miejscu we właściwym czasie" Wartość i wzrost Genchi genbutsu W teren! Projekt i archetyp klienta Paraliż analityczny Testy Dlaczego pierwsze wersje produktu nie muszą być doskonałe Minimalnie satysfakcjonujący produkt wideo Minimalnie satysfakcjonujący produkt concierge Nie zwracaj uwagi na osiem osób siedzących za kulisami Znaczenie projektu i jakości dla MVP Przeszkody na drodze do zbudowania MVP Od MVP do księgowości innowacyjnej Pomiary W jaki sposób coś tak pozornie nudnego jak księgowość może odmienić Twoje życie? Model odpowiedzialności, który sprawdza się we wszystkich branżach Zasady księgowości innowacyjnej trzy cele pośrednie związane z procesem uczenia się Definiowanie punktu odniesienia Strojenie motoru wzrostu Zwrot albo trwanie Księgowość innowacyjna w IMVU Doskonalenie produktu za pięć dolarów dziennie Analiza kohortowa Optymalizacja a proces uczenia się Złudne wskaźniki słowo przestrogi Wskaźniki praktyczne a złudne wskaźniki Kohorty i testy podziału Kanban Diagram pracy kanban z podziałem na etapy Testowanie hipotez w Grockit Trzy "P" i ich znaczenie Praktyczność Przystępność Przejrzystość Zwrot (albo trwanie) Księgowość innowacyjna umożliwia szybsze wykonywanie zwrotów Długość pasa startowego startupu zależy od tego, ile zwrotów startup może jeszcze wykonać Zwrot wymaga odwagi Zebranie w sprawie zwrotu lub trwania Brak zwrotu Klasyfikacja zwrotów Zwrot zbliżający Zwrot oddalający Zwrot ku segmentowi klientów Zwrot ku potrzebom klientów Zwrot platformowy Zwrot ku nowej architekturze biznesowej Zwrot ku wartości Zwrot ku motorowi wzrostu Zwrot ku kanałowi Zwrot technologiczny Zwrot jest hipotezą dotyczącą strategii Przyspieszenie Silniki start! Partia Niewielkie partie a przedsiębiorczość Niewielkie partie w IMVU Wdrażanie ciągłe w innych branżach niż branża programistyczna Małe partie w praktyce Małe partie w szkolnictwie Spirala śmierci dużych partii Nie pchaj ciągnij Hipotezy i techniki pull w branży czystych technologii Wzrost Skąd się bierze wzrost? Trzy motory wzrostu Chwytny motor wzrostu Wirusowy motor wzrostu Płatny motor wzrostu Zastrzeżenie O zestawieniu produktu i rynku decyduje motor wzrostu Kiedy motor przestaje pracować Adaptacja Budowanie organizacji adaptującej się Czy można działać zbyt szybko? Pięć razy dlaczego Dokonuj proporcjonalnych inwestycji Automatyczny regulator szybkości Klątwa pięciu winnych Od czego zacząć Spojrzeć (niewygodnej) prawdzie w oczy Zacznij powoli i skoncentruj się na konkretach Wyznacz mistrza procesu "Pięć razy dlaczego" "Pięć razy dlaczego" w praktyce Nie upychaj wszystkich zaległości w ramach procesu "Pięć razy dlaczego" Przejście na mniejsze partie Rok pierwszy osiągnąć porażkę Rok drugi pamięć mięśniowa Rok trzeci eksplozja Innowacyjność Jak pielęgnować przełomowe innowacje Rzadkie, lecz stabilne zasoby Samodzielność i niezależność w pracach rozwojowych Osobisty interes w wynikach prac Tworzenie platformy umożliwiającej prowadzenie eksperymentów Ochrona spółki matki Racjonalne obawy Zagrożenia związane z ukrywaniem innowacji Budowa piaskownicy innowacyjności Odpowiedzialność zespołów wewnętrznych Zarządzanie portfelowe Przedsiębiorca to stanowisko Wchodzenie w status quo Epilog nie marnuj Organizacyjne supermoce Przede wszystkim system zagrożenia Pseudonauka związana z rozwojem produktu Nowy program badawczy Długoterminowa Giełda Papierów Wartościowych Dołącz do nas Spotkania członków ruchu Lean Startup Lean Startup wiki Lean Startup Circle Konferencja Startup Lessons Learned Lektura obowiązkowa Lektura dodatkowa Pełna przejrzystość
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 340 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 77
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145688 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5826 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Metody Szczupłego Wytwarzania)
Tytuł oryginału: Creating continuous flow.
Część I: Od czego zacząć Część II: Przebieg procesu Część III: Maszyny, materiał i layout dla przepływu Część IV: Podział pracy Część V: Dostosowywanie się do klienta i regulowanie przepływu Część VI: Implementacja, utrzymanie i doskonalenie A: Kurs powtórkowy z ciągłego przepływu B: Tabela Kombinacji Pracy Standaryzowanej
Sygnatura czytelni BMW: VI J 88 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151257, 151198, 151197 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151196 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Okł.: W prostocie tkwi siła. Naucz się, jak: otworzyć własną firmę na podstawie metody lean i wprowadzić pozytywne zmiany w środowisku pracy, dostarczyć produkt najwyższej jakości i zyskać przewagę nad konkurencją, skutecznie prowadzić swoją działalność przy minimum nakładów.
U góry s. tyt. i okł.: Wyd. 2 - dotyczy wyd. oryg.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 12 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 71
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 141097 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5384 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Proces akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji / Sławomir Świtek. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 281 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie redakcyjnej błędny e-ISBN.
Bibliografia, netografia na stronach 231-245.
Dla studentów tych kierunków, na których jest wykładany przedmiot dotyczący nowoczesnych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem i menedżerów.
Rozwój nauk o zarządzaniu 1.2. Zarys tendencji w rozwoju teorii zarządzania 1.3. Klasyczne teorie zarządzania 1.3.1. Kierunek naukowej organizacji pracy 1.3.2. Szkoła behawioralna 1.4. Podejścia integrujące dokonania teorii klasycznych - kierunek systemowy i sytuacyjny 1.5. Współczesne koncepcje zarządzania 1.5.1. Benchmarking, outsourcing i business process re-engineering 1.5.2. Organizacja wirtualna (sieciowa) 1.5.3. "Nowa fala" w zarządzaniu Zachowania organizacyjne w teorii zarządzania jako determinanty wprowadzania zmian 2.2. Analiza zachowań indywidualnych wynikających z postrzegania dopasowania do organizacji 2.3. Zachowania grupowe w organizacji zarządzanej metodą lean six sigma 2.4. Społeczne determinanty różnych metod zarządzania zmianami w organizacji Komponenty metodyki six sigma i aspekty jej wdrażania 3.2. Wpływ case studies Motoroli i General Electric na rozwój metodyki wdrażania six sigma 3.3. Integracja metod leanproduction i six sigma źródłem postępu i poprawy skuteczności wdrażania kreowanego produktu poprzez zastosowanie lean six sigma 3.4. Modele procesów wdrożeniowych lean six sigma jako produkt wieloletnich doświadczeń firm consultingowych 3.5. Kultura organizacyjna jako element wspierający strategię firmy przez pryzmat koncepcji lean six sigma 3.6. Diagnostyka czynników zewnętrznych determinujących powodzenie wdrożenia lean six sigma 3.7. Badanie pilotażowe (próbne) Modele akceptacji technologii oraz statystyczne metody ich weryfikacji 4.2. Rozwój teorii modeli akceptacji technologii i ich wykorzystanie w badaniach 4.3. Inne modele akceptacji jednostkowej 4.4. Modelowanie równań strukturalnych 4.4.1. Metody estymacji modeli SEM 4.4.2. Ocena jakości modelu Metody i modele koncepcji teoretycznych oraz wyniki badań empirycznych 5.2. Założenia procedury naukowej - indukcji niezupełnej 5.3. Wyniki badań empirycznych 5.4. Teoretyczno-poznawcze, metodyczne i praktyczne cele pracy 5.5. Dobór i weryfikacja rozwiązań modelowych 5.5.1. Analiza pierwszej grupy rozwiązań modelowych 5.5.2. Analiza drugiej grupy rozwiązań modelowych 5.5.3. Analiza trzeciej grupy rozwiązań modelowych - porównanie podgrup różnicujących doświadczenie użytkownika systemu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 448 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151791 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to implement lean manufacturing / Lonnie Wilson. - 2nd edition. - New York : McGraw-Hill Education, copyright 2015. - XVII, [1], 430 stron : ilustracje ; 24 cm.
Indeks.
The Lean Killers and Roll Out Errors The "Killers" to a Lean Transformation Background to the Lean Killers How to Design a Lean Transformation so Failure Is Guaranteed A Way Too Typical Scenario And Failure Is Right Around the Comer The lssue of Culture and the Five Gultural Change Leading lndicators 4 Cultures The Importance of Culture The Toyota Production Sys The Five Cultural Change Leading Indicators Some Cultural Aspects of a Ledn Implementation Worthy of Further Thought Cultural Change Leading Indicator No. L, Leadership Leadership Basic Lean Leadership Creating a Leadership Footprint The Four " AhHa" Experiences ... or ... If I Am the Key Leader, Cultural Change Leading Indicator Motivation Motivation to lmplement a Lean Transformation fust How Does the Management Do All That, and Do It Long Term? Lean Manufacturing Is Not Only Built upon the Intrinsic Motivators but the Lean Manufacturing System Fuels These Same Intrinsic Motivators Cultural Change Leading Indicator No. 3, Problem Solving Thlented Problem Solvers What's the First Problem-solving Tool We Should Teach? Brainstorming Rules, the Facilitated Spin-Around What Are Our Problem-Solving Principles? A Word about HyPothesis Testing Appendix-Problem Solving and Standardization: How Are They Similar? Cultural Change Leading Indicator Cultural Change Leading Ind Experimenting Environment icator No. 5, a Learning/Teaching/Survival via Continuous Improvement -via Learning and Teaching We Learn by Doing We Learn by Doing Experiments and Hypothesis Testing PDCA and the Scientific Method Training Teaching by Questioning Reflection as a Training and Growth Tool A Final Word or Two Growth and Failure The solution......How to lmplement Lean Manufacturing Lean Manufacturing and the Toyota Production System The Popular Definition of Lean What Did Ohno Say about the Toyota Production System? The TPS and Lean Manufacturing Defined Who Developed the TPS? The TWo Pillars of the TPS The Original Western View of the Japanese Techniques What Is Really Different about the TPS? The Behavioral Definition The Business Definition Several Revolutionary Concepts in the TPS The TPS Is Not a Complete Manufacturing System A Critical and Comparative Analysis of Various Philosophies Where Lean Will Not Work... or Not Work Quite So Weil So just What Is Lean? Inventory and Variation Background Do I Have and Why Do I Need the Inventory? What Is so Bad about Inventory? About Variation Buffers Kanban Finished Goods Inventory Calculations Make-to-Stock versus Make-to-Order Production Systems Lean Manufacturing Simplified The Philosophy and Objectives The Foundation of Quality Control...The Foundational Issues The Significance of Lead Time Some History of Lead Time Benefits of Lead-Time Reductions Excalibur Machine Shop, Lead-Time Reductions Techniques to Reduce Lead Times Why Lead Time Is the Basic Measure of Being Lean? The Path to Lean-The Five Strategies to Becoming Lean Overview of the Path to Lean, the Lean Transformation Strategies lmplementing Lean Strategies on the Production Line-The Takt Calculation-The Basic Time Study The Balancing Study-The Spaghetti Diagram Value Stream Mapping Sustaining the Gains Why Is It so Important? How Do We Know There Is a What Is Process Gain? A Lean Transformation You and Your Team Mus t Have the Correct Mental Model of Lean The Lean Transformation... at the Corporate Level An Overview on FIow to Implement Lean at a Value Stream The Second Commitment Evaluation of Management Commitment Planning and Goals The Inherent Leverage in Planning Why Are Goals and Goal Deployment so Important? Policy Deployment Leadership in Goal Development, Execution, and Determining Constraint Management Loss? the Prescription Bottleneck Theory Cellular Manufacturing The Gamma Line Redesign to Cellular Manufacturing The Story of the AlPha Line How We Got Involved Initial Efforts to Implement Cultural Change Some of the Results Continuous Improvement, as It Should Be The Cool Story of SPC: SPC Done Right! How Did the Atpha Line Management Team Handle the Fundamentals of Cultural Change? The Story of the Bravo Line: A Thle of Reduced Lead Time and Lots of Early Gains Background Information Implementing. The Resultg Using the Prescription-Three Case Studies Lean Preparation Done WelL The Story of Larana Manufacturing The Zeta Cell: A Great Example of Applying the Four Strategies to Reduce Waste and Achieve Huge Early Gains The Case of the QED Motors Company: Another Great Example of Huge Gains on an Entire Value Stream Applying the Second Prescription at QED Motors-How to Implement Lean The Precursors to Lean-Not Handled Well Background to the ABC Widgets Story We Analyze the Data How Did the Management Team from ABC Widgets Handle the Cultural Change Leading Indicators? The Real Message House of Lean System wide Assessments and a Cool A House of Lean An Experiment in Variation, Dependent Events, and Inventory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z 8792 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Klasyka Lean Manufacturing ; 03)
Bibliografia na stronach 567-568.
ZASADY SZCZUPŁEGO PODEJŚCIA Szczupłe podejście versus muda Rozdział 1. Wartość Rozdział 2. Strumień wartości Rozdział 3. Przepływ Rozdział 4. Wyciąganie Rozdział 5. Doskonałość OD MYŚLENIA DO DZIAŁANIA: SKOK W KIERUNKU SZCZUPŁOŚCI Rozdział 6. Prosty przypadek Rozdział 7. Przypadek bardziej złożony Rozdział 8. Próba ogniowa Rozdział 9. Szczupłe procesy kontra niemiecka technologia Rozdział 10. Potężna Toyota; maleńka Showa Rozdział 11. Plan działania ODCHUDZONE PRZEDSIĘBIORSTWO Rozdział 12. Najlepsza droga dla strumienia wartości Rozdział 13. Marzenia o doskonałości Rozdział 14. Stały rozwój koncepcji szczupłej firmy Rozdział 15. Od rewolucji do instytucji The Lean Network
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 438(03) (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII E 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151343, 151345, 151344 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151342 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6380 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Lean solutions : how companies and customers can create value and wealth together.
Bibliografia na stronach 331-336.
Od szczupłej produkcji do szczupłych rozwiązań Szczupłe zaopatrywanie i szczupła konsumpcja Nauczmy się widzieć konsumpcję Nauczmy się widzieć proces zaopatrzenia Rozwiąż mój problem całościowo Nie marnuj mojego czasu Daj mi dokładnie to, czego chcę Dostarczaj wartości tam, gdzie chcę Rozwiąż mój problem wtedy, kiedy chcę Wyzwanie dla szczupłego zaopatrzenia: rola menedżera Daj mi rozwiązanie, którego rzeczywiście chcę: rola "Szczupłego Przedsiębiorcy" Rozwiąż mój problem całościowo i permanentnie Szczupłe rozwiązania
Sygnatura czytelni BMW: VI F 171 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151254, 151189, 151188 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151187 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera prace Koła Naukowego Inżynierii Zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Sygnatura czytelni BMW: KN 42/16 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144043 LE N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności